Адміністрацію підпорядковано заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів щодо інформаційної діяльності міської ради
Дата утворення - 1920 рік.
Новокодацький район (до 2015 року - Ленінський) - один із найстаріших районів міста Дніпра. Колись на території, яку зараз займає Новокодацький район, були розташовані козацькі поселення. На мальовничому березі річки Дніпро зростали нові покоління «козацького роду». Наприкінці ХІХ сторіччя саме тут складається осередок металургійної промисловості України. Біля Олександрівського Південно-Російського заводу зростають будинки службовців, потім ця ділянка отримала назву Брянська колонія. Разом з нею ростуть поселення робітників: Чечелівка, Шляховка, Фабрика. Тут же біля заводів з’являється залізнична станція – Горяїнове, працює середня школа на 600 осіб, лікарня Палац Здоров'я, яка в подальшому буде мати назву Друга Робоча.
Після закінчення громадянської війни було швидко відбудувано вщент зруйновані промислові підприємства. У 1928 році був збудований Палац культури імені Ілліча – чудовий пам’ятник архітектури того часу. У 1936 році була споруджена будівля Індустріального технікуму.
Нинішній Новокодацький район свою колишню назву Ленінський район отримав в 1940 році, до території району увійшли території, які займали заводи ім. Петровського, ім. Леніна, ім. Калініна, ім. Бабушкіна, ДЗМО та інші. Саме в нашому районі зосереджені найбільші підприємства металургійного комплексу не лише міста Дніпра, а і всієї України.
Площа району складає 88,7 км².
Має у своєму складі житлові масиви та мікрорайони: Західний, Червоний Камінь, Покровський, Парус, Діївка, Сухачівка, Таромське, Ясне.
КЕРІВНИЦТВО АДМІНІСТРАЦІЇ НОВОКОДАЦЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Голова Адміністрації
Денисенко Олег Олександрович
Адреса: 49064, місто Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 77
Графік прийому: 2-й четвер місяця з 10.00 до 13.00 та з 16.00 до 17.00
Телефон: 0567209921; 0567672617
Код ЄДРПОУ: 44152814
E-mail: [email protected]
Facebook https://www.facebook.com/novokodatskarada/
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2021 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2022 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2023 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2024 рік
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ АДМІНІСТРАЦІЇ
ГАРАЩЕНКО АНЖЕЛА ЮРІЇВНА
Адреса: 49064, місто Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 77
Графік прийому: щопонеділка з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
Телефон: 0567209921; 0567672617
E-mail: [email protected]
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2021 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2022 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2023 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2024 рік
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ АДМІНІСТРАЦІЇ
ШИЛО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА
Адреса: 49064, місто Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 77
Графік прийому: щовівторка з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
E-mail: [email protected]
Телефон: 0567209921; 0567672617
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2024 рік
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ АДМІНІСТРАЦІЇ
АТАМАНЧУК ПАВЛО ПЕТРОВИЧ
Адреса: 49064, місто Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 77
Графік прийому: щочетверга з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
E-mail: [email protected]
Телефон: 0567209921; 0567672617
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2023 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2024 рік
СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ АДМІНІСТРАЦІЇ
НОВОКОДАЦЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
1. Управління з питань інфраструктури та житлово-комунального господарства
Гудилін Олександр Станіславович - начальник управління
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон (056) 720 99 21
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
1.1.Житлово - комунальний відділ
Шамрай Семен Олександрович - заступник начальника управління - начальник відділу
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон (056) 720 99 21
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
1.2. Господарський відділ
Тернова Дар'я Сергіївна - начальник відділу
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон (056) 720 99 21
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
2. Управління - служба у справах дітей
Чубенко Олена Вікторівна - начальник управління - служби
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон (056) 767 26 17
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
2.1. Відділ опіки і піклування
Панькова Лілія Олексіївна - начальник відділу
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон (056) 767 26 17
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
2.2. Відділ соціального захисту дітей
Лійбук Людмила Михайлівна - заступник начальника управління-служби, начальник відділу
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон (056) 767 26 17
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
3. Відділ бухгалтерського обліку та звітності
Вакуленко Олена Петрівна - начальник відділу - головний бухгалтер
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон: (056) 720 99 21
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
4. Відділ ведення державного реєстру виборців
Мартиненко Олена Михайлівна - начальник відділу
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон: (056) 720 99 22; (056) 767 26 19;
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
5. Відділ з організаційно-правової роботи
Блинова Оксана Степанівна - начальник відділу
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон: (056) 720 99 21
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
6. Відділ з загальних питань
Ріпна Ольга Миколаївна - начальник відділу
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон: (056) 720 99 21
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
7. Сектор з мобілізаційної та оборонної роботи
Копєйкін Анатолій Вікторович - завідувач сектору
Адреса: проспект Сергія Нігояна, 77, м. Дніпро, 49064
Телефон: (056) 720 99 21
Електронна пошта (е-mail): [email protected]
Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року
Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік
Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2022 року
Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік
Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2023 року
Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік
Про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2024 року
2. Довідник адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради.
3. Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради.
5. Фінансова звітність адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради.
6. Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради.
7.Паспорти бюджетних програм адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради
/upload/editor/_obgrunutvannya_ua-2021-11-29-011086-c.docx
/upload/editor/_obgrunutvannya_ua-2021-12-15-020844-c.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2021-12-15-017680-c.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2022-01-17-007815-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2022-12-09-016217-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2022-10-27-005465-a_1.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2022-11-09-005574-a_1.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2022-11-18-006464-a_1.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2022-12-23-015890-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-01-16-009588-a_.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-03-29-004713-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-04-06-002081-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-04-10-007317-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-04-10-006549-a_.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-04-10-006771-a_.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-04-10-007020-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-04-10-007604-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-05-09-007603-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-05-12-010109-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-05-15-005854-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-05-29-004665-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-06-16-009683-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-07-06-004430-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-07-13-006085-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-07-31-005100-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-07-31-005422-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-01-010210-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-01-010508-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-01-010762-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-09-002864-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-09-007843-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-10-005745-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-14-016268-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-15-004827-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-15-004708-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-14-016565-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-17-008721-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-17-009070-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-22-003468-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-08-23-008047-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-09-12-009564-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-09-15-004579-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-09-19-013404-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-09-19-015286-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-09-19-015313-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-09-20-004705-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-09-28-011054-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-10-06-007849-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-10-11-013450-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-10-13-011182-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-10-20-008150-a_.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-10-31-009196-a_.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-11-10-003082-a_.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-12-14-023633-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-12-21-012416-a.docx
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2023-12-21-013640-a.doc
2024 рік
/upload/editor/_obgruntuvannya_ua-2024-01-10-004156-a.docx
/upload/editor/ua-2024-03-27-002131-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-13-002414-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-14-002899-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-16-006979-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-17-005823-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-21-008782-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-21-007287-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-21-006924-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-21-006700-a.docx
/upload/editor/ua-2024-05-29-004895-a.docx
/upload/editor/ua-2024-06-03-007236-a.docx
/upload/editor/ua-2024-06-05-006924-a.docx
/upload/editor/ua-2024-06-05-007546-a.docx
/upload/editor/ua-2024-06-17-004461-a.docx
/upload/editor/ua-2024-06-14-005635-a.docx
/upload/editor/ua-2024-06-18-010687-a.docx
/upload/editor/ua-2024-06-18-011333-a.docx
/upload/editor/ua-2024-06-27-006738-a.docx
/upload/editor/ua-2024-07-22-002199-a.docx
/upload/editor/ua-2024-07-23-008080-a.docx
/upload/editor/ua-2024-07-29-008003-a.docx
/upload/editor/ua-2024-07-30-002419-a.docx
/upload/editor/ua-2024-08-01-002253-a.docx
/upload/editor/ua-2024-08-19-008378-a.docx
/upload/editor/ua-2024-08-19-007353-a.docx
/upload/editor/ua-2024-08-19-007078-a.docx
