Перейти в кабінетКабінет мешканця
Дніпра
Управління майном колишнього селища міського типу Таромське Дніпровської міської ради

Управління підпорядковано cекретарю Дніпровської  міської ради

Управління майном колишнього смт Таромське не є комерційною та прибутковою установою, прибуток не отримує, тарифи не формує.

Начальник  управління:
Бондаренко Олексій Григорович

Адреса: місто Дніпро, вулиця Старий шлях 5
Телефон: 749-41-40, 749-41-87
Е-mail: [email protected]
Графік  прийому громадян:  четвер 10:00  -  13:00 

Бондаренко Олексій Григорович

Народився в 1973 році в селі Піски Козельщинського району Полтавської області.

Закінчив середню загальноосвітню школу № 123 міста Дніпропетровська.

Вищу освіту здобув у Дніпропетровському державному інституті фізичної культури та спорту, отримавши кваліфікацію викладача фізичної культури.

Трудову діяльність розпочав та працював у ТОВ «Творчий експеримент» та ТОВ «Геліус ЛТД». З 2016 року по теперішній час обіймає посаду начальника управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради. Отримав Подяку міського голови Філатова Б.А. за сумлінну плідну працю.

Продовжує займатися спортом. Бере активну участь у міжнародних змаганнях. Зокрема, IRONMAN 2019 (Малайзія), Israman 2020 (Ізраїль) та Ultrabalaton 2020 (Угорщина).

Одружений, виховує сина та доньку.

Розмір оплати праці (посадового окладу)  розраховується на підставі  рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік», рішенням виконавчого комітету від 22.01.2019 № 18 «Про стимулюючі виплати секретарю міської ради, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконавчого комітету міської ради – директору департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів міської ради, керівникам, заступникам керівників і працівникам виконавчих органів міської ради», розпорядженням міського голови від 23.05.2016 № 21-23/5-рк «Про затвердження Положення про умови та порядок преміювання працівників Дніпропетровської міської ради та її виконавчих органів».

Заступник начальника управління:
Струценко Світлана Володимирівна

Адреса: місто Дніпро, вулиця Старий шлях 5

телефон:749-41-40,749-41-87
Графік  прийому громадян: вівторок, четвер 10:00 - 13:00

№ п/п

Посада

Прізвище, ім?я, по батькові

Міський телефон

№ кабінету

Е-mail

1

Начальник управління

Бондаренко Олексій Григорович

749-41-40

12

taromuprav@
dniprorada.
gov.ua

2

Заступник начальника управління,нач.відділу з комун. та орг. питань управління

Струценко Світлана Володимирівна

749-41-40

11

taromuprav@
dniprorada.
gov.ua

3.

Заступник начальника відділу з комунальних та організаційних питань управління

Гармаш Олександр Миколайович

749-41-40

4

taromuprav@
dniprorada.
gov.ua

4.

Головний спеціаліст відділу з комунальних та організаційних питань управління

Брагіна Яна Леонідівна

749-41-40

4

taromuprav@
dniprorada.
gov.ua

5.

Головний спеціаліст відділу з комунальних та організаційних питань управління

 

6.

Начальник відділу з соціального захисту населення

Шиян Оксана Анатоліївна

749-41-40

5

taromuprav@
dniprorada.
gov.ua

8.

Головний спеціаліст відділу з соціального захисту населення

Кринична Юлія Миколаївна

749-41-40

5

taromuprav@
dniprorada.
gov.ua

7.

Заступник начальника відділу з соціального захисту населення

Запорожець Олександра Валентинівна

749-41-40

5

taromuprav@
dniprorada.
gov.ua

9.

