Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради

Підпорядковано Міському голові

Директор департаменту:
Підлубний Едуард Станіславович

Адреса: містоДніпро, проспект Дмитра Яворницького 75
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: понеділок – четверг 09:00 - 18:00, п'ятниця 09:00 - 16:45, перерва 13:00 - 13:45
Графік прийому громадян: понеділок 12:00 - 16.:00

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік 

Заступник директора департаменту:
Губаревич Віолета Сергіївна

Телефон: 745-56-63
Е-mail:  [email protected]
Графік прийому громадян: вівторок - п'ят.ниця 10:00 - 12:00

Заступник директора департаменту:
Дмитрова Юлія Сергіївна

Телефон: 745-56-63
Е-mail:  [email protected]
Графік прийому громадян: вівторок - п'ят.ниця 10:00 - 12:00

Основана діяльність:

Метою діяльності Департаменту є соціальний захист населення, соціальна підтримка ветеранів війни та праці,   осіб   похилого   віку,    інвалідів,  осіб,  які  постраждали   внаслідок   Чорнобильської катастрофи,   малозабезпечених   та   інших   соціально   вразливих   верств   населення.   Захист  прав   та   реалізація соціальних  гарантій,  визначених  законодавством  України  та  місцевими  програмами  для  окремих категорій   населення,   поліпшення   становища   сімей,   у   тому   числі   сімей  з  дітьми.  Здійснення соціального   захисту  дітей  та  профілактики  правопорушень  серед них, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, протидія торгівлі людьми.

Програми, затверджені міською радою, які розроблені та виконуються за участю департаменту:

1. Комплексна програма соціального захисту громадян м. Дніпра, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2017 – 2021 роки, затверджена рішенням міської ради від 07.09.2016   № 17/13 (зі змінами).
2. Комплексна програма з питань сімейної, гендерної політики, демографічного розвитку, попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми на 2018 – 2022 роки, затверджена рішенням міської ради від 20.12.2017 № 12/28.
3. Комплексна програма соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2017 – 2021 роки», затверджена рішенням міської ради від 15.02.2017    № 17/18 (зі змінами).
4. Програма підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей м. Дніпра «Родина героя» на 2017 – 2021 рр., затверджена рішенням міської ради від 01.12.2016 № 22/16 (зі змінами).
5. Програма соціального захисту дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах , у м. Дніпропетровську на 2016 – 2020 роки, затверджена рішенням міської ради від 27.05.2015 № 15/64 (зі змінами).
6. Програма виконання доручень виборців депутатами Дніпропетровської міської ради VII скликання на 2016 – 2020 роки та Положення про витрачання коштів міського бюджету, передбачених на фінансування цієї Програми, затверджена рішенням міської ради від 30.03.2016 № 29/5.

Відділ з організаційної роботи, діловодства та контролю

 

Начальник відділу
Попко Вікторія Вікторівна

Адреса: проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 745-25-95, 745-56-63
Е-mail: [email protected]

Відділ по роботі з персоналом

 

Начальник відділу
Доненко Ольга Миколаївна

Адреса: проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 745-56-63
Е-mail: [email protected]

 

Управління з питань бухгалтерського обліку, планування, звітності та фінансово-економічної роботи

 

Начальник управління-головний бухгалтер
Прокопчук Нонна Патиківна

Адреса: проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 745-25-45
Е-mail: [email protected]

Планово-економічний відділ

 

Начальник відділу-заступник головного бухгалтера
Сушко Оксана Миколаївна

Телефон: 745-25-45
Е-mail: [email protected]

 

Відділ з питань бухгалтерського обліку та аналізу

 

Начальник відділу
Альохіна Ніна Петрівна

Телефон: 745-25-45
Е-mail: [email protected]

Управління соціального захисту

Начальник управління
Семенко Інна Іванівна

Адреса: вулиця Шевченка 11
Телефон: 745-56-57
Е-mail: [email protected]

 

Заступник начальника управління
Максименко Ірина Володимирівна

Телефон: 745-56-73

Відділ з питань соціального захисту населення

 

Начальник відділу
Давиденко Ірина Леонідівна

Телефон: 745-56-73

Відділ адресної допомоги

 

Начальник відділу
Мошук Світлана Анатоліївна

Телефон: 745-56-57

 

Відділ соціального захисту населення, постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи та з питань надання соціальних гарантій пільговим категоріям громадян

 

Начальник відділу
Плаксій Володимир Петрович

Телефон: 745-56-62

Відділ з питань оздоровлення населення

 

Начальник відділу
Наливайко Анна Миколаївна

Телефон: 713-56-18

Управління-служба у справах дітей

 

Начальник управління-служби
Довготько Ганна Миколаївна

Адреса: проспект Дмитра Яворницького 75
Телефон: 744-60-88
e-mail: [email protected]

 

Заступник начальника управління служби-
начальник відділу опіки та піклування
Кім Лариса Юріївна

Телефон: 744-60-88

Сектор з питань соціального захисту дітей

 

Завідуючий сектором 
Алєксєєва Марина Олегівна

Телефон: 744-61-48

Відділ соціального захисту учасників АТО та членів їх сімей  

 

Начальник відділу

Адреса: вулиця Шевченка 11
Телефон: 745-00-68
Е-mail:
[email protected]

Сектор соціального захисту внутрішньо переміщених осіб відділу соціального захисту учасників АТО та членів їх сімей

 

Завідуючий сектором
Земляна Тетяна Валеріївна

Телефон: 745-00-68
Е-mail: [email protected]

Нормативні акти, які використовуються в роботі

У своїй діяльності департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та іншими нормативно-правовими актами, а також Положенням про департамент.

Дніпровський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Комунальний заклад "Дніпровський міський соціальний гуртожиток" Дніпровської міської ради 
Комунальний заклад "Дніпровський міський соціальний центр матері та дитини" Дніпровської міської ради
Комунальний заклад "Дніпровський міський центр денного перебування для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді" Дніпровської міської ради
Комунальний заклад соціального захисту "Дніпровський центр підтримки ветеранів праці та громадян похилого віку "Милосердя" Дніпровської міської ради
Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради
Комунальний заклад соціального захисту центр соціально-психологічної реабілітації дітей Дніпровської міської ради
Комунальний заклад соціального захисту центр соціально-психологічної реабілітації дітей "Барвінок" Дніпровської міської ради Міський центр соціальної допомоги

Адреси

управлінь – служб у справах дітей районних у місті Дніпрі рад

 

Район

Адреса, телефон

Управління-служба у справах дітей Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі ради

пр. Мануйлівський, 31

0562 23 05 14

Служба у справах дітей Індустріальної районної у місті Дніпрі ради

пр. Слобожанський, 8

0562 23 25 64

Управління-служба у справах дітей Новокодацької районної у місті Дніпрі ради

вул. Шодуарівська, 7

056 785 24 29

Управління-служба у справах дітей Самарської районної у місті Дніпрі ради

вул. 20-річчя Перемоги, 51

056 728 22 86

Управління-служба у справах дітей Соборної районної у місті Дніпрі ради

пл. Шевченка, 7

0562 46 70 84

Управління-служба у справах дітей Центральної районної у місті Дніпрі ради

пр. О. Поля, 22

Управління-служба у справах дітей Чечелівської районної у місті Дніпрі ради

пр. Пушкіна, 65

056 726 44 06

Управління-служба у справах дітей Шевченківської районної у місті Дніпрі ради

вул. М. Грушевського, буд. 70

096 293 52 46

 

КООРДИНАЦІЙНА РАДА, НАГЛЯДОВА РАДА, РОБОЧІ ГРУПИ ТА КОМІТЕТИ, РОБОТУ ЯКИХ ОРГАНІЗОВУЄ ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Комітет забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення міста Дніпра

Протягом 2018 року проведено 1 засідання комітету безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення м. Дніпра.

Департаментами, управліннями Дніпровської міської ради за напрямками діяльності виконуються роботи щодо забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення міста Дніпра.

Координаційна рада з питань сімейної, гендерної політики,
демографічного розвитку, попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми

Протягом 2018 року проведено 2 засідання координаційної ради з питань сімейної, гендерної політики, демографічного розвитку, попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми на теми: «Ситуація стосовно випадків насильства в сім’ї у місті Дніпрі. Заходи щодо попередження та розкриття зазначених злочинів» та «Протидія торгівлі людьми».

Відбулась конференція «Гендерна політика у сучасному світі» за участю Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ та Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради.

Погоджено проект плану роботи координаційної ради на 2018 рік.

