Департамент забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради

Департамент підпорядковано заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконавчого комітету міської ради  

Директор департаменту:

 

ПОЧТАЛІОН ЄВГЕНІЯ ІГОРІВНА

 

Тел. 745-76-76;  745-03-96
e-mail:   e.pochtalion@dniprorada.gov.ua
              dvo@dniprorada.gov.ua
 

Адреса виконавчого органу: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, к.515
Графік прийому громадян: третій четвер місяця з 14.00 до 16.00 к.515


Декларація за 2016 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік

Переглянути структуру департаменту

 

УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОДСТВА ДЕПАРТАМЕНТУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОДСТВА ДЕПАРТАМЕНТУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

ОЛІФЕРЧУК НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

 

Тел. 745-76-76;  745-03-96
e-mail:  n.oliferchuk@dniprorada.gov.ua

Адреса виконавчого органу: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, к.401
Графік прийому громадян: постійно


Декларація за 2016 рік

Структура управління діловодства департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Займана посада

Оліферчук Наталія Олександрівна

Начальник управління

Відділ коректування та організаційної роботи управління

Дрешпак Людмила Вікторівна

Начальник відділу

Щеглакова Наталія Миколаївна

Головний спеціаліст - коректор

Голдінова Галина Григорівна

Головний спеціаліст - коректор

Тараненко Тетяна Сергіївна

Головний спеціаліст - коректор

Комісарова Олена Леонідівна

Головний спеціаліст

Ломанова Ксенія Володимирівна

Головний спеціаліст

Відділ розпорядчої документації управління

Шевелєва Ольга Валеріївна

Начальник відділу

Правда Ганна Олексіївна

Головний спеціаліст

Порубльова Оксана Анатоліївна

Спеціаліст І категорії

Тіпер Ніна Іванівна

Старший інспектор

Ігнатова Світлана Миколаївна

Старший інспектор

Відділ документального забезпечення управління

Чорна Людмила Миколаївна

Начальник відділу

Сектор діловодного контролю відділу

Шевченко Наталія Юріївна

Завідувач сектора

Сячіна Інна Миколаївна

Головний спеціаліст

Бусоргіна Олена Вікторівна

Провідний спеціаліст

Сектор вхідної документації відділу

Томурко Тетяна Леонідівна

Завідувач сектора

Михайліченко Валентина Володимирівна

Головний спеціаліст

Тутова Людмила Валеріївна

Головний спеціаліст

Кудінова Ганна Володимирівна

Головний спеціаліст

Копиленко Юлія Юріївна

Головний спеціаліст

Власова Наталія Федорівна

Спеціаліст І категорії

Абіонян Вікторія Геннадіївна

Старший інспектор

Харченко Олена Євгенівна

Старший інспектор

Сектор вихідної документації відділу

Шейко Лілія Валеріївна

Завідувач сектора

Трубчанінова Лариса Олександрівна

Головний спеціаліст

Герасевич Оксана Сергіївна

Провідний спеціаліст

Сектор архівної роботи відділу

Бібік Ольга Іванівна

Завідувач сектора

Халангот Вікторія Михайлівна

Головний спеціаліст

Затульна Олена Олександрівна

Головний спеціаліст

УПРАВЛІННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ І ЗВІТНОСТІ

Начальник  управління - головний бухгалтер:

 

БАШКІРОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА

 

Тел.: 742-83-24

Графік прийому громадян: постійно

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік

Адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького,75
Електронна пошта: buh_den@ dniprorada.gov.ua

 

Співробітники  відділу:

 

Никіщенко  Олена Анатоліївна

головний  спеціаліст

тел. 744  22  61

Самусєва Ірина Володимирівна

головний  спеціаліст

тел. 745  40  63

Мокрій Альона Вікторівна

головний  спеціаліст

тел. 745  40  63

Морозова Альона Валеріївна провідний  спеціаліст тел. 745  40  63

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ

Начальник  відділу:

 

ЛЕЩЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

 

Тел.: 744-12-13
e-mail:  org@dniprorada.gov.ua
             org.dmr@gmail.com

Адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького,75, каб.502
Графік прийому громадян: перший понеділок місяця 09.00-13.00; 14.00-18.00

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік

Нормативні  акти,  якими  користуються  в  роботі:
-  Конституцією України;
-  Бюджетним  кодексом  України;
-  Цивільним  кодексом  України;
-  Господарським  кодексом  України;
-  Кодексом законів про працю України
-  Законом  України  «Про  місцеве  самоврядування в  Україні»;
-  Законом України «Про  службу  в  органах  місцевого  самоврядування»;
-  Законом  України  «Про  бухгалтерський  облік  та  фінансову  звітність  в  Україні»;
-  Законом  України  «Про  бюджет  України»;
-  Законом України «Про податок з доходів фізичних осіб»;
-  Законом України «Про відпустки»;
-  Закон ом України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у    зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами,зумовленими похованням»;
-  Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»;
-  Постановою Кабінету Міністрів України «Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти»;
-  Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати»;
-  Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі грошової винагороди державним службовцям за сумлінну безперервну працю в органах державної влади, зразкове виконання трудових обов'язків» ;
-  Постановою Кабінету Міністрів України «Про обчислення середньої заробітної плати (доходу) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням»;
-  Постановою  Правління  Національного  банку  України  «Про  затвердження  Положення  про  ведення  касових  операцій  у  національній  валюті  в  Україні»;
-  Наказом  міністерства  фінансів  СРСР  «Про  затвердження  Інструкції  по бухгалтерському  обліку  в  установах  та  організаціях,  що  перебувають на державному  бюджеті СРСР;
-  Наказом  міністерства  фінансів  СРСР  «Про  затвердження  Положення про  документи  та  документообіг  у  бухгалтерському  обліку»;
-  Наказом  міністерства  фінансів  України  «Про  затвердження  Положення про  документальне  забезпечення  записів  у  бухгалтерському  обліку»;
-  Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження документів, що застосовуються у процесі виконання бюджету»;
-  Наказом  Державного казначейства України «Про  затвердження  Інструкції  про  форми  меморіальних ордерів бюджетних установ та порядку  їх складання»;
-  Наказом  Державного казначейства України «Про  затвердження  форм карток і книг аналітичного обліку  бюджетних установ та порядку  їх складання»;
-  Наказом Державного казначейства України «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ і Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ»;
-  Наказом  Державного казначейства України «Про  затвердження  Інструкції  з обліку  коштів, розрахунків та інших активів  бюджетних установ»;
-  Наказом  Державного казначейства України «Про  затвердження  Інструкції  з обліку основних засобів та інших необоротних активів бюджетних установ»;
-  іншими  законами  України,  постановами Верховної Ради України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами    Міністерства  фінансів  України, Державного казначейства  України, рішеннями міської  ради, розпорядженнями  та  дорученнями  міського  голови,  цим  Положенням,  іншими   законодавчими  та  нормативними актами,  які  регулюють  діяльність  виконавчих  органів  місцевого  самоврядування.

 

АРХІВНЕ УПРАВЛІННЯ

Начальник архівного управління:

 

ПРОДАН ГЛІБ МИКОЛАЙОВИЧ

 

Тел.: 52-32-85, 52-32-86

e-mail: g.prodan@dniprorada.gov.ua

Адреса: вул. Орловська, 33-А, м. Дніпро, 49017
Графік прийому громадян начальником управління: перший та останній вівторок місяця з 10.00 до 17.00

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік

Графік прийому відвідувачів:

вул. Орловська, 33-А - вівторок - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00, четвер - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00. Перерва з 13.00 до 14.00.