Головний бухгалтер

Прасула Світлана Іллівна

749-41-87

6

taromuprav@
dniprorada.
gov.ua

1. Забезпечення функціонування системи управління якості (СУЯ) і виконання вимог документації СУЯ в рамках процесів.
2. У сфері соціально – економічного розвитку та обліку території:
- підготовка та надання пропозицій до проекту міського бюджету щодо соціально – економічного розвитку території.
3. Щодо управління комунальною власністю:
- управління в межах, визначених міською радою, майном, що належить до комунальної власності територіальної громади міста і використовується до потреб жителів території;
- заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста, які задовольняють потреби жителів території.
4. У галузі житлово – комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку.
- сприяння вирішення питань щодо безперебійного забезпечення електроенергією, газом (паливом) та водопостачанням об'єктів комунальної власності територіальної громади міста та об'єктів приватної власності;
- сприяння створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;
- участь у вирішенні питань по забезпеченню відведення та очищення стічних вод в установленому порядку;
- сприяння вирішенню питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів;
- організація благоустрою території;
- сприяння розвитку всіх форм торгівлі;
- внесення пропозицій щодо затвердження в установленому порядку маршрутів і графіків руху міського пасажирського транспорту в інтересах населення території;
- сприяння здійсненню контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів;
- сприяння у задоволенні потреб населення у різних видах зв'язку.
5. У галузі будівництва:
- участь в установленому порядку в організації будівництва, реконструкції і ремонту об'єктів комунального господарства та соціально – культурного призначення, житлових будинків, а також шляхів та проїздів.
6. У сфері освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту:
- участь у встановленому порядку в управлінні закладами освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальній громаді міста і задовольняють потреби жителів території%
- створення умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно – культурних традицій населення території, художніх промислів і ремесел;
- участь у створенні умов для занять фізичною культурою і спортом за місцем проживання населення території;
- участь у забезпеченні охорони пам'яток історії та культури, збереженні та використанні культурного надбання;
- організація обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
- надання допомоги випускникам шкіл у працевлаштуванні;
- організація роботи щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх;
- тимчасове влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування.
7. У сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища:
- участь у підготовці пропозицій та вирішенні питань земельних відносин в установленому порядку;
- участь у підготовці проектів міських програм охорони довкілля та їх виконання;
- розгляд та підготовка в установленому порядку пропозицій щодо вирішення земельних спорів;
- участь в установленому порядку у підготовці висновків щодо надання або вилучення земельних ділянок, що проводиться міською радою;
- погодження в установленому порядку проектів землеустрою.
8. У сфері соціального захисту населення:
- участь у вирішенні опіки і піклування на підставі діючого законодавства;
- участь у вирішенні питань щодо захисту прав дитини;
- організація надання в установленому порядку одноразової допомоги громадянам, які постраждали від стихійного лиха;
- сприяння створенню органів самоорганізації населення на підставі власної ініціативи жителів території, виділення їх частиною власних повноважень та вирішення питань щодо фінансового забезпечення за рахунок бюджетних коштів, або інших надходжень, не заборонених законодавством, для здійснення органом самоорганізації населення наданих повноважень;
- надання відповідно до законодавства одноразової допомоги громадянам.
9. Щодо вирішення питань адміністративно – територіального устрою:
- підготовка пропозицій щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, парків, скверів та інших споруд, розташованих на території.

Управління має право:

- отримувати у встановленому порядку від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- залучати до розгляду питань, що належать до його компетенції, спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій, наукових закладів и об'єднань громадян у встановленому законодавством порядку;
- скликати у встановленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до його компетенції.

Нормативні акти, які використовуються в роботі:

- Конституція України;
- Закон України «Про місцеве самоврядування»;
- Житловий кодекс України;
- Земельний кодекс України;
- Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»;
- Указ Президента України від 06.08.98 № 885/98 «Про заходи щодо поліпшення благоустрою території»;
- Закон України «Про звернення громадян»;
- Закон України «Про охорону дитинства»;
- Закон України «Про освіту» та інші.

