Перейти в кабінетКабінет мешканця
Дніпра
Дніпровський міський центр соціальних служб

ДИРЕКТОР ЗАКЛАДУ:

Тищенко Анастасія Олександрівна
Автобіографія
 

Адреса: місто Дніпро, вулиця Новосільна, 21
Телефони: (056) 767 18 46; 098 300 45 60
Е-
mail: dmtssssdm@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/dmcsssdm/
Графік роботи: понеділок - четвер 8:00 - 17:00, п’ятниця 8:00 - 15:45, перерва 12:00 - 12:45
Графік прийому
громадян: вул. Михайла Грушевського, 70, каб. 461, понеділок - четвер 8:00 - 17:00, п’ятниця 8:00 - 15:45.

 

Перелік 
Державних стандартів соціальних послуг

згідно яких здійснюється соціальна робота 
центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

1. Державний стандарт соціальної послуги профілактики (наказ Міністерства соціальної політики України від 10.11.2015 №912)
2. Державний стандарт соціальної адаптації (наказ Міністерства соціальної політики України від 18.05.2015 №514)
3. Державний стандарт соціальної послуги консультування (Наказ Міністерства соціальної політики України від 02.07.2015 №678)
4. Державний стандарт соціальної послуги представництва інтересів (наказ Міністерства соціальної політики України від 30.12.2015 №1261)
5. Державний стандарт соціального супроводу сіей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах (наказ Міністерства соціальнох політики України від 31.03.2016 №318)
6. Державний стандарт соціальної послуги соціальної інтеграції випускників інтернатних закладів (установ) (наказ Міністерства соціальної політики України від 29.06.2016 №1067)
7. Державний стандарт кризового та екстреного втручання (наказ Міністерства соціальної політики України від 01.07.2016 №716)
8. Державний стандарт соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського  піклування (наказ Міністерства соціальної політики України від 11.08.2017 №1307)

Війна йде не лише безпосередньо на полі бою, вона йде і в інших просторах, зокрема — в інтернеті.

??Фейки, вкиди, збір інформації — це все знаряддя цієї війни. Тож дуже важливо навчитися самим та навчити дітей правильно реагувати на них.

??Особливо вразливими до ворожих інформаційних атак ?? зараз є діти та підлітки, що багато часу проводять в інтернет-просторі, але через свій вік ще не завжди можуть розпізнати загрозу. Тому дуже важливо донести до них кілька правил безпеки інтернет-спілкування у військовий час.

? Краще за все спілкуватись в інтернеті лише з тими, кого дитина знає особисто — однокласниками, сусідами, друзями, знайомими. Пам’ятайте, що особа, яку ви знаєте виключно за фото на аватарці, може бути не тим, за кого вона себе видає. В першу чергу це стосується нових віртуальних знайомих.

? Нагадайте дітям, що неможна через інтернет передавати будь-яку особисту інформацію, зокрема — номера телефону, адресу, інформацію щодо батьків. Якщо хтось ставить такі питання, краще, що може зробити дитина — це негайно припинити спілкування та сказати про це батькам.

? Не переходьте самі за сумнівними посиланнями та забороняйте так робити дітям. Посилання від незнайомих контактів можуть містити віруси або вести на фішінгові сайти, мета яких — скопіювати важливі паролі. Періодично навіть знайомі контакти, сторінки яких зламали, можуть розсилати такі посилання. Якщо від когось із знайомих прийшло сумнівне посилання, краще за все зв’язатися з ним особисто та спитати, чи відправляв він вам щось.

? Розмовляйте з дітьми про важливість критичного мислення та перевірки фактів. Вчить їх не піддаватися на емоційні маніпуляції. Ви можете разом пройти безкоштовні курси з критичного мислення та інформаційної гігієни.

? Ще раз нагадайте дітям, що не можна нікому відправляти свої інтимні фото або інтимні фото інших людей. Навіть отримавши одне таке фото шахраї можуть почати шантажувати дитину, вимагаючи гроші, нові фото чи відео або якісь інші дії. Після першого ж прохання надіслати такі матеріали, слід негайно заблокувати контакт та сказати про це батькам. Корисно також передати цю інформацію кіберполіції.

? Якщо дитина вже користується соціальними мережами, розкажіть їй про цифровий слід та про те, як важко видалити інформацію, що потрапила в інтернет. Вчіть її дуже прискіпливо відноситись до того, що вона публікує.

? Розкажіть дитині про шахраїв, що пропонують легкий та швидкий заробіток в інтернеті за виконання різних завдань або ж ігри чи челенджі — щось кудись віднести, сфотографувати, намалювати. Попередьте, що за такими проханнями та завданнями можуть ховатися диверсії або злочини.

?Не бійтесь розмовляти з дітьми на важкі теми, вони й без того бачать та чують більше, ніж здається батькам. Але задача батьків — навчити їх безпечно користуватися інформацією та відповідально до неї ставитися.

Тема домашнього насильства з кожним днем все більше набирає розголосу.

?Проблема домашнього насильства полягає в тому, що постраждалі особи (а зазвичай це жінки та діти) не знають куди звернутися по допомогу, або не мають змоги її попросити.

??Тому працівники Денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті (з кризовою кімнатою) продовжують проводити вуличне інформування??жителів міста та його гостей.

??Під час акції інформування було розповсюджено такі буклети??:

«Як допомогти близькій людині, яка зазнає домашнього насильства», «План безпеки: швидкі дії у випадку домашнього насильства», «Контакти допомоги у випадку домашнього та/або гендерного насильства».

?Якщо Ви, або Ваші знайомі опинилися у складній життєвій ситуації – не зволікайте та звертайтеся по допомогу!?

??Підтримку можна отримати:

? у Денному центрі соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті (з кризовою кімнатою):

просп. Сергія Нігояна, 3, ?? 066 448 61 54; 067 200 25 66;

? у фахівців спеціалізованої служби первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі:

просп. Петра Калнишевського, 55, ?? 068 806 23 50;

?  у фахівців Мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті:

??(056) 785 73 60;

??067 200 40 62

Проблема дитячого сирітства з кожним днем стає все більш актуальною темою для нашого сьогодення.

?? Головна проблема дітей, що виховуються поза межами сім’ї – це самотність??

Поруч із ними немає дорослої людини, яка здатна підтримати та захистити??

?????Тому працівники Дніпровського міського центру соціальних служб провели інформаційну акцію??щодо популяризації сімейних форм виховання, а саме - розповсюджували серед мешканців міста буклети «Візьміть дитину у родину», «Станьте патронатним вихователем»??

??Під час проведення соціальної акції працівники міського центру соціальних служб інформували жителів міста щодо:

??Сімейних форм виховання в Україні;

??Порядку влаштування дітей до сімейних форм виховання;

??Прав та обов’язків прийомних батьків, опікунів, усиновителів;

??Створення патронатних сімей, їх основних завдань та цілей;

??Основних аспектів діяльності патронатних сімей;

??Матеріальної та соціальної підтримки з боку держави.

??Містяни на інформаційні буклети реагують позитивно, задають питання, цікавляться тим, як можна допомогти дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування у цей нелегкий для усіх час.

?Отже, якщо Ви або Ваші знайомі зацікавлені в отриманні більш детальнішої інформації, звертайтеся за консультацією за телефоном: ??767-18-46.

Інформування містян триває??

??З метою інформування суспільства щодо проблем подолання домашнього насильства, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок працівники Дніпровського міського центру провели вуличну соціальну акцію серед молоді Новокодацького району.

??Під час проведення акції розповсюджені інформаційні матеріали стосовно державних та громадських організацій, які забезпечують ефективний захист і надають комплексну допомогу жертвам домашнього насильства та працюють в напрямку запобігання цим проявам.

??Інформування містян здійснюється систематично через вуличні акції, статті на офіційних сторінках Дніпровського міського центру соціальних служб, виступах на радіо та телебаченні????

Працівники Денного центру соціально-психологічної допомоги особам постраждалим від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті (з кризовою кімнатою) продовжують проводити вуличне інформування жителів міста та його гостей.

??Інформація надавалася про такі важливі речі, як протидія домашньому насильству і торгівля людьми.

??Ці злочини зустрічаються, на жаль, доволі часто. Та не зважаючи на великий розголос, більшість постраждалих не можуть правильно назвати те, що з ними відбувається, або не знають куди звернутися по допомогу.

?????Фахівці денного центру спілкувалися з перехожими усно та ділилися буклетами з корисною інформацією??

??Адже інформований – значить захищений.

У відчаї, з відчуттям горя та суму — стан, у якому перетинають кордон жінки та діти??, змушені втікати від жахіть війни??

?Торговці людьми, що заробляють на трудовій та сексуальній експлуатації, можуть скористатися цим.

?Що робити, аби не стати жертвою торгівців людьми?

??Подбайте про безпеку ваших документів.

Ніколи й нікому не віддавайте ваш паспорт чи документи дитини.

Заздалегідь зробіть копії або сфотографуйте ваші персональні документи. Перешліть їх на електронну пошту.

?? Будьте максимально уважні в дорозі.

Постарайтеся спланувати ваш маршрут з міста до міста, продумайте, де ви затримаєтеся, в якій громаді заночуєте.

Щодня інформуйте близьких про ваше місцезнаходження та пропозиції, які вам надходять (наприклад, про поселення, про працевлаштування, про оформлення документів тощо).

У дорозі нікому не віддавайте свій мобільний телефон чи інші засоби зв’язку.

??Особисто оформлюйте пакет документів на поїздку.

??Не беріть в борг у незнайомців або людей, які дуже наполягають на тому, щоб позичити вам гроші.

??Не погоджуйтеся на першу-ліпшу роботу з обіцянками швидкого заробітку.

??Куди звертатися та де отримати більше інформації?

?Якщо підозрюєте, що потрапили в руки торговців людьми, — відразу телефонуйте

?112 (лінія екстреної допомоги в ЄС).

?Національна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів:

0-800-505-501 або 527 (безкоштовно та анонімно, щодня з 8:00 до 20:00).

?Чат-бот «Безпека жінок за кордоном»: телефони гарячих ліній; адреси посольств; контакти волонтерів, юристів і психологів тощо.

?Національна гаряча лінія «Ла Страда Україна» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації працює (безкоштовно, цілодобово, анонімно): 116123 або

0 800 500 335, або в телеграмі.

?ГО “Інформаційний правозахисний центр “Едельвейс” консультує щодо протидії торгівлі людьми (через ФБ-сторінку організації або за телефоном 098 170 36 80).

?? Також звернутись по допомогу в Україні можна:

?Національна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів:

??зі стаціонарних телефонів в Україні –

0 800 505 501

??з мобільних телефонів в Україні – 527

??електронні консультації – www.527.org.ua

?Урядова лінія з протидії торгівлі людьми

?? 15-47

?Національна поліція України

?? 102

?Департамент міграційної поліції НПУ

??098 481 03 45

?Уповноважений Верховної Ради України з прав людини

?? 0 800 501 720

??У нашому сьогоденні актуальною залишається проблема торгівлі людьми??, адже така злочинна діяльність активізувалася і у зв’язку з масовим переселенням українців до інших міст держави і за кордон.

?Особливо незахищені від таких ситуацій жінки та діти??

??Щосереди співробітниками Денного центру надання соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, та Мобільної бригади,  провиться вуличне інформування???.

??Інформація надається в усній формі та у вигляді пам’яток, на Залізничному вокзалі, Автовокзалі та на вулицях міста.

А САМЕ:

?Як відрізнити торгівлю людьми від інших злочинів?

?Характерні ознаки торгівлі людьми;

?Форми торгівлі людьми;

?Як вербують торгівці людьми?

?Що найчастіше обіцяють;

?Що трапляється насправді.

?В наш час – в час, коли в країні????йде

війна??, нікуди не поділася проблема домашнього насильства?

!?Особливо незахищені від таких ситуацій жінки?????, діти??та особи з інвалідністю?????

??В черговий раз співробітниками Денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, було проведено вуличне інформування?????

??Інформація надавалася в усній формі та у вигляді пам’яток??на вулицях міста.

??А САМЕ:

??Як допомогти близькій людині, яка зазнає домашнього насильства;

??Як реагувати на домашнє насильство, якщо ви стали його свідком;

??Причини, чому для постраждалої особи може бути складно піти від кривдника;

?? ПЛАН БЕЗПЕКИ: швидкі дії у випадку домашнього насильства;

??Ваші кроки у випадку домашнього насильства, як захистити себе та дітей.

??Усиновлювачі, опікуни/піклувальники, прийомні батьки – саме ці люди дарують можливість дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, жити у родині?

!? Вони сумлінно забезпечують належні умови для їх виховання та розвитку, допомагають в оволодінні необхідними знаннями, уміннями й навичками та сприяють більш легкому проходженню процесу соціалізації.

?????Фахівцями із соціальної роботи Дніпровського міського центру соціальних служб проведено чотириденне навчання для прийомних батьків та батьків-вихователів?? з метою підвищення їх виховного потенціалу.

?Здавалося б, чому можна навчити людей, які вже далеко не перший рік займаються вихованням прийомних дітей?

??Проте, вони готові вчитися, вони прагнуть цього, тому з радістю сприймали інформацію, отриману від тренерів.

??Прийомні батьки жваво приймали участь в обговоренні

?особливостей побудови взаємовідносин зі своїми дітьми,

?не боялися відкрито говорити про свої проблеми,

?задавали уточнюючі питання тренерам та один одному.

??Група виявилася доволі згуртованою, активною, підтримуючою.

??Варто зазначити, що прийомні батьки?? протягом усього навчання дотримувалися принципу безоцінного відношення до висловлювань один одного.

??Члени групи з радістю приймали участь у рухових вправах, мозкових штурмах, регулярно давали тренерам зворотній зв'язок та охоче виконували домашні завдання.

??Бути прийомними батьками – велика відповідальність?

??Тому Дніпровський міський центр соціальних служб завжди готовий прийти на допомогу, скоординувати, надати пораду батькам для оптимізації їх взаємовідносин із дітьми.

Що таке «Телефон довіри»?

«Телефон довіри» - один із видів соціально значущих послуг. Ця послуга надає можливість анонімної бесіди, в ході якої абоненту може надаватися інформація і психологічна підтримка, а також абонент може передавати інформацію консультанту.

«Телефон довіри» часто використовується для обговорювання складних та суперечливих тем, які в особистій бесіді складно згадувати – це міжособистісні та сексуальні відносини, вживання психотропних речовин, домашнє насильство, проблеми ВІЛ/СНІДу тощо.

Навіщо телефонувати?

Кожна людина, яка звертається на «телефон довіри», вправі розраховувати на наступне:

  • конфіденційність. Співробітники служби не мають права розголошувати будь-яку особисту інформацію, котру повідомляє абонент;
  • анонімність. Співробітники служби не вимагають називати справжнє ім’я абонента, вік, адресу проживання тощо. Також не можуть нічого повідомляти про себе – ні регламенту роботи, ні адреси, де знаходиться телефон, ні справжнього імені. Це гарантує безпеку і дозволяє сконцентруватись на проблемах людини, яка телефонує;
  • можливість виговоритись. Головне вміння консультанту «телефону довіри» - слухати й допомагати говорити. Для абонента це є нагодою розповісти про свої проблеми відкрито, а консультант, своєю чергою, не перебиває, не прагне встановити «діагноз», допомагає сформулювати думки й дає зрозуміти, що не засуджує і повністю приймає абонента таким, яким він є;
  • допомогу в прийнятті рішень. Кожен, хто пережив стан психологічної кризи, знає, що в цей момент виникає відчуття повної безнадії. Завдання консультанта – прояснити ситуацію й обговорити з людиною, як можна вчинити;
  • координати інших служб. «Телефон довіри» - це так звана первинна служба. Людина, яка подзвонила, може отримати інформацію про інші місця, де їй готові надати допомогу.

   Для допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, у місті Дніпро продовжує працювати мобільна бригада.

  Метою діяльності мобільної бригади є надання соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, зокрема послуг з:

  • консультування;
  • кризового та екстреного втручання;
  • соціальної профілактики.

  Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, виконує важливі завдання:

  • надання психологічної допомоги та соціальних послуг відповідно до потреб постраждалим особам;
  • реагування та надання не пізніше ніж упродовж однієї доби соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, які потребують термінової допомоги, зокрема шляхом кризового та екстреного втручання;
  • інформування постраждалих осіб щодо послуг (медичних, соціальних, психологічних, правових тощо), які вони можуть отримати для подолання наслідків насильства, та щодо надавачів таких послуг, зокрема інших загальних або спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб;
  • роз’яснення постраждалим особам їх прав, визначених законом, можливостей отримання допомоги від суб’єктів соціальної роботи;
  • провадження інформаційно-просвітницької діяльності (у тому числі розповсюдження серед населення відповідних інформаційних матеріалів) щодо форм, проявів та наслідків насильства, формування нетерпимого ставлення громадян до цих явищ, а також щодо заходів у сфері запобігання та протидії насильству.

   Одним із головних чинників роботи Дніпровського міського центру соціальних служб є сприяння у задоволенні соціальних потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах.

  Основне завдання фахівців із соціальної роботи – бути помічниками для кожної родини, яка потребує допомоги. Насамперед для сімей, які ризикують потрапити у складні життєві обставини внаслідок втрати роботи членами сім’ї, інвалідності, тяжкого захворювання, домашнього насильства, розлучення, повернення члена родини з місць позбавлення волі, неналежного виконання батьківських обов’язків тощо.

  На виконання Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра  Дніпровським міським центром соціальних служб надано натуральну допомогу 110 особам у віці від 18 до 35 років, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.

  Подібна допомога не лише заощадить сімейний бюджет цих родин, але й додасть відчуття того, що вони не залишились наодинці зі своїми проблемами.

Основна діяльність:

Дніпровський міський центр соціальних служб (далі - Центр) надає соціальні
послуги відповідно до державних стандартів соціальних послуг, зокрема:

- соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих
обставинах;
- консультування;
- соціальна профілактика;
- соціальна інтеграція та реінтеграція;
- соціальна адаптація;
- соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти та діти,
позбавлені батьківського піклування;
- екстрене (кризове) втручання;
- представництво інтересів;
- посередництво (медіація);
- супровід під час інклюзивного навчання;
- інформування;
- консультативний кризовий телефон;
- надання притулку;
- догляд вдома;
- натуральна допомога.

Адреса: вул. Новосільна, 21, м. Дніпро, 49069;

прийом громадян здійснюється за адресою: вул. Михайла Грушевського, буд. 70, каб. 462;

графік прийому громадян: понеділок - четвер 8:00 - 17:00, п’ятниця 8:00 - 15:45;

тел. (056) 767 18 46; (056) 767 18 41; 098 300 45 60

dmtssssdm@gmail.com;

   Дніпровський міський центр соціальних служб розпочав співпрацю з громадською організацією «Проєкт Кешер в Україні».

   «Проєкт Кешер» має представництва у різних країнах світу і є організацією жінок та для жінок, яка займається питаннями протидії домашнього насильства та утвердженням ґендерної рівності.

   З метою налагодження співпраці представники Громадської організації відвідали Денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (з кризовою кімнатою), ознайомились з умовами надання первинної допомоги та необхідних консультацій постраждалим особам, обговорили шляхи консолідації зусиль державних та громадських інституцій у протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі тощо.

   Сподіваємось, що плідна співпраця допоможе сформувати нульову толерантність до проявів насильства у суспільстві, віднайти та застосовувати ефективні механізми щодо всебічної допомоги та підтримки постраждалих осіб від домашнього насильства та ґендерної нерівності.

 Кожен з нас має право відчути батьківську любов та родинне тепло. Особливо сімейного затишку потребують діти, які за тих чи інших обставин втратили сім’ю.

  Як допомогти дітям відчути себе захищеними та потрібними?

 Що зробити для того, щоб дитина змогла подолати складний період у житті та відчути необхідну підтримку та родинний затишок?

 Розв’язанням проблеми може стати послуга патронату над дитиною.

 Патронат над дитиною – це тимчасовий догляд та виховання дитини в період подолання нею або її батьками складних життєвих обставин.

 Що може дати послуга патронату для дитини?

  • безпеку;
  • догляд, виховання та реабілітацію дитини в умовах сім’ї;
  • підтримане спілкування з рідними;
  • у разі неможливості повернення до біологічної родини – пошук для дитини нової сім’ї.

Що може дати послуга патронату для батьків дитини?

  • можливість усунути складні життєві обставини та розв’язати наявні проблемні питання;
  • отримати професійний соціальний супровід, що загалом сприятиме підвищенню батьківського потенціалу та возз’єднанню родини.

Якщо Ви маєте бажання надати дитині можливість зростати в безпеці та любові, а її сім’ю підтримати у складних життєвих обставинах – станьте патронатним вихователем!

 За більш детальною інформацією звертайтесь до Дніпровського міського центру соціальних служб: вул. Новосільна, 21, 767 18 46.

 

Структурні підрозділи ДМЦСС

 10 лютого 2022 року відбудеться Третій Всеукраїнський форум «Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насильству в освітніх закладах».

 Для детального вивчення соціально-психологічних та правових аспектів протидії насильству в освітніх закладах було утворено ініціативну фокус-групу з 5 студентів, які мають на своїй меті провести дослідження актуальної теми щодо протидії насильства.

 Сьогодні студенти відвідали Дніпровський міський центр соціальних служб і поспілкувались з фахівцями мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.

 В ході зустрічі члени фокус-групи детально ознайомились із:

- заходами щодо протидії насильству, які впроваджено в державних установах;

- обговорили основні завдання та засади діяльності спеціалізованих служб, метою яких є захист та підтримка постраждалих осіб від домашнього насильства;

- вивчили методи соціальної роботи та переглянули документацію.

 Також студенти відвідали Денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждалих від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі з «кризовою кімнатою», де вони мали змогу ознайомитись з переліком послуг, які можуть отримати постраждалі особи від домашнього насильства, вивчили особливості та методи соціальної роботи з даною категорією отримувачів соціальних послуг тощо.

 Результати роботи фокус-групи будуть презентовані на Форумі.

 

  У місті Дніпро функціонує Денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (з кризовою кімнатою).

  Денний центр є спеціалізованою службою Дніпровського міського центру соціальних служб і має на своїй меті виконувати складні, але дуже важливі завдання:

  • надання комплексної соціально-психологічної допомоги;
  • надання первинної правової допомоги;
  • організація та підтримка груп взаємодопомоги постраждалих осіб;
  • організація та проведення семінарів та тренінгів для постраждалих осіб;
  • проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання повторним випадкам насильства щодо постраждалої особи та формування нульової толерантності до його проявів у суспільстві;
  • інформування населення про права постраждалих осіб та соціальні послуги, які надаються денним центром.

Також однією із важливих цілей денного центру є забезпечення постраждалих від домашнього насильства осіб безпечним, надійним та комфортним прихистком. Дане завдання виконує «кризова кімната».

 «Кризова кімната» - сучасно обладнане та забезпечене усім необхідним для комфортного перебування мам із дітьми, які зазнали домашнього насильства, приміщення, що дозволяє короткострокове (до 10 діб) або цілодобове перебування, розраховане на 6 ліжко-місць.

  Розташування «кризової кімнати» не розголошується, її обладнано тривожною кнопкою, а за порядком слідкує охорона.

   Денний центр є доступним, безпечним та комфортним простором, де можна отримати соціальні послуги, такі як:

  • екстрене (кризове) втручання;
  • консультування;
  • інформування;
  • надання притулку, що визначаються для кожної постраждалої особи індивідуально залежно від її потреб та надаються безоплатно.

   Денний центр знаходиться за адресою: просп. С. Нігояна, 3, т. 066 448 61 54.

 Також за більш детальною інформацією Ви можете звернутись до Дніпровського міського центру соціальних служб, вул. Новосільна, 21, т. 767 18 41.

 

Прийомна сім'я - сім'я або окрема особа, яка не перебуває у  шлюбі,  що  добровільно  за плату взяла на виховання та спільне проживання   від   одного   до   чотирьох  дітей-сиріт  та  дітей, та  дітей, позбавлених батьківського піклування.

Постановою Кабінету міністрів України № 565 від 26 квітня 2002 року було затверджено «Положення про прийомну сім'ю» .

 

Наставництво – це добровільна безоплатна діяльність наставника з надання дитині-сироті та дитині, позбавленої батьківського піклування, яка проживає у закладі, індивідуальної підтримки та допомоги у підготовці до самостійного життя.

   Між Дніпровським міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та Благодійною організацією «Благодійний фонд «Карітас-Донецьк» укладено договір про співпрацю в організації надання соціальних послуг.
   На базі Дніпровського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді відбулося привітання дітей з нагоди Дня знань. Дітям було вручено портфелі з канцелярським приладдям та засобами гігієни, надані Благодійною організацією «Благодійний фонд «Карітас-Донецьк».

Заходи для дітей

 У 2018 році у центрах соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді міста розпочалося запровадження соціальної послуги  з посередництва (медіації), зміст та обсяги  надання якої визначаються Державним стандартом соціальної послуги посередництва (медіації), затвердженим наказом Міністерства соціальної політики від 17 серпня 2018 року № 892. Протягом року 7 фахівців із соціальної роботи взяли участь у тренінгу «Базові навички сімейного медіатора», організованому Громадською організацією «Інститут миру і порозуміння» спільно з Німецьким товариством  міжнародного співробітництва (GIZ), та мають можливість виступати посередниками у врегулюванні сімейних конфліктів.
 

Що таке медіація?

Медіацією називають процес переговорів, коли до вирішення спірного питання залучається нейтральна третя сторона – медіатор (посередник), яка веде цей переговорний процес, вислуховує аргументацію сторін щодо суті спору і активно допомагає сторонам зрозуміти свої інтереси, оцінити можливість компромісів і самостійно прийняти рішення, що задовольнить всіх учасників переговорів.

Для чого отримувати послуги медіації?

В медіації ніхто не диктує вирішення питання. Послуги медіатора не потрібні в тому випадку, якщо обидві сторони самостійно здатні вирішити питання і дійти згоди шляхом переговорів. Проте якщо потрібно прийти до того чи іншого рішення в результаті переговорів і зафіксувати його документально, а роздратування та емоції перешкоджають ефективному спілкуванню, слід звернутись до медіатора. Це можуть бути ситуації сімейних непорозумінь, поділу майна чи необхідності домовитись про перебування дітей після розірвання шлюбу. Можна звернутись щодо конфлікту в школі (між представниками адміністрації, вчителями, учнями та батьками). Медіація дозволяє сторонам вийти з тупикової ситуації, продемонструвати високий рівень культури спілкування сторін. Медіація можлива за умови паритетності сторін та бажання вирішити конфлікт, тому слід мати на увазі, що соціальна послуга не застосовується між потерпілою особою та особою, яка вчинила правопорушення або злочин, у випадках насильства у сім’ї, торгівлі людьми, жорстокого поводження з дітьми.

Скільки часу займає медіація?

Залежить від того, наскільки сторони готові до примирення. Медіація може займати від декількох годин до декількох зустрічей.

Як оформлюється медіація?

Процедура медіації носить добровільний порядок і проводиться на підставі угоди сторін про застосування такої процедури. Дана угода має бути укладена в письмовій формі та має містити відомості: про предмет спору; про медіатора, що здійснює діяльність із забезпечення проведення процедури медіації; про порядок проведення процедури медіації; про терміни проведення процедури медіації.

Ця процедура має суто конфіденційний характер й надає сторонам незалежну і неупереджену допомогу в їх спробі досягти мирного врегулювання свого спору та має низку переваг: безумовна нейтральність і неупередженість посередника, рівноправність сторін, безоплатність процедури медіації, можливість зберегти партнерські відносини між сторонами. Сторони мають право в будь-який час відмовитися від продовження примирної процедури.

Протягом всієї процедури медіації посередник може зустрічатися і підтримувати зв’язок як з усіма сторонами разом, так і з кожною з них окремо.

Як отримати послугу?

Для отримання послуги слід звернутися до центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за місцем проживання. 

вул. Новосільна, буд. 21