Перейти в кабінетКабінет мешканця
Дніпра
Департамент по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради

ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ:
Козік Олександр Олександрович

Адреса: просп. Дмитра Яворницького, 75, каб. 622
Телефон: (056) 744 62 90
Е-mail: [email protected]
Графік прийому громадян: другий четвер кожного місяця 11:00 - 13:00

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ- НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ КООРДИНАЦІЇ РОБОТИ З ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ:
Андрущак Інна Анатоліївна

Адреса: просп. Дмитра Яворницького, 75, каб. 412
Телефон: (056) 744 62 90
Е-mail: [email protected]
Графік прийому громадян: щопятниці 10:00 - 13:00

 

СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ:

  • Керівництво
  • Відділ з роботи по податках та зборах в частині місцевого бюджету
  • Управління координації роботи з податків та зборів місцевого бюджету
  • Відділ моніторингу та координації надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та окремих податків і зборів місцевого бюджету
  • Відділ моніторингу та координації надходжень плати за землю

СПІВРОБІТНИКИ ДЕПАРТАМЕНТУ:

№ з/п

Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

Міський телефон

ДЕПАРТАМЕНТ ПО РОБОТІ З ДОХОДАМИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

1

Директор департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету

Козік Олександр Олександрович

(056) 744 62 90

2

Заступник директора департаменту – начальник управління координації роботи з податків та зборів місцевого бюджету департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету

Андрущак Інна Анатоліївна

(056) 744 62 90

Відділ з роботи по податках та зборах в частині місцевого бюджету

3

Начальник відділу

Толкачова Алеся Анатоліївна

(056) 744 62 90

4 Головний спеціаліст відділу Медведовська Тетяна Вікторівна (056) 744 25 82
5 Головний спеціаліст відділу Блага Олена Іванівна (050) 676 09 71

Управління координації роботи з податків та зборів місцевого бюджету

Відділ моніторингу та координації надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та окремих податків і зборів місцевого бюджету

6

Заступник начальника управління - начальник відділу моніторингу та координації надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та окремих податків і зборів місцевого бюджету

Маротчак Марина Юріївна

(050) 676 09 71

7

Заступник начальника відділу

Петрова Наталя Іванівна

(050) 676 09 71

8

Головний спеціаліст відділу

Гладченко Тетяна Віталіївна

(050) 676 09 71

9

Головний спеціаліст відділу

Зінченко Наталія Юріївна

(050) 676 09 71

10

Головний спеціаліст відділу

Руденська Вікторія Іванівна

(050) 676 09 71

                        Відділ моніторингу та координації надходжень плати за землю

  11 Начальник відділу Каралаш Віолетта Василівна (056) 744 25 82
  12 Головний спеціаліст відділу Бойко Юлія Андріївна (056) 744 25 82
  13 Головний спеціаліст відділу Земцова Ірина Василівна (050) 676 09 71

 

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ КЕРІВНИМ СКЛАДОМ ДЕПАРТАМЕНТУ

Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

Графік прийому, час та кабінет

Директор департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету

 

Козік Олександр Олександрович

другий четвер кожного місяця,

11:00 - 13:00,

каб.622

Заступник директора департаменту – начальник управління координації
роботи з податків та зборів місцевого бюджету департаменту по роботі з
доходами місцевого бюджету

Андрущак Інна Анатоліївна

щопятниці,

10:00 - 13:00,

каб.412

Заступник начальника управління - начальник відділу моніторингу та координації надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та окремих податків і зборів місцевого бюджету

Маротчак Марина Юріївна

щопятниці,

10:00 - 13:00,

каб.727

ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ДЕПАРТАМЕНТУ Є:

  • організація роботи відповідно до чинного законодавства та повноважень щодо здійснення моніторингу закріплених за Департаментом податків та зборів (податку на доходи з фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, єдиного податку, екологічного податку, збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору) для розширення бази та кола об’єктів оподаткування;
  • вжиття заходів спільно з органами Державної податкової служби, виконавчими органами Дніпровської міської ради, структурними підрозділами та територіальними органами Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру тощо, спрямованих на збільшення надходжень дохідної частини Бюджету;
  • розроблення пропозицій з удосконалення бюджетного, податкового та іншого законодавства, пов’язаного із наповненням дохідної частини Бюджету;
  • організація розгляду звернень та запитів з питань, що належать до компетенції Департаменту;
  • організація документообігу з дотриманням правил діловодства;
  • здійснення інших повноважень за дорученням міського голови або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів відповідно до розподілу повноважень, згідно з  чинним законодавством України.

