НАЧАЛЬНИК ЛІВОБЕРЕЖНОГО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ:
КОТИЩУК СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА
Адреса: місто Дніпро, проспект Петра Калнишевського, 55, кабінет 54
Телефон: 056 722-21-85
E-mail: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/lbuszn
Графік роботи: понеділок-четвер: з 8:00-17:00, п’ятниця з 8:00-15:45
Графік прийому громадян: щопонеділка 13:00-16:00
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ
ПО ІНДУСТРІАЛЬНОМУ РАЙОНУ
ОСТАПЕНКО ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА
Адреса: місто Дніпро, проспект Петра Калнишевського, 55, кабінет 55
Телефон: 056 722-21-85
E-mail: [email protected]
Графік прийому громадян: щосереди 8:00-12:00, 13:00-17:00
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ
З ПИТАНЬ ВИПЛАТИ
ГОРОБЕЦЬ ТАМАРА МИКОЛАЇВНА
Адреса: місто Дніпро, проспект Петра Калнишевського, 55, кабінет 52, телефон: 056 722-21-85
E-mail: [email protected]
Графік прийому громадян: щочетверга 8:00-12:00, 13-00-17:00
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ
ПО АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОМУ РАЙОНУ
ЧЕПЕЦЬ ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА
Адреса: місто Дніпро, вул. Радистів, 8. кабінет 15
Телефон: 056 720-70-62
E-mail: [email protected]
Графік прийому громадян: щосереди 9:00-12:00, 13:00-16:00
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ
ПО САМАРСЬКОМУ РАЙОНУ
КУЧЕРЕНКО ОЛЕНА ВЯЧЕСЛАВІВНА
Адреса: місто Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 51 кабінет 476
Телефон: 056 722-23-46
E-mail: [email protected]
Графік прийому громадян: щопонеділка 8:00 - 12:00, 13:00-17:00
Інформація про основну діяльність Управління
- забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім’ї, оздоровлення пільгових категорій населення;
- призначення та виплата соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством України, надання пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;
- здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;
- виконання функцій розпорядника коштів нижчого рівня на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення та місцевих соціальних програм.
Загальний відділ
Начальник відділу
Касьянова Тетяна Миколаївна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ правової та кадрової роботи
Начальник відділу
Руднєва Катерина Миколаївна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ прийому громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Амур-Нижньодніпровського району
Начальник відділу
Шевцова Наталія Валентинівна
Адреса: вул.Радистів,8
Телефон: (056)720 70 60
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ прийому громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Індустріального району
Начальник відділу
Цалин Ольга Сергіївна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail:left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ прийому громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Самарського району
Начальник відділу
Бойко Нінель Володимирівна
Адреса: вул.20-річчяПеремоги,51
Телефон: (056) 722-23-47
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ прийняття рішень з призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Амур-Нижньодніпровського району
Начальник відділу
Сідих Валентина Вікторівна
Адреса: вул.Радистів,8
Телефон: (056) 720 70 60
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ прийняття рішень з призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Індустріального району
Начальник відділу
Карпенко Ірина Петрівна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ прийняття рішень з призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Самарського району
Начальник відділу
Мацук Ольга Олександрівна
Адреса: вул.20-річчяПеремоги,51
Телефон: (056) 722-23-47
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ реалізації державних програм та надання адресних допомог Амур-Нижньодніпровського району
Начальник відділу
Зосименко Олена Леонідівна
Адреса: вул.Радистів,8
Телефон: (056) 720 70 60
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ реалізації державних програм та надання адресних допомог Індустріального району
Начальник відділу
Цебренко Людмила Миколаївна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Сектор реалізації державних програм та надання адресних допомог Самарського району
Завідувач сектору
Шалько Ірина Юріївна
Адреса: вул.20-річчяПеремоги,51
Телефон: (056) 722-23-47
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ аналітичної роботи з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Амур- Нижньодніпровського району
Начальник відділу
Гуржій Неля Миколаївна
Адреса: вул.Радистів,8
Телефон: (056) 720 70 60
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ аналітичної роботи з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Індустріального району
Начальник відділу
Татаренко Світлана Олексіївна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Сектор аналітичної роботи з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Самарського району
Завідувач сектору
Костяк Ірина Миколаївна
Адреса: вул.20-річчяПеремоги,51
Телефон: (056) 722 23 47
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ соціальних гарантій Амур-Нижньодніпровського району
Заступник начальника відділу
Беззабава Ельміра Василівна
Адреса: вул.Радистів,8
Телефон: (056) 720 70 63
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ соціальних гарантій Індустріального району
Начальник відділу
Чергін Наталія Олексіївна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ соціальних гарантій Самарського району
Начальник відділу
Остроуменко Лариса Анатоліївна
Адреса: вул.20-річчяПеремоги,51
Телефон: (056) 722 23 47
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ фінансово-економічної діяльності
Начальник відділу-головний бухгалтер
Качуєвська Алла Іванівна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Сектор оперативної і поточної фінансово-економічної роботи відділу фінансово-економічної діяльності
Завідувач сектору
Овчаренко Зоя Василівна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Сектор соціальних виплат та допомог відділу фінансово-економічної діяльності
Завідувач сектору
Власова Юлія Володимирівна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Сектор закупівель та договірної роботи відділу фінансово-економічної діяльності
Завідувач сектору
Коваль Оксана Миколаївна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ перевірки правильності призначення, перерахунку та виплати усіх видів соціальної допомоги компенсацій та пенсій
Начальник відділу
Тріфонова Ольга Михайлівна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ виплати усіх видів соціальної допомоги та компенсацій
Начальник відділу
Д'яченко Олена Віталіївна
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Відділ автоматизації та обробки інформації
Начальник відділу
Мурлян Віктор Вікторович
Адреса: проспект Петра Калнишевського, 55
Телефон: (056) 722-21-85
Е-mail: left.uszn@dmr.dp.ua
Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», від 22.02.2006 № 189 «Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме», «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд», «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів», рішення Дніпровської міської ради від 22.05.2020 № 43/45 «Про Положення про Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради».
