Перейти в кабінетКабінет мешканця
Дніпра
Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, директор департаменту 
Підлубний Едуард Станіславович

Адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 745-55-53, 068-913-46-88, 095-415-18-54
Е-mail: [email protected]
Web site: https://socialpolitica.dniprorada.gov.ua/
Facebook: https://www.facebook.com/socpolitica.dp/
Сторінка на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів: E-data
Графік роботи: понеділок – четверг 09:00 - 18:00, п'ятниця 09:00 - 16:45, перерва 13:00 - 13:45
Графік прийому громадян: другий вівторок місяця з 11:00.

Основна діяльність:

         Метою діяльності Департаменту є соціальний захист населення, соціальна підтримка ветеранів війни та праці,   осіб   похилого   віку,    інвалідів,  осіб,  які  постраждали   внаслідок   Чорнобильської катастрофи,   малозабезпечених   та   інших   соціально   вразливих   верств   населення.   Захист  прав   та   реалізація соціальних  гарантій,  визначених  законодавством  України  та  місцевими програмами  для  окремих категорій   населення,   поліпшення   становища   сімей,   у   тому   числі  сімей  з дітьми. Здійснення соціального   захисту  дітей  та  профілактики  правопорушень  серед них, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, протидія торгівлі людьми.

Програми, затверджені міською радою, які розроблені та виконуються за участю департаменту:

  1. Комплексна програма соціального захисту громадян м. Дніпра, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2022–2026 роки, затверджена рішенням міської ради від 23.06.2021 №18/8 (зі змінами).
  2. Комплексна програма з питань сімейної, гендерної політики, демографічного розвитку, попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми на 2018–2022 роки, затверджена рішенням міської ради від 20.12.2017 № 12/28.
  3. Комплексна програма соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2022–2026 роки», затверджена рішенням міської ради від 23.06.2021
    № 19/8 (зі змінами).
  4. Програма підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей м. Дніпра «Родина героя» на 2022–2026 рр., затверджена рішенням міської ради від 26.05.2021 № 12/7 (зі змінами).
  5. Програма соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у місті Дніпрі на 2021–2025 роки, затверджена рішенням міської ради від 24.06.2020 № 26/58.
  6. Програма виконання доручень виборців депутатами Дніпровської міської ради VIII скликання на 2021–2025 роки, затверджена рішенням міської ради від 24.02.2021 № 18/4 та Положення про витрачання коштів міського бюджету, передбачених на фінансування цієї Програми, затверджена рішенням міської ради від 21.06.2017 № 9/22.
  7. Комплексна програма підтримки внутрішньо переміщених осіб на 2022 - 2026 рр.

Відділ з організаційної роботи, діловодства та контролю

 

Начальник відділу
Попко Вікторія Вікторівна

Адреса: проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 745-25-95
Е-mail: [email protected]

 

Відділ по роботі з персоналом

Начальник відділу
Доненко Ольга Миколаївна

Адреса: проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 745-56-63
Е-mail: [email protected]

 

Управління у справах ветеранів та внутрішньо переміщених осіб

 

Начальник управління
Давиденко Ірина Леонідівна

  Заступник начальника управління
  (вакансія)

   Адреса: вулиця Шевченка, 11
  Телефон: 
  Е-mail: [email protected]

 

Відділ соціального захисту ветеранів та членів їх сімей

   Начальник відділу
  (вакансія)

 

Сектор соціального захисту внутрішньо переміщених осіб управління у справах ветеранів та внутрішньо переміщених осіб  

Завідувач сектору
Крохмаль Юлія Вікторівна

Адреса: вулиця Шевченка, 11
Телефон: 713-56-18
Е-mail: [email protected]

Сектор соціального захисту населення, постраждалого внаслідок
Чорнобильської катастрофи та інших пільгових категорій громадян

Завідувач сектору
(вакансія)

Адреса: вулиця Шевченка, 11
Телефон: 745-56-62
Е-mail: [email protected]

 

Управління фінансово-економічної діяльності

 

Начальник управління-головний бухгалтер
Прокопчук Нонна Патиківна

Заступник начальника управління - головного бухгалтера
Сушко Оксана Миколаївна

Адреса: проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 745-25-45, 745-04-64
Е-mail: [email protected]

 

Відділ соціальних виплат та допомог

Начальник відділу
Мася Інна Олексіівна

Заступник начальника відділу
(вакансія)

Телефон: 745-25-45
Е-mail: [email protected]

Планово-економічний відділ

Начальник відділу
Бабенко Лілія Іванівна

Заступник начальника відділу
Одіна Наталія Миколаївна


Телефон: 745-04-64, 745-25-45

Е-mail: [email protected]

Відділ бухгалтерського обліку

Начальник відділу
Альохіна Ніна Петрівна

Заступник начальника відділу
Лисенко Юлія Сергіївна

Телефон: 745-25-45, 745-56-58
Е-mail: [email protected]

Сектор закупівель та договірної роботи

Завідувач сектору
Паніна Олена Іванівна

Телефон: 745-00-32
Е-mail: [email protected]

 

Управління соціального захисту

 

Начальник управління
Максименко Ірина Володимирівна

Заступник начальника управління
Лісна Наталья Олександрівна 

 

Адреса: вулиця Шевченка, 11
Телефон: 093-109-19-96, 095-415-18-54
Е-mail: [email protected]