НОРМАТИВНІ АКТИ, ЯКИМИ ДЕПАРТАМЕНТ КОРИСТУЄТЬСЯ В РОБОТІ

Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, а також Положенням про департамент по роботі з доходами місцевого бюджету.

Відповідальні особи за оприлюднення інформації у вигляді відкритих даних департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради:

Руденська Вікторія Іванівна - головний спеціаліст відділу моніторингу та координації надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та окремих податків і зборів місцевого бюджету управління координації роботи з податків та зборів місцевого бюджету департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради, тел.+38 (050) 676 09 71, ел. пошта: [email protected], документ щодо призначення  Розпорядження міського голови "Про визначення відповідальних осіб за підготовку та оприлюднення публічної інформації у формі відкритих данних" від 09.10.2023 № 3-9/10-р, посадова інструкція.

Блага Олена Іванівна - головний спеціаліст відділу з роботи по податках та зборах в частині місцевого бюджету департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради, тел.+38 (050) 676 09 71, ел. пошта: [email protected], документ щодо призначення  - посадова інструкція.

НОВИНИ, ПУБЛІКАЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ

Робота департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської (далі – департамент) направлена на максимальне наповнення бюджету міста Дніпра шляхом виявлення суб’єктів, які не в повному обсязі сплачують податки та залучення їх до оподаткування, оскільки всі платники податків мають бути в рівних умовах.

В період воєнного стану тісна співпраця органів місцевого самоврядування з органами Державної податкової служби нагально демонструє необхідність поглиблення взаємодії та має на меті подальший розвиток та зростання добробуту територіальної громади та держави в цілому.

Одними з джерел наповнення місцевого бюджету є сплата фізичними та юридичними особами плати за користування земельними ділянками та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

На черговому засіданні робочої групи з питання збільшення надходжень до бюджету Дніпровської міської територіальної громади підведено підсумки досягнутих результатів сумісної співпраці Департаменту з Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області та іншими виконавчими органами місцевого самоврядування у 2023 році та січні-лютому 2024 року.

Так за результатами проведеної роботи у 2023 році надійшло 180,7 млн. грн, у т.ч. 133,1 млн.грн. плати за землю та 46,2 млн.грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за січень – лютий 2024 року  надійшло 21,4 млн.грн, у т.ч. 10,5 млн.грн. плати за землю та 10,8 млн.грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Протягом 2023 року проведено 6 робочих зустрічей, у т.ч. 4 наради з питань погашення податкового боргу по місцевих податках, на яких були присутні 13 юридичних осіб – боржників та 2 спільні наради посадових осіб Дніпровської міської ради та Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з керівниками підприємств, по яких наявні ймовірні втрати по місцевих податках. Після проведення зустрічей до бюджету громади надійшло 30,0 млн.грн., у тому числі 29,3 млн.грн. плати за землю та 0,7 млн.грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

За січень – лютий 2024 року за рахунок відпрацювання підприємств-боржників надійшло 6,52 млн.грн., у тому числі 6,1 млн.грн. плати за землю та 0,4 млн.грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Разом з тим, громадянам, які мають заборгованість по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, Департаментом у 4 кварталі 2023 року направлено 715 інформаційних листів щодо наявності податкового боргу та необхідності його погашення та 138 листів у лютому поточного року.

В результаті сплачено 3,3 млн.грн. боргу, в тому числі 2,0 млн.грн у 2023 році та 1,3 млн.грн у січні-лютому 2024 року.

