Погода
Дніпровський міський центр соціальних служб

Директор закладу:

Тищенко Анастасія Олександрівна
Автобіографія
 

Адреса: місто Дніпро, вулиця Новосільна 21
Телефони: 767-18-46; 767-18-41
Е-
mail: dmtssssdm@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/dmcsssdm/
Графік роботи: понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця 9:00 - 16:45, перерва 13:00 - 13:45
Графік прийому
громадян: вул. Михайла Грушевського, 70, каб. 461 понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця 9:00 - 16:45.

 

ОСНОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ: соціальна робота  з сім'ями, дітьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги

                                                                       ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДДІЛІВ

                                         ДНІПРОВСЬКОГО МІСЬКОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ

Назва Керівник Адреса, контактний телефон Електронна адреса Послуги, що надаються
Дніпровський міський центр соціальних служб

 

директор - Тищенко Анастасія Олександрівна

 

вул. М. Грушевського, 70

(056) 76761846

[email protected]

соціальний супровід

консультування

соціальна профілактика

соціальна інтеграція та реінтеграція

соціальна адаптація

соціальний супровід сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування

кризове та екстренне втручання

представництво інтересів

 посередництво (медіація)

інші соціальні послуги відповідно до визначених потреб

Соціальні послуги надаються Центром за рахунок бюджетних коштів (рішення Дніпровської міської ради від 24.03.2021 № 93/5 "Про внесення змін до рішення міської ради від 02.09.2020 № 82/60 "Про деякі питання функціонування центрів соціальних служб у місті Дніпрі")

відділ Дніпровського міського центру соціальних служб в Амур-Нижньодніпровському районі начальник відділу - Александрова Наталія Михайлівна

вул. Кожемяки, 11

0634777001

[email protected]
відділ Дніпровського міського центру соціальних служб в Індустріальному районі начальник відділу - Франчук Інна Іванівна

вул. Кожемяки, 11

0505912217

[email protected]
відділ Дніпровського міського центру в Новокодацькому районі

начальник відділу - Гуменна Тетяна Анатоліївна

вул. Новоорловська, 2/29

(056)7671230

[email protected]
відділ Дніпровського міського центру соціальних служб в Самарському районі начальник відділу - Волошина Людмила Володимирівна

вул. 20-річчя Перемоги, 15

0995405112

[email protected]
відділ Дніпровського міського центру соціальних служб в Соборному районі

начальник відділу - Гром Тетяна Вікторівна

пл. Шевченка, 7

0965584770

[email protected]
відділ Дніпровського міського центру соціальних служб в Центральному раоні начальник відділу - Ляшко Анастасія Юріївна

вул. Новосільна, 21

(056)7851432

[email protected]
відділ Дніпровського міського центру соціальних служб в Чечелівському районі начальник відділу 

просп. С. Нігояна, 3

 

[email protected]
віділ Дніпровського міського центру соціальних служб в Шевченківському районі начальник відділу - Кретова Марина Валеріївна

вул. Новосільна, 21

0669646908

[email protected]
Мобільна бригада Дніпроваського міського центру соціальних служб  

вул. Новосільна, 21

(056) 7857360

[email protected]

психологічна допомога, консультації з питань пов’язаних з протидією насильству

кризове та екстренне втручання 

Телефон довіри Дніпровського міського центру   (056)7671841   консультування
Служба "Денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (з кризовою кімнатою)" керівник служби - Крошка Олег Володимирович

просп. Сергія Нігояна, 3

0664486154

[email protected]

психологічна допомога, консультації з питань пов’язаних з протидією насильству

кризове та екстренне втручання 

 

Перелік 
Державних стандартів соціальних послуг

згідно яких здійснюється соціальна робота 
центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

1. Державний стандарт соціальної послуги профілактики (наказ Міністерства соціальної політики України від 10.11.2015 №912)
2. Державний стандарт соціальної адаптації (наказ Міністерства соціальної політики України від 18.05.2015 №514)
3. Державний стандарт соціальної послуги консультування (Наказ Міністерства соціальної політики України від 02.07.2015 №678)
4. Державний стандарт соціальної послуги представництва інтересів (наказ Міністерства соціальної політики України від 30.12.2015 №1261)
5. Державний стандарт соціального супроводу сіей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах (наказ Міністерства соціальнох політики України від 31.03.2016 №318)
6. Державний стандарт соціальної послуги соціальної інтеграції випускників інтернатних закладів (установ) (наказ Міністерства соціальної політики України від 29.06.2016 №1067)
7. Державний стандарт кризового та екстреного втручання (наказ Міністерства соціальної політики України від 01.07.2016 №716)
8. Державний стандарт соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського  піклування (наказ Міністерства соціальної політики України від 11.08.2017 №1307)

У відчаї, з відчуттям горя та суму — стан, у якому перетинають кордон жінки та діти??, змушені втікати від жахіть війни??

