Адміністрацію підпорядковано заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів щодо інформаційної діяльності міської ради
Шевченківський район ще зовсім молодий, але вже досить добре розвинутий, могутній, багатий своїми підприємствами, культурно-просвітницькими закладами, пам’ятниками та архітектурними спорудами. На карті міста Дніпро новий - сьомий район міста - Бабушкінський з’явився в квітні місяці 1973 року. 12 квітня 1973 році був опублікований Указ Президії Верховної Ради Української РСР про утворення у квітні 1973 року нових районів Української РСР, а разом з ним Президія Верховної Ради Української РСР постановила утворити у місті Дніпропетровську новий район – Бабушкінський – за рахунок території Жовтневого, Кіровського і Красногвардійського районів. Відповідно до розпорядження міського голови від 26.11.2015 року № 897-р "Про перейменування топонімів м.Дніпропетровська" район був перейменований на Шевченківський.
Нова адміністративно-територіальна одиниця площею у 3,1452 гектарів пролягла від центральної частини індустріального міста з берегів сивого Дніпра до степів Дніпропетровського району. Район має адміністративний поділ на житлові масиви: Центр, ж/м Тополя-І, ІІ, ІІІ, 12 квартал, с. Мирне.
За понад сорок років населення району збільшилося у півтора рази – його жителями нині є 141 тисяча осіб. Більшість з них, значною мірою, причетні до життя району, його успіхів та досягнень. По території та обсягу виробництва Шевченківський район прирівнюється до середнього самостійного міста. Він налічує 189 вулиць, 71 провулок.
На території району розміщуються:
- Вищий навчальний заклад « Університет ім. Альфреда Нобеля»;
- заклади середньої професійної освіти – 7;
- середні загальноосвітні заклади – 19;
- дошкільні навчальні заклади – 31;
- заклади позашкільної освіти – 2;
- центр позашкільної роботи -1;
- центр підтримки для дітей та сімей"Довіра";
а також: лікувальні заклади, промислові підприємства, заклади культури.
Сьогодні в районі діє разгалуджена мережа промислових підприємств, закладів охорони здоров’я, навчальних та культурних закладів. Все це пов’язано у великий і складний організм, який відіграє значну роль не тільки в житті рідного міста, а й держави в цілому.
КЕРІВНИЦТВО АДМІНІСТРАЦІЇ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ГОЛОВА АДМІНІСТРАЦІЇ
ДЮТКІН ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Адреса: 49069 місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70
Телефон: 720 93 80
E-mail: adm.shеv@dniprorada.gov.ua
Код ЄДРПОУ: 44017322
Графік прийому: 1-й вівторок кожного місяця з 14:00-17:00 години.
Контактна інформація за тел. (056) 720 93 89
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансово характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2024 рік
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ АДМІНІСТРАЦІЇ
МУДРАК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Адреса: 49069 місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70
Телефон: 720 93 80
E-mail: adm.shеv@dniprorada.gov.ua
Графік прийому: 1-а середа кожного місяця з 14:00-17:00 години.
Контактна інформація за тел. (056) 720 93 89 каб.231.
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансово характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2024 рік
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ АДМІНІСТРАЦІЇ
ВОРНОВИЦЬКИЙ ЛЕОНІД АРКАДІЙОВИЧ
Адреса: 49069 місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70
Телефон: 720 93 80
E-mail: adm.shеv@dniprorada.gov.ua
Графік прийому: 3-й понеділок кожного місяця з 09:00-17:00 години.
Контактна інформація за тел. (056) 720 93 89 каб.231.
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансово характеру за 2018 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансово характеру за 2019 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансово характеру за 2020 рік
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2024 рік
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ АДМІНІСТРАЦІЇ
МАКАРЕНКО ГЕННАДІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Адреса: 49069 місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70
Телефон: 720 93 80
E-mail: adm.shеv@dniprorada.gov.ua
Графік прийому: 2й четвер кожного місяця з 09:00-17:00 години.
Контактна інформація за тел. (056) 720 93 89 каб.231.