- Загальний відділ
- Відділ правової та кадрової роботи
- Відділ прийому громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Амур-Нижньодніпровського району
- Відділ прийому громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Індустріального району
- Відділ прийому громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Самарського району
- Відділ прийняття рішень з призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Амур-Нижньодніпровського району
- Відділ прийняття рішень з призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Індустріального району
- Відділ прийняття рішень з призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Самарського району
- Відділ реалізації державних програм та надання адресних допомог Амур-Нижньодніпровського району
- Відділ реалізації державних програм та надання адресних допомог Індустріального району
- Сектор реалізації державних програм та надання адресних допомог Самарського району
- Відділ аналітичної роботи з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Амур-Нижньодніпровського району
- Відділ аналітичної роботи з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Індустріального району
- Сектор аналітичної роботи з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Самарського району
- Відділ соціальних гарантій Амур-Нижньодніпровського району
- Відділ соціальних гарантій Індустріального району
- Відділ соціальних гарантій Самарського району
- Відділ фінансово-економічної діяльності:
-сектор оперативної і поточної фінансово-економічної роботи відділу фінансово-економічної діяльності;
-сектор соціальних виплат та допомог відділу фінансово-економічної діяльності;
-сектор закупівель та договірної роботи відділу фінансово-економічної діяльності;
- Відділ перевірки правильності призначення, перерахунку та виплати усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пенсій
- Відділ виплати усіх видів соціальної допомоги та компенсацій
- Відділ автоматизації та обробки інформації
№ з/п |
Назва послуги |
Перелік документів, які необхідно надати громадянину для отримання послуги |
Телефон, електронна пошта |
1. |
|
районі |
|
2 |
|
||
3 |
пРИЗНАЧЕННЯ тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме |
|
|
4 |
призначення одноразової ВИНАГОРОДИ ЖІНКАМ, ЯКИМ ПРИСВОЄНО ПОЧЕСНЕ ЗВАННЯ УКРАЇНИ „МАТИ-ГЕРОЇНЯ” |
|
|
5 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
|
|
6 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами ЖІНКАМ, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
|
|
7 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги при народженні дитини |
|
|
8 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги при усиновленні дитини |
|
|
9 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги на дітей одиноким матерям |
|
|
10 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
|
|
11 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної соціальної допомоги ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ |
|
|
12 |
ПРИЗНАЧЕННЯ Надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю |
|
|
13 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної СОЦІАЛЬНОЇ допомоги ОСОБАМ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ, ТА ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ |
|
|
14 |
призначення державної СОЦІАЛЬНОЇ допомоги НА ДОГЛЯД |
|
|
15 |
ПРИЗНАЧЕННЯ компенсаціЇ ЗА ДОГЛЯД фізичній особі, яка надає соціальні послуги З ДОГЛЯДУ БЕЗ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА НЕПРОФЕСІЙНІЙ ОСНОВІ |
|
|
16 |
ПРИЗНАЧЕННЯ грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I АБО II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської – КОНСУЛЬТАТИВНОЇ комісії закладу ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею |
|
|
17 |
ПРИЗНАЧЕННЯ ЩОМІСЯЧНОЇ АДРЕСНОЇ ДОПОМОГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ ДЛЯ ПОКРИТТЯ ВИТРАТ НА ПРОЖИВАННЯ, В ТОМУ ЧИСЛІ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ |
|
|
18 |
ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ВИПЛАТА ОДНОРАЗОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ СІМ’ЯМ, ЯКІ ВТРАТИЛИ ГОДУВАЛЬНИКА ІЗ ЧИСЛА ОСІБ, ВІДНЕСЕНИХ ДО УЧАСНИКІВ ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧОРНОБИЛЬСЬКІЙ АЕС, СМЕРТЬ ЯКИХ ПОВ’ЯЗАНА З ЧОРНОБИЛЬСЬКОЮ КАТАСТРОФОЮ, ТА УЧАСНИКІВ ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ ІНШИХ ЯДЕРНИХ АВАРІЙ, ОСІБ, ЯКІ БРАЛИ УЧАСТЬ У ЯДЕРНИХ ВИПРОБУВАННЯХ, ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАННЯХ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЯДЕРНОЇ ЗБРОЇ, СКЛАДАННІ ЯДЕРНИХ ЗАРЯДІВ І ВИКОНАННІ НА НИХ РЕГЛАМЕНТНИХ РОБІТ, СМЕРТЬ ЯКИХ ПОВ’ЯЗАНА З УЧАСТЮ У ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ ІНШИХ ЯДЕРНИХ АВАРІЙ, ЯДЕРНИХ ВИПРОБУВАННЯХ, ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАННЯХ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЯДЕРНОЇ ЗБРОЇ, СКЛАДАННІ ЯДЕРНИХ ЗАРЯДІВ І ВИКОНАННІ НА НИХ РЕГЛАМЕНТНИХ РОБІТ; ОДНОРАЗОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ БАТЬКАМ ПОМЕРЛОГО УЧАСНИКА ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧОРНОБИЛЬСЬКІЙ АЕС, СМЕРТЬ ЯКОГО ПОВ’ЯЗАНА З ЧОРНОБИЛЬСЬКОЮ КАТАСТРОФОЮ |
|
|
19 |
ВСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ ОСОБИ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ ТА ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ |
|
|
20 |
ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ ГРОШОВОЇ/ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ |
|
|
21 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги ОСОБІ, ЯКА ДОГЛЯДАЄ ЗА ХВОРОЮ ДИТИНОЮ |
|
|
22 |
ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ВИПЛАТА КОМПЕНСАЦІЙ ТА ДОПОМОГИ УЧАСНИКАМ ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ АВАРІЇ НА ЧОРНОБИЛЬСЬКІЙ АЕС, УЧАСНИКАМ ЛІКВІДАЦІЇ ЯДЕРНИХ АВАРІЙ, ПОТЕРПІЛИМ ВІД ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, ПОТЕРПІЛИМ ВІД РАДІАЦІЙНОГО ОПРОМІНЕННЯ, ВІДНЕСЕНИХ ДО КАТЕГОРІЙ 1, 2 ТА 3, ДІТЯМ, ПОТЕРПІЛИМ ВІД ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ |
|
|
23 |
ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги НА ДІТЕЙ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ У БАГАТОДІТНИХ СІМ’ЯХ |
|
|
24 |
призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад Особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам |
|
|
25 |
призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки |
|
|
26 |
призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного Мозку |
|
|
27 |
призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю |
|
|
28 |
ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ЗАМІСТЬ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ПУТІВКИ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ |
|
|
29 |
ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ НА БЕНЗИН, РЕМОНТ І ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ ТА НА ТРАНСПОРТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ |
|
|
30 |
призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам |
|
|
31 |
ВИДАЧА НАПРАВЛЕННЯ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ УСТАНОВ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА / АБО ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ДІТЯМ ВІКОМ ДО ТРЬОХ РОКІВ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО ГРУПИ РИЗИКУЩОДО ОТРИМАННЯ ІНВАЛІДНОСТІ |
|
|
32 |
ВИДАЧА НАПРАВЛЕННЯ НА ПРОХОДЖЕННЯ ОБЛАСНОЇ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ ДЛЯ ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ЗАКОННИХ ПРЕДСТАВНИКІВ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ АВТОМОБІЛЯМИ |
|
|
33 |
Встановлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
|
|
34 |
Видача посвідчення особам з інвалідністю та ОСОБАМ З інвалідністю З ДИТИНСТВА |
|
|
35 |
ВСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ ТА ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ВЕТЕРАНАМ ПРАЦІ |
|
|
36 |
ВСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ЖЕРТВАМ НАЦИСТСЬКИХ ПЕРЕСЛІДУВАНЬ |
|
|
37 |
ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ |
|
|
38 |
ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ветеранів війни та осІб, на яких поширюється дія законів УКРАЇНИ „ПРО СТАТУС ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ, ГАРАНТІЇ ЇХ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ” ТА „ПРО ЖЕРТВИ НАЦИСТСЬКИХ ПЕРЕСЛІДУВАНЬ” |
|
|
39 |
ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ |
|
|
40 |
ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ „ПАКУНОК МАЛЮКА” |
|
|
41 |
ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ |
|
|
42 |
З ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ ЗА ПРОГРАМОЮ «МУНІЦИПАЛЬНА НЯНЯ» З ДОГЛЯДУ ЗА ДИТИНОЮ ДО ТРЬОХ РОКІВ |
|
|
43 |
|
- Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
- Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”
- Призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка"
- Призначення одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка"
- Призначення компенсації на догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі
- Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям
- Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
- Призначення державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною
- Призначення державної допомоги при народженні дитини
- Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях
- Призначення державної допомоги при усиновленні дитини
- Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам,які не застраховані в системі ЗДСС
- Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
- Призначення державної соціальної допомоги на догляд
- Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
- Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю
- Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю
- Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме
- Відшкодування вартості послуг за програмою "муніципальна няня" з догляду за дитиною до трьох років
- Призначення та виплата компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасникам ліквідації ядерних аварій, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесених до категорій 1, 2 та 3, дітям, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи
- Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату ЖКП
- Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захи
- Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю
- Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками)громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
- Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю, дітям до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності
- Видача направлення на проходження обласної медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілями”
- Установлення статусу, видача посвідчення ветеранам праці
- Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни
- Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю І та ІІ групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку
- Призначення та виплата одноразової компенсації сім'ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов'язана з участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні ни них регламентних робіт;одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов'язана з Чорнобильською катастрофою.
- Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
- Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І або ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської-консультативної комісії закладу охорони здоров'я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею
- Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки
- Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
- Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняних до них особам
- Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю
- Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та транспортне обслуговування
- Призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
- Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї
- Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань
- Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни
- Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
- Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
- Надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів
- Надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів
2021 рік |
ПЛАН 1 КВАРТАЛ |
ПЛАН 2 КВАРТАЛ |
ПЛАН 3 КВАРТАЛ |
2022 рік |
ПЛАН 1 КВАРТАЛ |
2023 рік |
ПЛАН 1 ПІВРІЧЧЯ |
ПЛАН ІІ ПІВРІЧЧЯ |
Прихистили внутрішньо переміщених осіб у своєму помешканні? Або маєте вільне приміщення, в якому можете поселити переселенців? Тоді цей допис про компенсацію за тимчасове розміщення ВПО для вас!
Компенсація за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО) - це допомога, яку надає держава власникам житлових приміщень, щоб відшкодувати витрати, пов'язані з безоплатним тимчасовим розміщенням ВПО.
Компенсацію можуть отримати громадяни України віком від 18 років, які є власниками житлових приміщень і безоплатно розміщували в них внутрішньо переміщених осіб, які перемістились після введення воєнного стану.
Розмір компенсації за тимчасове розміщення ВПО розраховується залежно від кількості днів, протягом яких приміщення надавалося для розміщення внутрішньо переміщеної особи (людино-день). Наразі, сума компенсації становить 14,77 грн за кожен людино-день, але не більше 450 грн на місяць на одну ВПО. У період з жовтня по березень, компенсація становить 30 грн за кожен людино-день.
Щоб отримати компенсацію, власник житла повинен подати до управління соціального захисту населення повідомлення та інформацію про себе та кожну розміщену ВПО. До повідомлення додаються такі документи:
повідомлення про розміщення ВПО у житловому приміщенні;
документ, що засвідчує особу власника житла (оригінал та копія);
реєстраційний номер облікової картки платника податків власника житла (оригінал та копія);
документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;
документи, які посвідчують особи розміщених ВПО (оригінал та копія);
реєстраційні номери облікових карток платників податків розміщених ВПО (оригінал та копія);
довідки внутрішньо переміщених осіб (оригінал та копія).
Щомісяця, не пізніше 5 днів з дня закінчення звітного місяця, потрібно подати до управління заяву на отримання компенсації за тимчасове розміщення ВПО. У заяву додаються
банківські реквізити заявника для зарахування коштів, а також
підтвердження відсутності заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Заява розглядається протягом 5 робочих днів з моменту її отримання. У цей час можуть проводитися перевірки місця розміщення внутрішньо переміщених осіб. Якщо встановлено недостовірну інформацію або невідповідність заявленим умовам, може бути прийнято рішення про відмову у виплаті компенсації.
Важливі умови Власник житлового приміщення, який розміщує ВПО, повинен
інформувати управління про
припинення розміщення ВПО або зміну їх кількості;
своєчасно сплачувати житлово-комунальні послуги.
Якщо ви ще не розмістили ВПО, але маєте доступне житло і готові це зробити, заявити про це можна через веб-ресурс "Прихисток" (https://prykhystok.gov.ua/)
А далі - дійте за інструкцією вище!
Якщо у вас виникли питання щодо компенсації за тимчасове розміщення ВПО, не соромтеся звертатися до управління соціального захисту населення за додатковою інформацією та консультаціями.
- Онлайн-курс із мінної безпеки ,,Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш”
Кожен день окупації України містить смертельну загрозу не тільки для військових, а й для цивільного населення.
З метою підвищення рівня обізнаності цивільного населення щодо ризиків, пов’язаних із поводженням із вибухонебезпечними предметами, та зведення до мінімуму людських жертв, Державною службою України з надзвичайних ситуацій спільно з Міжнародною благодійною організацією ,,Фонд Східна Європа” в рамках реалізації програми ,,Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш” створено навчальний онлайн-курс на тему: ,,Правила поводження з вибухонебезпечними предметами”. Цей курс розрахований на людей різного віку. Ведучим курсу став лідер українського музичного гурту ,,Танок на майдані Конґо”, а нині військовий добровольчого батальйону ,,Реванш” Олег Михайлюта ,,Фагот” .
