Підпорядковано департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Адреса: м. Дніпро, вулиця Велика Діївська, 213 Б.
Телефон: (099) 028 24 62
E-mail: in-kids@ukr.net, [email protected]
Графік роботи:
понеділок - вівторок 9.00- 17.30,
середа-четвер 9.00 - 16.30,
п'ятниця 9:00 - 15:30,
обідня перерва 13:00 - 14:00.
Адреси в соціальних мережах:
Facebook: ми у facebook
ДИРЕКТОР ЗАКЛАДУ:
(Виконуючий обов'язки директора):
САМАРСЬКА Ольга Володимирівна
Графік прийому громадян: вівторок, четвег 14:00 - 16:00
Телефон: (099) 028 24 62
Автобіографія(посилання)
КЕРІВНИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ:
|
Інклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі - комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) залучення педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
8) визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;
12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
САМАРСЬКА Ольга |
Виконуючий обов"язки директора; фахівець (консультант) |
БЕЗГУЗОВА Світлана | фахівець (консультант) |
БОРИСОВА Оксана | фахівець (консультант) |
КАДНІКОВ Борис | фахівець (консультант) |
МОВЧАН Анна | фахівець (консультант) |
ПЕТРЕНКО Оксана | фахівець (консультант) |
ПИЛИП Лариса | фахівець (консультант) |
ЧОРНА Вікторія | фахівець (консультант) |
ІПАТОВА Тетяна | прибиральник службових приміщень |