Управління з питань охорони культурної спадщини Дніпровської міської ради

Управління підпорядковано заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів щодо правоохоронної діяльності міської ради

Начальник управління:
Лиштва Надія Юріївна

 

Фактична адреса: місто Дніпро, вулиця Січеславська Набережна 29А
Юридична адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 75
Телефон: +380675603265
Е-mail: [email protected]
Режим роботи: щоденно 09:00 - 18:00, п’ятниця 09:00 - 16:45, перерва 13:00 до 13:45 
Графік прийому громадян: Вівторок, Четвер.
Часи прийому:  11:00-13:00; 14:00-16:00. 

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2017 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2018 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2019 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2020 рік

ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ-НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ІНСПЕКЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ, ОБЛІКУ ТА ОХОРОНИ ОБ'ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ:
 

СТАРОСТІН ВАЛЕНТИН СЕРГІЙОВИЧ

Юридична адреса: 49000, м. Дніпро, просп.Д.Яворницького, 75
Фактична адреса: 49000, м. Дніпро, вул.Січеславська Набережна, 29А
Телефон:  +380675603648
E-mail:
 [email protected]
Графік роботи: щоденно 09:00 - 18:00, п’ятниця 09:00 - 16:45, перерва 13:00 до 13:45
Графік прийому громадян: Вівторок, Четвер.
Часи прийому:  11:00-13:00; 14:00-16:00. 

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2019 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2020 рік

Структура управління:

- Керівництво;

телефон: +380675603265

- Відділ інспекційного контролю, обліку та охорони об’єктів культурної спадщини;

телефон: +380675603648

- Відділ бухгалтерського обліку та організаційної роботи;

телефон: +380675617321



Графік прийому звернень громадян: 30 каб. Понеділок-Четвер 10:00-16:00, П'ятниця 10:00-13:00. 
Обідня перерва: 13:00-13:45.

Графік прийому кореспонденції: 25 каб. Понеділок-Четвер 10:00-16:00, П'ятниця 10:00-13:00.
Обідня перерва: 13:00-13:45.

 

До Уваги! 

Змінений графік роботи Управління під час карантину (відповідно по Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 № 500)

початок роботи о 8:00 - протягом тижня
обідня перерва з 12:00 до 12:45 - протягом тижня
кінець робочого дня в Понеділок, Вівторок, Середу та Червер о 17:00;  у П'ятницю о 15:45




Шановні суб’єкти звернення!

Звертаємо Вашу увагу на наступне, що в ЦНАП м. Дніпра можливо отримати наступні адміністративні послуги, які надаються управлінням:

  • надання висновку щодо програм та проєктів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам’ятках місцевого значення, історико-культурних заповідних територіях та в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також про-грам та проєктів, реалізація яких може позначитись на стані об’єктів культурної спадщини;
  • надання висновку щодо відчуження або передачі пам’ятки місцевого значення її власником чи уповноваженим ним органом іншим особам у володіння, користування або управління.

СПІВРОБІТНИКИ УПРАВЛІННЯ

Прізвище, ім'я по батькові  Посада

1

  Лиштва Надія Юріївна 

Начальник управління

2

  Старостін Валентин Сергійович

Заступник начальника управління-начальник відділу інспекційного контролю,обліку та охорони об'єктів культурної спадщини

3

  Романькова Юлія Валеріївна

Головний спеціаліст відділу інспеційного контролю, обліку та охорони об'єктів культурної спадщини

4

  Іванова Ія Миколаївна

Головний спеціаліст-юрист відділу інспеційного контролю, обліку та охорони об'єктів культурної спадщини 

5

  Чабанова Ольга Іванівна 

Заступник начальника відділу  з питань діловодства та кадрової роботи відділу бухгалтерського обліку та організаційної роботи

6

  Чичинська Людмила Василівна 

Начальник відділу бухгалтерського обліку та організаційної роботи-головний бухгалтер

7

  Єспенкова Валентина Яківна 

Головний спеціаліст відділу інспеційного контролю, обліку та охорони об'єктів культурної спадщини

8

Бєсєдін Олег Вадимович 

Заступник начальника відділу інспеційного контролю, обліку та охорони об'єктів культурної спадщини

9

Сачко Наталія Ігорівна 

Головний спеціаліст-бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та організаційної роботи

10 Закидальський Володимир Іванович Головний спеціаліст відділу інспеційного контролю, обліку та охорони об'єктів культурної спадщини

11

Громова Лариса Анатоліївна

Головний спеціаліст відділу інспеційного контролю, обліку та охорони об'єктів культурної спадщини (контракт)

 

Основні завдання, напрямок діяльності:

- координація діяльності суб’єктів містобудування, у тому числі фізичних та юридичних осіб, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури, щодо збереження традиційного характеру середовища, об’єктів культурної спадщини та врахування вимог пам’яткоохоронного законодавства;
- регулювання правових, організаційних, соціальних та економічних відносин у сфері охорони культурної спадщини з метою збереження та використання об’єктів культурної спадщини у суспільному житті, захисту традиційного характеру середовища міста;
- організація та координація робіт щодо виявлення, паспортизації, ведення обліку та інвентаризації об’єктів культурної спадщини;
- контроль за збереженням і належним використанням об’єктів культурної спадщини, роботами, що проводяться в межах історичних ареалів та традиційному історичному середовищі та на пам’ятках (об’єктах) культурної спадщини;
- розробка концепцій, рекомендацій та програм управління культурною спадщиною.

Нормативні акти:

 Конституція України;
- Закон України "Про службу в органах місцевого самоврядування";
- Закон України "Про заходи запобігання корупції";
- Закон України "Про охорону культурної спадщини"

 

Розпорядча діяльність Управління 

Підписка на розсилку Дніпровської міської ради
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner.
Дніпровська міська рада не несе відповідальності за роботу сервісу.
Підписка на електронну газету Дніпровської міської ради
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner.
Дніпровська міська рада не несе відповідальності за роботу сервісу.