Співробітники архівного управління:
 

Плаксій Тетяна Семенівна завідувач сектора трудового архіву Тел. 52 32 86
Савінченко Євгенія Миколаївна
завідувач сектора формування Національного архівного фонду, діловодства та контролю
Тел. 52 32 85
Малахова Світлана Олександрівна головний спеціаліст Тел. 52 32 86
Євтухов Михайло Романович головний спеціаліст Тел. 52 32 86
Циганок Наталія Анатоліївна провідний спеціаліст Тел. 52 32 86
Шипунова Наталія Генадіївна головний спеціаліст Тел. 52 32 86
Васильцова Тетяна Георгіївна головний спеціаліст Тел. 52 32 86
Демченко Олена Степанівна провідний спеціаліст сектора трудового архіву Тел. 52 32 86


 

Основні напрями діяльності


1. 3абезпечує збереження, облік та використання:
-    документів Національного архівного фонду, що нагромадилися за час діяльності  існуючих  i тих,  що діяли  раніше  на сучасній території міста, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та орган1зацій;
- документів Національного архівного фонду, що утворилися в процесі діяльності профспілкових, кооперативних, творчих та інших об’єднань громадян, переданих за їх згодою до управління;
-    документів особового походження, що надійшли до управління;
- фотодокументів /негативів i позитивів/ та відеофонодокументів, що мають значення для вивчення історії міста;
-    друкованих, ілюстративних та інших матеріалів, що доповнюють документи apxiву i використовуються для довідково-інформаційної роботи;
-    облікових документів науково-довідкового апарату до документів.
2. Організовує роботу щодо внесення документів до Національного архівного фонду або виключення документів з нього незалежно від форм власності на них, що перебувають на території міста.
3. 3а дорученням Дepжкoмapxiвy контролює дотримання власниками документів Національного архівного фонду вимог законодавства щодо здійснення права власності на зазначені документи.
4. Приймає в установленому порядку для постійного чи тимчасового зберігання документи Національного архівного фонду від органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій міста та громадян i їх об’єднань.
6. Контролює та перевіряє ведення діловодства на підприємствах, в установах i організаціях міста незалежно від форм власності, роботу їх архівів, умови зберігання документів у них, надає їм методичну допомогу у впровадженні прогресивних систем діловодства та зберігання документів.
7. Інформує міську раду, Державний архів Дніпропетровської області про факти втрати, псування, незаконного знищення apxiвних документів та інші порушення законодавства про Національний архівний фонд i архівні установи та охорону й використання документальних пам'яток історії та культури.
8. Організовує надання на договірних засадах послуг підприємствам, установам i організаціям з упорядкування документів та використання їх інформації, розроблення методичних посібників з apxiвнoi справи та діловодства, підвищення кваліфікації працівників архівів та діловодних служб підприємств, установ i організацій.
9. Веде зведений облік архівних документів, що зберігають органи місцевого самоврядування, комунальні підприємства, установи i організації міста, джерела комплектування управління та документів Національного архівного фонду..
10. Створює i вдосконалює науково-довідковий апарат щодо документів Національного архівного фонду, що зберігаються в архіві.
11. Інформує міську раду i районні у місті ради, підприємства, установи i організації про склад i зміст документів, що зберігаються в архіві, надає можливість ознайомлюватися з ними користувачам, організовує використання інформації архівних документів на виставках, у радіо-, телепередачах, пресі тощо.
12. Видає підприємствам, установам i організаціям в установленому порядку архівні довідки, копії та витяги з документів, що перебувають на зберіганні в архіві, а громадянам - довідки соціально-правового характеру.
13. Забезпечує та підтримує функціонування системи управління якістю відповідно до стандартів ДСТУ ISO 9001:2001.
 

Нормативні акти, які використовуються в роботі


1. Закон України від 24.12.93 № 3814-ХІІ „Про Національний архівний фонд і архівні установи” із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 13.12.01 № 2888-ІІІ „Про внесення змін до Закону України „Про Національний архівний фонд і архівні установи”.
2. „Основні правила роботи державних архівів України”, схвалених колегією Держкомархіву України 03.02.04, протокол № 2.
3. Наказ Державного комітету архівів України від 16.03.01 № 16 „Правила роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій”.
4. Постанова Кабінету Міністрів України від  07.05.98 № 639 „Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними архівними установами”.
5. Розпорядження Президента України від 13.04.05 № 957/2005-рп „Про невідкладні заходи щодо збереження національних архівних цінностей України” та доручення до нього Прем’єр-Міністра України від 20.04.05 № 19130/1/1.
6. Постанова Кабінету Міністрів України від  16.11.02 № 1739 „Деякі питання формування і функціонування Національного архівного фонду”.
7. Наказ Державного комітету архівів України від 24 листопада 2005 року № 139 „Про затвердження Порядку користування документами Національного архівного фонду України, що належать державі, територіальним громадам”;
8. Постанова Кабінету Міністрів України від  08.08.07 № 1004 „Про проведення експертизи цінності документів”.
9. Постанова Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 травня 1998 р. № 639” від 30.11.04 року № 1608.
10. Наказ Державного комітету архівів України „Про затвердження Порядку ціноутворення на роботи (послуги), що виконуються державними архівними установами” від 24.01.01 № 6.
11. Регуляторний акт затверджений рішенням Дніпропетровської міської ради від 28.09.11 № 1137 „Про затвердження цін на роботи (послуги), що виконуються архівним управлінням Дніпропетровської міської ради ”
12. Положення про архівне управління Дніпропетровської міської ради, затверджене рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 19.10.2011 року № 61/16.
13. Рішення виконкому Дніпропетровської міської ради від 30.03.11 № 410 „Про внесення змін до рішення виконкому Дніпропетровської міської ради від 29.10.09 № 2697 „Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Дніпропетровської міської ради під час здійснення власних (самоврядних) повноважень органів місцевого самоврядування”;
14. Рішення виконкому Дніпропетровської міської ради „Про внесення змін та доповнень до Регламенту виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради” від 28.09.11 № 1235.
15. Закон  України „Про засади запобігання і протидії корупції”.

 

УПРАВЛІННЯ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ

 

Структура управління:


п/п
Прізвище, імя, по батькові Займана посада Тел.
1

Пацюк Ірина Вікторівна

Декларація за 2016 рік

Начальник управління 744 04 74
2 Одинець  Ольга Іванівна Начальник відділу персоналу 744 04 74
3 Верещак  Оксана Володимирівна Завідувач сектора з організації роботи з персоналом 744 25 93
4 Малишева Катерина Василівна Головний спеціаліст 740 20 41
5 Рибаченко  Оксана Анатоліївна Головний спеціаліст 744 25 93
6 Жос Людмила Григорівна Завідувач сектора навчання та підвищення кваліфікації 744 25 93
7 Кириленко Юлія Сергіївна Головний спеціаліст 744 25 93
8 Ярошевич Тетяна Вікторівна Завідувач сектора нагородної документації 744 25 93
9 Рудкова Людмила Сергіївна Головний спеціаліст 744 25 93
10 Пащенко Анастасія Яківна Головний спеціаліст 744 25 93

Управління у своїй діяльності керується  Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими актами, визначеними законодавством України, постановами і розпорядженнями Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Кодексом законів про працю  України,  розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної та міської рад, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, положенням про управління, Регламентами міської ради та виконавчого комітету Дніпровської міської ради.
 
 
 Основними завданнями  Управління є:


         - реалізація державної політики у сфері державної служби, служби в органах місцевого самоврядування  з питань управління персоналом у виконавчих органах міської ради та на підприємствах, що належать до комунальної власності територіальної громади міста;
         - здійснення    аналітичної  та   організаційної   роботи   з   кадрового  менеджменту;
         - задоволення потреб у кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання;
         - прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, забезпечення їх безперервного навчання;
         - документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування та трудових відносин;
         - організація роботи щодо обробки персональних даних керівників та працівників виконавчих органів, кадрове діловодство яких здійснює Управління, керівників підпорядкованих установ, призначення і звільнення яких здійснюється міським головою та їх захисту від незаконної обробки та незаконного доступу до них.
 