Обговорено комплексну програму з питань сімейної, гендерної політики, демографічного розвитку, попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми, затверджену рішенням Дніпровської міської ради від 20.12.2018 № 12/28.

Наглядова рада з питань заселення до комунального закладу соціального захисту Дніпровський центр підтримки ветеранів праці та громадян похилого віку "Милосердя" Дніпровської міської ради

Протягом 2018 року проведено 6 засідань наглядової ради з питань заселення до комунального закладу соціального захисту Дніпровський центр підтримки ветеранів праці та громадян похилого віку "Милосердя" Дніпровської міської ради.

Прийнято до закладу – 40 осіб.

Виключено із закладу за бажанням мешканця або родичів – 2 особи.

Виключено у зв’язку зі смертю – 6 осіб.

Кількість мешканців закладу станом на 24.07.2018 року – 32 особи.

Комісія міської ради з питань поновлення прав реабілітованих

Протягом 2018 року проведено 1 засідання комісії міської ради з питань поновлення прав реабілітованих.

За результатами засідання комісії надано матеріальну допомогу 61 громадянам відповідної категорії на загальну суму 42,7 тис грн.

Міська комісія з питань надання адресної матеріальної допомоги на проведення ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, які мають право на таку пільгу

Протягом 2018 року проведено 1 засідання міської комісії з питань надання адресної матеріальної допомоги на проведення ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, які мають право на таку пільгу.

Під час засідання, комісією розглянуто питання проведення ремонту та надано адресну матеріальну допомогу в межах планових призначень – 43 особам на загальну суму 695,0 тис грн.

Міська комісія щодо розгляду заяв деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей  про виплату грошової компенсації

Міською комісією щодо розгляду заяв деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей про виплату грошової компенсації, планується проведення засідання з метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей».

Міська комісія щодо розгляду заяв членів сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи про виплату грошової компенсації

Протягом 2018 року проведено 2 засідання міської комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи про виплату грошової компенсації.

Відповідно затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 № 719 порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, грошова компенсація виділена трьом особам вищезазначених категорій (двом особам з інвалідністю ІІ групи та повнолітній дитині загиблого учасника АТО).

Міська комісія щодо призначення та надання адресної матеріальної допомоги окремим категоріям міста

На виконання пункту 3.1 розділу 3 «Надання адресної матеріальної допомоги громадянам, які опинились за певних обставин у складній життєвій ситуації» Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2017-2021 рр., затвердженою рішенням міської ради від 15.02.2017 № 17/18 (зі змінами) під час проведення засідань міської комісії призначається матеріальна допомога громадянам міста.

Протягом 2018 року проведено 9 засідань комісії. Адресну матеріальну допомогу надано 2 859 громадянам на загальну суму 5 344,45  тис грн.

Основні питання: лікування важких захворювань, проведення коштовного оперативного втручання та реабілітації, лікування дітей, протезування та інше.

Міська спостережна комісія з питань громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання

Протягом 2018 року проведено 6 засідань міської спостережної комісії з питань громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання під час яких розглянуто та погоджено 76 подань, які вносяться установами виконання покарань щодо зміни умов утримання засуджених та умовно-дострокового звільнення.

Щомісячно члени комісії проводять особисті прийоми засуджених в установах виконання покарань м. Дніпра. Протягом 2018 року проведено 21 особистий прийом, на який звернулось 95 засуджених. Усім була надана практична допомога та інформаційне забезпечення з питань працевлаштування, паспортизації, навчання, забезпечення житлом тощо.

Питаннями соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, у місті активно займаються члени міської спостережної комісії, які є активістами благодійних фондів та громадських організацій.

Для вирішення питання тимчасового мешкання осіб, звільнених з місць позбавлення волі, міська спостережна комісія співпрацює з міським центром соціальної допомоги (вул. Володимира Антоновича, 56), при якому діє притулок на 20 ліжко-місць.

Звернулись та отримали допомогу у соціальній адаптації - 49 звільнених осіб, зокрема:

- отримали роз`яснення – 8 осіб;

- відновлено документів – 1 особа;

- працевлаштовано – 8 осіб;

- забезпечено житлом (притулком) – 23 особи;

- влаштовано до медичного закладу – 9 осіб.

Міська комісія щодо розгляду заяв внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про виплату грошової компенсації

Протягом 2018 року проведено 1 засідання міської комісії щодо розгляду заяв внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про виплату грошової компенсації.

За результатами засідання міської комісії вирішено питання про виплату грошової компенсації 3 особам відповідної категорії.

Міська робоча група з координації заходів щодо надання адресної матеріальної допомоги на лікування та придбання ліків особам з інвалідністю, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, та членам сімей учасників антитерористичної операції, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі в антитерористичній операції

Протягом 2018 року проведено 2 засідання міської робочої групи з координації заходів щодо надання адресної матеріальної допомоги на лікування та придбання ліків особам з інвалідністю, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, та членам сімей учасників антитерористичної операції, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі в антитерористичній операції.

Адресну матеріальну допомогу на лікування та придбання ліків надано 176 особам з інвалідністю та членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції на загальну суму 1 217, 5 тис. грн.

Робоча група з питань тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб

Протягом 2018 року проведено 4 засідання робочої групи з питань заселення для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.

Під час проведення засідань прийняті рішення щодо заселення 53 осіб відповідної категорії до гуртожитку за адресою: м. Дніпро, пров. Архітектурний, 2.

Наглядова рада у сфері розподілу соціального житла

Протягом 2018 року проведено 2 засідання наглядової ради у сфері розподілу соціального житла.

За результатами визначено трьох осіб з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування на отримання житлового приміщення, як соціального житла: однокімнатної квартири, кімнати житловою площею 14,0 кв. м у трикімнатній квартирі та кімнати житловою площею 12,7 кв. м у трикімнатній квартирі.

Робоча група з питань використання субвенції з державного бюджету на придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, житла для дітей-сиріт, осіб з їх числа

Протягом 2018 року проведено 1 засідання робочої групи з питань використання субвенції з державного бюджету на придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, житла для дітей-сиріт, осіб з їх числа.

За результатами засідання підготовлено та направлено пакет документів з пропозиціями на розгляд обласної комісії.

Міжвідомча робоча група з упровадження сімейно-орієнтованих послуг у місті Дніпрі

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 526-р «Про Національну стратегію реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017 – 2026 роки та план заходів з реалізації її І етапу» та на підставі розпорядження міського голови від 05.07.2018 № 843-р створено міжвідомчу робочу групу з упровадження сімейно-орієнтованих послуг у місті Дніпрі.

В теперішній час ведеться підготовча робота щодо проведення засідання.

Під час проведення засідань комісій, координаційної ради, наглядової ради, робочої групи та комітетів, на засіданні має право (за бажанням) бути присутнім громадянин, стосовно якого розглядається питання надання матеріальної допомоги.

Присутність громадськості під час проведення засідань комісій, координаційної ради, наглядової ради, робочої групи та комітетів, не передбачена Законом України «Про захист персональних даних».

Робота управління – служби у справах дітей департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради

У місті реалізується Програма соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, у м. Дніпрі на 2016 – 2020 роки, метою якої є підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

На виконання Програми на 2018 рік у міському бюджеті передбачено 124 104 грн для проведення 4 святкових заходів (День захисту дітей, День знань, День міста, День святого Миколая, охоплено 1200 дітей) та 20 рейдових заходів на виявлення та подальше влаштування бездоглядних дітей, обстеження умов проживання дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах.

Розвиток сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Станом на 01.01.2019 по місту Дніпру на обліку перебуває 1628 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із них 1421 дитина виховується в сімейних формах виховання, що складає 87 % та 112 дітей виховується в закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що складає 7 % від загального числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Протягом 2018 року по місту усиновлено 49 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них 46 дітей усиновлено громадянами України та 3 дитини - іноземними громадянами.

Станом на 01.01.2019 у місті функціонує 10 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 77 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. У 2018 році створено 1 дитячий будинок сімейного типу, куди влаштовано 10 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до діючих дитячих будинків сімейного типу довлаштовано 5 дітей.

У місті функціонує 82 прийомні сім’ї, в яких виховуються 109 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. За 2018 рік по місту Дніпру створено 8 прийомних сімей, до яких влаштовано 11 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до діючих прийомних сімей довлаштовано 5 дітей.

Щорічно управління – служби у справах дітей районних у місті рад, з метою своєчасного взяття на квартирний облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, складають списки дітей, яким протягом поточного року виповниться 16 років, і які не забезпечені житлом. Протягом 2018 року 30 дітей досягли віку для взяття на квартирний облік із них поставлено на квартирний облік протягом поточного року – 30 дітей.