Відділ з питань соціального захисту населення

Начальник відділу
Пирогова Юлія Валеріївна

Телефон:  093-109-19-96, 095-415-18-54, 745-56-73
Е-mail: [email protected]

Відділ адресної допомоги

Начальник відділу
Дьячкова Ольга Юріївна

Телефон:  093-109-19-96, 095-415-18-54
Е-mail: [email protected]

 

Відділ з питань оздоровлення населення

Начальник відділу
Мироненко Ольга Василівна

Телефон: 093-109-19-96, 095-415-18-54, 713-40-16
Е-mail: [email protected]

Сектор адресної допомоги за клопотаннями депутатів

Завідувач сектору
Хоменко Тетяна Юріївна

Телефон:  093-109-19-96, 095-415-18-54
Е-mail: [email protected]

 

 

Управління-служба у справах дітей

 

Начальник управління-служби
Довготько Ганна Миколаївна

Заступник начальника управління - служби
Алєксєєва Марина Олегівна

Адреса: проспект Дмитра Яворницького 75
Телефон: 744-61-48
E-mail: [email protected]

Сектор з питань опіки та піклування

   Завідувач сектору 

  Білоусова Оксана Василівна

   Телефон: 744-61-48
  E-mail: [email protected]

Сектор з питань соціального захисту дітей

Завідувач сектору 

Сусленкова Людмила Павлівна

Телефон: 744-61-48
E-mail: [email protected]

 

 

Нормативні акти, які використовуються в роботі

У своїй діяльності департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та іншими нормативно-правовими актами, а також Положенням про департамент.

Перелік соціальних послуг

з/п

Назва соціальної послуги

 

Зміст соціальної послуги

 

 

Перелік документів, які необхідно надати громадянину для отримання послуги

 

 

Комунальна установа «Дніпровський міський територіальний центр

соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради

Адреса: місто Дніпро, вулиця Панікахи, 95
Телефон: 050-324-26-03
Е-mail: [email protected]
Режим роботи: понеділок - четвер 8:00 - 17:00, п’ятниця 8:00 - 15:45, перерва 12:00 - 12:45

1

Догляд вдома

Допомога в веденні домашнього господарства (закупівля і доставка продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі);

допомога в самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, годування), пересуванні в побутових умовах;

косметичне, генеральне прибирання житла;

оплата комунальних платежів, прання білизни, дрібний ремонт одягу, в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами (виклик лікаря, працівників комунальних служб, транспортних служб тощо);

навчання навичкам самообслуговування;

допомога в забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними;

надання інформації з питань соціального захисту населення;

допомога в оформленні документів.

1. Заява до департаменту соціальної політики.

2. Паспорт.

3. ІНН.

4. Довідка МСЕК про встановлену громадянину інвалідності (за наявності).

Згода на обробку персональних даних.

 

2

Паліативний догляд

Допомога в веденні домашнього господарства (закупівля і доставка продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі);

допомога в самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, годування), пересуванні в побутових умовах;

косметичне, генеральне прибирання житла;

оплата комунальних платежів, прання білизни, дрібний ремонт одягу, в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами (виклик лікаря, працівників комунальних служб, транспортних служб тощо);

навчання навичкам самообслуговування;

допомога в забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними;

надання інформації з питань соціального захисту населення;

допомога в оформленні документів.

1. Заява до департаменту соціальної політики.

2. Паспорт.

3. ІНН.

4. Довідка МСЕК про встановлену громадянину інвалідності (за наявності).

5. Довідка медичного закладу про необхідність паліативного догляду.

Згода на обробку персональних даних.

 

3

Денний догляд

Забезпечення умов для денного перебування;

контроль та спостереження за станом здоров'я, надання реабілітаційних послуг;

заняття лікувальною фізкультурою, гімнастикою за різними методиками;

фізіотерапевтичні процедури, трудова адаптація;

формування та підтримка навичок самообслуговування;

допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом вітамінів); - психологічна підтримка;

організація денної зайнятості, дозвілля.

1. Заява до департаменту соціальної політики.

2. Паспорт.

3. ІНН.

4. Довідка МСЕК про встановлену громадянину інвалідності (за наявності).

Згода на обробку персональних даних.

 

4

Соціальна адаптація

Допомога в аналізі життєвої ситуації, визначення основних проблем, шляхів їх вирішення;

надання інформації з питань соціального захисту населення;

навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь;

заняття лікувальною фізкультурою, гімнастикою за різними методиками;

трудова адаптація;

надання психологічної підтримки;

організація клубів за інтересами, клубів активного довголіття;

допомога в організації денної зайнятості та дозвілля;

сприяння організації та діяльності груп самодопомоги, інтеграція у життя громади та суспільства.

1. Заява до департаменту соціальної політики.

2. Паспорт.

3. ІНН.

4. Довідка МСЕК про встановлену громадянину інвалідності (за наявності).

Згода на обробку персональних даних.

 

5

Консультування

Допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу із складної життєвої ситуації;

психологічне консультування;

сприяння в отриманні правової допомоги.

1. Паспорт.

2. ІНН.

3. Довідка МСЕК про встановлену громадянину інвалідності (за наявності).

Згода на обробку персональних даних.

6

Представництво інтересів

Ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг;

допомога в оформленні або відновленні документів;

сприяння в реєстрації місця проживання або перебування;

допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків;

сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.