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2024 рік
СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ АДМІНІСТРАЦІЇ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Управління з питань інфраструктури та житлово-комунального господарства
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел. 720 93 81 )
Начальник управління - Федотова Ольга Володимирівна
Житлово-комунальний відділ
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел. 720 93 81 )
в.о. заступника начальника управління- начальник відділу - Самойленко Ігор Михайлович
Господарський відділ
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел. 720 93 88 )
Начальник відділу - Карамушка Марина Володимирівна
Управління-служба у справах дітей
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел. 720 93 85 )
Начальник управління - Пантелеєва Ганна Сергіївна
Відділ опіки і піклування
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел. 720 93 85 )
Заступник начальника управління-служби - начальник відділу - Шевченко Алла Григорівна
Відділ захисту прав дітей
м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел. 720 93 85 )
Начальник відділу - Смірнова Аліна Вікторівна
Відділ бухгалтерського обліку та звітності
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70 , тел. 720 93 82 )
Начальник відділу - Кирдан Валентина Миколаївна
Відділ ведення державного реєстру виборців
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел. 720 93 86 )
Начальник відділу - Гуріненко Яна Олексіївна
Відділ з організаційно-правової роботи
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел.720 93 87 )
Начальник відділу - Первухіна Ірина Михайлівна
Відділ із загальних питань
(м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 70, тел. 720 93 89 )
Начальник відділу - Калініченко Олеся Олексіївна
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету за 2020 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2021 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2021 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2021 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2021 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2021 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2021 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2022 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2022 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2022 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2022 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2022 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2022 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2022 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми за 2023 рік
Звіт про стан розгляду звернень громадян за I півріччя 2021 року
Звіт про стан розгляду звернень громадян за 2022 рік
Звіт про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2023 року
Звіт про стан розгляду звернень громадян за 2023 рік
Звіт про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2024 року
Комісія з обстеження пошкоджених будівель і споруд, об’єктів незавершеного будівництва внаслідок збройної агресії Російської Федерації Адміністрації Шевченківського району Дніпровської міської ради
Місце засідання комісії:
м.Дніпро, вул.Михайла Грушевського, 70
тел. (056) 720-93-81
Прийом заяв від мешканців Шевченківського району щодо пошкодженого майна внаслідок ракетних ударів приймаються пн-пт з 9:00 до 17:00.
Перелік документів, які необхідно подати для складання Акту комісійного обстеження пошкодженого об'єкта :
Для фізичних осіб:
1. Заява (пишеться за зразком в адміністрації)
2. Копії правоустановлюючих документів на об'єкт обстеження (будинок, квартира, приміщення).
3. Копія технічного паспорта на об'єкт обстеження
4. Копія паспорта (якщо декілька власників, то на кожного)
5. Копія ІПН (якщо декілька власників, то на кожного)
6. Фотофіксація руйнації (роздрукований фотоматеріал)
Для юридичних осіб:
1. Лист на ім'я голови адміністрації Шевченківського району ДМР щодо проведення комісійного огляду пошкоджених будівель.
2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань.
3. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності.
4. Наказ про призначення директора, копія паспорта, ІПН.
5. Технічний паспорт на будівлю.
6. Фотофіксація пошкоджень (роздрукована).
Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради про створення Комісії, її склад та Положення про Комісію:
Постанови Кабінету Міністрів України:
Протокол засідань комісії (№5 від 18.08.2023)
Протокол засідань комісії (№6 від 08.09.2023)
Протокол засідань комісії (№7 від 05.10.2023)
Протокол засідань комісії (№ 8 від 15.11.2023)
2024 рік
Протокол засідання комісії (№2-2024 від 26.04.2024)
Протокол засідання комісії (№3-2024 від 01.05.2024)
Протокол засідання комісії (№4/2024 від 04.06.2024)
Протокол засідання комісії (№5/2024 від 04.07.2024)
Протокол засідання комісії (№6/2024 від 26.07.2024)
Протокол засідання комісії (№7/2024 від 02.08.2024)
Протокол засідання комісії (№8/2024 від 05.08.2024)
Протокол засідання комісії (№9/2024 від 19.08.2024)
Протокол засідання комісії (№10/2024 від 23.08.2024)
Протокол засідання комісії (№11/2024 від 11.09.2024)
Протокол засідання комісії (№12/2024 від 20.09.2024)
Протокол засідання комісії (№13/2024 від 18.10.2024)
Протокол засідання комісії (№14/2024 від 06.11.2024)
Протокол засідання комісії (№15/2024 від 21.11.2024)
Протокол засідання комісії (№16/2024 від 21.11.2024)
Протокол засідання комісії (№17/2024 від 02.12.2024)
Протокол засідання комісії (№18/2024 від 19.12.2024)
2023 рік
рішення комісії та накази протокол 3 від 10.07.2023
рішення та накази протокол 4 від 14.08. 2023
рішення та накази протокол 5 від 18.08.2023
рішення та наказ протокол 6 від 08.09.2023
рішення та наказ протокол 7 від 05.10.2023
рішення та наказ протокол 8 від 15.11.2023
2024 рік
рішення та наказ протокол 1-2024
рішення та накази протокол 3-2024
рішення та наказ - протокол 4-2024
рішення та накази - протокол 5-2024
рішення та накази - протокол 6-2024
рішення та накази - протокол 8-2024
рішення та накази - протокол 9-2024
рішення та накази - протокол 10-2024
рішення та накази - протокол 11-2024
рішення та накази - протокол 12-2024
рішення та накази - протокол 13-2024
рішення та накази - протокол 14-2024
рішення та накази - протокол 16-2024