Основна діяльність:
- Організація роботи обслуговування та функціонування електронного конференц-обладнання сесійної зали міської ради, системи голосування;
- Участь у реалізації програм та проектів розвитку м. Дніпра з питань інформатизації, затверджених міською радою;
- Створення та забезпечення ведення необхідних баз даних, документообігу тощо для обслуговування інформаційно – комунікаційних комплексів та систем міської ради (контрольно-аналітичного та інформаційно-консультативного комплексу питань);
- Організація та проведення навчальних курсів з підвищення кваліфікації та навчання посадових осіб місцевого самоврядування, працівників комунальних підприємств, а також депутатів різного рівня;
- Сприяння обміну досвідом працівників органів місцевого самоврядування, працівників комунальних підприємств, а також депутатами різного рівня з колегами з інших міст України та закордону шляхом проведення та взяття участі у зустрічах, симпозіумах, конференціях, семінарах, круглих столах, тренінгах тощо, як в Україні, так і за кордоном;
- Придбання, встановлення, ремонт і технічне обслуговування електронно-обчислювальної техніки;
- Придбання, встановлення та технічне обслуговування систем для аудіо, відеоспостереження;
- Інші види діяльності у сфері розроблення програмного забезпечення.
Рішенням Дніпровської міської ради від 19.06.2019 №58/46 затверджено «Положення про Систему ситуаційного відеоспостереження міста Дніпра», яке забезпечило безперешкодний доступ городян до записів з камер відеоспостереження. Для цього мешканцю міста необхідно скористатися одним зі способів подачі заяви на отримання інформації з камер Системи:
- звернутися із заявою через електронний сервіс «Кабінет мешканця м. Дніпра» на порталі Дніпровської міської ради;
- направити звернення на електронну пошту inforadamonitoring@ gmail.com;
- безпосередньо звернутися до Ситуаційного центру відеоспостереження м. Дніпра за адресою:проспект Дмитра Яворницького, 75 , к.724, тел. (067) 370 16 36; (067) 370 12 64.
- заповнити форму запиту відеозаписів для фізичних осіб за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAI - заповнити форму запиту відеозаписів для юридичних осіб за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp
Розмір відеоархіву становить 30 діб запису цілодобово
Обробка звернень громадян відбувається відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та у терміни встановлені чинним законодавством України.
ДИРЕКТОР ПІДПРИЄМСТВА:
ЧУЄВА АЛЬОНА ВІКТОРІВНА
АВТОБІОГРАФІЯ
Адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
E-mail: [email protected]
Телефон: +380678727968
Графік роботи: понеділок - четверг 9:00 - 18:00, п'ятниця 9:00-17:00, перерва 13:00 - 14:00
Графік прийому громадян: у робочий час
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2018 рік
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2021 рік
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2022 рік
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2023 рік
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2024 рік
Інформація формується
КЕРІВНИЦТВО ПІДПРИЄМСТВА:
Директор |
Чуєва Альона Вікторівна |
Заступник директора |
Цимиренко Дмитро Леонідович |
Заступник директора | Льошина Оксана Миколаївна |
Заступник директора з юридичних питань |
Руденко Геннадій Іванович |
Заступник директора - начальник відділу |
Ісаєв Ігор Володимирович |
Начальник відділу - головний бухгалтер |
Шишацька Людмила Василівна |
СПІВРОБІТНИКИ ПІДПРИЄМСТВА:
Начальник відділу правового супроводу |
Щербина Ольга Миколаївна |
Начальник відділу обробки даних |
Сімонова Ілона Володимирівна |
Начальник відділу матеріально - технічного постачання та обслуговування |
Федоров Ігор Борисович |
Заступник начальника відділу з загальних та кадрових питань |
Безрук Наталія Олександрівна |
Статут
Структура
Фінансові плани
Єдиний вебпортал використання публічних коштів
Проведені відкриті торги
Інформація про винагороду керівника підприємства
Інформація про розмір та порядок формування тарифів
Звіт про роботу керівника підприємства за 2019 рік
Звіт про роботу керівника підприємства за 2020 рік
Звіт про роботу керівника підприємства за 2021 рік
Звіт про роботу керівника підприємства за 2022 рік
Звіт про стан роботи із зверненнями громадян за 2020 рік
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати на 31.03.2021 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати на 30.06.2021 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати на 30.09.2021 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати на 31.12.2021 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати на 31.03.2022 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2022 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати за 9 місяців 2022 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати на 31.12.2022 року
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати станом на 31.03.2023
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати станом на 30.06.2023
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати станом на 30.09.2023
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати станом на 31.12.2023
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2024
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2024
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати за 9 місяців 2024
Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про фінансові результати за 2024 рік
Згідно п.3 ст.11 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати (подання Звіту про рух горошових коштів та Звіту про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємства не передбачено).
Згідно п.3 ст.11 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати (подання Звіту про рух горошових коштів та Звіту про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємства не передбачено).
Зовнішній незалежний аудит КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНФО-РАДА-ДНІПРО»
ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у 2020 році не проводився
Річний план закупівель від 16.01.2019
Річний план закупівель зі змінами від 25.02.2019
Річний план закупівель зі змінами від 01.03.2019
Річний план закупівель зі змінами від 18.03.2019
Річний план закупівель зі змінами від 02.04.2019
Річний план закупівель зі змінами від 11.04.2019
Річний план закупівель зі змінами від 18.04.2019
Річний план закупівель зі змінами від 26.04.2019
Річний план закупівель зі змінами від 05.06.2019
Річний план закупівель зі змінами від 07.06.2019
Річний план закупівель зі змінами від 21.08.2019
Річний план закупівель від 10.01.2020
Річний план закупівель зі змінами від 16.01.2020
Річний план закупівель зі змінами від 02.04.2020
Річний план закупівель зі змінами від 16.06.2020
Річний план закупівель зі змінами від 09.07.2020
Річний план закупівель зі змінами від 27.07.2020
Річний план закупівель зі змінами від 04.08.2020
Річний план закупівель зі змінами від 13.08.2020
Річний план закупівель зі змінами від 26.08.2020
Річний план закупівель зі змінами від 26.08.2020_1
Річний план закупівель зі змінами від 07.09.2020
Річний план закупівель зі змінами від 09.09.2020
Річний план закупівель зі змінами від 11.09.2020
Річний план закупівель зі змінами від 16.09.2020
Річний план закупівель зі змінами від 22.09.2020
Річний план закупівель зі змінами від 23.09.2020
Наказ про відповідальну особу оприлюднення публичної інформації від 22.11.2019 (втратив чинність)
Наказ про призначення відповідальних осіб за оприлюднення публічної інформації у форматі відкритих даних від 13.07.2021
Наказ про призначення відповідального за ведення Є-дата від 16.02.2022
Інформаційна довідка про результати проведеного трискладового тесту