1. Паспорт.

2. ІНН.

3. Довідка МСЕК про встановлену громадянину інвалідності (за наявності).

Згода на обробку персональних даних.

 

7

Натуральна допомога

Надання натуральної допомоги:

- предмети побутової гігієни;

- продовольчі та промислові товари;

- одяг, взуття, інші предмети першої потреби;

- ліки, предмети медичного призначення;

- гарячі обіди тощо.

 

1. Заява до департаменту соціальної політики.

2. Паспорт.

3. ІНН.

4. Довідка МСЕК про встановлену громадянину інвалідності (за наявності).

Згода на обробку персональних даних.

 

 

Міський центр соціальної допомоги

Адреса: місто Дніпро, вулиця Володимира Антоновича, 56 
Телефони:    
Адміністрація Центру (073) 785 64 61
Відділення щодо надання послуг бездомним особам та особам з низьким рівнем доходів
(073) 785 64 63
Відділ щодо надання транспортних послуг "Соціальне таксі" (098) 165 91 91, (050) 411 91 91
E-mail: [email protected]
Графік роботи: понеділок - четвер 8:00 - 17:00, п`ятниця 8:00 - 15:45, перерва 12:00 - 12:45
Графік прийому громадян: кожний четвер 09:00 - 12:00, 14:00 - 16:00
Прийом громадян проводиться за адресою: вул. Комбрига Петрова, 21

1

Надання транспортних послуг «Соціальне таксі»

 

Транспортні послуги надаються особам з інвалідністю 1 та 2 групи захворювання опорно-рухового апарату та особам з порушеннями органів зору, які мають 1 групу інвалідності. Кожен клієнт та кожна громадська організація, що стоять на обліку, для сумісного перевезення групи осіб мають право отримати 4 послуги на місяць не більше 3 годин на день.

Цільовим  призначенням відділу є впровадження комплексу заходів щодо безперешкодного пересування та підвищення рівня мобільності осіб з інвалідністю шляхом надання їм спеціалізованих послуг з транспортування, які мають відповідні медичні показники з метою забезпечення їх участі у суспільному житті, відновлення їх соціальної активності та здобуття ними комунікаційних зв’язків.

1. Заява.

2. Ксерокопію паспорту (для дітей з інвалідністю до 14 років - ксерокопія свідоцтва про народження).

3. Ксерокопію довідки МСЕК або медичного висновку/корінець для дітей з інвалідністю.

4. Пенсійне посвідчення або посвідчення особи з інвалідністю.

5. Довідка з місця проживання.

6. Ксерокопію ідентифікаційного коду.

 

2

Отримання послуг з професійної реабілітації та соціально-побутової адаптації

 

Цільовим призначенням відділення є здійснення комплексу реабілітаційних заходів, спрямованих на відновлення знижених або втрачених професійних функцій, вибір професії та адаптацію до неї осіб з інвалідністю, поновлення їх трудової (професійної) діяльності в колишній або новій професії з урахуванням вимог їх програм реабілітації. Соціально-побутовою адаптацією осіб з інвалідністю передбачено здійснення комплексу реабілітаційних та соціально-адаптаційних  заходів, спрямованих на усунення обмеження життєдіяльності, або відновлення знижених чи втрачених  функцій.

Професійна реабілітація здійснюється за двома професіями: «Швачка», «Оператор комп’ютерного набору». Прийом слухачів на навчання відбувається відповідно до нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики України,  рішень Дніпровської міської ради.

Здобуття професійно-технічної освіти у відділенні відбувається виключно за денною формою навчання. Для організації та проведення навчально-виробничого процесу відділення професійної реабілітації та соціально-побутової адаптації осіб з інвалідністю МЦСД має відповідну навчально-матеріальну базу.

Заняття з фізичної реабілітації в формі групових та індивідуальних тренувань.

Консультування психологом Центру слухачів та їх батьків з питань спілкування, розвитку психічних функцій, міжособистісних стосунків та інше.

Відвідування музеїв, театрів, інших закладів культури м. Дніпра. Участь у культурно-масових заходах Центру.

Соціально-побутові послуги особам з розумовою відсталістю та комплексними порушеннями, з метою усунення обмежень життєдіяльності.

Соціально-педагогічні послуги особам з інвалідністю у вигляді: організації індивідуального корекційного процесу з відновлення знань, вмінь та навичок з орієнтування в домашніх умовах, ведення домашнього господарства; засвоєння навичок самообслуговування; адаптація особистості у суспільстві; подолання бар’єру в спілкуванні.

Консультації і роз’яснення для пристосування до умов соціального середовища, психологічна корекція, надання методичних порад, виявлення причини та рекомендації щодо усунення стресового стану.

Створення умов для зменшення та подолання фізичних, інтелектуальних порушень розвитку, формування та розвиток головних соціальних і побутових навичок.

1. Заява про прийняття до відділення професійної реабілітації.

2. Направлення на реабілітацію з районного управління праці та соціального захисту населення.

3. Ксерокопія паспорту.

4. Ксерокопія пенсійного посвідчення.

5. Ксерокопія документу про освіту.

6. Ксерокопія ідентифікаційного коду.

7. Довідка МСЕК.

8. Індивідуальна програма реабілітація (ІПР).

9. Медична довідка  Ф-086/0.