Онлайн-курс безкоштовний, складається з п’яти коротких уроків і висвітлює головні питання про вибухонебезпечні предмети та правила поводження з ними. Після перегляду серій можна пройти тест та отримати відповідний сертифікат. Онлайн-курс із мінної безпеки доступний на освітній онлайн-платформі ,,Зрозуміло” за посиланням:
https://courses.zrozumilo.in.ua/courses/course-v1:eef+EEF-033+dec2022/about
- Інструкція, як діяти, якщо ракетні обстріли пошкодили ваше майно, або ви потребуєте матеріальної допомоги через поранення
1. Одразу повідомляйте про руйнування вашого житла або міських комунікацій.
Такі заявки приймають:
Гаряча лінія мерії Дніпра: (056) 732-12-12;
Аварійна служба: (056) 736 10 02.
2. Якщо «прильотами» пошкодило житло, поінформуйте про це тих, хто обслуговує ваш будинок:
— Якщо будинок обслуговує міське КП, телефонуйте:
Житлосервіс-5: (067) 520 63 21;
Житлосервіс-14: (095) 567 71 00 або (068) 567 71 00;
Департамент житлового господарства: (056) 745 10 49.
— Якщо у вас ОСББ, ЖБК (ОК ЖБК), повідомте про руйнування голів правління і департамент з питань самоорганізації населення: (063) 340 94 77.
—Якщо ОСББ чи ЖБК не зареєстроване, то це — справа так званих приватних управителів. Але, враховуючи прикрий досвід роботи таких форм власності, місто, на жаль, фактично не зможе допомогти вам з відбудовою.
3.Візуально оцініть можливі пошкодження мереж і зверніться до профільних служб:
—Аварійно-диспетчерська служба КП «Коменергосервіс»: (067) 576 68 21;
—Аварійно-диспетчерська служба КП «Теплоенерго»: (067) 440 69 01 або (056) 374 30 18;
—Міська аварійна служба: (056) 736 10 02;
—Диспетчерська служба КП «Міськсвітло»: (067) 630 50 89;
—Диспетчерська служба водопровідної мережі і каналізації КП «Міськводоканалу»: (056) 719 93 83.
4. На місці влучання завжди працюють правоохоронці та рятувальники. Не заважайте їм — дочекайтеся, поки вони закінчать роботу. Після цього дайте можливість представникам мерії чи райадміністрації потрапити на місце. Це необхідно для огляду та актування пошкоджень вашого житла (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України №65 від 28.04.2022).
Підпишіть складений комісією акт. Це дозволить нам розпочати підготовку до подальшого ремонту.
5.Якщо руйнування такі, що ви більше не можете перебувати у власній оселі, зверніться до своєї райадміністрації. Там зв’яжуться з департаментом транспорту, і допоможуть вам перевезти речі до пункту тимчасового розміщення, який забезпечить місто.
6.У разі, якщо збитки від обстрілу не надто критичні — наприклад, кілька дірок у шифері даху — проконсультуйтеся у вашій райадміністрації щодо компенсації з фонду міського голови.
Це також стосується і приватного сектору.
7.Якщо через ракетний удар ви отримали поранення і потребуєте грошової компенсації за оперативне втручання, подальше лікування та реаблілітацію, вам треба звернутися до департаменту соціальної політики: (068) 913 46 88.
- На порталі Дія доступна автоматична послуга "Скасування статусу ВПО"
На порталі Дія доступна автоматична послуга для внутрішньо переміщених осіб – “скасування статусу ВПО”. Раніше ВПО, які повернулися на місце постійного проживання, могли скористатися цим сервісом у застосунку.
Відтепер знятись з обліку ВПО можна і на порталі: послуга працює повністю автоматично, заявки обробляються онлайн.
Щоб скористатися цією послугою на порталі Дія, потрібно
1. авторизуватися,
2. обрати послугу “Скасування статусу ВПО”,
3. заповнити необхідні дані,
4. перевірити сформовану заяву та підписати її електронним підписом.
Нагадаємо, раніше, щоб знятись з обліку ВПО, необхідно було йти до органів соціального захисту населення за адресою прописки або до ЦНАПу, готувати паперові документи та протягом трьох днів чекати на рішення. Наразі кожна внутрішньо переміщена особа обирає самостійно, як отримати послугу – онлайн чи офлайн.
- ДО УВАГИ ОТРИМУВАЧІВ ДЕРЖАВНИХ ДОПОМОГ!
Постановою Кабінету Міністрів України від 06.01.2023 № 11 внесено зміни до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, а саме подання заяв про призначення державної допомоги сім’ям з дітьми засобами Порталу Дія.
Заява про призначення допомоги на дітей одиноким матерям, про призначення допомоги при усиновленні дитини, про призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, подається в електронній формі засобами Порталу Дія заявником:
- який є громадянином України;
- пройшов електронну ідентифікацію та автентифікацію з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначного встановлення особи.
Заява формується засобами Порталу Дія у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту.
У заяві про призначення допомоги на дітей одиноким матерям зазначаються такі відомості:
- відомості про заявника;
- міжнародний номер банківського рахунка або номер відділення національного оператора поштового зв’язку;
- дані щодо отримання пенсії в разі втрати годувальника, соціальної пенсії або державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника,
У заяві додатково зазначаються відомості щодо кожної дитини окремо.