Дніпровською міською радою в особі департаменту соціальної політики міської ради за кошти субвенції з державного бюджету придбано два житлові об’єкти соціального житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, які у 2018 було включено до житлового фонду соціального призначення та надано трьом особам з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування.

Також за кошти субвенції з державного бюджету придбано дві квартири у власність особам з числа дітей-сиріт віком від 18 до 23 років.

Скоординовано роботу районних служб по складанню списків дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які мали досягнути 18-річного віку. Станом на 01.01.2019 здійснено виплати на загальну суму – 267 880 грн 148 особам цієї категорії.

Влітку 2018 року оздоровлено 549 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, шкільного віку, які виховуються у сімейних формах виховання, центрах соціально-психологічної реабілітації дітей та центрі соціальної підтримки дітей «Довіра»; 72 дитини із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, 44 дитини - із числа зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи.

Управліннями-службами у справах дітей районних у місті рад ведеться облік дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, переміщених з тимчасово окупованих територій України і населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. Загальна кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перемістилися з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО, на початок звітного періоду становила 21 особу.

Органами опіки та піклування протягом 2018 року згідно з Порядком надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, надано відповідний статус за ознакою «психологічне насильство» 99 дітям.

Соціальний захист дітей, які опинились в складних життєвих обставинах

Станом на 01.01.2019 на обліку в управліннях-службах у справах дітей перебуває 1172 дитини, які перебувають в складних життєвих обставинах, з них 1065 – це діти, батьки яких ухиляються від виконання своїх батьківських обов’язків, 14 – діти, які самовільно залишають місце мешкання та навчання, 79 – які зазнали насильства в сім’ї, 16 – діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які переміщені з тимчасово окупованої території або із зони проведення АТО.

Протягом 2018 року направлено 79 позовних заяв щодо позбавлення батьківських прав 102 батьків по відношенню до 126 дітей, із яких 74 позовів подано управліннями-службами у справах дітей. Протягом року в судах розглянуто 45 позовів по відношенню до 54 батьків стосовно 68 дітей.

З метою реалізації Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017 – 2026 роки, управлінням-службою у справах дітей департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради у серпні 2018 року проведено комплексний аналіз становища дітей та сімей у місті, заповнено електронні форми, які розміщено на електронному ресурсі http://reforms.esy.es.

Для розробки проекту регіональної цільової програми «Регіональний план реформування системи інституційного догляду та виховання дітей з одночасним розвитком послуг для дітей та сімей з дітьми в громадах області на 2019 – 2026 роки» управлінням-службою у справах дітей департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради підготовлені та надані пропозиції з трансформації інституційних закладів міста та введення соціальних послуг для дітей та сімей. У липні 2018 року розпорядженням міського голови від 05.07.2018 № 843-р у місті створена міжвідомча робоча група з упровадження сімейно-орієнтованих послуг у місті Дніпрі.

З метою забезпечення захисту прав дитини, яка через складні життєві обставини тимчасово не може проживати разом з батьками/законними представниками, надання їй та її сім’ї послуг, спрямованих на повернення у сім’ю відповідно до найкращих інтересів дитини, у 2018 році у місті велася робота щодо запровадження та розвитку механізму створення та організації діяльності сімей патронатного вихователя, влаштування та перебування дитини в такій сім’ї. На даний час по місту проходять навчання у Дніпропетровському обласному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді два кандидати в патронатні вихователі.

У рамках Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у м. Дніпрі розпочався процес впровадження послуги наставництва добровільної, безоплатної діяльності наставника з наданні дитині, яка проживає у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, індивідуальної підтримки та допомоги, насамперед, у підготовці до самостійного життя. Станом на 01.01.2019 по місту 12 кандидатів у наставники отримали сертифікати про проходження навчання. Наступним етапом у впровадженні наставництва є підготовка дітей до наставництва; організація знайомства та встановлення контакту наставника з дитиною; укладання договору про наставництво адміністрацією закладу з наставником.

З метою попередження дитячої бездоглядності, запобігання правопорушенням серед дітей протягом 2018 року у місті проведено 282 рейди «Діти вулиці», в яких виявлено 33 дитини.

Ведеться облік дітей, які систематично самовільно залишають місце свого проживання, оновлюється банк даних дітей даної категорії. Станом на 01.01.2019 на обліку перебуває 14 дітей, які схильні до бродяжництва. З дітьми даної категорії постійно проводиться профілактична робота.

Управлінням – службою у справах дітей департаменту соціальної політики міської ради здійснюється контроль за дотриманням культурно-розважальними закладами, ігровими залами, комп’ютерними клубами нормативно-правових актів щодо порядку відвідування їх дітьми. Протягом 2018 року було організовано та проведено 213 рейдів по комп’ютерним клубам міста, під час яких здійснено 200 перевірок щодо дотримання правопорядку та етичних норм стосовно дітей. У результаті проведених заходів виявлено 6 учнів шкіл, які без поважних причин не були на уроках в школі. Завдяки здійсненню постійного контролю за порядком відвідування дітьми комп’ютерних клубів під час навчального процесу, проведення відповідної профілактичної роботи з адміністрацією цих закладів щодо заборони надання ігрових послуг дітям під час навчання, кількість дітей, які прогулюють заняття в комп’ютерних клубах, кожного року зменшується. Повторних випадків пропуску занять без поважних причин протягом 2018 року серед виявлених учнів не було.

У міському бюджеті на 2018 рік на виконання заходів Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2017 – 2021 рр. передбачено 145 298 508 грн.

З метою підвищення рівня життя та соціального захисту громадян витрачено коштів на загальну суму – 141 068 200 грн.

Звіт про виконання плану основних заходів.

На виконання заходів Комплексної програми соціального захисту громадян м. Дніпра, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на 2017 – 2021 роки витрачено коштів:

  • надання матеріальної допомоги 1 135 особам з інвалідністю з числа постраждалих внаслідок ліквідації аварії на ЧАЕС на загальну суму 2 724 000 грн;

  • надання матеріальної допомоги на лікування та придбання ліків на загальну суму 584 000 грн (76 осіб);

  • надання щомісячної адресної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг дружинам (чоловікам) померлих громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 1 487 369 грн (249 сімей);

  • часткове відшкодування витрат на поховання громадян, які постраждали в результаті Чорнобильської катастрофи, у розмірі до 2 500 грн на загальну суму 32 060 грн;

  • проведення заходів до Дня пам’яті аварії на ЧАЕС і Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС на загальну суму 24 342 грн;

  • фінансова підтримка Дніпровської міської спілки «Союз Чорнобиль України» 160 827 грн;

  • надання матеріальної допомоги 1 177 вдовам (вдівцям) померлих громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи по 2 200 грн. кожному, на загальну суму 2 589 400 грн.

Соціальний захист цієї категорії громадян здійснюється на підставі Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та інших нормативно-правових актів.

До 32 річниці Чорнобильської катастрофи постраждалим громадянам міста на урочистому заході вручено:

  • 70 наручних годинників;

  • 20 пам’ятних медалей «Захиснику Вітчизни».

До Дня захисника України учасникам ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи вручено 10 наручних годинників та надано матеріальну допомогу 20 особам по 1 000 грн кожному.

До Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 20 її учасників нагороджено пам’ятною медаллю «Захиснику Вітчизни» та 1 члена організації Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України» Новокодацького району - медаллю «За заслуги перед містом».

Відповідно до тендерної процедури проведено закупівлю послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з санаторно-курортного лікування для:

- оздоровлення та лікування осіб І та ІІ категорій, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 1 723 237,2 грн (213 путівок), з них:

65 путівок (8 154 грн) – санаторій ПП «Курорти Приазов’я» на суму 530 010 грн;

86 путівок (8 035,2 грн) – спеціалізований Трускавецький санаторій «Батьківщина» на суму 691 027,2 грн;

62 путівки (8 100 грн) – ТОВ «Санаторій «Курорт Орлівщина» на суму 502 200 грн.

Одноразову грошову допомогу сім’ям загиблих воїнів та сім’ям померлих учасників бойових дій в Афганістані, отримали 92 особи на загальну суму 1 564 000 грн.

Щомісячна грошова допомога членам сімей загиблих воїнів та померлих учасників бойових дій в Афганістані надана в середньому 106 особам на загальну суму 882 000 грн.

Матеріальна допомога учасникам бойових дій та особам з інвалідністю внаслідок війни в Афганістані на придбання ліків та лікування, надана 35 особам на загальну суму 166 400 грн.