 

3

Отримання послуги з надання притулку бездомній особі

 

Відділення щодо надання послуг бездомним особам та особам з низьким рівнем доходів працює за наступним принципом:

- влаштовує до притулку (нічліг);

- здійснює первинний облік осіб та створює відповідний банк даних;

- видає посвідчення про постановку на облік встановленого зразка;

- сприяє в отриманні реєстрації особи;

- надає методичну допомогу у відновленні документів бездомним особам, сприяє у працевлаштуванні, отриманні медичної допомоги;

- сприяє в оформлені і отримані пенсії, групи інвалідності та влаштуванні до будинку-інтернату.

Проводяться заходи щодо виявлення бездомних громадян  через створений «Соціальний патруль». Їдальня міського центру соціальної допомоги забезпечує гарячими безкоштовними обідами безпритульних осіб. В зимовий час до притулку приймаються безпритульні особи на обігрів.

1. Заява на отримання послуги з ночівлі.

2. Довідка флюорографічного обстеження.

3. Довідка лікаря дерматолога.

4

Отримання послуги з надання гарячого харчування малозабезпеченим особам, які потрапили в скрутне матеріальне становище

Їдальня міського центру соціальної допомоги забезпечує гарячими  безкоштовними обідами безпритульних осіб і громадян пенсійного віку та осіб з інвалідністю, направлених соціальними службами районів міста Дніпра, які опинились в скрутному матеріальному становищі.

1. Заява від отримувача послуги.

2. Лист від територіального управління, затверджений начальником управління.

 

Комунальний заклад «Дніпровський міський соціальний гуртожиток» Дніпровської міської ради

Адреса: місто Дніпро, вулиця Карагандинська, 7 А 
Телефон: 728-15-75, 728-15-74
E-mail: [email protected]
Графік роботи: понеділок – четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця 9:00 - 17:00, перерва 13:00 - 13:45

1

Послуги з підтриманого проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 15 до 18 років, а також осіб із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 18 до 23 років

 

Створення соціально-побутових умов для осіб, які тимчасово проживають у гуртожитку;

забезпечення навчання, розвитку і підтримки навичок самостійного проживання зазначених осіб, зокрема шляхом сприяння наставництва;

допомога в аналізі життєвих ситуацій, визначенні основних проблем і шляхів їх розв’язання, складенні плану виходу із складної життєвої ситуації, організації розпорядку дня, веденні домашнього господарства.

1. Направлення регіонального/міського/ районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. У разі направлення особи віком від 15 до 18 років додається копія відповідного рішення комісії з питань захисту прав дитини.

2. Копії документів, що засвідчують особу (паспорт/свідоцтво про народження, ідентифікаційний код (за наявності).

3. Документ про освіту (за наявності).

4. Письмова заява отримувача  про зарахування до гуртожитку.

5. Довідки з лікувального закладу про стан здоров’я (форма № 086-У), довідки про результати дерматологічного обстеження; психічний стан, відсутність залежностей від психоактивних речовин.

6. Копія акту соціального інспектування (за наявності).

7. Направлення місцевого органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування.

8. Копія обліково-статистичної картки дитини. У разі направлення особи віком від 15 до 18 років центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді готує запит до відповідної служби у справах дітей для отримання зазначеної копії.

9. Копія Індивідуального плану соціального захисту дитини, яка опинилася у складних обставинах, дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.

10. Копія довідки про відсутність житла або непридатність власного житла для проживання.

11. Копія документу, що підтверджує статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з її числа.

2

Послуги соціальної інтеграції та реінтеграції дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 15 до 18 років, а також осіб із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 18 до 23 років

 

Строк надання послуг: тимчасово.

 

Надання психологічної допомоги, інформації з питань соціального захисту населення, допомоги в оформленні документів, організації взаємодії з іншими фахівцями та службами, сприяння отриманню безоплатної правової допомоги, реєстрації місця проживання (перебування), отриманню (відновленню) житла, працевлаштуванню, допомога у зміцненні/ відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків, тощо.

У разі потреби організовує надання зазначеним особам екстреної медичної допомоги.

 

 

 

Комунальний заклад соціального захисту «Дніпровський центр підтримки ветеранів праці та громадян похилого віку «Милосердя» Дніпровської міської ради

Адреса: місто Дніпро, вулиця Генерала Захарченка, 10
Телефон: 067 563 9209
E-mail: [email protected]
Графік роботи: цілодобово

1

Надання послуг догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та інвалідів

Забезпечення мешканців закладу відповідно до встановлених норм: житлом, одягом, взуттям, постільною білизною, м’яким та твердим інвентарем, столовим посудом, раціональним чотириразовим харчуванням, медичним супроводженням, консультативною допомогою, умовами, що сприяють адаптації громадян у нове середовище

 

1. Копія паспорта громадянина України та копія картки платника податків.

2. Копія пенсійного посвідчення/військовий квиток/посвідчення ветерана праці/ тощо).

3. Медична картка про стан здоров’я з висновком про необхідність стороннього догляду.

4. Довідка про склад сім’ї.

5. Довідка медико-соціальної експертної комісії про призначення групи інвалідності (за наявності групи інвалідності).

6. Висновок лікарської комісії за участю лікаря психіатра про можливість перебування у закладі.

7. Копії рішення суду про визнання особи, що влаштовується до закладу, недієздатною або частково недієздатною (за наявності).