Крім того, на виконання п.5 Протоколу наради Дніпропетровської обласної військової адміністрації з представниками аграрних підприємств та підприємств харчової промисловості області з питань підготовки до проведення комплексу весняно-польових робіт та вирішення проблемних питань галузі агропромислового виробництва від 20.03.2023 року,  Департаментом у межах компетенції та повноважень проводилась масово-роз’яснювальна робота із фізичними особами, власниками земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які одноосібно обробляють такі земельні ділянки та не декларують доходи від продажу власної сільськогосподарської продукції за 2019-2021 роки, перелік яких було отримано від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області. За результатами сумісної роботи до місцевого бюджету ДМТГ надійшло ПДФО (64%) у розмірі 0,1 млн.грн.

Робота департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської ради (далі – Департамент) направлена на максимальне наповнення місцевого бюджету шляхом виявлення суб’єктів, які ухиляються від сплати податків та залучення їх до оподаткування, оскільки всі платники податків мають бути в рівних умовах.

Тісна співпраця органів місцевого самоврядування з органами Державної податкової служби є однією з передумов подальшого розвитку і зростання добробуту територіальної громади та держави в цілому.

Одними з джерел наповнення місцевого бюджету є сплата фізичними та юридичними особами плати за користування земельними ділянками та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

На черговому засіданні робочої групи з питання збільшення надходжень до бюджету Дніпровської міської територіальної громади підведено підсумки досягнутих результатів сумісної співпраці Департаменту з органами податкової служби та іншими виконавчими органами місцевого самоврядування за І півріччя 2024 року.

Так, у І півріччі 2024 року завдяки сумісній роботі Департаменту та органів податкової служби до бюджету Дніпровської міської територіальної громади додатково надійшло:

По платі за землю – 42,3 млн. грн, у т. ч за рахунок:

моніторингу по актуалізації нормативної грошової оцінки, правильності застосування ставок та направлення матеріалів про ймовірні втрати з плати за землю до податкових органів 9,9 млн грн;

відпрацювання боржників юридичних та фізичних осіб по платі за землю 21,7 млн грн;

за результатами розгляду матеріалів на комісії з визначення розміру збитків, заподіяних Дніпровській міській раді, які передані за ініціативою Департаменту 10,7 млн гривень.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 31,2 млн грн, у т. ч за рахунок:

моніторингу та відбору житлової та нежитлової нерухомості, яка належить на праві власності юридичним та/або фізичних особам і підлягає оподаткуванню податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та направлення матеріалів про ймовірні втрати до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області – 27,6 млн грн;

відпрацювання боржників юридичних та фізичних осіб по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 3,6 млн грн.

По транспортному податку – 0,2 млн грн, у т. ч за рахунок:

відпрацювання боржників фізичних осіб по транспортному податку – 0,2 млн грн.

Всього за підсумками роботи Департаменту по координації надходжень до бюджету за І півріччя 2024 року додатково надійшло 73,7 млн гривень.

Також на засіданні особливу увагу приділено змінам податкового законодавства України стосовно припинення дії мораторію на проведення податкових перевірок. На підставі цього та завдяки тісній взаємодії між Департаментом та представниками податкових органів узгоджені подальші заходи щодо пріоритетності відбору платників з плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для проведення по них документальних перевірок у найближчий час.

В умовах воєнного стану особливої актуальності набрала плідна співпраця та спільна робота між Дніпровською міською радою в особі департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської (далі – департамент) та Головним управлінням Державної податкової служби у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС у Дніпропетровській області).

Зокрема, на засіданнях постійно діючої робочої групи з питання збільшення надходжень до бюджету Дніпровської міської територіальної громади обговорюються питання надходження до бюджету місцевих податків та зборів, своєчасне їх нарахування, шляхи залучення до оподаткування суб’єктів, що ухиляються від сплати податків.