У 2018 році вперше виплачували щомісячну грошову допомогу для 10 сімей працівників органів внутрішніх справ, що зареєстровані у м. Дніпро, які загинули під час виконання службових обов’язків з охорони громадського порядку і боротьби зі злочинністю. Загальна сума витрат склала 283 280 грн.

Матеріальна допомога особам з інвалідністю - учасникам бойових дій в Афганістані з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав надана - 455 особам на загальну суму 523 250 грн.

Матеріальна допомога учасникам бойових дій в Афганістані з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав надана 300 особам по 1 000 грн.

Щорічно, у грудні місяці до Дня вводу радянських військ до Афганістану надається матеріальна допомога особам з інвалідністю та учасникам бойових дій. У 2018 році витрачено 536 000 грн для 429 громадян.

Відповідно до тендерної процедури проведено закупівлю послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з санаторно-курортного лікування для:

- оздоровлення та лікування інвалідів війни та учасників бойових дій в Афганістані на загальну суму 985 062 грн (131 путівка), з них:

Санаторій «Сонячний» Дніпропетровська обл.:

І заїзд 29.05.18-15.06.18 - 15 путівок

ІІ заїзд 09.07.18-26.07.18 - 15 путівок

ІІІ заїзд 19.08.18-05.09.18 - 13 путівок

Загальна кількість осіб - 43 на суму 327 954 грн.

Санаторій «Курорти Приазов’я» м. Бердянськ:

І заїзд 27.09.18-14.10.18 - 44 путівки на суму 328 104 грн.

ІІ заїзд 03.10.18-20.10.18 - 44 путівки на суму 329 004 грн.

До Міжнародного дня визволення малолітніх в’язнів фашистських концтаборів надано матеріальну допомогу малолітнім в’язням, які перебувають на обліку в районних управліннях соціального захисту населення на загальну суму 241 500 грн (483 особи).

З нагоди відзначення Дня пам’яті та примирення, і Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні проведено низку заходів з привітання осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій 1941 – 1945 років, а саме:

- надано матеріальну допомогу на загальну суму 1 462 500 грн (по 2 500 грн) та вручено вітальні листівки з особистими побажаннями здоров’я та миру від міського голови Бориса Альбертовича Філатова 585 особам.

- вручено святкові продуктові набори на загальну суму 41 680 грн (70 наборів). Святковий набір отримав особисто кожен з 70-ти ветеранів Другої світової війни за місцем проживання.

- організовано доставку та супровід ветеранів до меморіалу «Вічна Слава» для участі в урочистому покладанні квітів з нагоди відзначення Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

З нагоди відзначення Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні (22.06.2018) проведено низку заходів з привітання осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій 1941 – 1945 років, а саме:

- надано матеріальну допомогу на загальну суму 562 000 грн (по 1 000 грн) та вручено пам’ятні листівки з особистими побажаннями здоров’я та миру від міського голови Бориса Альбертовича Філатова 562 особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам бойових дій 1941 – 1945 років.

- організовано доставку та супровід ветеранів до меморіалу «Вічна Слава» для участі в урочистому покладанні квітів з нагоди відзначення Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни.

До Дня визволення міста та Дніпропетровської області від фашистських загарбників, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам бойових дій 1941 – 1945 років надано матеріальну допомогу на суму 1 327 500 (для 531 особи).

  • війни та прирівняні до них особи, за відсутності технічних умов встановлення стаціонарних телефонів у своїх квартирах, забезпечуються засобами мобільного зв’язку. Видатки на ці послуги склали 15 960 грн. У середньому засобами мобільного зв’язку користуються 39 осіб.

Пенсіонери, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, за рахунок міського бюджету отримують щомісячну доплату до пенсії, по 100 грн, а Почесні громадяни міста – по 200 грн. Протягом 2018 року на такі цілі витрачено 37 105 грн. Також, громадянам цієї категорії щорічно здійснюється передплата на періодичні видання «Наше місто» та «Урядовий кур’єр».

Почесні громадяни міста вперше отримали матеріальну допомогу у сумі 24 000 грн кожний, на загальну суму 288 000 грн.

На оздоровлення Почесним мешканцям міста з числа Героїв України та Героїв соціалістичної праці (4 особи) надано матеріальну допомогу на загальну суму 68 000 грн.

Особам, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, членам їх сімей, вдовам (вдівцям), які не вийшли заміж (не одружилися) вдруге, надається щомісячне відшкодування вартості понад нормативно спожитих житлово-комунальних послуг (рішення виконкому міської ради від 05.08.2016 № 334). Станом на 31.12.2018 профінансовано на такі цілі 26 061 грн.

До Дня вшанування жертв політичних репресій за рішенням міської комісії з питань поновлення прав реабілітованих громадян надано матеріальну допомогу 61 особі на загальну суму 42 700 грн.

На фінансову підтримку відповідної спілки в’язнів – жертв нацизму витрачено 186 609 грн.

До Міжнародного дня 8 Березня надано матеріальну допомогу жінкам – активним членам громадських організацій міста на загальну суму 40 000 грн (80 осіб по 500 грн).

До Дня незалежності України для привітання багатодітних сімей (7 та більше дітей) закуплено набори кухонного посуду на загальну суму 18 840 грн та телевізори (на суму 67 500 грн).

До Дня міста для надання матеріальної допомоги для багатодітних сімей (6 дітей) витрачено 43 000 грн (43 родини);

Сім’ям, в яких народились діти у День міста, надано матеріальну допомогу у сумі 8 000 грн. Загалом допомогу одержала 21 родина на загальну суму 168 000 грн.

До Дня партизанської слави матеріальну допомогу одержали 15 партизанів міста (1941-1945 років) на загальну суму 15 000 грн.

До Дня ветерана натуральну допомогу одержали 60 осіб похилого віку, що мають статус «Ветеран праці» та мають певні заслуги перед містом (на загальну суму 20 340 грн.).

На подарунки для ювілярів міста (90, 95 та 100 років) витрачено 101 392 грн. для 250 осіб.

Для 658 осіб з інвалідністю організовано передплату газети «Естафета» - використано 85 417 грн.

За 2018 рік використано майже 12 млн. грн на надання адресної матеріальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг родинам, в складі яких є особи з інвалідністю (на кожну особу з інвалідністю в родині по 500 грн щомісячно), в тому числі 1 431 428 грн – на осіб з інвалідністю 2-ї групи з дитинства (зазначена категорія одержує таку допомогу з 01.01.2018).

На проведення щорічного фестивалю дитячої творчості для дітей з інвалідністю «Почути один одного» витрачено 11 885 грн.

До Міжнародного дня осіб з інвалідністю закуплено продуктові набори на загальну суму 6 320 грн. та підготовлено розпорядження міського голови про надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю на загальну суму 1 776 000 грн (1 468 осіб).

До Дня Святого Миколая для дітей з інвалідністю закуплено святкові солодкі набори на загальну суму 58 558 грн.

На фінансову підтримку Міського громадського об’єднання осіб з інвалідністю «Творчість» витрачено 32 971 грн.

Проведено роботу з закупівлі послуг дитячих таборів (закладів) оздоровлення та відпочинку на загальну суму 6 593 790 грн (у кількості 983 послуги), в тому числі для дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю з дитинства з супроводжуючими на загальну суму 3 238 425 грн (379 послуг).

У 2018 року за рахунок коштів державного та обласного бюджетів до державних підприємств: Міжнародний дитячий центр «Артек», Міжнародний дитячий центр «Артек Лісовий», Український дитячий центр «Молода гвардія», Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлину Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради направлено 782 дитини з міста Дніпра.

Підготовлено 78 розпоряджень міського голови на виплату адресної матеріальної допомоги окремим категоріям громадян міста. Адресну матеріальну допомогу отримали 4 612 мешканців міста на загальну суму 18 905 950 грн.

Підготовлено 48 розпоряджень міського голови на виплату матеріальної допомоги окремим категоріям громадян міста за пропозиціями депутатів Дніпропетровської обласної ради. Матеріальну допомогу надано 4 213 громадянам на загальну суму 14 306 019 грн.

Підготовлено 29 розпоряджень міського голови на виплату матеріальної допомоги за пропозиціями депутатів Дніпровської міської ради на загальну суму 19 188 500 грн для 12 180 громадян.

Підготовлено 12 розпоряджень на виплату матеріальної допомоги на поховання 485 непрацюючих громадян на загальну суму 1 060 800 грн.