У разі подання заяви усиновлювачем зазначається єдиний унікальний номер судової справи, дата ухвалення судового рішення або додається сканкопія рішення про усиновлення.
- сканкопія довідки закладу освіти у разі навчання дитини за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної, фахової передвищої та вищої освіти - до закінчення такою дитиною закладу освіти, але не довше ніж до досягнення нею 23 років.
У разі звернення за призначенням допомоги на дітей одиноким матерям разом із заявою заявник заповнює в довільній формі декларацію.
У заяві про призначення допомоги при усиновленні дитини зазначаються такі відомості:
- відомості про заявника:
- міжнародний номер банківського рахунка або номер відділення національного оператора поштового зв’язку;
- інформацію про кожну дитину окремо;
- єдиний унікальний номер судової справи, дата ухвалення судового рішення або додається сканкопія рішення про усиновлення.
У разі невідповідності відомостей щодо батьків дитини відомостям у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян додається сканкопія свідоцтва про народження дитини.
У заяві про призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, зазначаються такі відомості:
- відомості про заявника;
- міжнародний номер банківського рахунка або номер відділення національного оператора поштового зв’язку;
- інформацію про кожну дитину окремо.
У разі невідповідності відомостей щодо батьків дитини відомостям у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян додається сканкопія свідоцтва про народження дитини.
У разі подання заяви усиновлювачем зазначається єдиний унікальний номер судової справи, дата ухвалення судового рішення або додається сканкопія рішення про усиновлення.
У разі подання заяви опікуном, піклувальником зазначається єдиний унікальний номер судової справи, дата ухвалення судового рішення або додається сканкопія рішення суду про встановлення опіки або піклування або сканкопія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення), сільської, селищної ради про встановлення опіки або піклування.
У разі подання заяви прийомними батьками, прийомними батьками-вихователями додається сканкопія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї.
До заяви додається сканкопія довідки про захворювання дитини.
Під час формування заяви та декларації на Порталі Дія отримуються/підтверджуються такі відомості:
1) з Державного реєстру актів цивільного стану громадян - щодо актового запису про народження;
2) з Єдиного державного демографічного реєстру через єдину інформаційну систему МВС - щодо унікального номера запису, що міститься в Реєстрі, з метою верифікації відомостей (даних) про особу та ідентифікації особи в інформаційно-комунікаційних системах, у тому числі реєстрах територіальних громад.
Заявник забезпечує достовірність відомостей, що містяться в заяві та декларації (у разі її подання).
______________________________________________________________
Для допомоги людям, які опинилися в складних життєвих обставинах, приймаємо теплі речі (жіночі, чоловічі, дитячі) в чистому задовільному стані:
куртки,
светри,
штани,
взуття,
рукавиці,
шарфи.
НОВІ РЕЧІ:
колготки дитячі,
шкарпетки
термобілизна,
шапки.
Речі приймаємо за адресами закладів соціального захисту м. Дніпра:
Вул. Лоцманська, 22 А:
073-785-64-63,
050-324-26-02,
Вул. Тополина, 33:
096-828-48-31,
Вул. Янтарна, 45:
056-785-67-05,
Вул. Яскрава, 41:
068-719-25-67.
______________________________________________________________________
УВАГА!!!
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ЦЕ - НАТИСНІТЬ ТУТ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
УВАГА!!!
Фонд соціального страхування України оплатить допомогу за лікарняними, навіть якщо працівник захворів у перший робочий день. Детальніше : ТУТ та ТУТ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
УВАГА!!!
УВАГА!!!
Інтерактивна мапа захисних споруд міста Дніпра
Віднедавна у Дніпрі почали з'являтися споруди для убезпечення мешканців міста на випадок повітряної тривоги та захисту від вибухових хвиль та уламків ракет.
Щоб швидко знайти таку споруду неподалік від свого місця знаходження, ДСНС створив інтерактивну мапу - https://goo.gl/maps/H7FgiMvn2qnfyCc99
Також її можна відкрити за допомогою QR-коду:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
УВАГА!!!
- На порталі Дія з'явився новий розділ "Дія.Безбар'єрність"
Відтепер вся необхідна інформація про життєві ситуації та держпослуги на одному сайті. Зібрали все необхідне для ВПО, людей з інвалідністю, батьків, літніх людей та шукачів роботи.
Детальніше : https://bf.diia.gov.ua/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
УВАГА!!!
КОНТАКТИ АДМІНІСТРАЦІЙ РАЙОНІВ м.ДНІПРО
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administracii-rajoniv-dniprovskoi-miskoi-radi
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- ШЕРИНГ ДОКУМЕНТІВ В УПРАВЛІННЯХ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
Детально - дивіться тут.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
УВАГА!!!
В Україні впроваджується Єдина інформаційна система соціальної сфери.
Детальніше про її переваги розповів Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
ВІДПОВІДІ НА ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ!