/upload/editor/ua-2024-08-19-005556-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-03-003315-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-03-003804-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-03-004138-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-03-004542-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-04-006345-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-04-010813-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-04-011049-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-05-003050-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-10-004784-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-10-004468-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-19-012548-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-19-013665-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-19-011480-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-26-009187-a.docx
/upload/editor/ua-2024-09-30-006558-a.docx
/upload/editor/ua-2024-10-11-010059-a.docx
/upload/editor/ua-2024-10-11-009212-a.docx
/upload/editor/ua-2024-10-11-008796-a.docx
/upload/editor/ua-2024-10-29-012632-a.docx
/upload/editor/ua-2024-11-01-011127-a.docx
/upload/editor/ua-2024-11-04-011477-a.docx
/upload/editor/ua-2024-11-13-014674-a.docx
/upload/editor/ua-2024-11-14-014202-a.docx
/upload/editor/ua-2024-12-12-019398-a.docx
/upload/editor/ua-2024-12-13-013784-a.docx
/upload/editor/ua-2024-12-30-002151-a.docx
/upload/editor/ua-2025-01-06-005058-a.docx
/upload/editor/ua-2025-01-07-006024-a.docx
Комісія з обстеження пошкоджених будівель і споруд, об’єктів незавершеного будівництва внаслідок збройної агресії Російської Федерації Новокодацької адміністрації Дніпровської міської ради
Місце засідання комісії: 49064, м.Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 77, каб. 21, час 10.00
тел. (056) 720 99 21; (056) 767 26 17
e-mail: [email protected], [email protected]
Прийом заяв щодо пошкодженого майна внаслідок ракетних ударів від громадян Новокодацького району приймаються в кабінеті №9:
Понеділок - четвер з 9:00 - 17:00
П'ятниця з 9:00 - 15:45
Обідня перерва з 13:00 - 13:45
Перелік документів, який необхідно подати для складання Акта комісійного обстеження об'єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації:
Для фізичних осіб:
1. Заява на ім'я голови адміністрації Новокодацького районуДніпровської міської ради (пишеться безпосередньо в Адміністрації)
2. Копії правовстановлюючих документів
3. Копії паспортів (всіх власників)
4. Копії ІПН (всіх власників)
5. Копія технічного паспорта на житло
6. Фотофіксація руйнації (роздруковані фотоматеріали)
7. Довідка стосовно підтвердження факту ракетного обстрілу (СБУ/поліція)
Для юридичних осіб:
1. Лист на ім'я голови адміністрації Новокодацького районуДніпровської міської ради щодо проведення комісійного огляду пошкоджених будівель/споруд
2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
3. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності
4. Наказ про призначення директора, копія паспорта, ІПН
5. Технічний паспорт на будівлі/споруди
6. Внутрішній Акт пошкоджень
7. Фотофіксація руйнації
8. Довідка стосовно підтвердження факту ракетного обстрілу (СБУ/поліція)
Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради про створення Комісії, її склад та Положення про Комісію:
Постанови Кабінету Міністрів України:
Протокол №2 від 26.06.2023 року
Протокол №4 від 05.07.2023 року
Протокол №6 від 19.07.2023 року
Протокол №8 від 09.08.2023 року
Протокол №9 від 10.08.2023 року
Протокол №11 від 31.08.2023 року
Протокол №12 від 11.09.2023 року
Протокол №13 від 18.10.2023 року
Протокол №14 від 13.11.2023 року
Протокол №15 від 27.11.2023 року
Протокол №16 від 05.12.2023 року
Протокол №18 від 14.03.2024 року
Протокол №20 від 23.04.2024 року
Протокол №21 від 26.04.2024 року
Протокол №22 від 13.05.2024 року
Протокол №24 від 20.05.2024 року
Протокол №25 від 30.05.2024 року
Протокол №27 від 25.07.2024 року
Протокол №29 від 13.08.2024 року
Протокол №31 від 04.09.2024 року
Протокол №33 від 19.09.2024 року
Протокол №34 від 25.09.2024 року
Протокол №36 від 14.10.2024 року
Протокол №38 від 15.11.2024 року
Протокол №39 від 29.11.2024 року
Протокол №40 від 02.12.2024 року
Протокол №41 від 11.12.2024 року
Протокол №42 від 30.12.2024 року
Протокол №44 від 15.01.2025 року
2023 рік
2024 рік
2025 рік
Звіт про роботу комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об'єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації , адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради
2023 рік
Комісією з обстеження пошкоджених будівель і споруд, об'єктів незавершеного будівництва внаслідок збройної агресії рф Новокодацької адміністрації Дніпровської міської ради, складено 123 акти комісійного обстеження, було проведено 11 засідань комісії щодо публічної послуги "ЄВідновлення", розглянуто 34 заяви, прийнято 42 рішення
Протокол № 2 від 26.06.2023 - розглянуто 6 заяв, з них: погоджено - 4, відмова - 2
Протокол № 4 від 05.07.2023 - розглянуто 10 заяв, з них: погоджено - 1, зупинено - 8, відмова - 1
Протокол № 6 від 19.07.2023 - розглянуто 7 заяв, з них: погоджено - 7
Протокол № 8 від 09.08.2023 - розглянуто 8 заяв, з них: відмова - 8
Протокол № 9 від 10.08.2023 - розглянуто 3 заяви, з них: погоджено - 2, відмова - 1
Протокол № 11 від 31.08.2023 - розглянуто 1 заяву, з них: відмова - 1
Протокол № 12 від 11.09.2023 - розглянуто 1 заяву, з них: відмова - 1
Протокол № 13 від 18.10.2023 - розглянуто 2 заяви, з них: відмова - 2
Протокол № 14 від 13.11.2023 - розглянуто 1 заяву, з них: відмова - 1
Протокол № 15 від 27.11.2023 - розглянуто 2 заяви, з них: відмова - 2
Протокол № 16 від 05.12.2023 - розглянуто 1 заяву, з них: відмова - 1
2024 рік
Комісією з обстеження пошкоджених будівель і споруд, об'єктів незавершеного будівництва внаслідок збройної агресії російської федерації адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради складено 161 акт комісійного обстеження.
Комісією з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені/знищені об'єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України, було проведено 17 засідань, розглянуто 46 заяв, прийнято 46 рішень щодо публічної послуги єВідновлення.
Протокол № 18 від 14.03.2024 - розглянуто 2 заяви, з них: погоджено - 1, відмова - 1
Протокол № 20 від 23.04.2024 - розглянуто 2 заяви, з них: погоджено - 1, відмова - 1