На виконання заходів та завдань Комплексної програми з питань сімейної, ґендерної політики, демографічного розвитку, попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми на 2018 – 2022 рр. у 2018 році використано 78 411 грн. Кошти витрачено на проведення низки семінарів для працівників освіти (оплата послуг лекторів), на тему «Запобігання та протидія домашньому насильству», проведення конкурсу плакатів «Молодь проти ґендерного насильства» серед учнів 8-11 класів комунальних закладів загальної середньої освіти та проведення конференції «Сучасний погляд на ґендерну політику» (оренда приміщення, оплата послуг лекторів, кофе-брейк).

Департамент є співвиконавцем інших програм міської ради:

З метою виконання Програми зайнятості населення у м. Дніпрі на 2017 – 2021 рр., відповідно статті 31 Закону України «Про зайнятість населення» та Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, виконавчим комітетом Дніпровської міської ради від 20.02.2018 прийнято рішення № 174 «Про проведення громадських робіт у 2018 році». Із міського бюджету та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття на проведення громадських робіт, пропорційно (50% на 50%) профінансовано 518 887 грн (для 184 безробітних громадян).

На виконання Програми надання паліативної допомоги в амбулаторних умовах у м. Дніпрі на 2018 – 2021 роки витрачено 61 877 грн. на підтримку пунктів прокату районних територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міста Дніпра для закупівлі протипролежневих матраців та засобів гігієни для паліативних пацієнтів. Ця програма реалізується разом з департаментом охорони здоров’я населення міської ради та є унікальною, подібної в Україні немає.

Відповідно до Програми підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей м. Дніпра «Родина героя» на 2017-2021 роки матеріальну допомогу на лікування та придбання ліків особам з інвалідністю та членам сімей загиблих (померлих) учасників АТО в 2018 році заплановано виділити 2 601,500 тис. грн.

Станом на 01.01.2019 року допомогу отримали 324 особи з інвалідністю та члени сімей загиблих (померлих) учасників АТО на загальну суму 2 215,500 тис. грн.

Щомісячну матеріальну допомогу сім’ям загиблих (померлих) осіб, які брали участь в АТО, у розмірі 2 прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб заплановано 4 789,000 тис. грн., отримали допомогу 146 сімей на загальну суму 4 767,220 тис. грн.

Право на призначення допомоги мають члени сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО, які зареєстровані у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації.

Право на призначення допомоги для сімей учасників АТО, які загинули (померли) виникає з дати смерті учасника АТО, що зазначена у свідоцтві про смерть.

Допомога надається за рахунок коштів міського бюджету з моменту звернення у розмірі 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, установлених на момент виплати, сім’ям загиблих (померлих) учасників АТО.

На оплату одноразової матеріальної допомоги сім’ям загиблих (померлих) учасників АТО у 2018 році заплановано 1 000,0 тис. грн (з розрахунку 100,0 тис. грн на 10 сімей), профінансовано 1 000,0 тис. грн.

Право на призначення допомоги мають члени сімей загиблих (померлих) учасників АТО, які на момент звернення та загибелі (смерті) учасників АТО, були зареєстровані у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації, за умови, що учасники АТО на момент загибелі (смерті) були зареєстровані у м. Дніпрі.

Право на призначення допомоги мають члени сімей полонених або зниклих безвісти учасників АТО, які на момент звернення та оголошення їх такими, що перебувають у полоні або вважаються зниклими безвісти, були зареєстровані у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації, за умови, що учасники антитерористичної операції на момент оголошення їх такими, що перебувають у полоні або вважаються зниклими безвісти, були зареєстровані у м. Дніпрі.

Право на призначення допомоги для сімей учасників АТО, які загинули (померли), виникає з дати смерті учасника антитерористичної операції, зазначеної у свідоцтві про смерть.

Право на призначення допомоги для сімей полонених або зниклих безвісти учасників АТО виникає з дати внесення відповідних відомостей до наказу керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України.

Допомога надається за рахунок коштів міського бюджету, виходячи із розміру 100,0 тис. грн. на сім’ю загиблого (померлого) учасника АТО, полоненого або зниклого безвісти учасника АТО рівними частками на кожного члена сім’ї.

Робота робочої групи з питань заселення для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб

У рамках спільного проекту Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Європейського Союзу у м. Дніпрі було реконструйовано чотири об’єкти для тимчасового розміщення внутрішньо переміщених осіб, розташованих за адресами:

- пров. Архітектурний, 2;

- вул. Лоцманська, 22 А;

- пров. Універсальний, 6;

- пров. Ялицевий, 5.

Відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 18.05.2016 № 18/8 з 17.10.2016 балансоутримувачем зазначених об’єктів є комунальне підприємство «Жилсервіс - 5» Дніпровської міської ради.

Основним завданням робочої групи є проведення розгляду наданих повних пакетів документів з питань заселення внутрішньо переміщених осіб. За результатом розгляду документів робочою групою приймається рішення щодо тимчасового проживання або відмови у ньому, яке приймається відкритим голосуванням («за», «проти») і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх членів робочої групи.

Якщо голоси розподілились порівну, то вирішальним є голос голови робочої групи.

Рішення робочої групи оформляється протоколом (складається та підписується усіма присутніми на засіданні членами робочої групи) протягом п’яти робочих днів з дня засідання.

На підставі протоколу робочої групи та наданих документів сектор соціального захисту внутрішньо переміщених осіб відділу соціального захисту учасників АТО та членів їх сімей готує та оформляє список внутрішньо переміщених осіб, що потребують тимчасового проживання.

Список внутрішньо переміщених осіб, що потребують заселення (далі - список), надається балансоутримувачу або іншій уповноваженій особі та є єдиною підставою для заселення внутрішньо переміщених осіб.

До списку не включаються особи, які забезпечені іншим житлом на праві власності у м. Дніпрі.

До списку вносяться внутрішньо переміщені особи, що звернулись з відповідним пакетом документів до департаменту. Департамент передає подані документи на розгляд Робочої групи, яка розглядає їх протягом місяця.

До списку на позачергове заселення вносяться внутрішньо переміщені особи:

- інваліди;

- багатодітні сім’ї;

- вагітні жінки;

- сім’ї, на утриманні яких перебувають особи з обмеженими   можливостями;

- самотні матері (батьки) з дітьми;

- громадяни, які потребують  медичного лікування в закладах м. Дніпра.

Включення до списку здійснюється на підставі документів:

- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

- заяви про тимчасове проживання внутрішньо переміщених осіб;

- документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або  тимчасового посвідчення, що підтверджує особу громадянина України;

- свідоцтва про народження дітей, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (у разі необхідності);

- згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України  «Про захист персональних даних»;

- згоди батьків (усиновителів) або піклувальників  на обробку персональних даних їх неповнолітньої дитини;

- медичної довідки;

- відповідних документів, що підтверджують право на позачергове заселення.

Копії паспортів (усі сторінки) та ідентифікаційних номерів, будь-яких посвідчень мають бути засвідчені особистим підписом їх власника (за неповнолітніх копії свідоцтв про народження та ідентифікаційних номерів засвідчує будь-хто з батьків або офіційно визначені опікуни).

У разі подання документів за довіреністю надається копія довіреності на вчинення певних дій, оформлена належним чином, копія паспорта та ідентифікаційного номера особи/представника, який діє на підставі довіреності.

Ксерокопії документів надаються до департаменту з пред’явленням оригіналів документів.

Будівля по пров. Архітектурному, 2 зареєстрована за територіальною громадою міста в особі Дніпровської міської ради, як «гуртожиток» (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 21.06.2017 року).

На сьогодні до гуртожитку заселено 52 внутрішньо переміщених особи.

2016 рік

Адресну матеріальну допомогу отримали 8 759 громадян на загальну суму 11 989 980 грн.

2017 рік

Адресну матеріальну допомогу отримали 8 575 громадян на загальну суму  15 950 400 грн.

2018 рік

Адресну матеріальну допомогу отримали 4 612  громадян на загальну суму  18 905 950 грн.

 

Протягом 2016 року загальна кількість відмов у наданні матеріальної допомоги склала – 782 звернення.

Основні причини відмов:

  • за попереднім зверненням заявник вже отримував матеріальну допомогу;
  • у зв’язку зі смертю;
  • запропоновано санаторно-курортне лікування (включаючи реабілітацію) згідно Програми підтримки учасників антитерорис-тичної операції та членів їх сімей м. Дніпропетровська «Родина героя» на 2014 – 2019 рр.

Протягом 2017 року загальна кількість відмов у наданні матеріальної допомоги склала – 2962 звернення.

Основні причини відмов:

  • за попереднім зверненням заявник вже отримував матеріальну допомогу;
  • у зв’язку зі смертю;
  • не мешканець міста;
  • перебуває в не складних життєвих обставинах.