?Торговці людьми, що заробляють на трудовій та сексуальній експлуатації, можуть скористатися цим.

?Що робити, аби не стати жертвою торгівців людьми?

??Подбайте про безпеку ваших документів.

Ніколи й нікому не віддавайте ваш паспорт чи документи дитини.

Заздалегідь зробіть копії або сфотографуйте ваші персональні документи. Перешліть їх на електронну пошту.

?? Будьте максимально уважні в дорозі.

Постарайтеся спланувати ваш маршрут з міста до міста, продумайте, де ви затримаєтеся, в якій громаді заночуєте.

Щодня інформуйте близьких про ваше місцезнаходження та пропозиції, які вам надходять (наприклад, про поселення, про працевлаштування, про оформлення документів тощо).

У дорозі нікому не віддавайте свій мобільний телефон чи інші засоби зв’язку.

??Особисто оформлюйте пакет документів на поїздку.

??Не беріть в борг у незнайомців або людей, які дуже наполягають на тому, щоб позичити вам гроші.

??Не погоджуйтеся на першу-ліпшу роботу з обіцянками швидкого заробітку.

??Куди звертатися та де отримати більше інформації?

?Якщо підозрюєте, що потрапили в руки торговців людьми, — відразу телефонуйте

?112 (лінія екстреної допомоги в ЄС).

?Національна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів:

0-800-505-501 або 527 (безкоштовно та анонімно, щодня з 8:00 до 20:00).

?Чат-бот «Безпека жінок за кордоном»: телефони гарячих ліній; адреси посольств; контакти волонтерів, юристів і психологів тощо.

?Національна гаряча лінія «Ла Страда Україна» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації працює (безкоштовно, цілодобово, анонімно): 116123 або

0 800 500 335, або в телеграмі.

?ГО “Інформаційний правозахисний центр “Едельвейс” консультує щодо протидії торгівлі людьми (через ФБ-сторінку організації або за телефоном 098 170 36 80).

?? Також звернутись по допомогу в Україні можна:

?Національна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів:

??зі стаціонарних телефонів в Україні –

0 800 505 501

??з мобільних телефонів в Україні – 527

??електронні консультації – www.527.org.ua

?Урядова лінія з протидії торгівлі людьми

?? 15-47

?Національна поліція України

?? 102

?Департамент міграційної поліції НПУ

??098 481 03 45

?Уповноважений Верховної Ради України з прав людини

?? 0 800 501 720

Що таке «Телефон довіри»?

«Телефон довіри» - один із видів соціально значущих послуг. Ця послуга надає можливість анонімної бесіди, в ході якої абоненту може надаватися інформація і психологічна підтримка, а також абонент може передавати інформацію консультанту.

«Телефон довіри» часто використовується для обговорювання складних та суперечливих тем, які в особистій бесіді складно згадувати – це міжособистісні та сексуальні відносини, вживання психотропних речовин, домашнє насильство, проблеми ВІЛ/СНІДу тощо.

Навіщо телефонувати?

Кожна людина, яка звертається на «телефон довіри», вправі розраховувати на наступне:

  • конфіденційність. Співробітники служби не мають права розголошувати будь-яку особисту інформацію, котру повідомляє абонент;
  • анонімність. Співробітники служби не вимагають називати справжнє ім’я абонента, вік, адресу проживання тощо. Також не можуть нічого повідомляти про себе – ні регламенту роботи, ні адреси, де знаходиться телефон, ні справжнього імені. Це гарантує безпеку і дозволяє сконцентруватись на проблемах людини, яка телефонує;
  • можливість виговоритись. Головне вміння консультанту «телефону довіри» - слухати й допомагати говорити. Для абонента це є нагодою розповісти про свої проблеми відкрито, а консультант, своєю чергою, не перебиває, не прагне встановити «діагноз», допомагає сформулювати думки й дає зрозуміти, що не засуджує і повністю приймає абонента таким, яким він є;
  • допомогу в прийнятті рішень. Кожен, хто пережив стан психологічної кризи, знає, що в цей момент виникає відчуття повної безнадії. Завдання консультанта – прояснити ситуацію й обговорити з людиною, як можна вчинити;
  • координати інших служб. «Телефон довіри» - це так звана первинна служба. Людина, яка подзвонила, може отримати інформацію про інші місця, де їй готові надати допомогу.

