Погода
Управління державного архітектурно-будівельного контролю Дніпровської міської ради

Управління підпорядковано заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів щодо правоохоронної діяльності міської ради

Оголошення про розгляд звернень  28.12.2021

Оголошення про розгляд звернень  24.12.2021

Оголошення про розгляд звернень  22.12.2021

Оголошення про розгляд звернень  20.12.2021

Оголошення про розгляд звернень  17.12.2021

Оголошення про розгляд звернень  13.12.2021

Оголошення про розгляд звернень  06.12., 10.12. 2021

Оголошення про розгляд звернень  29.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  24.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  22.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  17.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  15.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  12.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  09.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  08.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  02.11.2021

Оголошення про розгляд звернень  01.11.2021

Оголошення про розгляд звернень 26.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 23.04.2021

Оголошення про розгляд звернень 29.04.2021

Оголошення про розгляд звернень 30.04.2021

Оголошення про розгляд звернень 11.05.2021

Оголошення про розгляд звернень 17.05.2021

Оголошення про розгляд звернень 19.05.2021

Оголошення про розгляд звернень 21.05.2021

Оголошення про розгляд звернень 24.05.2021

Оголошення про розгляд звернень 25.05.2021

Оголошення про розгляд звернень 28.05.2021

Оголошення про розгляд звернень 31.05.2021

Оголошення про розгляд звернень 02.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 08.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 14.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 15.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 16.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 22.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 23.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 29.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 30.06.2021

Оголошення про розгляд звернень 05.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 09.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 12.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 13.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 14.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 16.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 19.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 20.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 21.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 29.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 30.07.2021

Оголошення про розгляд звернень 02.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 09.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 10.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 13.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 16.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 17.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 25.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 30.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 31.08.2021

Оголошення про розгляд звернень 01.09.2021

Оголошення про розгляд звернень 06.09.2021

Оголошення про розгляд звернень 07.09.2021

Оголошення про розгляд звернень  13-14.09.2021

Оголошення про розгляд звернень  17.09.2021

Оголошення про розгляд звернень  20.09.2021

Оголошення про розгляд звернень  24.09.2021

Оголошення про розгляд звернень  28.09.2021

Оголошення про розгляд звернень  04.10.2021

Оголошення про розгляд звернень  06.10.2021

Оголошення про розгляд звернень  11.10.2021

Оголошення про розгляд звернень  12.10.2021

Оголошення про розгляд звернень  18.10.2021

Оголошення про розгляд звернень  25.10.2021

Оголошення про розгляд звернень  27.10.2021

Оголошення про розгляд звернень  29.10.2021

Начальник управління:
Ратич Надія Миколаївна

Адреса: місто Дніпро, вулиця Січеславська Набережна, 29А
Телефон: 745-07-15
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: понеділок - четвер  08:00 - 17:00, п'ятниця  08:00 - 15:45, перерва  12:00 - 12:45
Графік прийому громадян: другий четвер місяця  09:00 - 12:00

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік

Заступник начальника управління з питань контролю за проведенням перевірок та зверненням громадян Карленко Олексій Вікторович

Телефон: 726 50 56
Е-mail:  [email protected]
Графік прийому громадян: кожна середа  місяця  09:00 - 12:00

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік

 

Заступник начальника управління з питань роботи з дозвільними документами:
Компанець Андрій Леонідович

Телефон: 720-50-56

 Е-mail:  [email protected]
Графік прийому громадян: кожний вівторок 09:00 - 12:00

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік

Начальник юридичного відділу:

БІСЄРОВ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ
 

Телефон: 745-04-92
Е-mail:  [email protected]
Графік прийому громадян: кожного четверга 13:00 - 17:00

 

НАЧАЛЬНИК  ВІДДІЛУ  ПО  РОБОТІ  З  ДОЗВІЛЬНИМИ  ДОКУМЕНТАМИ  СКЛЯР КОНСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ

тел.: 745-04-39

Е-mail:  [email protected]
Графік прийому громадян: кожного четверга 09:00 - 12:00

 

Управління державного архітектурно-будівельного контролю Дніпровської міської ради було створенона підставі рішення міської ради від 16.03.2016 № 7/3 «Про затвердження структури Дніпропетровської міської ради та її виконавчих органів, граничної чисельності працівників міської ради та її виконавчих органів» (зі змінами та доповненнями), відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 № 671 «Деякі питання діяльності органів державного архітектурно-будівельного контролю».
Положення про управління державного архітектурно-будівельного контролю Дніпроської міської ради затверджено рішенням міської ради від 26.01.2022 № 72/15 «Про затвердження Положення про управління державного архітектурно-будівельного контролю Дніпропетровської міської ради».

Нормативна база, що використовується в роботі
 

Співробітники управління 

№ з/п

Посада

Прізвище, ім’я по батькові

Телефон

1

Начальник управління

Ратич Надія Миколаївна

745-07-15

2

Заступник начальника з питань роботи з дозвільними документами

Компанець Андрій Леонідович 745-07-15

3

Заступник начальника управління з питань контролю за проведенням перевірок та зверненнями громадян

Карленко Олексій Вікторович

726-50-56

4

Головний бухгалтер

Снігур Лариса Анатоліївна

745-07-15

5

Начальник юридичного відділу

Бісєров Антон Сергійович

745-04-92

6

Юрисконсульт

Ховрич Олена Андріївна

745-04-92

7

Головний спеціаліст документообігу

Лебідь Олена Олександрівна

745-07-15

8

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю

Вергунов Юрій Вікторович

745-07-39

9

Головний спеціаліст - інспектор

Пільонов Андрій Олександрович

745-07-39

10 Головний спеціаліст - інспектор Гордієвич Ілля Леонідович 745-07-39

11

Головний спеціаліст - інспектор

Мокрий Юрій Олегович

745-07-39

12 Головний спеціаліст-інспектор Василевський Андрій Вячеславович 745-07-39
13 Спеціаліст І категорії-інспектор Рапопорт Денис Дмитрович 745-07-39

14

Головний спеціаліст-інспектор

Доненко Анатолій Андрійович

745-07-39

 

15

Головний спеціаліст - інспектор

Дульдієр Інга Сергіївна

745-07-39

16

Начальник відділу по роботі з дозвільними документами Скляр Костянтин Вікторович 745-04-39

17

Головний спеціаліст -адміністратор

Мишуренко Тамара Анатоліївна

745-04-39

18

Головний спеціаліст -адміністратор

Рапопорт Тетяна Василівна

745-04-39

19 Головний спеціаліст-адміністратор Репенько Карина Вячеславівна 745-04-39

 

ВАЖЛИВО!

ІНФОРМАЦІЯ  ЩОДО  БУДІВЕЛЬНОЇ АМНІСТІЇ ДЛЯ  ДАЧНИХ  ТА  ПРИВАТНИХ  БУДИНКІВ,  ЩО  БУЛИ ЗБУДОВАНІ  БЕЗ  ДОЗВІЛЬНИХ  ДОКУМЕНТІВ

В Україні запрацював механізм будівельної амністії для дачних та приватних будинків, що були збудовані без дозвільних документів. Набрав чинності наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства про затвердження порядку обстеження та прийняття в експлуатацію таких об’єктів.

Будівельна амністія поширюється на об’єкти незначного класу наслідків:

  • індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 квадратних метрів, господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 квадратних метрів, збудовані у період з 5 серпня 1992 року по 9 квітня 2015 року;

  • будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, збудовані до 12 березня 2011 року.

Головна умова – щоб вони відповідали цільовому призначенню земельної ділянки, будівельним нормам та пройшли технічне обстеження.

  Для амністування такої нерухомості необхідні:

  • заява про прийняття об’єкта в експлуатацію (у разі наявності співвласники земельної ділянки/зазначеного об’єкта підписують також),

  • один примірник заповненої декларації про готовність об’єкта до експлуатації,

  • звіт про проведення технічного обстеження (крім випадків, передбачених пунктом 5 розділу ІІ Порядку),

а також засвідчені в установленому порядку копії:

  • документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт;

  • технічного паспорта з відміткою про можливість розміщення та надійної і безпечної експлуатації об’єкта (з відміткою у випадках, передбачених пунктом 5 розділу II Порядку). При цьому, технічні паспорти, складені до набрання чинності цим Порядком, подаються за умови проставлення в них відповідної відмітки про проведення їх технічного обстеження.

    Після подачі необхідних документів та заяви до органу держархбудконтролю, їх буде розглянуто упродовж 10-ти робочих днів та ухвалено рішення щодо прийняття об’єкта в експлуатацію. При цьому, штрафні санкції за самовільне будівництво та експлуатацію таких об’єктів до власників/користувачів  земельних ділянок не застосовуватимуться.

       З 18 січня 2019 року набув чинності наказ Мінрегіону від 14.12.2018 № 342, яким затверджені Зміни до Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт.

Ці зміни направлені на спрощення та прискорення процедури «будівельної амністії». На сьогодні з додатків до Порядку №158, затвердженого наказом Мінрегіону від 03.07.2018 №158, виключено інформацію про відповідність місця розташування об’єкта будівництва вимогам державних будівельних норм. Раніше така відмітка від місцевого органу містобудування та архітектури була обов’язковою.

Бланки  та зразки документів можна подивитися на даному сайті, натиснув на посилання внизу сторінки "Зразки документів"