2017 рік

0133 Інші видатки
Інформація про бюджет за бюджетними програмами 2017
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення
Інші видатки на соціальний захист населення
Благоустрій міст, сіл, селищ
Видатки на заходи, передбачені державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва
Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм міського бюджету за 2018 рік

Звіти про виконання паспортів бюджетної програми місцевого бюджету за 2018 рік (.pdf, 4 mb)

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету за 2018 зі змінами (.pdf, 38 mb)

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм міського бюджету за 2019 рік

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм міського бюджету за 2020 рік

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм міського бюджету за 2021 рік

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм міського бюджету за 2022 рік

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм міського бюджету за 2023 рік

Інформація про відповідальних осіб за оприлюднення інформації у вигляді відкритих данних  в управлінні майном колишнього смт Таромське:

- публікація організаційної структури, довідника управління та інформації про нормативно-правові засади діяльності управління  - Кринична Юлія Миколаївна - головний спеціаліст відділу з соціального захисту населення управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради     (тел. 749-41-40, ел.пошта: [email protected], документ щодо призначення від 10.03.2023 № 15);

- публікація фінансової звітності - Прасула Світлана Іллівна - головний бухгалтер управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради (телю 749-41-87, ел. пошта. [email protected], документ щодо призначення від 10.03.2023 № 15).

Наказ №15 від 10.03.2023 "Про визначення відповідальних осіб за оприлюднення інформації у формі відкритих даних" (.pdf, 588 kb)

Роботи, які були проведені в 2021 році на території 

колишнього смт Таромського:

  • закінчується будівництво ІІІ черги водогону у нижній частині Таромського;
  • проведено поточний ремонт вулиць Старий шлях, Михайла Лояна;
  • зовнішнє освітлення вулиць Академіка Павлова та Академіка Кисловського;
  • на протязі року проводилися роботи з покосу трави, карантинних рослин та ліквідація стихійних звалищ, збирання розкиданого сміття та обрізка аварійних дерев;
  • до кінця року планується встановити дитячі та спортивні майданчики на території КЗО «ДНЗ №20» ДМР та КЗО «ДНЗ №239» ДМР;
  • проводиться підключення до електричних мереж трьох амбулаторій загальної практики сімейної медицини Комунального закладу «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №12»;
  • закінчується реконструкція будівлі КЗО «СЗШ №124» ДМР, а саме харчоблоку та системи водовідведення;
  • проведено закупівлі послуги з поточного ремонту дорожнього покриття частини вулиці Ріжкова та ямковий ремонт центральних вулиць Таромського. Роботи будуть виконані на протязі листопада.

На балансі управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради перебувають наступні об'єкти:

1.За адресою  вулиця Старий шлях, 5: адміністративна будівля, гаражі, вбиральня, споруди  - загальною площею 3382 м.кв., з них під будинком -329 м.кв., під господарськими спорудами -67 м.кв., під зеленими насадженнями - 1140 м.кв., під дорожним (твердим ) покриттям - 1846 м.кв.;

2.За адресою вулиця Старий шлях, 204: квартирний багатоповерховий будинок, навіс, убиральня, душі, соруди - 1324 м.кв., під будинком- 160 м.кв., під господарськими спорудами- 11 м.кв., під дорогами, алеями, доріжками-85 м.кв., город- 665 м.кв., двір- 403 м.кв.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Послуга з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Ріжкова № 2-16 колишнього смт Таромське м. Дніпра

1

Назва предмета закупівлі

Послуга з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Ріжкова № 2-16 колишнього смт Таромське

 м. Дніпра -    45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника  (ідентифікатор закупівлі:
UA-P-2021-10-05-008190-b)

 

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Необхідність в проведенні поточного ремонту частини вулиці Ріжкова № 2-16 колишнього смт Таромське м. Дніпра виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги та  високим попитом у пішоходів та автомобільного транспорту.

 

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість закупівлі «Послуга з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Ріжкова №2-16»  складає 750 000,00 грн.

 

4

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення згідно Рішення Дніпровської міської ради від 16.12.2020 року № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік»

Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі