Управління підпорядковано cекретарю міської ради
Начальник управління:
Єфімова Тетяна Борисівна
Адреса: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, к. 701
Телефон: 744-30-87
E-mail: [email protected]
Графік прийому громадян: постійно
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2021 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2022 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2023 рік
Заступник начальника управління - начальник відділу контролю:
Трапізон Олена Володимирівна
Телефон: 744-64-26
Е-mail: [email protected]
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2021 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2022 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2023 рік

Заступник начальника управління - начальник відділу з організації розгляду звернень громадян:
Братусь Михайло Володимирович
Телефон: 744-68-30
Е-mail: [email protected]
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2021 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2022 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2023 рік
Співробітники управління по роботі зі зверненнями громадян:
Прізвище, ім’я, по батькові |
Займана посада |
Єфімова Тетяна Борисівна |
Начальник управління |
Відділ реєстрації звернень громадян: |
|
Рак Аліна Володимирівна |
Начальник відділу |
Головко Ганна Ігорівна |
Головний спеціаліст |
Лапенко Олена Леонідівна |
Головний спеціаліст |
Момот Ольга Вячеславівна |
Головний спеціаліст |
Ткаченко Лілія Георгіївна |
Головний спеціаліст |
Трубчанінова Лариса Олександрівна |
Головний спеціаліст |
Відділ з організації розгляду звернень громадян: |
|
Братусь Михайло Володимирович |
Заступник начальника управління - начальник відділу |
Перебора Олена Миколаївна |
Головний спеціаліст |
Яланський Алім Олександрович |
Головний спеціаліст |
Відділ контролю: |
|
Трапізон Олена Володимирівна |
Заступник начальника управління - начальник відділу |
Лисичкіна Олеся Сергіївна |
Заступник начальника відділу |
Соколенко Анастасія Сергіївна |
Головний спеціаліст |
Шкірська Олена Петрівна |
Головний спеціаліст |
Сектор вихідної кореспонденції відділу контролю: |
|
Лебідь Уляна Євгеніївна |
Завідувач сектора |
Грабова Тетяна Ігорівна |
Головний спеціаліст |
Сектор організаційно-аналітичної роботи та опрацювання електронних петицій: |
|
Мошук Світлана Анатоліївна |
Завідувач сектора |
Сектор архівної роботи: |
|
Кудря Світлана Анатоліївна |
Завідувач сектора |
Галич Анастасія Олексіївна |
Головний спеціаліст |
Основні напрямки діяльності:
- ведення обліку пропозицій, заяв і скарг громадян, що надходять до Дніпровської міської ради;
- здійснення контролю за дотриманням термінів розгляду та виконанням доручень керівництва міської ради за зверненнями громадян;
- здійснення контролю за дотриманням термінів розгляду доручень, наданих під час особистого прийому міського голови та керівництва міської ради;
- контроль за дотриманням виконавчими органами та комунальними підприємствами міської ради, службами міста, районними у місті радами, організаціями Закону України "Про звернення громадян" та установленого порядку розгляду звернень громадян;
- аналіз письмових та усних звернень громадян з метою їх систематизації та інформування керівництва міської ради та її виконкому.
Нормативні акти, які використовуються в роботі:
- Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні";
- Закон України "Про службу в органах місцевого самоврядування";
- Закон України "Про звернення громадян";
- Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції";
- Закон України "Про доступ до публічної інформації";
- Закон України "Про статус народного депутата України";
- Закон України «Про адміністративну процедуру»;
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування";
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" (зі змінами);
- Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації" (зі змінами).
- За підсумками 2018 року
- За підсумками І півріччя 2019 року
- Станом на 15.11.2019
- За підсумками І півріччя 2020 року
- У період з 01.01.2016 - 31.07.2020
- За І квартал 2021 року
- За підсумками І півріччя 2021 року
- За підсумками 8 місяців 2021 року
- За підсумками 9 місяців 2021 року
- Станом на 25.11.2021
- За підсумками 2021 року
- За підсумками І півріччя 2022 року
- За підсумками 10 місяців 2022 року
- За підсумками 2022 року
- За І квартал 2023 року
- За І півріччя 2023 року
- За підсумками 9 місяців 2023 року
- За підсумками 2023 року
- Дані про звернення громадян, що надійшли до Дніпровської міської ради за 2023 рік, порівняно з 2022 роком
- За І квартал 2024 року
- За І півріччя 2024 року
- За підсумками 8 місяців 2024 року
- За підсумками 9 місяців 2024 року
- За підсумками 2024 року
- За І квартал 2025 року
Відповідальною особою з питань доступу до публічної інформації, яка забезпечує оприлюднення інформації у формі відкритих даних, є Мошук Світлана Анатоліївна, завідувач сектора організаційно-аналітичної роботи та опрацювання електронних петицій управління по роботі зі зверненнями громадян Дніпровської міської ради.
Телефон: 744-64-26
Е-mail: [email protected]