Директор департаменту:
Павлюк Юлія Олександрівна
Адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 0930939700
Е-mail: [email protected], [email protected]
Графік прийому громадян: перший четвер кожного місяця 10:00 - 12:00
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
Декларація про майно доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2021 рік
Декларація про майно доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2022 рік
Декларація про майно доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2023 рік
Заступник директора департаменту:
Коваль Ольга Костянтинівна
Адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 0930939700
E-mai: О[email protected]
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
Інформацію буде сформовано згідно вимог чинного законодавства України
Структура департаменту:
Керівники:
- Директор департаменту
- Заступник директора департаменту
Відділ інноваційних проєктів
Відділ інвестиційних проєктів
Відділ енергоефективності та енергоменеджменту
Управління бухгалтерського обліку і звітності:
Відділ бухгалтерського обліку та планово-економічної роботи управління бухгалтерського обліку і звітності
Сектор діловодства та кадрової роботи управління бухгалтерського обліку і звітності
Управління громадських проєктів:
Відділ організаційної роботи з громадськими проєктами управління громадських проєктів
Відділ реалізації громадських проєктів управління громадських проєктів
Напрямки діяльності:
Метою діяльності Департаменту є забезпечення виконання визначених Конституцією і законами України повноважень міської ради щодо впровадження інноваційних інфраструктурних проектів, ефективного управління майном та ресурсами в галузі енергетики, енергозбереження та комунальними підприємствами, які підпорядковані Департаменту, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста.
Департамент є розробником проектів концепцій, комплексних і цільових програм.
У своїй діяльності Департамент керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади за напрямком діяльності, міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями і дорученнями міського голови, документацією щодо обробки і захисту персональних даних у базі персональних даних, володільцем яких є Департамент та іншими нормативно-правовими актами.
Про затвердження Міської цільової програми "Співфінансування проєктів на допомогу силам безпеки і оборони України" (рішення від 20.12.2023 № 21/45)
Оголошення про початок конкурсу з відбору проєктів для участі у Міській цільовій програмі «Співфінансування проєктів на допомогу силам безпеки і оборони України»
Паспорт бюджетної програми 21.10.2022
Паспорт бюджетної програми 22.11.2022
Паспорт бюджетної програми 22.12.2022
Паспорт бюджетної програми 05.01.2023
Паспорт бюджетної програми 28.02.2023
Паспорт бюджетної програми 26.06.2023
Паспорт бюджетної програми 21.07.2023
Паспорт бюджетної програми 22.08.2023
Паспорт бюджетної програми 22.09.2023
Паспорт бюджетної програми 19.10.2023
Паспорт бюджетної програми 27.10.2023
Паспорт бюджетної програми 27.11.2023
Паспорт бюджетної програми 12.12.2023
Паспорт бюджетної програми 09.01.2024
Паспорт бюджетної програми 07.02.2024
Паспорт бюджетної програми 27.02.2024
Співробітники департаменту:
1 |
Директор департаменту | Павлюк Юлія Олександрівна | +380930939700 |
2 |
Заступник директора департаменту | Коваль Ольга Костянтинівна | +380930939700 |
Відділ енергоефективності та енергоменеджменту |
|||
3 |
Головний спеціаліст |
Филиппович Євген Вячеславович | +380930939700 |
4 |
Головний спеціаліст |
Крайтор Павло Петрович | |
5 |
Головний спеціаліст |
Веснін Сергій Петрович | |
Відділ інноваційних проєктів |
|||
6 |
Начальник відділу |
Сіланіна Наталія Михайлівна |
+380930939700 |
7 |
Головний спеціаліст | Самойленко Анастасія Геннадіївна | |
8 | Головний спеціаліст | Хижняк Алла Андріївна | |