8. Договір про надання соціальних послуг.

 

Комунальний заклад соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей «Довіра» Дніпровської міської ради

Адреса: місто Дніпро, вулиця Тополина, 33
Телефон: 050-612-95-86
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: цілодобово
Графік прийому громадян: понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця  9:00 - 17:00

1

Надання притулку, соціальна адаптація, соціальна інтеграція та реінтеграція, соціально-психологічна реабілітація, соціальна профілактика, консультування, представництво інтересів

 

Форма надання: Стаціонарна.

 

Денна (з 01.06.2021 нове відділення)

Забезпечення умов для проживання, наближених до сімейних, формування та підтримка навичок самообслуговування, побутових навичок, необхідних для організації самостійного життя.

Виховання та розвиток індивідуальних здібностей, сприяння в отриманні освітніх медичних, реабілітаційних і соціальних послуг.

Зарахування до Центру здійснюється за наявності однієї з таких підстав:

- направлення управління – служби у справах дітей департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради;

- акт уповноваженого підрозділу органів внутрішніх справ про доставлення дитини до Центру;  

- особисте звернення (заява) потенційного отримувача послуг до адміністрації Центру;

- направлення закладів охорони здоров’я, освіти, органів місцевого самоврядування тощо (відділення «Служба раннього втручання»).

 

Сім’ї з дітьми можуть звернутися до відділення «Служба раннього втручання» самостійно або за направленням працівників закладів охорони здоров’я, освіти, органів місцевого самоврядування тощо.

 

Комунальний заклад соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей  та сімей

«Барвінок» Дніпровської міської ради

Адреса: місто Дніпро, вулиця Янтарна, 45
Телефон: 785-67-05
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: цілодобово
Графік прийому громадян: понеділок – четвер 8:00 - 17:00, п’ятниця  8:00 - 16:00

1

Надання притулку, соціальна адаптація, соціальна інтеграція та реінтеграція, соціально-психологічна реабілітація, соціальна профілактика, консультування представництво інтересів

 

Форма надання: Стаціонарна

Забезпечення умов для проживання, наближених до сімейних, формування та підтримка навичок самообслуговування , побутових навичок, необхідних для організації самостійного життя.

Виховання та розвиток індивідуальних здібностей, сприяння в отриманні освітніх медичних, реабілітаційних і соціальних послуг.

Зарахування до Центру здійснюється за наявності однієї з таких підстав:

- направлення управління – служби у справах дітей департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради;

- акт уповноваженого підрозділу органів внутрішніх справ про доставлення дитини до Центру;  

- особисте звернення (заява) потенційного отримувача послуг до адміністрації Центру.

 

Комунальний заклад соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей  та сімей

«Мамине щастя» Дніпровської міської ради

Е-mail: [email protected]
Графік роботи: понеділок – четвер  9:00 - 18:00, п’ятниця  9:00 - 16:45
Графік прийому громадян: понеділок – четвер  9:00 - 18:00, п’ятниця  9:00 - 16:45

1

Надання притулку, підтримане проживання, соціальна адаптація, соціальна інтеграція та реінтеграція, соціально-психологічна реабілітація, соціальна профілактика, консультування представництво інтересів, соціальна профілактика, консультування

 

Форма надання: Стаціонарна

 

Тимчасова (з 01.04.2021 нове відділення для жінок, які зазнали домашнього насильства та насильство за ознакою статі)

Забезпечення умов для проживання, наближених до сімейних, формування та підтримка навичок самообслуговування, побутових навичок, необхідних для організації самостійного життя;

консультування, регулярні зустрічі чи відвідування отримувача соціальної послуги з метою моніторингу виконання завдань, спрямованих на розв’язання складної життєвої ситуації, допомога в усвідомленні значення дій та/або розвиток вміння керувати ними; навчання та розвиток соціальних навичок, виховання та догляду за дітьми, управління домогосподарством;

консультування, психологічна підтримка.

Особи, які зареєстровані або фактично проживають у м. Дніпрі надають:

- документ, що посвідчує особу;

- медична довідка про стан здоров’я;

- обмінна карта пологового будинку, пологового відділення (ф. 113/0), медична довідка, у разі прийняття жінки з дитиною (дітьми)- медична довідка на жінку та дитину (дітей), витяг з історії розвитку дитини                 (ф. 112/0) (за наявності);

- карта імунізації (ф. 063-1/0).

 

*У разі відсутності зазначених документів представник Центру разом з відповідним центром соціальних служб за місцем проживання/перебування жінки/сім’ї надає допомогу в їх оформлені.

 

Комунальний заклад соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей  та сімей

«Обійми» Дніпровської міської ради

Адреса: місто Дніпро, вулиця Тверська, 41
Телефон: 097 449 37 53
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: цілодобово
Графік прийому громадян: понеділок – четвер 9:00 - 17:00

1

Надання притулку, соціальна адаптація, соціальна інтеграція та реінтеграція, соціально-психологічна реабілітація, соціальна профілактика, консультування, представництво інтересів, екстрене втручання, реабілітація

 

Форма надання: Стаціонарна

(відділення термінового влаштування дітей);

Денна (відділення «Служба підтримки сімей»)

Забезпечення умов для проживання, наближених до сімейних, формування та підтримка навичок самообслуговування, побутових навичок, необхідних для організації самостійного життя.

