1. Метою створення і діяльності Підприємства є господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою отримання прибутку.
2. Предметом господарської діяльності Підприємства для реалізації зазначеної мети є:
- виробництво теплової енергії, транспортування її магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії населенню, підприємствам, організаціям, установам незалежно від форм власності, згідно укладених договорів та угод;
- надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання;
- експлуатація, утримання, розвиток джерел та систем теплопостачання та теплових мереж, що знаходяться на балансі Підприємства, їх ремонтно- експлуатаційної бази;
- організація, проведення поточних, капітальних ремонтів, модернізація та реконструкція об’єктів теплового господарства;
- провадження господарської діяльності із перевезення, придбання, використання та зберігання прекурсорів;
- проектування систем тепло-, водопостачання, водовідведення, інженерних споруд та мереж;
- проектування, монтаж, наладка, випробування систем вузлів та приладів обліку теплової енергії і води;
- видача споживачам технічних умов на приєднання/від’єднання до/від теплових мереж, укладання договорів з проектними і будівельними організаціями на виконання проектно-кошторисної документації та виробництво робіт з поточного та капітального ремонту об’єктів теплопостачання, затвердження титульних списків, вирішення питань фінансування зазначених робіт;
- підвищення тиску питної води - збір, очищення та постачання води (експлуатація та технічне обслуговування підвищувальних установок тиску холодної води);
- здача металобрухту, інших матеріалів, отриманих від ліквідації основних засобів, та інших подібних матеріальних цінностей;
- організація розроблення архітектурно - будівельної, конструкторської, проектно-кошторисної документації, проектів організації робіт, проектів організації будівництва, реконструкцію, капітальний ремонт і технічне переозброєння теплових мереж і споруд на них, трубопроводів, котелень, систем газопостачання і газообладнання, систем автоматизації та засобівконтролю та вимірювань, зв’язку, вузлів обліку та інших інженерних мереж, систем і споруд;
- виготовлення, монтаж і ремонт парових та водонагрійних котлів, їх елементів і вузлів. Монтаж і ремонт допоміжного теплоенергетичного і електрообладнання, газового обладнання, трубопроводів, котелень, систем автоматизації, систем автоматизації і засобів контролю та вимірювань, зв’язку, об’єктів теплопостачання;
- проведення еколого - теплотехнічних випробувань та пусконалагоджувальних робіт з пуску та вводу в експлуатацію опалювальних котелень, теплоенергетичного і газового обладнання, засобів автоматики, засобів контролю та вимірювань, вузлів обліку енергоносіїв, технічного посвідчення;
- організація та проведення робіт з будівництва, реконструкції і ремонт зовнішніх і внутрішніх інженерних мереж споруд;
- виробництво теплотехнічного обладнання і запасних частин до нього;
- режимні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи систем теплопостачання і теплових мереж;
- монтаж та налагодження газового обладнання, контрольно- вимірювальних приладів і автоматики;
- роботи по зменшенню шкідливого екологічного впливу теплоенергетичних об’єктів Підприємства;
- проведення енергетичного аудиту;
- контроль якості роботи хімічної водоочистки в котельних;
- контроль якості холодної і гарячої води і стоків;
- будівельні, ремонтні та монтажні роботи;
- інформаційні, бухгалтерські та консультаційні послуги.
3. Види діяльності, які потребують спеціального дозволу, сертифікації та ліцензування, Підприємство здійснює лише після отримання відповідних документів у порядку, встановленому чинним законодавством України.
4. Підприємство може здійснювати інші види діяльності, що не заборонені чинним законодавством України.
Директор підприємства:
КЛИМЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Фактична адреса: місто Дніпро, проспект Слобожанський, 29, поверх 5, оф. 504
Телефон: 374-30-00 (приймальня) та 374-30-08 , 778-10-42 (центр обслуговування абонентів)
E-mail: [email protected]
Вебсайт: teploenergo.dp.ua
Соціальні мережі: https://www.facebook.com/teploenergodnipro
Графік роботи:
понеділок - п'ятниця 08:00 - 16:45,
в міжопалювальний період понеділок - середа 08:00 - 16:45, перерва 12:00 - 12:45
Графік прийому громадян:
Директор - перший понеділок місяця 14:00 - 16:45
Заступник директора - другий понеділок місяця 14:00 - 16:45
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
КЕРІВНИЦТВО ПІДПРИЄМСТВА:
Директор |
Клименко Андрій Володимирович |
Заступник директора з виробництва |
Білан Володимир Петрович |
Заступник директора із збуту |
Буюклеєва Тетяна Петрівна |
Заступник директора з правового забезпечення | Дігтяр Зоряна Віталіївна |
Головний бухгалтер |
Корнієвська Олена Володимирівна |
Начальник служби ОТ та ТК вузлів обліку т/е |
Єрмолович Олександр Володимирович |
Начальник інформаційно-технічного відділу |
Литвин Ірина Миколаївна |
Начальник виробничо-технічного відділу |
Сергійчик Костянтин Германович |
Начальник відділу кадрів |
Самойленко Ольга Григоріївна |
Начальник планово-економічного відділу |
Дудкіна Юлія Миколаївна |
Начальник служби з експлуатації вузлів комерційного обліку тепла |
Михайлович Світлана Олександрівна |
Начальник відділу охорони праці |
Бойко Ярослав Володимирович |
Завідувач канцелярії |
Чемерис Яна Сергіївна |
Начальник Проектно-конструкторського бюро |
Земськой Олександр Володимирович |
Начальник цеха централізованого ремонту |
Чорноморець Анатолій Володимирович |
Начальник автотранспортної дільниці |
Литовський Валерій Владиславович |
Начальник енергетичної служби (головний енергетик) |
Демченко Олександр Іванович |
Начальник служби ГУ, КВП та А |
Манухін Олексій Миколайович |
Начальник теплової дільниці №1 |
Лавринюк Анатолій Васильович |
Начальник теплової дільниці №2 |
Агруч Сергій Миколайович |
Начальник теплової дільниці №3 |
Плахтій Геннадій Миколайвич |
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
Розмір оплати праці (посадового окладу, винагороди) директора комунального підприємства розраховується на підставі рішення міської ради від 15.11.2017 № 66/26 «Про затвердження Положення про оплату праці керівників підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Дніпра».
ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 2019 рік
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 2020 рік
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 1 квартал 2021 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 1 півріччя 2021 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 9 місяців 2021 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 2021 рік
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 1 квартал 2022 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 1 півріччя 2022 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 9 місяців 2022 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 2022 рік
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 1 квартал 2023 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 1 півріччя 2023 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 9 місяців 2023 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 2023 рік
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 1 квартал 2024 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 9 місяців 2024 року
Звіт про виконання финансового плану підприємства за 2024 рік
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 2019 рік
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 2020 рік
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 1 квартал 2021 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 1 півріччя 2021 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 9 місяців 2021 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 2021 рік
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 1 квартал 2022 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 1 півріччя 2022 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 9 місяців 2022 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 2022 рік
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 1 квартал 2023 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 1 півріччя 2023 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 9 місяців 2023 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 2023 рік
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 1 квартал 2024 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) за 1 півріччя 2024 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 2019 рік
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 2020 рік
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 1 квартал 2021 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 2021 рік
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 1 квартал 2022 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 1 півріччя 2022 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 9 місяців 2022 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 2022 рік
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 1 квартал 2023 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 1 півріччя 2023 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 9 місяців 2023 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 2023 рік
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 1 квартал 2024 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 1 півріччя 2024 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 9 місяців 2024 року
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 2024 рік
Звіт про рух грошових коштів за 2019 рік
Звіт про рух грошових коштів за 2020 рік
Звіт про рух грошових коштів за 1 квартал 2021 року
Звіт про рух грошових коштів за 1 півріччя 2021 року
Звіт про рух грошових коштів за 9 місяців 2021 року
Звіт про рух грошових коштів за 2021 рік
Звіт про рух грошових коштів за 1 квартал 2022 року
Звіт про рух грошових коштів за 1 півріччя 2022 року
Звіт про рух грошових коштів за 9 місяців 2022 року
Звіт про рух грошових коштів за 2022 рік
Звіт про рух грошових коштів за 1 квартал 2023 року
Звіт про рух грошових коштів за 1 півріччя 2023 року
Звіт про рух грошових коштів за 9 місяців 2023 року
Звіт про рух грошових коштів за 2023 рік
Звіт про рух грошових коштів за 1 квартал 2024 року
Звіт про рух грошових коштів за 1 півріччя 2024 року
Звіт про власний капітал за 2019 рік
Звіт про власний капітал за 2020 рік
Звіт про власний капітал за 1 квартал 2021 року
Звіт про власний капітал за 1 півріччя 2021 року
Звіт про власний капітал за 9 місяців 2021 року
Звіт про власний капітал за 2021 рік
Звіт про власний капітал за 1 квартал 2022 року
Звіт про власний капітал за 1 півріччя 2022 року
Звіт про власний капітал за 9 місяців 2022 року
Звіт про власний капітал за 2022 рік
Звіт про власний капітал за 1 квартал 2023 року
Звіт про власний капітал за 1 півріччя 2023 року
Звіт про власний капітал за 9 місяців 2023 року
Звіт про власний капітал за 2023 рік
Звіт про власний капітал за 1 квартал 2024 року
Звіт про власний капітал за 1 півріччя 2024 року
ЗАКУПІВЕЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Проведені відкриті торги за 2019 рік
Проведені відкриті торги за 2020 рік
Проведені відкриті торги за 1 квартал 2021 року
Проведені відкриті торги за 2 квартал 2021 року
Проведені відкриті торги за 3 квартал 2021 року
Проведені відкриті торги за 4 квартал 2021 року
Проведені відкриті торги за 1 квартал 2022 року
Обгрунтування бюджетного фінансування на 12.04.21
Обгрунтування бюджетного фінансування на 30.06.21
Обгрунтування бюджетного фінансування на 30.07.21
Обгрунтування бюджетного фінансування на 14.12.21
Реєстр укладених договорів за 2019 рік
Реєстр укладених договорів за 2020 рік
Реєстр укладених договорів за 2021 рік
Реєстр укладених договорів за 2 квартал 2021 рік
Реєстр укладених договорів за 3 квартал 2021 рік
Реєстр укладених договорів за 4 квартал 2021 рік
Реєстр укладених договорів за 1 квартал 2022 року
Реєстр укладених договорів за 2 квартал 2022 року
Реєстр укладених договорів за 3 квартал 2022 року
Реєстр укладених договорів за 4 квартал 2022 року
Реєстр укладених договорів за 1 квартал 2023 року
Реєстр укладених договорів за 2 квартал 2023 року
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 2019 рік
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 2020 рік
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 1 квартал 2021 року
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 2 квартал 2021 року
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 3 квартал 2021 року
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 4 квартал 2021 року
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 1 квартал 2022 року
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 2 квартал 2022 року
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 3 квартал 2022 року
Інформація про закупівлі на суму до 50 тис. грн за 4 квартал 2022 року
Обргунтування технічних та якісних характеристик
ТАРИФИ
Тарифи (Постанова №2257 від 30.11.20)
Наказ КП "Теплоенерго" №572 від 22.10.2021
Наказ КП "Теплоенерго" №763 від 27.12.2023
Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради №1137 від 29.10.2021
Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради №1157 від 19.11.2021
Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради №2-29/9 від 29.09.2023
Рішення ДМР від 24.09.2024 № 6-24 9
Рішення Слобожанської селищної ради № 283 від 16.10.2024
Тарифи Дніпровської міської територіальної громади з 01.10.2024
Тарифи САО Дніпровської міської територіальної громади з 01.10.2024
1. Оголошення про проведення відкритих слухань щодо зміни тарифів на послуги
https://teploenergo.dp.ua/sites/default/files/document/povidomlennya_21_22.pdf
2. Економічне обгрунтування зміни тарифів
Економічне обгрунтування зміни тарифів на опалювальний сезон 2021-2022
3. Онлайн трансляції відкритих слухань щодо зміни тарифів
ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ/ЕФЕКТИВНОСТІ та ЗВІТИ
1. Затверджені річні ключові показники результативності/ефективності
Ключові показники результативності/ефективності КП "Теплоенерго" за 2025 рік
2. Оголошення про проведення публічних річних звітів керівника в розрізі ключових показників результативності/ефективності (за 5 робочих днів на офіційному вебсайті або в соц. мережі)
3. Річні звіти керівника в розрізі ключових показників (запис онлайн трансляції, протокол, документи)
1. Затверджені річні ключові показники результативності/ефективності
Ключові показники результативності/ефективності КП "Теплоенерго" за 2024 рік
Ключові показники результативності/ефективності КП "Теплоенерго" за 2024 рік
2. Оголошення про проведення публічних річних звітів керівника в розрізі ключових показників результативності/ефективності (за 5 робочих днів на офіційному вебсайті або в соц. мережі)
3. Річні звіти керівника в розрізі ключових показників (запис онлайн трансляції, протокол, документи)
1. Затверджені річні ключові показники результативності/ефективності
Фінансовий план на 2023рік
Ключові показники результативності/ефективності КП "Теплоенерго" за 2023 рік
Ключові показники результативності/ефективності КП "Теплоенерго" за 2023 рік
2. Оголошення про проведення публічних річних звітів керівника в розрізі ключових показників результативності/ефективності (за 5 робочих днів на офіційному вебсайті або в соц. мережі)
3. Річні звіти керівника в розрізі ключових показників (запис онлайн трансляції, протокол, документи)
1. Затверджені річні ключові показники результативності/ефективності
Ключові показники результативності/ефективності КП "Теплоенерго" за 2022 рік
2. Оголошення про проведення публічних річних звітів керівника в розрізі ключових показників результативності/ефективності (за 5 робочих днів на офіційному вебсайті або в соц. мережі)
3. Річні звіти керівника в розрізі ключових показників (запис онлайн трансляції, протокол, документи)
1. Затверджені річні ключові показники результативності/ефективності
Ключові показники результативності/ефективності КП "Теплоенерго" за 2021 рік
2. Оголошення про проведення публічних річних звітів керівника в розрізі ключових показників результативності/ефективності (за 5 робочих днів на офіційному вебсайті або в соц. мережі)
3. Річні звіти керівника в розрізі ключових показників (запис онлайн трансляції, протокол, документи)
Річний звіт керівника за 2021 рік
1. Затверджені річні ключові показники результативності/ефективності
2. Оголошення про проведення публічних річних звітів керівника в розрізі ключових показників результативності/ефективності (за 5 робочих днів на офіційному вебсайті або в соц. мережі)
3. Річні звіти керівника в розрізі ключових показників (запис онлайн трансляції, протокол, документи)
1. Затверджені річні ключові показники результативності/ефективності
2. Оголошення про проведення публічних річних звітів керівника в розрізі ключових показників результативності/ефективності (за 5 робочих днів на офіційному вебсайті або в соц. мережі)
3. Річні звіти керівника в розрізі ключових показників (запис онлайн трансляції, протокол, документи)
ВІДКРИТІ ДАНІ
Згідно з наказом КП "Теплоенерго" №325 від 23.06.2021 року відповідальним за розміщення інформації на сайті Дніпровської міської ради призначається начальник інформаційно-технічного відділу Литвин Ірина Миколаївна.
Робочий телефон (056) 374 33 15, e-mail: [email protected], [email protected]
Реєстр наборів даних