Управління бухгалтерського обліку і звітності |
|||
9 |
Начальник управління – головний бухгалтер |
Анданченко Світлана Миколаївна | +380930939700 |
10 |
Заступник начальника управління-головного бухгалтера |
Сущенко Юлія Петрівна | |
Відділ бухгалтерського обліку та планово-економічної роботи управління бухгалтерського обліку і звітності |
|||
11 |
Начальник відділу |
Дудка Наталка Миколаївна | +380930939700 |
Сектор діловодства та кадрової роботи управління бухгалтерського обліку і звітності |
|||
12 |
Завідувач сектору |
Дубініна Тетяна Леонидівна | +380930939700 |
13 |
Головний спеціаліст |
Бушмакіна Ольга Костянтинівна | +380930939700 |
Відділ інвестиційних проєктів |
|||
14 |
Начальник відділу |
Тимошенко Олександра Олександрівна | +380930939700 |
15 |
Головний спеціаліст |
Фоменко Юлія Олексіївна | |
Управління громадських проєктів | |||
16 | Начальник управління | Ковальчук Лариса Миколаївна | +380930939700 |
Відділ організаційної роботи з громадськими проєктами управління громадських проєктів | |||
17 | Начальник відділу | Соловйов Владислав Вадимович | +380930939700 |
18 | Головний спеціаліст | Осипенко Артур Леонідович | |
Відділ реалізації громадських проєктів управління громадських проєктів | |||
19 | Головний спеціаліст | Дзюба Катерина Євгенівна | +380930939700 |
20 | Головний спеціаліст | Фокіна Людмила Іванівна |
Положення про бюджет участі у м. Дніпрі
Параметри бюджету участі у м. Дніпрі у 2021 році
Експертна комісія з партиципаторного бюджетування (бюджету участі) у м. Дніпрі
Зміни до складу експертної комісії з партиципаторного бюджетування (бюджету участі) у м. Дніпрі
Протоколи засідань експертної комісії з бюджету участі у 2020 році
Список проєктів-переможців з партиципаторного бюджетування (бюджету участі) у м. Дніпрі у 2020 році
Протокол № 1 проведення засідання експертної комісії з бюджету участі у м. Дніпрі від 14.09.2021
Протокол № 2 проведення засідання експертної комісії з бюджету участі у м. Дніпрі від 05.10.2021
Протокол № 3 проведення засідання експертної комісії з бюджету участі у м. Дніпрі від 12.10.2021
Протокол № 4 проведення засідання експертної комісії з бюджету участі у м. Дніпрі від 13.10.2021
Протокол № 5 проведення засідання експертної комісії з бюджету участі у м. Дніпрі від 10.11.2021
Список проєктів-переможців з бюджету участі у м. Дніпрі у 2021 році
Перше засідання експертної комісії бюджету участі Дніпра 14.09.2021
Друге засідання експертної комісії бюджету участі Дніпра 05.10.2021
Третє засідання експертної комісії бюджету участі Дніпра 12.10.2021
Четверте засідання експертної комісії бюджету участі Дніпра 13.10.2021
П'яте засідання експертної комісії бюджету участі Дніпра 10.11.2021
Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян у 2018 році ;
Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян у 2019 році ;
Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян у 2020 році;
Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року
Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян у 2021 році
Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян у 2022 році
Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян у 2023 році
/upload/editor/byudzhetnij_zapit_na_2020_3510150.pdf
/upload/editor/byudzhetnij_zapit_na_2020_3510160.pdf
/upload/editor/byudzhetnij_zapit_na_2020_3510180.pdf
/upload/editor/byudzhetnij_zapit_na_2020_3511162.pdf
/upload/editor/byudzhetnij_zapit_na_2020_3517640.pdf
/upload/editor/byudzhetnij_zapit_na_2020_3517670.pdf
/upload/editor/byudzhetnij_zapit_na_2020_3517693.pdf
/upload/editor/1-ds_za_1_kv-2019.pdf
/upload/editor/2-ds_za_1_kv-2019.pdf
/upload/editor/2m_3510150_1_kv-2019.pdf
/upload/editor/2m_3510160_1_kv-2019.pdf
/upload/editor/4-3m_3510150_1_kv-2019.pdf
/upload/editor/7m_3510150_na_01-04-19.pdf
/upload/editor/dodatok_24_na_01-04-19_1.pdf
/upload/editor/poyasnyuvalna_zapiska_do_zvitnosti_za_1_kv-2019.pdf