Одним із джерел наповнення місцевого бюджету є сплата фізичними особами податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Департаментом згідно функціональних повноважень з метою максимального наповнення місцевого бюджету виявляються суб’єкти, що ухиляються від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які є власниками житлової та/або нежитлової нерухомості що підлягає оподаткуванню вищевказаним податком. Виявлений перелік таких суб’єктів направляється до ГУ ДПС у Дніпропетровській області для подальшого залучення їх до оподаткування.

Так, у 2023 році ГУ ДПС у Дніпропетровській області нараховано податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на загальну суму 141,3 млн.грн по 7701 фізичній особі, в тому числі:

  • за житлову нерухомість 73,3 млн.грн. по 5495 фізичних особах;
  • за нежитлову нерухомість 68,0 млн.грн. по 2206 фізичних особах.

Із нарахованих сум податку фактично сплачено 95,9 млн.грн. 4521 фізичною особою, в тому числі:

  • за житлову нерухомість 48,5 млн.грн. 3036 фізичними особами;
  • за нежитлову нерухомість 47,4 млн.грн. 1485 фізичними особами.

Тоді як, у 2024 році станом 01серпня ГУ ДПС у Дніпропетровській області по м. Дніпру сформовано та направлено 44962 податкових повідомлення рішення на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фізичними особами на загальну суму 220,7 млн.грн. Із яких нараховано 135,6 млн.грн., в тому числі;

  • за житлову нерухомість 83,1 млн.грн. по 6437 фізичних особах;
  • за нежитлову нерухомість 52,5 млн.грн. по 2381 фізичній особі.

Фактично сплачено до бюджету Дніпровської територіальної громади 3649 фізичними особами на загальну суму 72,5 млн.грн., в тому числі:

  •  за житлову нерухомість 41,1 млн.грн. 2478 фізичними особами;
  • за нежитлову нерухомість 31,4 млн.грн. 1171 фізичною особою.

Звичайно обліковуються значні суми податкового боргу по цьому податку, що призводить до внесення податковим органом майна боржника до податкової застави та реєстрації її у відповідному державному реєстрі обтяжень рухомого та нерухомого майна.

Департаментом також проводиться робота з боржниками шляхом інформування і роз’яснення можливих наслідків несплати податкового боргу та проведення робочих нарад з питань погашення податкового боргу по місцевих податках, на які безпосередньо запрошуються платники податків – боржники.

Протягом 2024 року направлено 733 листа громадянам у яких значні суми заборгованості по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. В результаті проведених заходів фізичними особами – боржниками у поточному році сплачено податкового боргу по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки 5,3 млн.грн.

 В умовах воєнного стану співпраця органів місцевого самоврядування з органами Державної податкової служби нагально демонструє покращення наповнення місцевого бюджету, що позитивно впливає на розвиток та добробут територіальних громад та держави в цілому.

Наразі особливої актуальності набрала плідна співпраця та спільна робота між Дніпровською міською радою в особі департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету Дніпровської міської (далі – департамент) та Головним управлінням Державної податкової служби у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС у Дніпропетровській області).

Зокрема, на засіданнях постійно діючої робочої групи з питання збільшення надходжень до бюджету Дніпровської міської територіальної громади обговорюються питання надходження до бюджету місцевих податків та зборів, своєчасне їх нарахування, шляхи залучення до оподаткування суб’єктів, що ухиляються від сплати податків.

Одним з джерел наповнення бюджету громади є сплата фізичними та юридичними особами плати за користування земельними ділянками.

Згідно функціональних повноважень Департаментом здійснюється моніторинг охоплення сплатою платою за землю об’єктів, що підлягають оподаткуванню. У разі виявлення несумлінних землекористувачів, ця інформація направляється до ГУ ДПС у Дніпропетровській області для подальшого вжиття заходів та залучення належних сум плати за землю до бюджету Дніпровської міської територіальної громади.

Так, за результатами моніторингу по актуалізації нормативної грошової оцінки, правильності застосування ставок та направлення в рамках співпраці відповідних матеріалів з плати за землю до ГУ ДПС у Дніпропетровській області, у 2024 році додатково надійшло 28,3 млн.грн.

