Перейти в кабінетКабінет мешканця
Дніпра
Комісія міської ради з питань житлово-комунального та дорожнього господарства

 

Стаття 41

Постійна комісія з питань житлово-комунального та дорожнього господарства

До відання постійної комісії належать повноваження щодо:

1. Попереднього розгляду профільних питань:

1.1. Про стан житлово-комунального господарства, забезпечення належного утримання та ефективної експлуатації об’єктів житлово- комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста.

1.2. Про програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства.

1.3. Про надання пропозицій щодо оптимізації функціонування житлово- комунального господарства, розширення та вдосконалення мережі підприємств житлово-комунального господарства; забезпечення необхідного рівня та якості надання ними послуг населенню.

1.4. Про надання пропозицій щодо розширення житлового будівництва, надання громадянам, які мають потребу в житлі, допомоги в будівництві житла, в отриманні кредитів, у тому числі пільгових, та субсидій для будівництва чи придбання житла; надання допомоги власникам квартир (будинків) в їх обслуговуванні та ремонті.

1.5. Про сприяння створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків; відносини між об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, асоціаціями власників жилих будинків і органами місцевого самоврядування, управління багатоквартирними будинками.

1.6. Про встановлення пільг, фінансової допомоги житлово-комунальним підприємствам, житлово-будівельним кооперативам, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, будинковим комітетам.

1.7. Про забезпечення соціально-культурних закладів, які належать до комунальної власності міста, а також населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями.

1.8. Про водопостачання, водовідведення та очищення стічних вод; здійснення контролю за якістю питної води.

1.9. Про заходи та програми щодо облаштування об’єктів житлово- комунального господарства приладами обліку.

1.10. Про стан ліфтового господарства.

1.11. Про організацію благоустрою населених пунктів, виробничих територій, організацію озеленення, охорону зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

1.12. Про встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території міста.

1.13. Про утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.

1.14. Про створення відповідно до законодавства комунальної аварійно - рятувальної служби, вирішення питань чисельності працівників такої служби, витрати на їх утримання, зокрема щодо матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, створення для них необхідних житлово-побутових умов.

1.15. Про стан справ та виконання зобов’язань (зокрема стосовно якості та строків) з боку відповідних виконавчих органів міської ради та посадових осіб, підприємств дорожнього господарства міста за дорожніми роботами, що плануються та проводяться у місті Дніпрі, експлуатацією шляхів, а також забезпечення прибирання шляхів, у тому числі і у зимовий період.

1.16. Про організацію ремонту (капітального, поточного) об’єктів комунального господарства та житлових будинків; затвердження (візування) титульних списків на поточний та капітальний ремонти: житлового фонду, об’єктів благоустрою, теплопостачання, водопостачання, зовнішнього освітлення.

1.17. Про організацію капітального будівництва, будівництва, реконструкції і ремонту шляхів місцевого та загальнодержавного значення та затвердження титульних списків реконструкції і ремонту автошляхів комунальної власності.

1.18. Про організацію капітального будівництва, будівництва, реконструкції і ремонту внутрішньоквартальних доріг, прибудинкових проїздів і тротуарних зон та затвердження титульних списків будівництва, реконструкції і ремонту об’єктів, внутрішньоквартальних доріг, прибудинкових проїздів та тротуарних зон.

1.19. Про депутатські запити, депутатські звернення та організацію роботи з їх виконання.

1.20. Про попередній розгляд кандидатур осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження на посади міською радою, діяльність яких пов’язана зі сферою житлово-комунального та дорожнього господарства.

1.21. Про попередній розгляд кандидатур осіб, які призначаються на посади керівників комунальних підприємств, та підприємств, в яких є частка міської ради, у сфері житлово-комунального та дорожнього господарства.

Також постійна комісія може попередньо розглядати кандидатури осіб, які призначаються на посади керівників комунальних установ, комунальних організацій та комунальних закладів міської ради, діяльність яких пов’язана зі сферою житлово-комунального та дорожнього господарства.

1.22. У сфері житлово-комунального та дорожнього господарства, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування згідно із законодавством України, які прямо не визначені цим Положенням як профільні питання інших постійних комісій.