/upload/editor/2m_-_3510150_-_9_mis.pdf
/upload/editor/2m_-_3510160_-_9_mis.pdf
/upload/editor/2m_-_3510180_-_9_mis.pdf
/upload/editor/2m_-_3517640_-_9_mis.pdf
/upload/editor/4-3m_-_3510150_-_9_mis.pdf
/upload/editor/4-3m_-_3517670_-_9_mis.pdf
/upload/editor/balans_9_mis.pdf
/upload/editor/balans_-_1ds_za_1_pivr2019_1.pdf
/upload/editor/dodatok_26_1_pivr2019_1.pdf
/upload/editor/2-ds_za_1_pivr-2019.pdf
/upload/editor/poyasn-zapiska_1_pivr2019_1.pdf
/upload/editor/forma_2m_-_0150_1_pivr2019_1.pdf
/upload/editor/forma_2m_-_0180_1_pivr2019_1.pdf
/upload/editor/forma_4-3m_-_0150_1_pivr2019_1.pdf
/upload/editor/forma_4-3m_-_7670_1_pivr2019_1.pdf
/upload/editor/form_2dc_1_2_3_4_5_6_7_8.pdf
/upload/editor/form_f_d10_1.pdf
/upload/editor/form_f1dc_1_2_3_4_5.pdf
/upload/editor/form_f2_3510150.pdf
/upload/editor/form_f2_3510160.pdf
/upload/editor/form_f2_3510180.pdf
/upload/editor/form_f2_3511162.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3510150.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3517670.pdf
/upload/editor/form_2dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf
/upload/editor/form_f_d10_1_2.pdf
/upload/editor/form_f_d26_1.pdf
/upload/editor/form_f1dc_1_2_3_4_5_6.pdf
/upload/editor/form_f2_3510150_1.pdf
/upload/editor/form_f2_3510160_1.pdf
/upload/editor/form_f2_3510180_1.pdf
/upload/editor/form_2dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13.pdf
/upload/editor/form_f_d10_1_2_3.pdf
/upload/editor/form_f_d26_1_2.pdf
/upload/editor/form_f1dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10.pdf
/upload/editor/form_f2_3510160_1_2_3.pdf
/upload/editor/form_f2_3517640.pdf
/upload/editor/form_f2_3510150_1_2.pdf
/upload/editor/form_f2_3510180_1_2.pdf
/upload/editor/form_f2_3511162_1.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3510150_1_2.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3517670_1_2.pdf
/upload/editor/form_2dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24.pdf
/upload/editor/form_f_d10_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13.pdf
/upload/editor/form_f_d12_1_2.pdf
/upload/editor/form_f_d13_1_2.pdf
/upload/editor/form_f_d14_1_2.pdf
/upload/editor/form_f_d25_1.pdf
/upload/editor/form_f1dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17.pdf
/upload/editor/form_f2_3510150_1_2_3_4.pdf
/upload/editor/form_f2_3510160_1_2_3_4.pdf
/upload/editor/form_f2_3510180_1_2_3.pdf
/upload/editor/form_f2_3517640_1_2.pdf
/upload/editor/form_f3dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3510150_1_2_3.pdf
/upload/editor/form_f4dc_1_2_3_4_5_6_7_8.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3517670_1_2_3.pdf
/upload/editor/form_2dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26.pdf
/upload/editor/form_f_d10_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14.pdf
/upload/editor/form_f1dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19.pdf
/upload/editor/form_f2_3510160_1_2_3_4_5_6.pdf
/upload/editor/form_f2_3517640_1_2_3.pdf
/upload/editor/form_f2_3510180_1_2_3_4.pdf
/upload/editor/form_f2_3517693.pdf
/upload/editor/form_2dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11.xlsx
/upload/editor/form_f_d10.xlsx
/upload/editor/form_f_d20.xlsx
/upload/editor/form_f1dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27.pdf
/upload/editor/form_f1dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9.xlsx
/upload/editor/form_f2_1_2.xlsx
/upload/editor/form_f7_3517640.pdf
/upload/editor/form_f7_3510160.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3517670_1_2_3_4_5.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3513242_1.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3511142_1.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3511080_1.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3510160_1_2.pdf
/upload/editor/form_f2_3517640_1_2_3_4_5.pdf
/upload/editor/form_f2_3515031_1.pdf
/upload/editor/form_f2_3513242_1.pdf
/upload/editor/form_f2_3511142_1.pdf
/upload/editor/form_f2_3511080_1.pdf
/upload/editor/form_f2_3510180_1_2_3_4_5_6.pdf
/upload/editor/form_f2_3510160_1_2_3_4_5_6_7_8.pdf
/upload/editor/form_f_d10_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18.pdf
/upload/editor/form_f_d20_1_2_3.pdf
/upload/editor/form_f1dc_2_1_2.pdf
/upload/editor/form_f2_3510160_1_2_3_4_5_6_7.pdf
/upload/editor/form_f2_3510180_1_2_3_4_5.pdf
/upload/editor/form_f2_3511080.pdf
/upload/editor/form_f2_3511142.pdf
/upload/editor/form_f2_3513242.pdf
/upload/editor/form_f2_3515031.pdf
/upload/editor/form_f2_3517640_1_2_3_4.pdf
/upload/editor/form_f2_3517693_1.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3510160_1.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3511080.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3511142.pdf
/upload/editor/form_f4_3_3513242.pdf
/upload/editor/form_f_d10_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19.pdf
/upload/editor/form_f_d16_1.pdf
/upload/editor/form_f_d20_1_2_3_4_5.pdf
/upload/editor/form_f1dc_2_1_2_3.pdf
/upload/editor/form_f2_3510160_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf
/upload/editor/form_f2_3510180_1_2_3_4_5_6_7.pdf
/upload/editor/form_f2_3517640_1_2_3_4_5_6.pdf
/upload/editor/form_f2_3517693_1_2.pdf
/upload/editor/form_f3dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21.pdf
/upload/editor/form_f4_3_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16.pdf
/upload/editor/form_f4dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19.pdf
/upload/editor/form_f5dc_v1_1_2_3_4_5_6_7.pdf
/upload/editor/form_f7_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15.pdf
/upload/editor/form_2dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27.xlsx
/upload/editor/form_f_d16_1.xlsx
upload/editor/form_f1dc_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27.xlsx
/upload/editor/form_f2__3510180.xlsx
/upload/editor/form_f2_3510160.xlsx
/upload/editor/form_f2_3517693.xlsx
/upload/editor/form_f7_1_2.xlsx
Звіт про фінансові результати за І півріччя 2023 року
Довідка про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду
Баланс на 1 липня 2023 року
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 3510160)
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 3510180)
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 35171693
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 1 липня 2023 року
Звіт про фінансові результати за дев'ять місяців 2023 року
Пояснювальна записка за дев'ять місяців 2023 року
Довідка про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду
Баланс на 1 жовтня 2023 року
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 3510160)
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 3510180)
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 3519673)
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 1 жовтня 2023 року
Звіт про фінансові результати за 2023 рік
Довідка про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду
Баланс на 1 січня 2024 року
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 3510160)
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 3510180)
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2м, 3519673)
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 1 січня 2024 року
Звіт про рух грошових коштів за 2023 рік
Звіт про власний капітал за 2023 рік
Примітри до річної фінансової звітності за 2023 рік
Наказ про визначення відповідальних осіб за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних від 29.06.2021 № 9 (втратив чинність)
Наказ про визначення відповідальних осіб за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних від 05.01.2023 № 1 (втратив чинність)
Наказ про визначення відповідальних осіб за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних від 12.02.2024 № 3