Виховання та розвиток індивідуальних здібностей, сприяння в отриманні освітніх медичних, реабілітаційних і соціальних послуг.

Зарахування до Центру здійснюється за наявності однієї з таких підстав:

- направлення управління – служби у справах дітей департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради;

- акт уповноваженого підрозділу органів внутрішніх справ про доставлення дитини до Центру;  

- особисте звернення (заява) потенційного отримувача послуг до адміністрації Центру;

- направлення закладів охорони здоров’я, освіти, органів місцевого самоврядування, рішення комісії з питань захисту прав дитини районної у місті ради тощо (відділення «Служба підтримки сім’ї»).

 

Комунальний заклад «Дніпровський міський центр денного перебування для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді» Дніпровської міської ради

Адреса: місто Дніпро, вулиця Титова 18 Б
Телефон: 753-06-33, 097-016-20-74
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: понеділок - четвер 8:00 - 17:00, п’ятниця 8:00 - 15:45

1

Соціальна адаптація

 

Форма надання: Денна

Забезпечення умов для денного перебування, харчування, спостереження за станом здоров’я, догляд, соціально-трудова адаптація та організація дозвілля, участь отримувачів та членів їх сімей їхніх родичів у вирішенні конкретних соціальних проблем.

Зарахування до Центру здійснюється за наказом директора Центру. Видається на підставі відповідної письмової заяви одного з батьків дитини або особи, яка їх замінює, чи повнолітньої дієздатної особи, або повнолітньої особи, цивільна дієздатність якої обмежена (її піклувальника, представника органу опіки та піклування), за наявності документа, що її посвідчує, та медичної довідки (лікарського консультаційного висновку) (облікова форма  № 086/0).

 

Дніпровський міський центр соціальних служб

Адреса: місто Дніпро, вулиця Новосільна 21
Телефони: 767-18-46; 767-18-41
Е-mail: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/dmcsssdm/
Графік роботи: понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця 9:00 - 16:45, перерва 13:00 - 13:45
Графік прийому громадян: понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця 9:00 - 16:45

1

Інформування

Надання інформації з питань соціального захисту населення, у тому числі переліку та адрес надавачів соціальних послуг, умов їх отримання, тарифів на платні соціальні послуги; надання інформації щодо отримання медичної, правової допомоги, адміністративних послуг та інших видів допомоги, робіт, послуг

Усне чи письмове звернення

2

Консультування

Допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу зі складної життєвої ситуації; психологічне консультування; надання інформації про соціально безпечну поведінку

Усне чи письмове звернення, повідомлення від суб’єкта соціальної роботи, оцінка потреб, договір про надання послуги

3

Представництво інтересів

Допомога в оформленні або відновленні документів; сприяння в реєстрації місця проживання або перебування; допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв'язків; сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання / перебування, встановленні зв'язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо; допомога в забезпеченні технічними засобами реабілітації

Усне чи письмове звернення, повідомлення від суб’єкта соціальної роботи, оцінка потреб, договір про надання послуги

4

Соціальна профілактика

Організація навчання та просвіти (лекції, бесіди, вистави, акції, створення та розповсюдження рекламно-інформаційних та просвітницьких матеріалів тощо); організація простору безпеки та розвитку; консультування; представництво інтересів; посередництво; інформування з питань соціальних послуг, стосовно здорового способу життя, профілактики суспільно небезпечних хвороб, протиправної поведінки, інституалізації дітей та дорослих з інвалідністю, дітей з групи ризику та громадян похилого віку, дискримінації, а також з питань толерантного ставлення до вразливих груп населення

Усне чи письмове звернення, повідомлення від суб’єкта соціальної роботи, оцінка потреб, договір про надання послуги

5

Соціальний супровід сімей / осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах

Консультування, регулярні зустрічі чи відвідування отримувача соціальної послуги з метою моніторингу виконання завдань, спрямованих на розв'язання складної життєвої ситуації отримувача соціальної послуги; допомога в усвідомленні значення дій та/або розвиток вміння керувати ними; навчання та розвиток соціальних навичок, навичок виховання та догляду за дітьми, управління домогосподарством; консультування, психологічна підтримка

Усне чи письмове звернення, повідомлення від суб’єкта соціальної роботи, оцінка потреб, договір про надання послуги, рішення комісії з питань захисту прав дитини адміністрації Дніпровської міської ради в районі міста

6

Соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування

Допомога у створенні та підтримці позитивного соціально-психологічного клімату в сім'ї; адаптація дитини в нових умовах; створення належних умов для забезпечення індивідуальних потреб дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, у розвитку та вихованні; захист майнових, житлових та інших прав дитини; сприяння навчанню та розвитку дитини; допомога у зміцненні / відновленні родинних та суспільно корисних зв'язків; допомога у створенні та забезпеченні умов для пріоритетного права дитини на усиновлення; підготовка дитини до виходу із сім'ї, у тому числі і до самостійного життя

Усне чи письмове звернення, повідомлення від суб’єкта соціальної роботи, оцінка потреб, договір про надання послуги, розпорядження голови адміністрації Дніпровської міської ради в районі міста

7

Екстрене (кризове) втручання

Перша психологічна допомога; консультування; інформування; представництво інтересів; допомога в організації отримання безоплатної правової, невідкладної медичної допомоги, притулку тощо

