Погода
Комунальне підприємство "Оздоровлення та відпочинок" Дніпровської міської ради

Підпорядковано департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради

Основна діяльність підприємства:

Забезпечення організації відпочинку та дозвілля громадян міста на базі оздоровчих підприємств комунальної власності територіальної громади міста за кошти бюджету територіальної громади міста Дніпра; надання послуг з тимчасового розміщування, організації та проведення розважально-видовищних заходів, виставок, конференцій, фестивалів, конкурсів тощо.

Директор підприємства
САЛІК АНАТОЛІЙ ВІКТОРОВИЧ


Адреса: 49000, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,  буд. 64-В

Код ЄДРПОУ: 40909288

Телефон: (0562) 34-27-40

Телефон гарячої лінії  підприємства (з питань організації відпочинку): 067-550-06-70


E-mail: [email protected]

Вебсайт підприємства


Графік роботи: понеділок - четвер 9.00 - 18.00, п’ятниця 9.00 - 16.45, перерва 13.00 - 13.45.

Графік прийому громадян керівництвом: понеділок - п'ятниця з 10.00 до 12.00, з 14.00 до 16.00.

 

Керівництво підприємства:

 

 

Розмір оплати праці (посадового окладу, винагороди) директора Комунального підприємства «Оздоровлення та відпочинок» Дніпровської міської ради розраховується на підставі Рішення міської ради від 15.11.2017 р. № 66/26 «Про затвердження Положення про оплату праці керівників підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Дніпра».

 

Комунальне підприємство «Оздоровлення та відпочинок» Дніпровської міської ради (далі – Підприємство, ідентифікаційний код – 40909288) є комунальним унітарним комерційним підприємством, створеним відповідно до рішення міської ради від 07.09.2016 № 52/13 на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста Дніпра.

На підставі Програми розвитку місцевого самоврядування, соціальних заходів для людей похилого віку та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради на 2021 – 2025 роки (зі змінами), затвердженої рішенням міської ради від 23.09.2020 № 20/61, Підприємство за рахунок коштів бюджету Дніпровської міської територіальної громади здійснює заходи з організації перевезення, харчування, відпочинку та дозвілля громадян, які мають реєстрацію у місті Дніпрі, за напрямками: особи від 55 років та пенсіонери за проєктом «Золотий вік», діти від 8 до 15 років за проєктом «Діти Дніпра», мешканці, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, за проєктом «Гордість Дніпра».

У зв’язку із вищезазначеним, на цей час Підприємство не формує та не оприлюднює інформації про порядок формування тарифів.

 

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І квартал 2018 року 

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І півріччя 2018 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за 9 місяців 2018 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за 2018 рік.

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І квартал 2019 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І півріччя 2019 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за 9 місяців 2019 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за 2019 рік

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І квартал 2020 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І півріччя 2020 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за 9 місяців 2020 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за 2020 рік

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І квартал 2021 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І півріччя 2021 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за 9 місяців 2021 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за 2021 рік

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І квартал 2022 року

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (баланс) за І півріччя 2022 року

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2017 рік

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за І квартал 2018 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за півріччя 2018 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2018 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 12 місяців 2018 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за півріччя 2019 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2019 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 12 місяців 2019 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за І квартал 2020 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за півріччя 2020 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2020 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 12 місяців 2020 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за І квартал 2021 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за півріччя 2021 року

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2021 року

 

 

Згідно п.3 ст.11 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, подання Звіту про рух горошових коштів та Звіту про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємства, не передбачено.

Згідно п.3 ст.11 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати , подання Звіту про рух горошових коштів та Звіту про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємства, не передбачено.

Завнішній незалежний аудит у Комунальному підприємстві "Оздоровлення та відпочинок" Дніпровської міської ради не проводився.

Протягом 2017- 2021 рр. на підставі Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2017-2021 рр., затвердженої рішенням міської ради від 15.02.2017 № 17/18 (зі змінами), Комунальне підприємство «Оздоровлення та відпочинок» Дніпровської міської ради за кошти Дніпровської міської територіальної громади здійснювало організацію відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпра, які потребують особливої уваги та підтримки, за проєктом «Гордість Дніпра», відпочинку громадян пенсійного віку за проєктом «Золотий вік», дітей віком від 8 до 15 років за проєктом «Діти Дніпра» у такій кількості, а саме:

 

Рік

Проєкти

Всього за рік

(кількість осіб)

«Золотий вік»

(кількість осіб)

«Діти Дніпра»

(кількість осіб)

«Гордість Дніпра»

(кількість осіб)

2017

 

8 000

3 850

--

11 850

2018

 

11 760

3 600

3 600

18 960

2019

9 700

4 094

6 244

20 038

2020

 

4 389

----

9 800

14 189

2021

 

7 110

3 900

5 644

16 654

 

Всього

за проєктом:

 

 

40 959

 

15 444

 

25 288

 

---

Всього за період

2017-2021 рр.

(за усіма проєктами)

 

 

81 691

 

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-01-20-004227-c

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-01-22-012772-b

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-02-11-001189-с

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-P-2021-02-17-001943-c

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-03-17-003606-a

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-03-25-008938-c

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-03-25-006617-b

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-04-07-011880-a

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-04-07-011759-a

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-04-28-005782-a

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-05-25-002820-c

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-06-08-001427-c

Огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-06-11-012383-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-07-07-009882-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-07-27-011548-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-07-27-002329-a

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-07-27-010890-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-08-04-002221-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-08-04-009975-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-08-04-010372-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-08-27-002516-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-08-30-009078-a

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-10-01-002020-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-10-12-001308-a

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-10-12-002370-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-11-09-012764-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-11-18-001502-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-11-22-013658-a

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-11-22-013997-a

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-11-23-003517-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-11-23-004066-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-12-07-017936-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-12-08-014646-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-12-24-016445-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-12-24-010970-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-12-28-006824-c

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2022-01-20-012241-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2022-01-24-012902-b

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2022-10-14-008019-a

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2022-10-14-007744-a