 

Список
громадян, яким відмовлено у призначенні матеріальної допомоги
протягом 2018 року

згідно Положення про призначення та надання адресної матеріальної допомоги окремим категорія громадян міста від 17.05.2017

№ 9/21 (зі змінами)

 

Згідно п. 2.8 Положення діючого до 25.04.2018 року (грошова допомога у разі складної життєвої ситуації надається сім’ї):

Алещенко С. А.
Аліханян Н. А.
Безрукава О. А.
Боломса Т. О.
Бондаренко О. А.
Браженець Г. Г.
Браженець Л. С.
Бриль К. Г.
Бурцева І. В.
Владарчук А. К.
Гельман Т. В.
Горб Л. Г.
Горобець В. В.
Губарева А. Л.
Гурбич О. Г.
Дяченко В. І.
Загута Б. С.
Запорожець О. В.
Звягінець М. А.
Іванов В. Д.
Іванов О. І.
Іванова О. І.
Кірсанова С. Д.
Коваль В. А.
Козюліна А. С.
Колечкін А. М.
Конощенко А. П.
Котелевець В. М.
Кошевий О. П.
Купрій Ю. І.
Літвін С. А.
Локтіонова Т. П.
Лопатніченко С.Ю.
Лугенко Г. С.
Мандиль А. М.
Маяцька Є. К.
Недвига О. П.
Обдула М. Т.
Омельченко М. В.
Павленко Л. П.
Повірених З. Й.
Прошенко К. Г.
Редько М. А.
Самарська Г. М.
Свиридовська Л. Г.
Скиба Л. Я.
Соколова Н. С.
Сольоний М. С.
Стаднік К. С.
Степовик Л. О.
Сторчак Л. О.
Тарасевич В. В.
Терещенко Т. Ф.
Ткаченко Г. Ю.
Тямушева В. А.
Удод Д. Л.
Харламов В. П.
Харламов В. П.
Хотомченко Н. М.
Цимбал Л. В.
Шлапакова Н. С.
Шовика Т. П.

Не є мешканцями міста Дніпра:

Мочуляк Н. В.
Чередник І. А.

 

Не відповідність п. 1.2. Положення діючого до 25.04.2018 року
та п. 2.1. Положення діючого з 25.04.2018 року (не складна життєва ситуація):

Алєксєєнко Р. С.
Альохіна В. М.
Андрейченко Є. М.
Андрійченко К. І.
Анзін В. В.
Анішкіна Т. М.
Апрод М. Г.
Артеменко Л. П.
Бабенко Н. А.
Баганець Н. Ф.
Балабаєв Б. Г.
Балаклеєць Г. І.
Баранецький Є. М.
Баранова О. О.
Барбанюк В. М.
Барлей Т. І.
Барська О. Г.
Безрук Н. О.
Беспалько В. П.
Бестужева Е. Б.
Бігальська Т. Я.
Бідняк В. А.
Біліба В. Д.
Білокінь Н. А.
Білоусов Л. Н.
Білоусов О. Л.
Білоусова В. Й.
Біляєва З. А.
Бобошко А. В.
Богиня А. І.
Бодня В. А.
Бойченко В. О.
Бойчук В. І.
Бондаренко А. О.
Бондаренко П. С.
Бондарко Н. К.
Босих В. І.
Бражник Г. М.
Брусенцева А. М.
Бугар О. Г.
Булас А. О.
Булгак С. В.
Булгакова О. Г.
Бухтіярова З. О.
Валітов В. Т.
Варенко Д. П.
Варжова І. В.
Василенко В. І.
Вахіна Л. М.
Вершкова Л. І.
Виливана Л. Н.
Винокурова Г. П.
Вишлова А. М.
Власенко Л. К.
Власенко Н. С.
Вовк В. А.
Водолазова І. І.
Войтенко В. П.
Волкова К. Ф.
Володін Ю. С.|
Волошина О. М.
Гаврикова Л. О.
Гаврилюк Л. Р.
Гайбей В. К.
Галімічева Ж. В.
Галіна Ф. С.
Галушко Д. К.
Гаркуша В. О.
Гарняга Г. В.
Гарькава Т. О.
Гезь Г. Г.
Герасименко І. А.
Геращенко В. С.
Глотова Г. М.
Глумова Г. Ф.
Говорун М. В.
Голембієвська Н. І.
Голікова Н. І.
Головко А. К.
Головко В.О.
Головко Н.Ф.
Голяник А. М.
Голяник М. К.
Гонта В. А.
Гонта Л. П.
Гончаренко В. І.
Горбаньова О. Л.
Горбатюк Г. А.
Горбенко М. П.
Горєлова С. Д.
Грачова О. П.
Гребенюк С. О.
Грекова О. М.
Гречуха Г. В.
Грига Л. Т.
Григелевич В. Й.
Григоренко Л. М.
Грицай Л.М.
Грунт К. П.
Губа М. Г.
Гудас Т. А.
Гуров А. О.
Гусарова Л. П.
Гуцало Н. І.
Давиденко Н. І.
Давидова В. В.
Давидова М. Ф.
Данов М. І.
Даровська Л.С.
Даровський О. М.
Дашевська В. І.
Дворніченко Н. І.
Демидович Н. Г.
Демченко О. П.
Демшевський А. В.
Денисенко В. Й.
Денисенко К. Т.
Денисенко Л. П.
Денисенко М. М.
Деркач Є. А.
Дзюба Г. І.
Диченко І. М.
Дідковський А. А.
Дідус Т. О.
Довгозвяга А.П.
Долга В.О.
Долгих Л. М.
Домашенко Д. М.
Дробот В. К.
Дубровська Н. В.
Дуднік Н. А.
Дурнєва О. М.
Дьяченко Г. В.
Єремейко Л.О.
Єрмохіна М. В.
Єсипенко К. Г.
Єфремова Г. М.
Железняков О. О.
Железнякова Т. Л.
Жила С. П.
Жирко Г. Є.
Жукова І. Ю.
Завальнюк Л. В.
Завальнюк Н. М.
Завгородній О. Є.
Завгородня О. Ф.
Загорська Т. М.
Загорулько А. Г.
Заграй Г. П.
Залевська Л. П.
Залевський Д. Є.
Залєвська В. С.
Захарченко А. А.
Здробко Л. С.
Зелексон Л. М.
Зенов О. О.
Зимогляд І. М.
Зирянова Л. П.
Зіберова М. В.
Зіброва Л. С.
Зубкова Г. Г.
Іванісік А. В.
Іванов А. Д.
Іванова В. В.
Іванський А. М.
Іванченко Н. О.
Іващенко А. Г.
Ігнатова Р. О.
Ільченко В. І.
Ілюхіна Л. Г.
Іовчев І. М.
Іуніна Н. М.
Іщук Л. А.
Кабак Ю. М.
Каварма І. В.
Казимагомедов Т. М.
Калашнікова М. А.
Капуста В. К.
Карпенко Н. О.
Касакова Л. С.
Кириченко Ж. Д.
Киріна І. Г.
Киселінський В. К.
Кисельчук Л. Г.
Кіжаєв С. О.
Кіловчук Л. Ф. 
Клименко Л. Т.
Кліменко Т. Г.
Коваленко В. Т.
Коваленко В. Ф.
Коваленко Г. М.
Коваленко Г. М.
Ковель Г. В.
Коженовська С. І.
Козачук О. Ю.
Козуб М. Л.
Козяр А. О.
Кокар Н. В.
Кокунова Є. П.
Колесніченко Л. Л.
Коломієць І. В.
Комарова С. В.
Компанієць В. А.
Кондратьєв О. В.
Конягіна З. Д.
Копійко О. М.
Копійковська Г. Р.
Корженевська В. М.
Корзік А. Г.
Корнєєва М. Г.
Корнійчук Ж. В.
Корнійчук Ж.В.
Коротка В. Г.
Косміна А. Г.
Костіна Н. В.
Костюк Т. І.
Котлярова О. І.
Кочеткова В. М.
Кошева К. С.
Кошляк В. В.
Кошляк П. А.
Кравець В. І.
Кравець В. М.
Кравець Г. С.
Кравець Є. Г.
Кравцова Н. Д.
Кравцова О. М.
Кравцова О. О.
Кравченко В. П.
Крамар Т. М.
Красницька Г. І.
Краснікова Л. Г.
Красовський В. О.
Кремень В. Ф.
Кремень М. Я.
Кривицька М. М.
Криклива Г. Т.
Круппа В. О.
Крючкова А. М.
Крючкова С. Г.
Крючкова Т. П.
Кубах А. Г.
Кудоярова Л. О.
Кулагіна Т. О.
Кулініченко С. А.
Купрієнко П. І.
Куришова Є. П.
Куртєва О. І.
Кутова П. Ф.
Кутузова О. Ф.
Куць З. І.
Кучер Т. О.
Лапко О. М.
Ласточкіна В. Ю.
Легкий Є. І.
Лелека З. М.
Лисенко Т. Ф.
Литвинов Ю. П.
Лиходєй І. І.
Лиходєй Р. М.
Ліва З. М.
Лінецька В. В.
Лісковська З. П.
Лісковський С. В.
Ліщенко Т. Г.
Лобановський А. В.
Лобко Р. К.
Лобода І. В.
Логвиненко О. Д.
Логвінова С. П.
Ложкіна В. І.
Ломако Р. В.
Лосєва А. Г.
Лук`яниця В. П.
Лукашевіч С. В.
Луньов С. А.
Луппова І. І.
Ляшенко В. І.
Ляшенко Г. В.
Макеєва М. І.
Максимович В. Л.
Максимцова В. Є.
Мала М. О.
Маласай М. В.
Малахова Н. В.
Малинська З. М.
Малофєєва Г. С.
Малофєєва М. А.
Малькова А. Г.
Мандрика В. Л.
Марійко В. В.
Марков Б. В.
Марков Б. В.
Марков О. М.
Мартинцева А. В.
Маруєв В. І.
Марченко В. П.
Марченко С. І.
Маслєннікова Л. О.
Маслобойщикова Н. Я.
Матвейчук В. В.
Махвєєня О. М.
Махно К. І.
Медведєва Г. І.
Мельник Л. І.
Мельник Т. І.
Мельнічук Л. Л.
Меляхова Є. М.
Миргородська А. Г.
Миронова В. І.
Миронова Л. О.
Митрофанов В. М.
Михайленко В. М.
Мільковська Н. В.
Мінакова Г. М.
Мініна О. І.
Мінченко Л. Д.
Мірошник Н. М.
Мірошніченко Н. Л.
Мішуніна Л. І.
Міщенко О. О.
Морар М. П.
Мороз А. Г.
Мороз В. Г.
Мороз В. Д.
Мороз О. Ф.
Морозова Л. І.
Морозова Л. М.
Моськіна М. М.
Мухін В. А.
Найда О. К.
Нанієва О. Г.
Настека Н. М.
Небрат Н. В.
Неживова Т. А.
Неплях Т. П.
Никифорова Г. Я.
Нищенко А. Ф.
Нікріна О. М.
Норенко Л. В.
Норенко Л. І.
Носенко В. Я.
Носко С. В.
Нурієв Е. Г.
Облап П. О.
Обух В. М.
Обух М. Т.
Овсяннікова Л. В.
Огнєв О. К.
Олексійовець О. Г.
Олефір Б. П.
Олефіренко Л. С.
Омелич Г. І.
Омельченко К. І.
Омельченко Л. К.
Омельченко М. В.
Омелянець О. С.
Онацька А. І.
Орел А. М.
Оріщак М. О.
Орлик О. Г.
Орловська Є. Г.
Осипенко Т. С.
Осокін М. Б.
Охотник В. П.
Павелко Є. Ф.
Павлов В. В.
Павлова А. М.
Павлова А. М.
Павлова А. С.
Павловська Н. Г.
Панасюк В. М.
Парунова Г. М.
Пасічник Е. П.
Патраков Л. А.
Пашаєв В. С.
Педан Т. Д.
Пенькова Н. О.
Первій З. В.
Перездрієнко Є. А.
Петренко Т. І.
Петрик В. В.
Петришина Є. Г.
Петрова Л. П.
Петрова Н. А.
Петрова Р. М.
Петроченков О. І.
Петруня В. Я.
Петунін М. О.
Пирогова Е. К.
Півкіна О. В.
Півнюк Г. М.
Піляєва В. І.
Піщук В. А.
Плетень В. О.
Плисюк Р. І.
Плохій Р. І.
Повзло Н.В.
Подкопаєва Г. Г.
Подпрядок Т. В.
Пожарська А. М.
Пожарський В. П.
Позова Е. М.
Поліщенко Є. М.
Полуботок І. М.
Попова В. О.
Попова Л. В.
Порва О. О.
Праведнікова В. В.
Притула Н. Г.
Проскуріна Т. Д.
Просяник К. І.
Просяник М. В.
Прядко В. Т.
Публічук Т. В.
Пугачова М. В.
Пунтусова В. І.
Радиш В. Г.
Радченко Л. Ю.
Райчук О. В.
Рак С. Б.
Ракута С. М.
Ральченко З. О.
Ревякіна В. Ф.
Ржевич Н. Г.
Рибалка В. А.
Рибалка З. І.
Річка Н. Т.
Рогаченко Л. М.
Ромащенко В. Т.
Рощин В. Ф.
Рубцов М. І.
Руденко К.М.
Руденко Л. Я.
Руденко Л. С.
Рябова Л. О.
Рябоконь О. Д.
Рязанова Т. М.
Сабліна К. М.
Савельєв І. А.
Савельєва М. М.
Савицька С. М.
Савченко Г. М.
Савченко Л. В.
Сай В. І.
Салова К. Ф.
Самарець С. О.
Самойленко К. І.
Саркізова В. Ф.
Сафонова В. О.
Сафронова І. І.
Сверлов С. М.
Сеймська З. Н.
Семенов М. С.
Семенова Є. А.
Семенова Т. П.
Серветник В. В.
Серга А. О.
Сергачов О. М.
Сехпіянц Л. С.
Сидоренко В. В.
Сидоренко Л. С.
Силиченко Л. А.
Сильверстова Н. М.
Синякіна Л. І.
Сич К. М.
Сідун К. П.
Сідякін В. В.
Сіміоненко О. О.
Сітало В. П.
Скляренко В. Ф.
Скорих А. В.
Скрипченко А. М.
Скубицька Н. С.
Слонь Л. М.
Сметанін Л. В.
Смулянська В. Д.
Созінов В. В.
Соколов М. М.
Солдатова Г. О.
Солоний Г. П.
Сорока Л. О.
Сосяк О. Ю.
Стадник Л. Ю.
Стародуб К. М.
Стежка Г. Д.
Степаненко Г. І.
Степіна О. В.
Стеценко П. О.
Стецюк В. А.
Сторубель Є. В.
Сулаєв А. П.
Сухий А. Д.
Сушко С. Н.
Сущенко Є. І.
Сущенко Є. І.
Тальвинська Ю. Ю.
Тарасенко М. М.
Таріна Л. О.
Терентьєва Л. Г.
Терещенко Л. П.
Тимошенко В. П.
Тимошенко М. А.
Тімошенко Л. П.
Тіпер Л. С.
Ткач Р. П.
Ткаченко В. Я.
Ткаченко О. С.
Ткаченко П. А.
Ткачук В. В.
Товт Д. Л.
Товт К. Д.
Урванцева В. А.
Ус В. Д.
Усенко О. А.
Уфімцева В. М.
Ушакова В. В.
Фарбун Т. Ю.
Федорець М. І.
Федурцева Н. І.
Феофілов Є. С.
Філоненко Л. Г.
Фісун О. М.
Хабарлак В. І.
Хакімова Н. М.
Харченко Ю. М.
Хмеловська Л. Ф.
Хомич В. О.
Хомяк І. В.
Цапіна А. П.
Цимбал Л. С.
Чабаненко В. С.
Чабаненко Т. І.
Чебоненко С. В.
Чеботарь В. Є.
Чепурний О. О.
Черевко Н. І.
Черниш А. Г.
Чернишенко Л. П.
Чернігівська Л. М.
Чернова Т. Л.
Чернодуб Л. Д.
Чернявська О. О.
Чернякова Г. І.
Чершинцева Н. П.
Чикаренко О. М.
Чорна Л. О.
Чорнодуб В. С.
Чубанова Л. П.
Чулков М. А.
Шалімова В. В.
Шаповалова В. А.
Шарай В. О.
Швачка В. М.
Шевцов В. В.
Шевцова М. М.
Шевцова О. А.
Шевченко В. А.
Шевченко Н. П.
Шевченко О. П.
Шелест Л. М.
Шелковников В. М.
Шепель С. А.
Шипіло В. Д.
Широкорад Т. В.
Шмігельська Н. І.
Шпитько В. Л.
Шулер О. В.
Шуміліна Т. М.
Шуренкова М. І.
Щепалкіна Р. І.
Щербакова І. Ю.
Юрасова В. Ф.
Юрковська Л. Ю.
Юрчук Т. В.
Ющенко Є. В.
Ябурова Л. М.
Явтушенко Є. Ф.
Яковенко О. М.
Яланська В. А.
Яременко Г. Й.
Яценко Л. В.