   Для допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі у місті Дніпро продовжує працювати мобільна бригада.

  Метою діяльності мобільної бригади є надання соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, зокрема послуг з:

  • консультування;
  • кризового та екстреного втручання;
  • соціальної профілактики;

  Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі виконує важливі завдання:

  • надання психологічної допомоги та соціальних послуг відповідно до потреб постраждалим особам;
  • реагування та надання не пізніше ніж упродовж однієї доби соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, які потребують термінової допомоги, зокрема шляхом кризового та екстреного втручання;
  • інформування постраждалих осіб щодо послуг (медичних, соціальних,психологічних, правових тощо), які вони можуть отримати для подолання наслідків насильства, та щодо надавачів таких послуг, зокрема інших загальних або спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб;
  • роз’яснення постраждалим особам їх прав, визначених законом, можливостей отримання допомоги від суб’єктів соціальної роботи;
  • провадження інформаційно-просвітницької діяльності (у тому числірозповсюдження серед населення відповідних інформаційних матеріалів) щодо форм, проявів та наслідків насильства, формування нетерпимого ставлення громадян до цих явищ, а також щодо заходів у сфері запобігання та протидії насильству.

   Одним із головних чинників роботи Дніпровського міського центру соціальних служб є сприяння у задоволенні соціальних потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах.

  Основне завдання фахівців із соціальної роботи – бути помічниками для кожної родини, яка потребує допомоги. Насамперед для сімей, які ризикують потрапити у складні життєві обставини внаслідок втрати роботи членами сім’ї, інвалідності, тяжкого захворювання, домашнього насильства, розлучення, повернення члена родини з місць позбавлення волі, неналежного виконання батьківських обов’язків тощо.

  На виконання Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2017-2021 рр. Дніпровським міським центром соціальних служб надано натуральну допомогу 104 особам у віці від 18 до 35 років, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.

  Подібна допомога не лише заощадить сімейний бюджет цих родин, але й додасть відчуття у тому, що вони не залишились наодинці зі своїми проблемами.

Основна діяльність:

Дніпровський міський центр соціальних служб (далі - Центр) надає соціальні
послуги відповідно до державних стандартів соціальних послуг, зокрема:
- соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих
обставинах;
- консультування;
- соціальна профілактика;
- соціальна інтеграція та реінтеграція;
- соціальна адаптація;
- соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти та діти,
позбавлені батьківського піклування;
- екстрене (кризове) втручання;
- представництво інтересів;
- посередництво (медіація);
- супровід під час інклюзивного навчання;
- інформування;
- консультативний кризовий телефон;
- надання притулку;
- догляд вдома;
- натуральна допомога.

адреса: вул. Новосільна, 21, м. Дніпро, 49069; прийом громадян здійснюється за адресою: вул. Михайла Грушевського, буд. 70, каб. 462; графік прийому громадян: понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця 9:00 - 16:45;

тел. 767-18-46; 767-18-41;

dmtssssdm@gmail.com;

   Дніпровський міський центр соціальних служб розпочав співпрацю з громадською організацією «Проєкт Кешер в Україні».

   «Проєкт Кешер в Україні» має представництва у різних країнах світу і є організацією жінок та для жінок, яка займається питаннями протидії домашнього насильства та утвердженням гендерної рівності.

   З метою налагодження співпраці представники Громадської організації відвідали Денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі з «кризовою кімнатою», ознайомились з умовами надання первинної допомоги та необхідних консультацій постраждалим особам, обговорили шляхи консолідації зусиль державних та громадських інституцій у протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі тощо.

   Сподіваємось, що плідна співпраця допоможе сформувати нульову толерантність до проявів насильства у суспільстві, віднайти та застосовувати ефективні механізми щодо всебічної допомоги та підтримки постраждалих осіб від домашнього насильства та гендерної нерівності.

 Кожен з нас має право відчути батьківську любов та родинне тепло. Особливо сімейного затишку потребують діти, які за тих чи інших обставин втратили сім’ю.

  Як допомогти дітям відчути себе захищеними та потрібними?

 Що зробити для того, щоб дитина змогла подолати складний період у житті та відчути необхідну підтримку та родинний затишок?

 Розв’язанням проблеми може стати послуга патронату над дитиною.

 Патронат над дитиною – це тимчасовий догляд та виховання дитини в період подолання нею або її батьками складних життєвих обставин.

 Що може дати послуга патронату для дитини?

  • безпеку;
  • догляд, виховання та реабілітацію дитини в умовах сім’ї;
  • підтримане спілкування з рідними;
  • у разі неможливості повернення до біологічної родини – пошук для дитини нової сім’ї.

Що може дати послуга патронату для батьків дитини?

  • можливість усунути складні життєві обставини та розв’язати наявні проблемні питання;
  • отримати професійний соціальний супровід, що загалом сприятиме підвищенню батьківського потенціалу та возз’єднанню родини.

Якщо Ви маєте бажання надати дитині можливість зростати в безпеці та любові, а її сім’ю підтримати у складних життєвих обставинах – станьте патронатним вихователем!

 За більш детальною інформацією звертайтесь до Дніпровського міського центру соціальних служб: вул. Новосільна, 21, 767 18 46.

 

 10 лютого 2022 року відбудеться Третій Всеукраїнський форум «Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насильству в освітніх закладах».

 Для детального вивчення соціально-психологічних та правових аспектів протидії насильству в освітніх закладах було утворено ініціативну фокус-групу з 5 студентів, які мають на своїй меті провести дослідження актуальної теми щодо протидії насильства.

 Сьогодні студенти відвідали Дніпровський міський центр соціальних служб і поспілкувались з фахівцями мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.

 В ході зустрічі члени фокус-групи детально ознайомились із:

- заходами щодо протидії насильству, які впроваджено в державних установах;

- обговорили основні завдання та засади діяльності спеціалізованих служб, метою яких є захист та підтримка постраждалих осіб від домашнього насильства;

- вивчили методи соціальної роботи та переглянули документацію.

 Також студенти відвідали Денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждалих від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі з «кризовою кімнатою», де вони мали змогу ознайомитись з переліком послуг, які можуть отримати постраждалі особи від домашнього насильства, вивчили особливості та методи соціальної роботи з даною категорією отримувачів соціальних послуг тощо.

 Результати роботи фокус-групи будуть презентовані на Форумі.

 

  У місті Дніпро розпочав свою роботу денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі з «кризовою кімнатою».

  Денний центр є спеціалізованою службою Дніпровського міського центру соціальних служб і має на своїй меті виконувати складні, але дуже важливі завдання:

  • надання комплексної соціально-психологічної допомоги;
  • надання первинної правової допомоги;
  • організація та підтримка груп взаємодопомоги постраждалих осіб;
  • організація та проведення семінарів та тренінгів для постраждалих осіб;
  • проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання повторним випадкам насильства щодо постраждалої особи та формування нульової толерантності до його проявів у суспільстві;
  • інформування населення про права постраждалих осіб та соціальні послуги, які надаються денним центром.

Також однією із важливих цілей денного центру є забезпечення постраждалих від домашнього насильства осіб безпечним, надійним та комфортним прихистком. Дане завдання виконує «кризова кімната».

 «Кризова кімната» - сучасно обладнане та забезпечене усім необхідним для комфортного перебування мам із дітьми, які зазнали домашнього насильства приміщення, що дозволяє короткострокове (до 10 діб) або цілодобове перебування, розраховане на 6 ліжко-місць.

  Розташування «кризової кімнати» не розголошується, її обладнано тривожною кнопкою, а за порядком слідкує охорона.

   Денний центр є доступним, безпечним та комфортним простором, де можна отримати соціальні послуги, такі як:

  • екстрене (кризове) втручання;
  • консультування;
  • інформування;
  • надання притулку, що визначаються для кожної постраждалої особи індивідуально залежно від її потреб та надаються безоплатно.

   Денний центр знаходиться за адресою: просп. Нігояна, 3, т. 066 448 61 54.

 Також за більш детальною інформацією Ви можете звернутись до Дніпровського міського центру соціальних служб, вул. Новосільна, 21, т. 767 18 41.