Також, департаментом по платниках, які мають значні суми податкового боргу з плати за землю проводиться робота шляхом інформування і роз’яснення можливих наслідків несплати заборгованості та проведення робочих нарад з питань погашення податкового боргу по місцевих податках, на які безпосередньо запрошуються платники, керівники та/або уповноважені особи платників – боржників.

Протягом І-ІІІ кварталів 2024 року направлено 227 листів юридичним та фізичним особам, у яких значні суми заборгованості з плати за землю. В результаті проведених заходів землекористувачами, що мали або мають податковий борг по платі за землю сплачено до бюджету 33,9 млн.грн.

Загалом станом на 1 листопада цього року до бюджету Дніпровської міської територіальної громади фактично надійшло 1 332,6 млн.грн. плати за землю, у тому числі:

  • по юридичних особах 1 204,9 млн.грн., де:

  • 396,8 млн.грн. по орендній платі за землю;

  • 808,1 млн.грн. по земельному податку;

  • по фізичним особам 127,7 млн.грн., де:

  • 81,1 млн.грн. по орендній платі за землю з фізичних осіб;

  • 35,5 млн.грн. по земельному податку з фізичних осіб.

  Також, за даними Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у 2024 році сформовано 44 945 податкових повідомлень-рішень з плати за землю та подано 913 податкових декларацій з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) фізичними особами на 88,7 млн.грн. та 56,5 млн.грн. відповідно, з них:

  • по орендній платі за землю з фізичних осіб сформовано 719 податкових повідомленьрішень на суму 51,7 млн.грн. та подано 506 декларацій на суму 42,0 млн.грн.;

  • по земельному податку з фізичних осіб сформовано 44 226 податкових повідомленьрішень на суму 37,0 млн.грн. та подано 407 декларацій на суму 14,5 млн.грн.

         З огляду на позитивні результати в наповнені місцевого бюджету Дніпровської міської територіальної громади платою за землю співпраця між департаментом та  Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області триває. 

РІШЕННЯ МІСЬКОЇ РАДИ ПРО СТАВКИ ТА ПІЛЬГИ МІСЦЕВИХ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ

Незважаючи на виклики воєнного часу влада міста Дніпра намагається максимально підтримувати промисловий розвиток Дніпра, стимулювати мале та середнє підприємництва та зростання зайнятості населення.

Департаментом по роботі з доходами місцевого бюджету координується робота щодо стимулювання та підтримки сумлінних платників.

На засіданні постійно діючої робочої групи з питань збільшення надходжень до бюджету Дніпровської міської територіальної громади під головуванням директора цього департаменту Олександра Козіка обговорено та підтримано ініціативу уряду країни щодо створення та становлення у місті індустріального парку, як основи інноваційно-інвестиційного розвитку регіону.

Згідно із прийнятими урядом нормам індустріальний парк повинен створюватись на спеціальній промисловій території з підготовленою інженерно-транспортною інфраструктурою, набором необхідних сервісів, спрощеними регуляторними процедурами та пакетом інвестиційних стимулів для виробничих та науково-дослідних підприємств.

За ініціативою міської влади у Дніпрі створено та зареєстровано перший Індустріальний парк INNOVATION FORPOST.

Для підтримки фінансової складової та надання можливостей для подальшого інвестування у промисловість міста департаментом проведено ретельний моніторинг та підготовлено проєкт рішення щодо встановлення окремих ставок по майнових податках для учасників індустріального парку.

На засіданні 48 чергової сесії VIII скликання  Дніпровською міською радою рішення від 20.03.2024 № 4/48 прийняте.

Згідно з цим рішенням учасники індустріальних парків:

- по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на перші три роки, після введення в експлуатацію нежитлової нерухомості звільняються від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. За наступні  4 та 5 роки сплачуватимуть  50% від діючих ставок, а з 6 по 10 роки - 85% від діючих ставок.