Деякі питання призначення і виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти
Розширено критерії отримання грошової допомоги для багатодітних сімей та родин, які виховують дітей з інвалідністю.
ФССУ відновлює направлення українців на реабілітаційне та санаторно-курортне лікування!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- До уваги внутрішньо переміщених громадян, що зареєстровані та мешкають у Дніпрі!
Якщо Ви вже зареєстровані як внутрішньо переміщена особа і ще не оформлювали матеріальної допомоги від WFP ООН, на Ваш телефон може прийти смс-сповіщення з таким текстом, як на фото
Поставити запитання Ви можете за посиланням на веб - сайті програми WFP ООН - https://ukr.reg.scope.wfp.org/ukr/help
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Послуга для ВПО знову доступна в Дії
До уваги отримувачів державної соціальної допомоги!
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2019 РІК
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2020 РОКУ
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА ІІ ПІВРІЧЧЯ 2020 РОКУ
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2020 РІК
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2021 РОКУ
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2021 РІК
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2022 РОКУ
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА ІІ ПІВРІЧЧЯ 2022 РОКУ
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2022 РІК
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2023 РОКУ
Психологічна реабілітація учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях
Інформація про включення ТОВ «Оздоровчо-профілактичний комплекс Планета здоров’я» санаторій «Женева»
Інформація про включення Медичного центру «Нові Санжари»
Інформація про включення ТОВ «Золота Нива»
Інформація про включення ТОВ «Санаторій «Курорт Орлівщина»
ДП «Клінічний санаторій ім. Горького» ПрАТ «Укрпрофоздоровниця»
ДП «Південь-Курорт-Сервіс» Санаторій «Орізонт»
Список дітей з інвалідністю, батьки яких звернулися до Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради із заявами на їх реабілітацію в реабілітаційних установах країни
Інформація станом на 15.09.2023 | >>>натисніть для перегляду<<< |
Електронний кабінет особи з інвалідністю - зручний сервіс, який дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання технічних та інших засобів реабілітації (далі - ТЗР).
Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:
доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП);
особам, зареєстрованим в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;
особам, інформація про яких відсутня в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в централізованому банку даних з проблем інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, переліку виробників ТЗР та надавачів соціальних послуг;
можливість надсилання інформаційних повідомлень з централізованому банку даних з проблем інвалідності на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення ТЗР та оцінки якості наданих послуг.
Первинна реєстрацій в електронному кабінеті особи з інвалідністю
Якщо Ви не зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ), Вам необхідно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ»:
портал Централізованого банку осіб з інвалідністю: >>Натисніть для перегляду<<
сайт Міністерства соціальної політики України: >>Натисніть для перегляду<<
Ознайомитись з інструкцією користувача кабінету особи з інвалідністю на веб-порталі централізованого банку даних з проблем інвалідності можна за посиланням або переглянувши відео
Первинна реєстрація в Централізованому банку даних з проблем інвалідності
Вхід до електронного кабінету та його функціонал
Після реєстрації в ЦБІ процедура реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ (далі – Електронний кабінет) максимально спрощена.
Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету Вам необхідно виконати наступне:
Якщо у Вас є кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП) Ви можете виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення – посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету.
Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:
зайти на головну сторінку Електронного кабінету в мережі Інтернет та обрати пункт меню «Реєстрація»;
заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу.
При реєстрації за КЕП, Вам необхідно:
заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП);
натиснути кнопку «Зареєструватися».
За результатами реєстрації на Вашу електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації Вас в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.
Доступ до електронних послуг Електронного кабінету ЦБІ надається після авторизації – кнопка «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету.
Для оформлення послуг online Ви можете скористатися наступними посиланнями:
ПОСЛУГА "єМалятко" | |
призначення допомоги на дітей при народженні дитини, призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, надання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" за місцем проживання або перебування його отримувача, надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка | *натисніть для переходу на сайт* |
Призначення допомоги при народженні дитини |
|
Оформлення допомоги при народженні дитини | *натисніть для переходу на сайт* |
2019 рік
фінансовий звіт 1-й квартал 2019 року МБ
- фінансовий звіт 2-й квартал 2019 року МБ
фінансовий звіт 3-й квартал 2019 року МБ
- фінансовий звіт 4-й квартал 2019 року МБ
- фінансовий звіт 2-й картал 2019 року ДБ
- фінансовий звіт 3-й квартал 2019 року ДБ
- фінансовий звіт 4-й квартал 2019 року ДБ
- фінансовий звіт Ліквідаційний 2019 ДБ
2020 рік
- фінансовий звіт 1-й квартал 2020 року МБ
- фінансовий звіт 2-й квартал 2020 року МБ
- фінансовий звіт 3-й квартал 2020 року МБ
- фінансовий звіт 4-й квартал 2020 року МБ
- фінансовий звіт 1-й квартал 2020 року ДБ
- фінансовий звіт 2-й квартал 2020 року ДБ
- фінансовий звіт 3-й квартал 2020 року ДБ
- фінансовий звіт 4-й квартал 2020 року ДБ
2021 рік
- фінансовий звіт 1-й квартал 2021 року МБ
- фінансовий звіт 1-й квартал 2021 року ДБ
- фінансовий звіт Ліквідаційний 2021 МБ
- фінансовий звіт 2-й квартал 2021 року МБ
- фінансовий звіт 2-й квартал 2021 року ДБ
- фінансовий звіт 3-й квартал 2021 року МБ
- фінансовий звіт 3-й квартал 2021 року ДБ
- фінансовий звіт 4-й квартал 2021 року МБ
- фінансовий звіт 4-й квартал 2021 року ДБ
2022 рік
- фінансовий звіт 1-й квартал 2022 року МБ
- фінансовий звіт 1-й квартал 2022 року ДБ
- фінансовий звіт 2-й квартал 2022 року МБ
- фінансовий звіт 2-й квартал 2022 року ДБ
- фінансовий звіт 3-й квартал 2022 року МБ
- фінансовий звіт 3-й квартал 2022 року ДБ
- фінансовий звіт 4-й квартал 2022 року ДБ
- фінансовий звіт 4-й квартал 2022 року МБ
2023 рік
Лівобережне управління соцального захисту населення Дніпровської міської ради інформає, що відповідно до рішення виконкому Дніпровської міської ради від 22.11.2022 № 1019 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 20.04.2022 № 422 «Про порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб» з 01.01.2023 року
усі документи для отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням внутрішньо переміщених громадян, необхідно подавати до управління соціального захисту населення за місцем розташування жилого приміщення.