Усне чи письмове звернення, повідомлення від суб’єкта соціальної роботи

8

Соціальна адаптація

Навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь, соціальної компетенції; представництво інтересів; корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; надання психологічної підтримки; посередництво та консультування; допомога в оформленні документів; сприяння працевлаштуванню; допомога у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв'язків; організація клубів за інтересами, клубів активного довголіття, університетів третього віку; допомога в організації денної зайнятості та дозвілля; сприяння організації та діяльності груп самодопомоги

Усне чи письмове звернення, повідомлення від суб’єкта соціальної роботи, оцінка потреб, договір про надання послуги

9

Соціальна інтеграція та реінтеграція

Допомога в оформленні документів; допомога в отриманні реєстрації місця проживання/перебування; сприяння в отриманні житла, працевлаштуванні тощо; корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; надання психологічної підтримки; допомога у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків; сприяння організації та діяльності груп самодопомоги; сприяння в отриманні послуги перекладу, вивчення державної мови; сприяння у встановленні зв’язків із національно-культурними організаціями співвітчиз-ників

Усне чи письмове звернення, повідомлення від суб’єкта соціальної роботи, оцінка потреб, договір про надання послуги

10

Супровід під час інклюзивного навчання

Надання допомоги в пересуванні, самообслуговуванні, комунікації, харчуванні, орієнтації у просторі, а також у забезпеченні безпеки дітям під час перебування в закладах дошкільної та загальної середньої освіти

Оцінка потреб, договір про надання послуги

11

Консультативний кризовий телефон

Консультування з використанням засобів зв'язку, психологічна підтримка та кризові втручання професійних психологів, соціальних працівників та інших фахівців для допомоги у кризовій ситуації, з можливістю надання індивідуальних консультацій психолога для стабілізації психоемоційного стану отримувача послуги, поліпшення / розвитку певних навичок, здібностей, забезпечення необхідної психологічної підтримки, спрямованої на вирішення особистих проблем та сприяння комунікації, покращення та зміцнення відносин у сім'ї та за її межами

Звернення на «Телефон довіри»

 

На базі Дніпровського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді функціонує «Телефон довіри», метою діяльності якого є надання екстреної психологічної, юридичної та інформаційної допомоги дітям та молоді.

Графік роботи: понеділок – четвер 09:00 - 18:00, п’ятниця – 09:00 - 16:45
Телефону довіри: (056) 767 18 41

В Дніпропетровському обласному центрі соціальних служб працює телефонна «гаряча лінія», яка приймає дзвінки з питань порушення прав та інтересів дітей.

Графік роботи: понеділок – п’ятниця  09:00 - 17:00  
Телефон: (056) 370-48-19

Щомісячна матеріальна допомога сім’ям загиблих (померлих) осіб, які брали участь в АТО (у розмірі 2 прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб).

Право на призначення допомоги мають члени сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО, які зареєстровані у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації.

Право на призначення допомоги для сімей учасників АТО, які загинули (померли) виникає з дати смерті учасника АТО, що зазначена у свідоцтві про смерть.

Допомога надається за рахунок коштів міського бюджету з моменту звернення у розмірі 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, установлених на момент виплати, сім’ям загиблих (померлих) учасників АТО.

Для призначення допомоги члени сімей загиблих (померлих) учасників АТО подають заяву в довільній формі з визначенням отримувача допомоги зі згодою на обробку персональних даних.

До заяви додаються документи:

  • у разі поділу виплати на всіх членів сім’ї, які мають право на отримання допомоги, до заяви надається згода всіх членів сім’ї на поділ часток, що виплачуються окремо, з визначенням розміру цих часток за їх взаємною згодою;
  • довідка про склад сім’ї з місця реєстрації отримувача допомоги;
  • копія свідоцтва про смерть учасника АТО (з пред’явленням оригіналу);
  • копія повідомлення про смерть, завірена військовим комісаріатом, або копії інших документів, що підтверджують факт загибелі в зоні проведення АТО, завірені належним чином (рішення суду, постанова або витяг з протоколу засідання військово-лікарської комісії, лікарське свідоцтво про смерть, рапорт тощо (з пред’явленням оригіналу);
  • довідка військово-лікарської комісії про причинний зв’язок смерті з виконанням обов’язків військової служби або захистом Батьківщини (для померлих учасників АТО, до смерті яких призвело захворювання, пов’язане із захистом Батьківщини чи з виконанням обов’язків військової служби в зоні проведення антитерористичної операції);
  • копія посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО (з пред’явленням оригіналу);
  • копії сторінок паспортів громадян України із даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату народження та місце реєстрації членів сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО (з пред’явленням оригіналу);
  • копії документів, що підтверджують родинні стосунки членів сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження тощо);
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків отримувача допомоги (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це контролюючому органу та мають відмітку в паспорті, – копія сторінки паспорта з відповідною відміткою).

Одноразова матеріальна допомога сім’ям загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції (АТО).

Право на призначення допомоги мають члени сімей загиблих (померлих) учасників АТО, які на момент звернення та загибелі (смерті) учасників АТО, були зареєстровані у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації, за умови, що учасники АТО на момент загибелі (смерті) були зареєстровані у м. Дніпрі.

Право на призначення допомоги виникає з дати смерті учасника АТО,  зазначеної у свідоцтві про смерть.