         Управління  відповідно до покладених на нього завдань здійснює такі повноваження:
 
Забезпечує реалізацію вимог чинного законодавства та відповідних нормативно-правових  актів  з  питань  кадрової  роботи  та служби  в  органах місцевого самоврядування, нагород у міській раді та її виконавчих органах, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до комунальної власності територіальної громади міста (далі – підпорядковані установи), здійснює контроль з цих питань та надає організаційно-методичну допомогу районним у місті радам та їх виконавчим органам; разом з відповідними виконавчими органами міської ради узагальнює практику роботи з кадрами, аналізує її, вносить пропозиції щодо її вдосконалення.
 
         Управління  здійснює:


         - призначення, переведення, просування по службі, звільнення  посадових осіб місцевого самоврядування та заохочення;
         - проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них обов‘язків і завдань;
         - атестацію посадових осіб місцевого самоврядування;
         - підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування ;
         - роботу з кадровим резервом;
         - роботу щодо профілактики корупції серед посадових осіб місцевого самоврядування  міської ради;
         - методичне та організаційне забезпечення  роботи кадрових служб підпорядкованих установ
         - веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну ста- тистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчих органів міської ради,  кадрове діло-водство яких здійснює Управління, підпорядкованих установ, в установленому порядку;
         - вивчає професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад у міській раді та її виконавчих органах, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження під час прийняття на службу, ознайомлює з правилами внутрішнього трудового розпорядку,  інструктує з питань техніки безпеки у відповідних приміщеннях;
         - отримує згоди на збір та  обробку персональних даних та проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття вакантних посад,  вручає їм повідомлення  про їх права у сфері  захисту персо -нальних даних.
 - відповідно до вимог Закону України «Про запобігання  корупції» направляє  запити  до відповідних органів для проведення спеціальної перевірки, отримує на них відповіді з метою подальшого вирішення питань щодо призначення на посади та готує довідки про результати спец. перевірки.
         - здійснює обробку персональних даних з метою реалізації трудових відносин, підготовки статистичних, адміністративно-правових, а також внутрішніх документів, з питань реалізації визначених законодавством і колек- тивним договором прав та обов’язків у сфері трудових відносин і соціального захисту, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку  та  у   сфері  управління  людськими   ресурсами.
          - приймає від претендентів на  посади посадових осіб місцевого са- моврядування відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсних комісій, здійснює заходи щодо організації конкурсного відбору на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради.
          - готує білети для проведення іспитів під час конкурсного відбору на посади посадових осіб місцевого самоврядування;
-  готує проекти розпоряджень міського голови про призначення на посади та звільнення з посад, просування по службі,  про відрядження міського голови, заступників міського голови,  працівників виконавчих органів міської ради, кадрове діловодство яких здійснює Управління, керівників самостійних виконавчих органів та комунальних   підприємств міської ради. Оригінали розпоряджень міського голови з кадрових питань зберігаються  в Управління;
         - оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, кадрове діловодство яких здійс-
нює Управління, вносить про це записи до трудових книжок;
         - здійснює заходи щодо ведення комп‘ютерного обліку електронних особових справ  посадових осіб місцевого самоврядування другої – шостої категорій, використання його даних у межах повноважень відповідного виконавчого органу міської ради, супроводження і зберігання відомостей для формування єдиної комп’ютерної системи «Кадри» та  своєчасної підготовки і подання до Національного агентства України з питань державної служби необхідної інформації у встановленому  Національним агентством України з питань державної служби порядку;
         - здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами місцевого самоврядування відомостей про майно, до- ходи, витрати і зобов‘язання фінансового характеру, в тому числі і за кордоном, щодо себе і членів сім‘ї (декларування доходів);
         - у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни,  оформляє документи, пов’язані з проведенням  службового розслідування та застосування заходів дисциплінарного впливу до посадових осіб виконавчих органів, кадрове діловодство яких здійснює Управління, та до керівників самостійних виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств;
         - здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком та зберіганням трудових книжок, особових справ (особових карток) працівників, кадрове діло- водство яких здійснює Управління; 
         - оформляє довідки з місця роботи, веде їх облік, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності в частині, що стосується стажу роботи працівників виконавчих органів, кадрове діловодство яких здійснює Управління;
         - здійснює організаційне забезпечення та бере участь у роботі атеста- ційних комісій, контролює проведення атестації  керівників виконавчих орга- нів міської ради, працівників виконавчих органів, кадрове діловодство яких ве-
де Управління. Узагальнює результати і готує проект відповідного розпорядження міського голови;
         - у роки між атестацією здійснює роботу щодо оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань та обов‘язків. За результатами оцінки готує проект відповідного розпорядження міського голови;
         - готує документи про відрядження, в т.ч. за кордон.    
         - прогнозує динаміку розвитку персоналу, організовує підвищення кваліфікації, стажування, навчання  працівників  виконавчих органів міської ради; 
         - проводить роботу з резервом кадрів на посади заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів,  керівників  виконавчих органів міської ради, інших працівників виконавчих органів, кадрове діловодство яких здійснює Управління.
         - здійснює організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву і контролює виконання особистих планів підготовки осіб, зарахованих до кадрового резерву, аналізує і узагальнює практику формування кадрового резерву у міській раді та її виконавчих органах, у підпорядкованих установах. Здійснює контроль з цих питань та надає організаційно-методичну допомогу районним у місті радам та їх виконавчим органам. Вносить пропозиції щодо вдосконалення цієї роботи;
         - здійснює координацію роботи щодо стажування осіб, зарахованих до кадрового резерву, а також проходження практики студентами вищих навчальних закладів.
         - вносить пропозиції про зарахування до кадрового резерву посадових осіб місцевого самоврядування при плануванні періодичного переміщення та просування по службі.
         - готує методичні матеріали, проводить семінари і заняття, надає консультаційну та практичну допомогу з питань кадрової роботи, управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування;
         - розглядає та вносить пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах посадових осіб місцевого самоврядування, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;
         - планує з урахуванням індивідуальних здібностей, професійної під- готовки та результативності роботи посадових осіб місцевого самоврядування періодичне просування їх по службі у цьому виконавчому органі, а також переведення до іншого виконавчого органу за їх згодою;
         - забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, організовує регулярне навчання посадових осіб, які працюють у вико- навчих органах міської ради, в установленому Законом порядку;
         - готує відповідні матеріали для розгляду на засіданнях комісії щодо присвоєння звання «Почесний громадянин міста Дніпропетровська»;
         - координує роботу виконавчих органів міської ради, закріплених за Почесними громадянами міста, щодо надання їм необхідної допомоги та соціального захисту, аналізує цю роботу і надає пропозиції щодо її поліпшення.
 
Сектор нагородної документації Управління здійснює протокольні заходи:


         -  нагородження державними нагородами України;
         -  нагородження відзнаками Верховної Ради України;
         -  нагородження відзнаками Кабінету Міністрів України;
         -  нагородження відомчими заохочувальними відзнаками;
         -  нагородження відзнаками Дніпропетровської обласної ради;
         -  нагородження   відзнаками  Дніпропетровської  обласної  державної адміністрації;
         -  присвоєння звання «Почесний громадянин міста Дніпропетровська»;
         -  нагородження відзнаками Дніпропетровської міської ради;
         -  нагородження відзнаками Дніпропетровського міського голови;
         -  участь у святкових заходах за участю міського голови;
         -  складання списків державних, професійних і релігійних свят, ювілеїв підприємств, організацій та установ міста, днів народженькерівників держави, області, міста, депутатів, працівників міської ради та її виконавчих органів;
        - привітання телеграмами керівників держави, області, міста, керівництва міської ради та її виконавчих органів, Почесних громадян міста з нагоди державних, професійних, релігійних свят, ювілеїв і пам’ятних дат підприємств, організацій та установ міста та  днів народження;
         - здійснює роботу  з контролю за дотриманням чинного законодавства про державні нагороди України у виконавчих органах міської ради, виконкомах  районних у місті рад, на підприємствах, організаціях, установах міста незалежно від форм власності, у разі подання ними відповідних клопотань;
         - розглядає матеріали та готує необхідні документи для заохочення і нагородження працівників виконавчих органів міської ради, членів терито-ріальної громади міста, громадян України  за особливі заслуги,  веде відповідний облік;
         - здійснює попередній розгляд клопотань про відзначення громадян, які мають відповідні заслуги,  державними та урядовими нагородами України, відзнаками Президента України та Прем‘єр-міністра України, відзнаками та подяками обласної ради та облдержадміністрації, відзнаками та подяками міського голови;
         - надає виконкомам районних у місті рад,  виконавчим органам міської ради, підприємствам, організаціям та установам методичну та практичну допомогу в оформленні нагородних документів;
         - забезпечує своєчасне та якісне складання списків державних, про- фесійних і релігійних свят, ювілеїв та історичних дат створення підприємств, організацій та установ міста, днів народжень керівників держави, області, міста, депутатів, працівників міської ради та її виконавчих органів;
- забезпечує підготовку текстів та виготовлення вітальних адресів, листів тощо з нагоди урочистостей;
         - проводить необхідні організаційно-технічні заходи та бере участь у протокольних заходах за участю міського голови щодо нагородження держав- ними та урядовими нагородами, пам‘ятною медаллю «За заслуги перед містом» та іншими відзнаками міської ради та міського голови;
         - оформляє і видає службові посвідчення.
 

Основні напрями діяльності


1. 3абезпечує збереження, облік та використання:
-    документів Національного архівного фонду, що нагромадилися за час діяльності  існуючих  i тих,  що діяли  раніше  на сучасній території міста, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та орган1зацій;
- документів Національного архівного фонду, що утворилися в процесі діяльності профспілкових, кооперативних, творчих та інших об’єднань громадян, переданих за їх згодою до управління;
-    документів особового походження, що надійшли до управління;
- фотодокументів /негативів i позитивів/ та відеофонодокументів, що мають значення для вивчення історії міста;
-    друкованих, ілюстративних та інших матеріалів, що доповнюють документи apxiву i використовуються для довідково-інформаційної роботи;
-    облікових документів науково-довідкового апарату до документів.
2. Організовує роботу щодо внесення документів до Національного архівного фонду або виключення документів з нього незалежно від форм власності на них, що перебувають на території міста.
3. 3а дорученням Дepжкoмapxiвy контролює дотримання власниками документів Національного архівного фонду вимог законодавства щодо здійснення права власності на зазначені документи.
4. Приймає в установленому порядку для постійного чи тимчасового зберігання документи Національного архівного фонду від органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій міста та громадян i їх об’єднань.
6. Контролює та перевіряє ведення діловодства на підприємствах, в установах i організаціях міста незалежно від форм власності, роботу їх архівів, умови зберігання документів у них, надає їм методичну допомогу у впровадженні прогресивних систем діловодства та зберігання документів.
7. Інформує міську раду, Державний архів Дніпропетровської області про факти втрати, псування, незаконного знищення apxiвних документів та інші порушення законодавства про Національний архівний фонд i архівні установи та охорону й використання документальних пам'яток історії та культури.
8. Організовує надання на договірних засадах послуг підприємствам, установам i організаціям з упорядкування документів та використання їх інформації, розроблення методичних посібників з apxiвнoi справи та діловодства, підвищення кваліфікації працівників архівів та діловодних служб підприємств, установ i організацій.
9. Веде зведений облік архівних документів, що зберігають органи місцевого самоврядування, комунальні підприємства, установи i організації міста, джерела комплектування управління та документів Національного архівного фонду..
10. Створює i вдосконалює науково-довідковий апарат щодо документів Національного архівного фонду, що зберігаються в архіві.
11. Інформує міську раду i районні у місті ради, підприємства, установи i організації про склад i зміст документів, що зберігаються в архіві, надає можливість ознайомлюватися з ними користувачам, організовує використання інформації архівних документів на виставках, у радіо-, телепередачах, пресі тощо.
12. Видає підприємствам, установам i організаціям в установленому порядку архівні довідки, копії та витяги з документів, що перебувають на зберіганні в архіві, а громадянам - довідки соціально-правового характеру.
13. Забезпечує та підтримує функціонування системи управління якістю відповідно до стандартів ДСТУ ISO 9001:2001.
 

Нормативні акти, які використовуються в роботі


1. Закон України від 24.12.93 № 3814-ХІІ „Про Національний архівний фонд і архівні установи” із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 13.12.01 № 2888-ІІІ „Про внесення змін до Закону України „Про Національний архівний фонд і архівні установи”.
2. „Основні правила роботи державних архівів України”, схвалених колегією Держкомархіву України 03.02.04, протокол № 2.
3. Наказ Державного комітету архівів України від 16.03.01 № 16 „Правила роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій”.
4. Постанова Кабінету Міністрів України від  07.05.98 № 639 „Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними архівними установами”.
5. Розпорядження Президента України від 13.04.05 № 957/2005-рп „Про невідкладні заходи щодо збереження національних архівних цінностей України” та доручення до нього Прем’єр-Міністра України від 20.04.05 № 19130/1/1.
6. Постанова Кабінету Міністрів України від  16.11.02 № 1739 „Деякі питання формування і функціонування Національного архівного фонду”.
7. Наказ Державного комітету архівів України від 24 листопада 2005 року № 139 „Про затвердження Порядку користування документами Національного архівного фонду України, що належать державі, територіальним громадам”;
8. Постанова Кабінету Міністрів України від  08.08.07 № 1004 „Про проведення експертизи цінності документів”.
9. Постанова Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 травня 1998 р. № 639” від 30.11.04 року № 1608.
10. Наказ Державного комітету архівів України „Про затвердження Порядку ціноутворення на роботи (послуги), що виконуються державними архівними установами” від 24.01.01 № 6.
11. Регуляторний акт затверджений рішенням Дніпропетровської міської ради від 28.09.11 № 1137 „Про затвердження цін на роботи (послуги), що виконуються архівним управлінням Дніпропетровської міської ради ”
12. Положення про архівне управління Дніпропетровської міської ради, затверджене рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 19.10.2011 року № 61/16.
13. Рішення виконкому Дніпропетровської міської ради від 30.03.11 № 410 „Про внесення змін до рішення виконкому Дніпропетровської міської ради від 29.10.09 № 2697 „Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Дніпропетровської міської ради під час здійснення власних (самоврядних) повноважень органів місцевого самоврядування”;
14. Рішення виконкому Дніпропетровської міської ради „Про внесення змін та доповнень до Регламенту виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради” від 28.09.11 № 1235.
15. Закон  України „Про засади запобігання і протидії корупції”.

Підписка на розсилку Дніпровської міської ради
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner.
Дніпровська міська рада не несе відповідальності за роботу сервісу.
Підписка на електронну газету Дніпровської міської ради
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner.
Дніпровська міська рада не несе відповідальності за роботу сервісу.