На базі Дніпровського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді функціонує «Телефон довіри», метою діяльності якого є надання екстреної психологічної, юридичної та інформаційної допомоги дітям та молоді.

Графік роботи: понеділок – четвер 09:00 - 18:00, п’ятниця – 09:00 - 16:45
Телефону довіри: 767-18-41

Бланк заяви про призначення житлової субсидії

Бланк декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Субсидія на житлово-комунальні послуги

Субсидія є адресною безготівковою допомогою держави малозабезпеченим сім’ям на оплату житлово-комунальних послуг.

Субсидія є безповоротною і її отримання не пов'язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.

Субсидія призначається за зверненням одного з членів домогосподарства за місцем реєстрації, або особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла.

Субсидія – це різниця між розміром плати за житлово-комунальні послуги (в межах соціальних нормативів) та розміром обов’язкового відсотку платежу.

Визначення обов’язкового відсотка платежу сім’ї за житлово-комунальні послуги, розраховується індивідуально для кожної сім’ї та залежить виключно від доходів сім’ї.

Процедура отримання субсидій здійснюється в районних управліннях соціального захисту населення.

Управління соціального захисту населення районних у місті рад

Назва району

Телефон

Амур-Нижньодніпровський район
вул. Радистів, 8

720-90-22

Шевченківський район
просп. Богдана Хмельницького, 116А

732-40-56

Соборний район
вул. Жуковського, 39/41

377-88-98

Індустріальний район
просп. Петра Калнишевського, 55

722-21-85

Центральний район
вул. Володимира Антоновича, 30

722-22-16

Чечелівський район
вул.Уральська, 5

372-00-34

Новокодацький район
вул. Трудова, 1А

767-10-32

Самарський район
вул. 20-річчя Перемоги, 51

728-22-3

Бланк заяви про надання матеріальної допомоги

Бланк заяви на отримання матеріальної допомоги на лікування членів сімей загиблих

Бланк заяви на отримання матеріальної  допомоги на лікування особам з інвалідністю у наслідок війни

Бланк заяви на виплату коштів на картку

Щомісячна матеріальна допомога сім’ям загиблих (померлих) осіб, які брали участь в АТО (у розмірі 2 прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб).

Право на призначення допомоги мають члени сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО, які зареєстровані у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації.

Право на призначення допомоги для сімей учасників АТО, які загинули (померли) виникає з дати смерті учасника АТО, що зазначена у свідоцтві про смерть.

Допомога надається за рахунок коштів міського бюджету з моменту звернення у розмірі 2 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, установлених на момент виплати, сім’ям загиблих (померлих) учасників АТО.

Для призначення допомоги члени сімей загиблих (померлих) учасників АТО подають заяву в довільній формі з визначенням отримувача допомоги зі згодою на обробку персональних даних.

До заяви додаються документи:

  • у разі поділу виплати на всіх членів сім’ї, які мають право на отримання допомоги, до заяви надається згода всіх членів сім’ї на поділ часток, що виплачуються окремо, з визначенням розміру цих часток за їх взаємною згодою;
  • довідка про склад сім’ї з місця реєстрації отримувача допомоги;
  • копія свідоцтва про смерть учасника АТО (з пред’явленням оригіналу);
  • копія повідомлення про смерть, завірена військовим комісаріатом, або копії інших документів, що підтверджують факт загибелі в зоні проведення АТО, завірені належним чином (рішення суду, постанова або витяг з протоколу засідання військово-лікарської комісії, лікарське свідоцтво про смерть, рапорт тощо (з пред’явленням оригіналу);
  • довідка військово-лікарської комісії про причинний зв’язок смерті з виконанням обов’язків військової служби або захистом Батьківщини (для померлих учасників АТО, до смерті яких призвело захворювання, пов’язане із захистом Батьківщини чи з виконанням обов’язків військової служби в зоні проведення антитерористичної операції);
  • копія посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО (з пред’явленням оригіналу);
  • копії сторінок паспортів громадян України із даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату народження та місце реєстрації членів сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО (з пред’явленням оригіналу);
  • копії документів, що підтверджують родинні стосунки членів сім’ї загиблого (померлого) учасника АТО (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження тощо);
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків отримувача допомоги (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це контролюючому органу та мають відмітку в паспорті, – копія сторінки паспорта з відповідною відміткою).

Одноразова матеріальна допомога сім’ям загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції (АТО).

Право на призначення допомоги мають члени сімей загиблих (померлих) учасників АТО, які на момент звернення та загибелі (смерті) учасників АТО, були зареєстровані у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації, за умови, що учасники АТО на момент загибелі (смерті) були зареєстровані у м. Дніпрі.

Право на призначення допомоги виникає з дати смерті учасника АТО,  зазначеної у свідоцтві про смерть.

Право на призначення допомоги мають члени сімей полонених або зниклих безвісти учасників АТО, які на момент звернення та оголошення їх такими, що перебувають у полоні або вважаються зниклими безвісти, були зареєстровані                            у м. Дніпрі, про що в паспорті проставлено відповідний штамп із зазначенням адреси реєстрації, за умови, що учасники АТО на момент оголошення їх такими, що перебувають у полоні або вважаються зниклими безвісти, були зареєстровані у м. Дніпрі.

Право на призначення допомоги виникає з дати внесення відповідних відомостей до наказу керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України.

Одноразова матеріальна допомога сім’ям надається за рахунок коштів міського бюджету, виходячи із розміру 100,0 тис. грн. на сім’ю загиблого (померлого), полоненого або зниклого безвісти учасника АТО рівними частками на кожного члена сім’ї.

Для призначення допомоги члени сімей загиблих (померлих) учасників АТО подають заяву в довільній формі з визначенням отримувачів допомоги зі згодою на обробку персональних даних.

         До заяви додаються документи:

  • довідка про склад сім’ї з місця реєстрації отримувача допомоги та довідка з останнього місця реєстрації загиблого (померлого) учасника АТО на момент загибелі (смерті);
  • копія свідоцтва про смерть учасника АТО (з пред’явленням оригіналу);
  • копія повідомлення про смерть, завірена військовим комісаріатом, або копії інших документів, що підтверджують факт загибелі в зоні проведення АТО, завірені належним чином (рішення суду, постанова або витяг з протоколу засідання військово-лікарської комісії, лікарське свідоцтво про смерть, рапорт (з пред’явленням оригіналу) тощо;
  • довідка військово-лікарської комісії про причинний зв’язок смерті з виконанням обов’язків військової служби або захистом Батьківщини (для померлих учасників АТО, до смерті яких призвело захворювання, пов’язане із захистом Батьківщини чи з виконанням обов’язків військової служби в зоні проведення АТО);
  • копія посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) (з пред’явленням оригіналу);
  • копії сторінок паспортів громадян України із даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату народження та місце реєстрації членів сім’ї загиблого (померлого), учасника АТО  (з пред’явленням оригіналу);
  • копії документів, що підтверджують родинні стосунки членів сім’ї загиблого (померлого), (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження тощо);
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків отримувача допомоги (для осіб, які через  релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це контролюючому органу та мають відмітку в паспорті, – копія сторінки паспорта з відповідною відміткою).

Члени сім’ї полоненого або зниклого безвісти учасника АТО додатково подають:

- довідку з останнього місця реєстрації полоненого або зниклого безвісти учасника АТО;

- довідку щодо визнання учасника АТО таким, що перебуває у полоні, завірена Об’єднаним центром з координації пошуку, звільнення незаконно позбавлених волі осіб, заручників та встановлення місцезнаходження безвісти зниклих в районі проведення АТО, чи завірені належним чином копії документів, які стали підставою для видачі вищезазначеної довідки, зокрема витяги із наказів командира військової частини (по стройовій частині) про вибуття для виконання завдань АТО та неприбуття після їх виконання, витяги із наказів керівника (першого заступника, заступника керівника) Антитерористичного центру при Службі безпеки України про залучення до проведення АТО, витяги з наказів, директив, розпоряджень, посвідчень про відрядження.

Підписка на розсилку Дніпровської міської ради
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner.
Дніпровська міська рада не несе відповідальності за роботу сервісу.
Підписка на електронну газету Дніпровської міської ради
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner.
Дніпровська міська рада не несе відповідальності за роботу сервісу.