Право на призначення допомоги мають члени сімей полонених або зниклих безвісти учасників АТО, які на момент звернення та оголошення їх такими, що перебувають у полоні або вважаються зниклими безвісти, були зареєстровані                            у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації, за умови, що учасники АТО на момент оголошення їх такими, що перебувають у полоні або вважаються зниклими безвісти, були зареєстровані у м. Дніпрі.

Право на призначення допомоги виникає з дати внесення відповідних відомостей до наказу керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України.

Одноразова матеріальна допомога сім’ям надається за рахунок коштів міського бюджету, виходячи із розміру 100,0 тис. грн. на сім’ю загиблого (померлого), полоненого або зниклого безвісти учасника АТО рівними частками на кожного члена сім’ї.

Для призначення допомоги члени сімей загиблих (померлих) учасників АТО подають заяву в довільній формі з визначенням отримувачів допомоги зі згодою на обробку персональних даних.

         До заяви додаються документи:

  • довідка про склад сім’ї з місця реєстрації отримувача допомоги та довідка з останнього місця реєстрації загиблого (померлого) учасника АТО на момент загибелі (смерті);
  • копія свідоцтва про смерть учасника АТО (з пред’явленням оригіналу);
  • копія повідомлення про смерть, завірена військовим комісаріатом, або копії інших документів, що підтверджують факт загибелі в зоні проведення АТО, завірені належним чином (рішення суду, постанова або витяг з протоколу засідання військово-лікарської комісії, лікарське свідоцтво про смерть, рапорт (з пред’явленням оригіналу) тощо;
  • довідка військово-лікарської комісії про причинний зв’язок смерті з виконанням обов’язків військової служби або захистом Батьківщини (для померлих учасників АТО, до смерті яких призвело захворювання, пов’язане із захистом Батьківщини чи з виконанням обов’язків військової служби в зоні проведення АТО);
  • копія посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) (з пред’явленням оригіналу);
  • копії сторінок паспортів громадян України із даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату народження та місце реєстрації членів сім’ї загиблого (померлого), учасника АТО  (з пред’явленням оригіналу);
  • копії документів, що підтверджують родинні стосунки членів сім’ї загиблого (померлого), (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження тощо);
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків отримувача допомоги (для осіб, які через  релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це контролюючому органу та мають відмітку в паспорті, – копія сторінки паспорта з відповідною відміткою).

Члени сім’ї полоненого або зниклого безвісти учасника АТО додатково подають:

- довідку з останнього місця реєстрації полоненого або зниклого безвісти учасника АТО;

- довідку щодо визнання учасника АТО таким, що перебуває у полоні, завірена Об’єднаним центром з координації пошуку, звільнення незаконно позбавлених волі осіб, заручників та встановлення місцезнаходження безвісти зниклих в районі проведення АТО, чи завірені належним чином копії документів, які стали підставою для видачі вищезазначеної довідки, зокрема витяги із наказів командира військової частини (по стройовій частині) про вибуття для виконання завдань АТО та неприбуття після їх виконання, витяги із наказів керівника (першого заступника, заступника керівника) Антитерористичного центру при Службі безпеки України про залучення до проведення АТО, витяги з наказів, директив, розпоряджень, посвідчень про відрядження.

Субсидія на житлово-комунальні послуги

Субсидія є адресною безготівковою допомогою держави малозабезпеченим сім’ям на оплату житлово-комунальних послуг.

Субсидія є безповоротною і її отримання не пов'язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.

Субсидія призначається за зверненням одного з членів домогосподарства за місцем реєстрації, або особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла.

Субсидія – це різниця між розміром плати за житлово-комунальні послуги (в межах соціальних нормативів) та розміром обов’язкового відсотку платежу.

Визначення обов’язкового відсотка платежу сім’ї за житлово-комунальні послуги, розраховується індивідуально для кожної сім’ї та залежить виключно від доходів сім’ї.

Процедура отримання субсидій здійснюється в районних управліннях соціального захисту населення.

Управління соціального захисту населення районних у місті рад

Назва району

Телефон

Амур-Нижньодніпровський район
вул. Радистів, 8

720-90-21

Шевченківський район
просп. Богдана Хмельницького, 116А

732-40-56,
732-40-49, 
066-482-31-49

Соборний район
вул. Жуковського, 39/41

377-88-98,
370-96-41,
370-96-42, 
      097-385-60-19,   
  095-510-26-50

Індустріальний район
просп. Петра Калнишевського, 55

722-21-85

Центральний район
вул. Володимира Антоновича, 30

722-22-16,
095-19-29-681

Чечелівський район
вул.Уральська, 5

372-00-34,
063-343-47-25

Новокодацький район
вул. Трудова, 1А

063-343-48-23

Самарський район
вул. 20-річчя Перемоги, 51

722-23-46

 

Для відправки повідомлення, питання, зауваження або пропозиції щодо роботи
Департаменту соціальної політики Дніпровської міської  ради,
будь-ласка, перейдіть за посиланням:

*Надіслати повідомлення*

Онлайн-заява на отримання місця або послуги в міських установах  та закладах соціальної допомоги

Надіслати онлайн-заяву на отримання місця або послуги в міських установах та закладах соціальної допомоги та відстежити статус онлайн-заяви можливо за посиланням "Онлайн-заява на отримання місця або послуги в міських установах та закладах соціальної допомоги".