- по платі за землю, за земельні ділянки у користуванні ставка земельного податку/ річний розмір орендної плати /  (у відсотках від нормативної грошової оцінки-далі НГО) становить 0,01%  – з дати державної реєстрації права користування земельною ділянкою протягом дії воєнного стану та до 31 грудня року, в якому зупинено або скасовано воєнний стан на території України;  0,02% - протягом наступного року після року, в якому зупинено або скасовано воєнний стан на території України;  з початку другого року до завершення п’ятого року – 0,5%; з початку шостого року до завершення десятого року після року, в якому було припинено або скасовано воєнний стан на території України – 1%, у подальшому – як для всіх платників.

За земельні ділянки у власності ставка земельного податку становитиме 0,3% від НГО протягом 5 років (включно) з дати набуття права власності на земельні ділянки, 0,5% з початку шостого року до завершення десятого року (включно) з дати набуття права власності на земельні ділянки, більше 10 років з тієї дати – як для всіх платників. 

Рішення міської ради № 4/48 від 20.03.2024 "Про ставки земельного податку та розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для індустріальних парків міста Дніпра"

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ !

Головне управління ДПС в області нагадує про необхідність сплатити податки!

Місцеві податки повністю залишаються у бюджеті Дніпровської міської територіальної громади, своєчасна їх сплата є запорукою добробуту нашого міста та необхідна для фінансування закладів охорони здоров’я, освіти, вирішення питання вивозу сміття, забезпечення роботи пожежної та охоронної сигналізації, систем вентиляції та відеоспостереження, утримання в належному стані мереж тепло-, водо-, електро-, газопостачання та водовідведення, для їх технічного обслуговування, проведення ремонтно-будівельних робіт з реконструкції та капітального ремонту приміщень та багатьох інших питань.Місцеві податки повністю залишаються у бюджеті Дніпровської міської територіальної громади, своєчасна їх сплата є запорукою добробуту нашого міста та необхідна для фінансування закладів охорони здоров’я, освіти, вирішення питання вивозу сміття, забезпечення роботи пожежної та охоронної сигналізації, систем вентиляції та відеоспостереження, утримання в належному стані мереж тепло-, водо-, електро-, газопостачання та водовідведення, для їх технічного обслуговування, проведення ремонтно-будівельних робіт з реконструкції та капітального ремонту приміщень та багатьох інших питань.

Для ефективного функціонування бюджетної сфери та забезпечення життєво необхідних потреб Дніпровської міської територіальної громади у період дії воєнного стану надзвичайно важливо забезпечити оперативне, належне та безперервне виконання місцевих бюджетів.

З метою інформування про необхідність погашення у найближчий термін податкового боргу по податках, що зараховуються до бюджету Дніпровської міської територіальної громади (адже у період дії воєнного стану наповнення місцевих бюджетів є одним з важливих пріоритетів), ГУ ДПС у Дніпропетровській області надано для розміщення на інформаційних ресурсах міської ради переліки боржників

Інформація отримана від ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо боржників по місцевих податках і зборах із сумою  до 3060 грн станом на 07.03.2025

Перелік фізичних осіб, у яких наявний непогашений податковий борг по місцевим податкам і зборам по Дніпровській ТГ, який обліковувався станом на 01.02.2025, та право податкової застави на майно яких зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна 

Звернутися до Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області для отримання консультацій платникам податків (суми податкового боргу або реквізити для його сплати) можна за телефонами «Гарячих ліній» та електроним адресам ГУ ДПС у Дніпропетровській області:

ТЕЛЕФОНИ  «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ»

Про наявність податкового боргу, його розмір або відстутність податкового боргу: (099) 510 11 50

та за телефонами відділів по роботі з податковим боргом:

Правобережний відділ
(093) 768 49 30, (0562) 34 28 76

Придніпровський відділ
(063) 029 66 41 (36,45,72), (099) 288 01 50

Новомосковський відділ
(063) 029 66 40

Павлоградський відділ
(066) 815 55 48

Кам'янський відділ
(098) 753 08 34

Криворізький відділ
(093) 101 05 12

З питань реєстрації РРО/ ПРРО:

(056) 374 31 10
(056) 374 31 87
(056) 374 86 37
(056) 374 86 42
(056) 399 22 39
(056) 404 06 69
(096) 862 28 63
(063) 343 01 95
(066) 189 31 94
(066) 574 07 78
(066) 571 16 82
(099) 414 77 12

Відповіді на питання стосовно декларування громадянами та самозайнятими особами отриманих доходів:

(097) 048 64 30
(099) 180 61 82
(066) 969 97 49
(068) 559 12 46
(093) 841 28 69
(093) 772 68 47
(096) 876 10 59
(063) 794 79 83

Роз'яснення положень Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану":

(063) 362 54 88

Адміністрування рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів:

(056) 374 31 01
(056) 374 31 07
(096) 149 74 02
(066) 424 35 14

Податок на прибуток, спрощена система оподаткування юридичних осіб (єдиний податок), діяльність неприбуткових організацій:

(056) 374 31 00
(068) 890 19 00

Податок на додану вартість:

(056) 374 86 92
(056) 374 86 93
(068) 072 91 10
(099) 025 68 32

Податкові ризики, питання зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ЄРПН):

(056) 374 31 09
(098) 227 87 66
(066) 982 19 13

ЄСВ, ПДФО, Військовий збір та питання стосовно оподаткування фізичних осіб – стосовно оподаткування фізичних осіб – підприємців (рентна плата з фізичних осіб, єдиний податок, ПДФО, Військовий збір, екологічний податок та ПДВ з фізичних осіб – підприємців):

(098) 294 33 71

Контрольно - перевірочна робота фізичних осіб, в т.ч. фізичних осіб – підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність та контрольно-перевірочна робота юридичних осіб з питань ЄСВ, ПДФО, Військовий збір:

(063) 587 98 58

Відповіді на питання стосовно Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачений фізичними особами; земельний податок та орендна плата з фізичних осіб; транспортний податок; туристичний збір; збір за паркування транспортних засобів сплачений фізичними особами; декларування громадян:

(093) 741 24 13

ДРФО, реєстрація платників ПДВ:

(099) 509 91 53

Облік платників:

(096) 862 28 63

Облік платежів:

(097) 723 06 38

Ліцензування та акцизний податок:

(095) 545 29 77

Контрольно-перевірочна робота юридичних осіб з питань дотримання вимог валютного законодавства:

(099) 029 57 76

Контрольно-перевірочна робота юридичних осіб при процедурі реорганізації, припинення, банкрутство:

(066) 721 08 42

Контрольно-перевірочна робота юридичних осіб:

(066) 379 09 02
(067) 958 04 25

Контрольно-перевірочна робота, фактичні перевірки:

(097) 016 35 56

З питань міжнародного оподаткування та з питань трансфертного ціноутворення:

(056) 374 86 98
(099) 285 33 60

  • Інформацію про стан розрахунків з бюджетом платники податків мають можливість отримати, звернувшись до "Електронного кабінету платника податків", вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/  або через вебпортал ДПС після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису або на письмовий запит щодо наявності або відсутності заборгованості перед бюджетами.
  • Інформація щодо актуальних реквізитів бюджетних рахунків для сплати платежів до бюджету у 2025 році розміщена на субсайті "Головне управління ДПС у Дніпропетровській області" вебпорталу ДПС України https://dp.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv (шлях Головна / ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ / Рахунки для сплати платежів).
  • Звертаємо також увагу, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 22.03.2023 № 148 "Про затвердження Порядку заповнення реквізиту "Призначення платежу" платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення", встановлено порядок заповнення платіжних документів. У разі погашення несплачених грошових зобов'язань - податкового боргу шляхом перерахування коштів на відповідний рахунок податку, застосовується код призначення платежу "140" - надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу.

ЕЛЕКТРОННІ  АДРЕСИ

Месенджер Facebook

Офіційний веб-сайт Головного управління ДПС у Дніпропетровській області