2. Вивчення діяльності виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій:

2.1. Аналіз діяльності та участь у розгляді питань, що належать до компетенції виконавчих органів міської ради:

– посадових осіб та виконавчих органів міської ради, які здійснюють повноваження у галузі житла, житлово-комунального господарства, дорожнього будівництва та капітального будівництва, благоустрою міста та нагляду за додержанням правил благоустрою;

– комунальних підприємств, підпорядкованих та підзвітних вищезазначеним виконавчим органам міської ради;

– інших підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності згідно із законодавством України у сфері житлово-комунального та дорожнього господарства.

2.2. Аналіз і контроль рівня та якості надання послуг населенню підприємствами житлово-комунального господарства.

2.3. Аналіз норм споживання та складових тарифів на житлово- комунальні послуги, вивчення собівартості послуг, які надаються житлово- комунальними підприємствами.

2.4. Аналіз та контроль за раціональним використанням паливно- енергетичних ресурсів, погашенням заборгованості за використані енергоносії об’єктами господарства та населенням.

3. Підготовки інформації до відома депутатів щодо:

3.1. Ефективності діяльності системи житлово-комунального господарства – один раз на півріччя.

3.2. Реалізації заходів стосовно стабілізації та поліпшення оплати житлово-комунальних послуг – не рідше одного разу на півріччя.

3.3. Ефективності діяльності підзвітних виконавчих органів міської ради та їх посадових осіб.

3.4. Аналізу стану автошляхів міського та загальнодержавного значення – один раз на рік.

3.5. Аналізу стану міських та внутрішньоквартальних доріг і тротуарів – один раз на рік.

3.6. Рекомендацій про невідповідність займаній посаді керівників та інших осіб профільних комунальних закладів.

 

1. Шевченко Сергій Анатолійович - голова комісії

2. Андрієнко Антон Олегович - заступник голови комісії

3. Глікман Михайло Миколайович - секретар комісії

4. Васил’єв Борис Юрійович

5. Вишневецький Руслан Юрійович

6. Губерт Василь Петрович

 

Порядок денний засідання постійної комісії:
 

1. Про розгляд проєктів рішень міської ради, які планується внести на розгляд чергової сесії міської ради.
2. Про розгляд вхідної кореспонденції постійної комісії.
3. Про визначення дати наступного засідання постійної комісії  та плану роботи.
4. Організаційні питання, різне.



Графік прийому громадян постійною комісією:

другий четвер місяця з 11.00 до 13.00

за адресою: просп. Дмитра Яворницького, 75, каб. 227, тел. 744 50 97

 

Протоколи засідань:

Протокол № 1 від 16.12.2020

Протокол № 2 від 21.12.2020

Протокол № 3 від 23.12.2020

Протокол № 4 від 11.01.2021

Протокол № 5 від 21.01.2021

Протокол № 6 від 26.01.2021

Протокол № 7 від 08.02.2021

Протокол № 8 від 18.02.2021

Протокол № 9 від 23.02.2021

Протокол № 10 від 18.03.2021

Протокол № 11 від 23.03.2021

Протокол № 12 від 24.03.2021

Протокол № 13 від 15.04.2021

Протокол № 14 від 20.04.2021

Протокол № 15 від 12.05.2021

Протокол № 16 від 20.05.2021

Протокол № 17 від 25.05.2021

Протокол № 18 від 17.06.2021

Протокол № 19 від 22.06.2021

Протокол № 20 від 23.06.2021

Протокол № 21 від 01.07.2021

Протокол № 22 від 13.07.2021

Протокол № 23 від 22.07.2021

Протокол № 24 від 27.07.2021

Протокол № 25 від 28.07.2021

Протокол № 26 від 29.07.2021

Протокол № 27 від 16.08.2021

Протокол № 28 від 07.09.2021

Протокол № 29 від 16.09.2021

Протокол № 30 від 21.09.2021

Протокол № 31 від 22.09.2021

Протокол № 32 від 29.09.2021

Протокол № 33 від 01.10.2021

Протокол № 34 від 18.10.2021

Протокол № 35 від 19.10.2021

Протокол № 36 від 01.11.2021

Протокол № 37 від 18.11.2021

Протокол № 38 від 23.11.2021

Протокол № 39 від 30.11.2021

Протокол № 40 від 07.12.2021

Протокол № 41 від 10.12.2021

Протокол № 42 від 16.12.2021

Протокол № 43 від 21.12.2021

Протокол № 44 від 24.12.2021

Протокол № 45 від 17.01.2022

Протокол № 46 від 21.01.2022

Протокол № 47 від 25.01.2022

Протокол № 48 від 18.02.2022

Протокол № 49 від 22.02.2022

Протокол № 50 від 09.03.2022

Протокол № 51 від 18.04.2022

Протокол № 52 від 13.05.2022

Протокол № 53 від 06.06.2022

Протокол № 54 від 16.06.2022

Протокол № 55 від 27.06.2022

Протокол № 56 від 11.07.2022

Протокол № 57 від 18.07.2022 

Протокол № 58 від 15.08.2022

Протокол № 59 від 02.09.2022

Протокол № 60 від 05.09.2022

Протокол № 61 від 12.09.2022

Протокол № 62 від 19.09.2022

Протокол № 63 від 17.10.2022

Протокол № 64 від 31.10.2022

Протокол № 65 від 07.11.2022

Протокол № 66 від 15.11.2022

Протокол № 67 від 29.11.2022

Протокол № 68 від 30.11.2022

Протокол № 69 від 05.12.2022

Протокол № 70 від 12.12.2022

Протокол № 71 від 13.12.2022

Протокол № 72 від 26.12.2022

Протокол № 73 від 16.01.2023

Протокол № 74 від 23.01.2023

Протокол № 75 від 20.02.2023

Протокол № 76 від 01.03.2023

Протокол № 77 від 20.03.2023

Протокол № 78 від 22.03.2023

Протокол № 79 від 17.04.2023

Протокол № 80 від 22.05.2023

Протокол № 81 від 23.05.2023

Протокол № 82 від 02.06.2023

Протокол № 83 від 15.06.2023

Протокол № 84 від 19.06.2023

Протокол № 85 від 30.06.2023

Протокол № 86 від 18.07.2023

Протокол № 87 від 24.07.2023

Протокол № 88 від 15.08.2023

Протокол № 89 від 16.08.2023

Протокол № 90 від 19.09.2023

Протокол № 91 від 20.09.2023

Протокол № 92 від 26.09.2023

Протокол № 93 від 13.10.2023

Протокол № 94 від 24.10.2023

Протокол № 95 від 03.11.2023

Протокол № 96 від 21.11.2023

Протокол № 97 від 05.12.2023

Протокол № 98 від 19.12.2023

Протокол № 99 від 20.12.2023

Протокол № 100 від 26.12.2023

Протокол № 101 від 18.01.2024

Протокол № 102 від 30.01.2024

Протокол № 103 від 08.02.2024

Протокол № 104 від 20.02.2024

Протокол № 105 від 14.03.2024

Протокол № 106 від 19.04.2024

Протокол № 107 від 23.04.2024

Протокол № 108 від 17.05.2024

Протокол № 109 від 21.05.2024

Протокол № 110 від 27.05.2024

Протокол № 111 від 18.06.2024

Протокол № 112 від 25.06.2024

Протокол № 113 від 19.07.2024

Протокол № 114 від 23.07.2024

Протокол № 115 від 16.08.2024

Протокол № 116 від 20.08.2024

Протокол № 117 від 21.08.2024

Протокол № 118 від 03.09.2024

Протокол № 119 від 20.09.2024

Протокол № 120 від 24.09.2024

Протокол № 121 від 26.09.2024

Протокол № 122 від 18.10.2024

Протокол № 123 від 22.10.2024

Протокол № 124 від 28.10.2024

Протокол № 125 від 29.10.2024

Протокол № 126 від 15.11.2024

Протокол № 127 від 19.11.2024

Протокол № 128 від 26.11.2024

Протокол № 129 від 03.12.2024

Протокол № 130 від 06.12.2024

Протокол № 131 від 17.12.2024

Протокол № 132 від 20.12.2024

Протокол № 133 від 08.01.2025

Протокол № 134 від 28.01.2025

Протокол № 135 від 14.02.2025

Протокол № 136 від 18.02.2025

Протокол № 137 від 03.03.2025

Протокол № 138 від 10.03.2025

Протокол № 139 від 18.03.2025

Протокол № 140 від 18.03.2025

Протокол № 141 від 31.03.2025