 

Прийомна сім'я - сім'я або окрема особа, яка не перебуває у  шлюбі,  що  добровільно  за плату взяла на виховання та спільне проживання   від   одного   до   чотирьох  дітей-сиріт  та  дітей, та  дітей, позбавлених батьківського піклування.

Постановою Кабінету міністрів України № 565 від 26 квітня 2002 року було затверджено «Положення про прийомну сім'ю» .

 

Наставництво – це добровільна безоплатна діяльність наставника з надання дитині-сироті та дитині, позбавленої батьківського піклування, яка проживає у закладі, індивідуальної підтримки та допомоги у підготовці до самостійного життя.

   Між Дніпровським міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та Благодійною організацією «Благодійний фонд «Карітас-Донецьк» укладено договір про співпрацю в організації надання соціальних послуг.
   На базі Дніпровського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді відбулося привітання дітей з нагоди Дня знань. Дітям було вручено портфелі з канцелярським приладдям та засобами гігієни, надані Благодійною організацією «Благодійний фонд «Карітас-Донецьк».

Заходи для дітей

 У 2018 році у центрах соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді міста розпочалося запровадження соціальної послуги  з посередництва (медіації), зміст та обсяги  надання якої визначаються Державним стандартом соціальної послуги посередництва (медіації), затвердженим наказом Міністерства соціальної політики від 17 серпня 2018 року № 892. Протягом року 7 фахівців із соціальної роботи взяли участь у тренінгу «Базові навички сімейного медіатора», організованому Громадською організацією «Інститут миру і порозуміння» спільно з Німецьким товариством  міжнародного співробітництва (GIZ), та мають можливість виступати посередниками у врегулюванні сімейних конфліктів.
 

Що таке медіація?

Медіацією називають процес переговорів, коли до вирішення спірного питання залучається нейтральна третя сторона – медіатор (посередник), яка веде цей переговорний процес, вислуховує аргументацію сторін щодо суті спору і активно допомагає сторонам зрозуміти свої інтереси, оцінити можливість компромісів і самостійно прийняти рішення, що задовольнить всіх учасників переговорів.

Для чого отримувати послуги медіації?

В медіації ніхто не диктує вирішення питання. Послуги медіатора не потрібні в тому випадку, якщо обидві сторони самостійно здатні вирішити питання і дійти згоди шляхом переговорів. Проте якщо потрібно прийти до того чи іншого рішення в результаті переговорів і зафіксувати його документально, а роздратування та емоції перешкоджають ефективному спілкуванню, слід звернутись до медіатора. Це можуть бути ситуації сімейних непорозумінь, поділу майна чи необхідності домовитись про перебування дітей після розірвання шлюбу. Можна звернутись щодо конфлікту в школі (між представниками адміністрації, вчителями, учнями та батьками). Медіація дозволяє сторонам вийти з тупикової ситуації, продемонструвати високий рівень культури спілкування сторін. Медіація можлива за умови паритетності сторін та бажання вирішити конфлікт, тому слід мати на увазі, що соціальна послуга не застосовується між потерпілою особою та особою, яка вчинила правопорушення або злочин, у випадках насильства у сім’ї, торгівлі людьми, жорстокого поводження з дітьми.

Скільки часу займає медіація?

Залежить від того, наскільки сторони готові до примирення. Медіація може займати від декількох годин до декількох зустрічей.

Як оформлюється медіація?

Процедура медіації носить добровільний порядок і проводиться на підставі угоди сторін про застосування такої процедури. Дана угода має бути укладена в письмовій формі та має містити відомості: про предмет спору; про медіатора, що здійснює діяльність із забезпечення проведення процедури медіації; про порядок проведення процедури медіації; про терміни проведення процедури медіації.

Ця процедура має суто конфіденційний характер й надає сторонам незалежну і неупереджену допомогу в їх спробі досягти мирного врегулювання свого спору та має низку переваг: безумовна нейтральність і неупередженість посередника, рівноправність сторін, безоплатність процедури медіації, можливість зберегти партнерські відносини між сторонами. Сторони мають право в будь-який час відмовитися від продовження примирної процедури.

Протягом всієї процедури медіації посередник може зустрічатися і підтримувати зв’язок як з усіма сторонами разом, так і з кожною з них окремо.

Як отримати послугу?

Для отримання послуги слід звернутися до центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за місцем проживання. 

вул. Новосільна, буд. 21