Які документи необхідно надати
Особам, що розмістили внутрішньо перемішених осіб необхідно ПРОТЯГОМ СІЧНЯ 2023 РОКУ надати до управління повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб та інформацію про себе та кожну з розміщених осіб із пред’явленням підтверджуючих документів:
документ, який засвідчує її особу (оригінал та копія);
документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків ( для осіб, які через релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це контролюючому органу та мають відмітку в паспорті (оригінал та копія);
документ, що підтверджує право власності або коритсування житловим приміщенням, або документ, що підтверджує повноваження представника власника;
документи, які посвідчують внутрішньо переміщену особу (оригінал та копія);
документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (для осіб, які через релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це контролюючому органу та мають відмітку в паспорті (оригінал та копія);
довідка внутрішньо переміщеної особи (оригінал та копія).
Повідомлення може бути подано в паперовій або електронній формі на електронну адресу управління.
У разі подання повідомлення в електронній формі до такого повідомлення додаються електронні копії (фотокопії або сканкопії) зазначених документів.
Коли необхідно надати до управління заяву про отримання компенсації
Для отримання компенсації особи, що розмістили внутрішньо переміщених осіб, з 1 по 5 число після закінчення звітного місяця подають до управління (за місцем розташування житлового приміщення) заяву про отримання компенсації.
Приклад заяви : |
|
Приклад повідомлення: |
НАТИСНІТЬ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ |
Заява подається в паперовій або електронній формі із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів. До заяви додаються реквізити банківського рахунку заявника для зарахування коштів.
Сума компенсації у період з 01.10.2022 по 31.03.2023 за кожен людино-день визначається на рівні 30 гривень за кожен людино-день.
Громадянам, які тимчасово розмістили внутрішньо переміщених осіб на безоплатній основі та житлові приміщення яких розташовані на території Індустріального, Амур-Нижньодніпровського або Самарського районів Дніпра, необхідно звертатися до структурних підрозділів Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради за наступними адресами:
Місце розташування: | Телефон: | Поштова скринька: |
в Індустріальному районі: проспект Петра Калнишевського, 55 |
098 246 14 92 056 722 21 72 |
[email protected] |
в Амур-Нижньодніпровському районі: вул. Радистів,8 |
093 70 74 700 095 465 37 86 056 720 70 60 056 720 70 63 |
[email protected] |
у Самарському районі: вул. 20- річчя Перемоги, 51 |
056 722 23 47 066 717 67 04 096 874 82 51 |
[email protected] |
з 1 серпня 2023 року Допомога автоматично продовжується на 6 місяців (крім тих, які перебувають за кордоном більш як 30 к.д та ін)
Зміни до Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб (ПРИХИСТОК)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Інформація для внутрішньо переміщених осіб які мають дітей
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Заступник Міністра соціальної політики України говорить про ВПО
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Інформація для переселенців щодо отримання гуманітарної допомоги
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Послуга для ВПО в Дії оновлюється
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Запуск гарячої лінії для консультацій щодо виплат для ВПО
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!!ІНФОРМАЦІЯ ГРОМАДЯНАМ, ЩО ПЕРЕЇХАЛИ до м. Дніпро!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!!!Зміни до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Запуск комплексної послуги в Дії для внутрішньо переміщених осіб
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Платформа єДопомога: продукти харчування, фінансова підтримка, одяг, ліки в одному місці
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Як отримати довідку внутрішньо переміщеної особи під час дії воєнного стану
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Для відправки повідомлення, питання, зауваження або пропозиції щодо роботи
Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради,
будь-ласка, перейдіть за посиланням: