Перейти в кабінетКабінет мешканця
Дніпра
Управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради

Управління підпорядковано заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

Заступник начальника управління:
Стадник Валерій Іванович

Адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 75, кабінет 312
Телефон: 744-60-70
Е-mail: [email protected]

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік

Графік прийому громадян: вівторок з 10:00 до 12:00.

СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ:

- відділ аудиту та перевірок;

- відділ аналізу публічних закупівель;

- організаційно-аналітичний відділ.

Співробітники управління

№ з/п

ПІБ

Посада

1

Лукіна Наталія Анатоліївна

Начальник управління

2

Стадник Валерій Іванович 

Заступник начальника управління

Відділ аудиту та перевірок

3

Рахленко Андрій Юрійович

Начальник відділу

4

Крицький Олександр Валерійович

Заступник начальника

5

Албул Алла Юріївна

Заступник начальника
6

Безик Олексій Васильович

Головний спеціаліст
7 Рибалка Людмила Йосипівна

Головний спеціаліст

Відділ аналізу публічних закупівель

8

Новак Віктор Володимирович

Начальник відділу
9 Кожем'яка Влада Олександрівна

Головний спеціаліст

10 Вовкобой Ізабелла Олександрівна

Головний спеціаліст

Організаційно-аналітичний відділ

11

Каракаш Ігор Євгенович

Начальник відділу

12

Якименко Надія Олександрівна

Заступник начальника

13

Волошина Марія Валеріївна

Головний спеціаліст
14 Стецюк Юлія Олександрівна

Головний спеціаліст

 

В своїй діяльності Управління керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини та основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, Постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Статутом територіальної громади міста Дніпро, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови, положенням про Управління і іншими нормативними актами.

Звіт про проведену роботу управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради за 2018 рік

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за 2018 рік

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за 2019 рік

Звіт управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради щодо задоволення запитів на інформацію за 2019 рік

Звіт управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради щодо задоволення запитів на інформацію за 2020 рік

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за 2020 рік

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за І півріччя 2021 року

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за підсумками 2021 року

Звіт управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради щодо задоволення запитів на інформацію за 2021 рік

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за І півріччя 2022 року

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за підсумками 2022 року

Звіт управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради щодо задоволення запитів на інформацію за 2022 рік

Аналіз управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради закупівель 2020 року

Звіт, що містить аналіз та узагальнену інформацію про результати здійснених публічних закупівель у 2021 році

Звіт, що містить аналіз та узагальнену інформацію про результати здійснених у 2021 році публічних закупівель, очікувана вартість яких дорівнює 3 тисячі гривень та не перевищує межі, встановлені ч. 3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»

Звіт, що містить аналіз та узагальнену інформацію про результати здійснених публічних закупівель у 2022 році

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за І півріччя 2023 року

Звіт управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради щодо задоволення запитів на інформацію за І півріччя 2023 рік

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні аудиту та контролю Дніпровської міської ради за підсумками 2023 року

Звіт управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради щодо задоволення запитів на інформацію за ІІ півріччя 2023 рік

Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у І кварталі 2021 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 18.
 
Направлено листів ГО - 13, в т.ч.: до Замовника - 1, до Східного офісу ДАСУ - 11, до ГУ Нац.поліції у Дн.обл. - 1.
 
Відсутні листи - 5 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення / Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 1/18/2021 UA-2020-12-24-000329-c КНП "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
2 1/18/2021 UA-2020-12-23-020635-c КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
3 22.01.2021* UA-2020-11-04-010539-c КНП "Міська клінічна лікарня №9" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" невірне обрання процедури закупівлі до Замовника №9936/11 від 20.11.2020 * Замовником розірвано договір про закупівлю на підставі - "При публікації договору було помилково поставлено галочку COVID-19" до оприлюднення листа ГО на моніторинговому порталі "Dozorro" *
4 2/2/2021 UA-2020-12-28-003808-c ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДМР ГО "Антикорупційний штаб" безпідставна дискваліфікація до Східного офісу ДАСУ №100018/01 від 28.01.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
5 2/2/2021 UA-2020-12-28-004332-c ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДМР ГО "Антикорупційний штаб" безпідставна дискваліфікація до Східного офісу ДАСУ №100018/01 від 28.01.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
6 2/2/2021 UA-2020-12-28-004523-c ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДМР ГО "Антикорупційний штаб" безпідставна дискваліфікація до Східного офісу ДАСУ №100018/01 від 28.01.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
7 2/2/2021 UA-2020-12-28-004766-c ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДМР ГО "Антикорупційний штаб" безпідставна дискваліфікація до Східного офісу ДАСУ №100018/01 від 28.01.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
8 2/2/2021 UA-2020-12-28-005111-c ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДМР ГО "Антикорупційний штаб" безпідставна дискваліфікація до Східного офісу ДАСУ №100018/01 від 28.01.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
9 2/11/2021 UA-2021-02-11-005033-c КП "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
10 2/11/2021 UA-2021-02-11-008911-a КНП "Міська клінічна лікарня № 4" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
11 2/22/2021 UA-2020-09-24-003695-a КП "Дніпроводоканал" ДМР ГО "Громадський Контроль" завищена очікувана вартість предмету закупівлі до Головного Управління Нац. поліції у Дн.обл. №43/21 від 16.02.2021 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
12 3/1/2021 UA-2020-10-02-006888-a Міський центр соціальної допомоги ГО "Громадський Контроль" невірне обрання процедури закупівлі до Східного офісу ДАСУ №1333d6/20 від 30.11.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
13 3/1/2021 UA-2020-11-05-009900-c ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДМР ГО "Громадський Контроль" невірне обрання процедури закупівлі до Східного офісу ДАСУ №1331d6/20 від 30.11.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
14 3/4/2021 UA-2020-08-13-005754-a КП "СПОРТ-ДНІПРО" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" безпідставна дискваліфікація до Східного офісу ДАСУ №08/09-20 від 19.09.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
15 3/4/2021 UA-2020-08-04-001881-b КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" безпідставна дискваліфікація до Східного офісу ДАСУ №05/09-20 від 16.09.2020 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
16 3/8/2021 UA-2021-01-24-000285-b КНП "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" ДМР ГО "Transparency International Україна" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
17 3/29/2021 UA-2021-02-12-005855-c ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДМР ГО "Громадський Контроль" інше порушення до Східного офісу ДАСУ №50/21 від 26.02.2021 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
18 3/31/2021 UA-2020-05-21-002490-b КНП "Міська клінічна лікарня №8" ДМР ГО "Громадський Контроль" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів до Східного офісу ДАСУ №114d6/21
від 30.03.2021
не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
               
* Проведена перевірка інформації, зазначеної в листі ГО, який направлено до Замовника - КНП "Міська клінічна лікарня №9" ДМР

ЗВІТ 

про проведення аналізу закупівель за листами

громадських організацій на моніторинговому порталі "Dozorro"

Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-04-010539-c

 

Найменування замовника:

Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 9" Дніпровської міської ради

 

Найменування громадської організації (ГО), яка розмістила лист на моніторинговому порталі "Dozorro":

ГО "Антикорупційний штаб"

 

Аналіз закупівлі:

Дата оприлюднення листа ГО на моніторинговому порталі "Dozorro" 02.12.2020

 

Дата/номер листа ГО

20.11.2020 № 9936/11

 

Опис зауважень ГО

невірне обрання процедури закупівлі, а саме проведення процедури закупівлі відповідно до п. 2-1 Прикінцевих положень Закону України "Про публічні закупівлі" з позначкою COVID-19 при відсутності товару в переліку, визначеному Постановою КМУ від 20.03.2020 № 225

 

Реакція замовника

замовником розірвано договір про закупівлю на підставі - "При публікації договору було помилково поставлено  галочку COVID-19"

 

Примітка

замовником усунуто порушення до оприлюднення листа ГО на моніторинговому порталі "Dozorro"

Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у ІІ кварталі 2021 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 15.
 
Направлено листів ГО - 3 (8), в т.ч. до Замовника - 1 (6 закупівель), до Східного офісу ДАСУ - 1, до АМКУ - 1.
 
Відсутні листи - 7 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення / Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 4/27/2021 UA-2020-11-20-014390-c Департамент благоустрою та інфраструктури ДМР ГО "Громадський Контроль" невірне обрання процедури закупівлі до Східного офісу ДАСУ №113d6/21 від 30.03.2021 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
2 5/6/2021 UA-2021-03-30-003810-a КНП "Міська клінічна лікарня № 16" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
3 5/6/2021 UA-2021-03-30-005117-a КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
4 5/11/2021 UA-2020-11-02-006936-c КНП "Міська клінічна лікарня № 2" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено інше порушення відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
5 5/11/2021 UA-2020-11-02-006818-c КНП "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
6 5/11/2021 UA-2020-11-02-005650-c КНП "Міська клінічна лікарня № 4" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
7 5/11/2021 UA-2020-11-02-005111-b КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
8 5/17/2021 UA-2020-06-04-005267-b КП "Дніпроводоканал" ДМР ГО "Нові Бровари" змова між учасниками закупівлі до АМКУ №2066 від 17.05.2021 не розглядався оскільки лист адресовано не Замовнику
9 25.06.2021* UA-2020-11-17-011381-с КНП "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" інше порушення лист до Замовника №05/06-21 від 25.06.2021* Замовником оприлюднено звіти про виконання договорів по закупівлям.*
10 25.06.2021* UA-2020-11-10-001526-с КНП "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" інше порушення лист до Замовника №05/06-21 від 25.06.2021* Замовником оприлюднено звіти про виконання договорів по закупівлям.*
11 25.06.2021* UA-2020-11-10-000945-с КНП "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" інше порушення лист до Замовника №05/06-21 від 25.06.2021* Замовником оприлюднено звіти про виконання договорів по закупівлям.*
12 25.06.2021* UA-2020-11-10-000485-с КНП "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" інше порушення лист до Замовника №05/06-21 від 25.06.2021* Замовником оприлюднено звіти про виконання договорів по закупівлям.*
13 25.06.2021* UA-2020-11-07-000099-с КНП "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" інше порушення лист до Замовника №05/06-21 від 25.06.2021* Замовником оприлюднено звіти про виконання договорів по закупівлям.*
14 25.06.2021* UA-2020-11-05-012477-с КНП "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" інше порушення лист до Замовника №05/06-21 від 25.06.2021* Замовником оприлюднено звіти про виконання договорів по закупівлям.*
15 6/28/2021 UA-2021-01-11-003422-a КНП "Міська клінічна лікарня № 4" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено відсутній не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
               
* Проведена перевірка інформації, зазначеної в листі ГО (по 6 закупівлям), який направлено до Замовника - КНП "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" ДМР

ЗВІТ 

про проведення аналізу закупівель за листами

громадських організацій на моніторинговому порталі "Dozorro"

Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-17-011381-c
  UA-2020-11-10-001526-c
  UA-2020-11-10-000945-c
  UA-2020-11-10-000485-c
  UA-2020-11-07-000099-c
  UA-2020-11-17-012477-c

 

Найменування замовника:

Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є. Г. Попкової" Дніпровської міської ради

 

Найменування громадської організації (ГО), яка розмістила лист на моніторинговому порталі "Dozorro":

ГО "Криворізький центр розслідувань"

 

Аналіз закупівлі:

Дата оприлюднення листа ГО на моніторинговому порталі "Dozorro" 25.06.2021

 

Дата/номер листа ГО

25.06.2021 №05/06-21

 

Опис зауважень ГО

замовником не оприлюднені звіти про виконання договорів по закупівлям зі статусом "Закупівля без використання електронної системи COVID-19"

 

Результат проведеного

аналізу закупівель

управлінням аудиту та контролю Дніпровської міської ради направлено лист замовнику про усунення порушень

 

Реакція замовника

замовником оприлюднено звіти про виконання договорів по закупівлям

Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у ІІІ кварталі 2021 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 10.
 
Направлено листів ГО - 1 (8), в т.ч. до міського голови Філатова Б.А. - 1 (8 закупівель).
 
Відсутні листи - 2 закупівлі.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення /Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 26.07.2021* UA-2021-07-14-004317-b КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів міському голові Філатову Б.А. №10436/07 від 26.07.2021 * Замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель *
2 26.07.2021* UA-2021-07-14-004308-b КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів міському голові Філатову Б.А. №10436/07 від 26.07.2021 * Замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель *
3 26.07.2021* UA-2021-07-14-004298-b КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів міському голові Філатову Б.А. №10436/07 від 26.07.2021 * Замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель *
4 26.07.2021* UA-2021-07-14-004287-b КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів міському голові Філатову Б.А. №10436/07 від 26.07.2021 * Замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель *
5 26.07.2021* UA-2021-07-14-004271-b КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів міському голові Філатову Б.А. №10436/07 від 26.07.2021 * Замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель *
6 26.07.2021* UA-2021-07-14-004248-b КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів міському голові Філатову Б.А. №10436/07 від 26.07.2021 * Замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель *
7 26.07.2021* UA-2021-07-14-004222-b КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів міському голові Філатову Б.А. №10436/07 від 26.07.2021 * Замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель *
8 26.07.2021* UA-2021-07-14-004194-b КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР ГО "Антикорупційний штаб" можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів міському голові Філатову Б.А. №10436/07 від 26.07.2021 * Замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель *
9 7/26/2021 UA-2021-01-04-001369-c КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено - не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
10 7/27/2021 UA-2021-07-15-009470-b КЗПО "Дитячо-молодіжний центр "Лідер" ДМР ГО "Криворізький Центр Розслідувань" порушень не виявлено - не розглядався у зв'язку з відсутністю порушень
               
* Проведена перевірка інформації, зазначеної в листі ГО (по 8 закупівлям), який направлено до міського голови Філатова Б. А. Замовник - КП "Безпечна та інноваційна освіта" ДМР

ЗВІТ 

про проведення аналізу закупівель за листами

громадських організацій на моніторинговому порталі "Dozorro"

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-14-004317-b
  UA-2021-07-14-004298-b
  UA-2021-07-14-004271-b
  UA-2021-07-14-004222-b
  UA-2021-07-14-004308-b
  UA-2021-07-14-004287-b
  UA-2021-07-14-004248-b
  UA-2021-07-14-004194-b

 

Найменування замовника:

Комунальне підприємство "Безпечна та інноваційна освіта" Дніпровської міської ради

 

Найменування громадської організації (ГО), яка розмістила лист на моніторинговому порталі "Dozorro":

ГО "Антикорупційний штаб"

 

Аналіз закупівлі:

Дата оприлюднення листа ГО на моніторинговому порталі "Dozorro" 26.07.2021

 

Дата/номер листа ГО

26.07.2021 №10436/07

 

Опис зауважень ГО

можливе уникнення проведення процедури відкритих торгів

 

Результат проведеного

аналізу закупівель

управлінням аудиту та контролю Дніпровської міської ради направлено лист замовнику про надання інформації

 

Реакція замовника

замовником розірвані договори, укладені за результатами закупівель

Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у ІV кварталі 2021 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 0.
 
Направлено листів ГО - 0
 
Відсутні листи - 0 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення /Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 - - - - - - -

 

Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у І кварталі 2022 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 0.
 
Направлено листів ГО - 0
 
Відсутні листи - 0 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення /Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 - - - - - - -
Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у ІI кварталі 2022 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 0.
 
Направлено листів ГО - 0
 
Відсутні листи - 0 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення /Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 - - - - - - -
Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у ІII кварталі 2022 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 0.
 
Направлено листів ГО - 0
 
Відсутні листи - 0 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення /Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 - - - - - - -
Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у IV кварталі 2022 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 0.
 
Направлено листів ГО - 0
 
Відсутні листи - 0 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення /Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 - - - - - - -
Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у I кварталі 2023 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 0.
 
Направлено листів ГО - 0
 
Відсутні листи - 0 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення /Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 - - - - - - -
Облік надходження інформації про порушення в сфері публічних закупівель, зазначених в листах ГО розміщених на порталі "DoZorro" у IІ кварталі 2023 року
 
Загальна кількість закупівель, по яким надійшли листи ГО - 0.
 
Направлено листів ГО - 0
 
Відсутні листи - 0 закупівель.
 
№ п/п Дата звернення ГО № закупівлі Замовник Назва ГО Порушення /Ні Лист ГО до Замовника / ДАСУ / АМКУ / інший орган Результат
1 - - - - - - -

Як знайти постачальника під час війни

Замовники скаржаться, що багато учасників припинили працювати, не приходять на тендери і не укладатимуть угод. Як з цим бути?

Можна спробувати працювати з підрядниками: надсилати їм листи — запрошувати взяти участь у ваших закупівлях. Ніхто не гарантує, що вони прийдуть. Але це збільшить імовірність.

У BI Prozorro можна переглянути, хто підписував договори з державними замовниками вчора. Вірогідно, що саме ці учасники й далі готові працювати в Prozorro.

Пояснюємо як знайти їх і їхні контакти.

Зайдіть на лист Тендери/Лоти в публічному модулі аналітики Етап закупі закупівель (2021-2022).

Зробіть відбір за датою оголошення закупівлі — у меню праворуч. Оберіть потрібну вам дату — клікніть на неї двічі. Нагадуємо, що інструмент оперує даними станом на попередній день.

Якщо бажаєте дізнатися про те з ким уклали договори у відповідну дату, наприклад, 24.02.2022 року, то зайдіть у розширені відбори. Кнопка переходу на них розташована у верхньому правому кутку. У пошуковому рядку пропишіть “дата підписання” і оберіть показник “дата підписання договору”. Натисніть на лупу та введіть дату, яка вас цікавить. Наприклад, 24.02.2022, а якщо цікавлять всі дати після 23.02.2022, то прописуєте: >=23.02.2022

Окрім цього, ви можете зробити відбір за кодом CPV, закупівлі за яким плануєте здійснити. Такий відбір можна зробити теж в меню праворуч Клас CPV лота (агреговано).

А також відфільтрувати за регіоном — Регіон організатора. Тут ви можете обрати свою область.

Коли ви здійснили відбори, перейдіть на лист Учасники. У полі Показати поля: оберіть Контакти. І Вам відкриються дані про постачальників з якими було укладено договір 24.02.2022.

Щоб вивантажити дані у форматі таблиці, натисніть на таблицю на листі правою кнопкою миші і оберіть Завантажити — Дані.

Таким чином ви отримаєте перелік постачальників з їх контактами з якими можна зв'язатися, щоб забезпечити закупівлю потрібних товарів.

 

Даною інструкцією завдячуємо Колгановій Поліні, тренеру з публічного модулю аналітики Трансперенсі Інтернешнл Україна.