Перейти в кабінетКабінет мешканця
Дніпра
Управління з питань охорони культурної спадщини Дніпровської міської ради

Начальник управління


Лиштва Надія Юріївна

Фактична адреса: місто Дніпро, вулиця Воскресенська, 21
Юридична адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 75
Телефон: +380675603265
Е-mail: [email protected]
Режим роботи: щоденно 09:00 - 18:00, п’ятниця 09:00 - 16:45, перерва 13:00 до 13:45 
Графік прийому громадян: Вівторок, Четвер.
Часи прийому:  11:00-13:00; 14:00-16:00. 

https://www.facebook.com/DepartmentCulturalHeritage


https://heritage.dniprorada.gov.ua 

 

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2017 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2018 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2019 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2020 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2021 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2022 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2023 рік

Заступник начальника управління - начальник відділу інспекційного контролю, обліку та охорони об'єктів культурної спадщини
 

Старостін Валентин Сергійович

Фактична адреса: місто Дніпро, вулиця Воскресенська, 21
Юридична адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 75
Телефон: +380675603265
Е-mail: [email protected]
Режим роботи: щоденно 09:00 - 18:00, п’ятниця 09:00 - 16:45, перерва 13:00 до 13:45 
Графік прийому громадян: Вівторок, Четвер.
Часи прийому:  11:00-13:00; 14:00-16:00. 

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2019 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2020 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2021 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2022 рік

Декларація про майно, доходи, витрати і забов'язання фінансового характеру за 2023 рік

Основні завдання, напрямок діяльності:

- координація діяльності суб’єктів містобудування, у тому числі фізичних та юридичних осіб, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури, щодо збереження традиційного характеру середовища, об’єктів культурної спадщини та врахування вимог пам’яткоохоронного законодавства;
- регулювання правових, організаційних, соціальних та економічних відносин у сфері охорони культурної спадщини з метою збереження та використання об’єктів культурної спадщини у суспільному житті, захисту традиційного характеру середовища міста;
- організація та координація робіт щодо виявлення, паспортизації, ведення обліку та інвентаризації об’єктів культурної спадщини;
- контроль за збереженням і належним використанням об’єктів культурної спадщини, роботами, що проводяться в межах історичних ареалів та традиційному історичному середовищі та на пам’ятках (об’єктах) культурної спадщини;
- розробка концепцій, рекомендацій та програм управління культурною спадщиною.

Нормативні акти:

Конституція України

Закони України:

Про службу в органах місцевого самоврядування
Про запобігання  корупції
Про захист персональних даних
Про звернення громадян
Про охорону культурної спадщини
Про місцеве самоврядування в Україні
Про інформацію
Про доступ до публічної інформації
Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відкритих даних
Про затвердження Плану робіт з оприлюднення наборів даних Дніпровської міської ради у формі відкритих даних

Рішення виконавчого комітету міської ради (регуляторний акт)

Про затвердження Умов опорядження та утримання фасадів будівель і споруд на території м. Дніпра в межах історичних ареалів і на об’єктах культурної спадщини поза межами історич-них ареалів
 

Структура управління:

- Керівництво;

телефон: +380675603265

- Відділ інспекційного контролю, обліку та охорони об’єктів культурної спадщини;

телефон: +380675603648

- Відділ бухгалтерського обліку та організаційної роботи;

телефон: +380675617321

- Юридичний відділ ;

телефон: +380675603648


Графік прийому звернень громадян: 402  каб. Понеділок-Четвер 10:00-16:00, П'ятниця 10:00-13:00. 
Обідня перерва: 13:00-13:45.

Графік прийому кореспонденції: 404 каб. Понеділок-Четвер 10:00-16:00, П'ятниця 10:00-13:00.
Обідня перерва: 13:00-13:45.

 

 

                                                             

 

                                                 СПІВРОБІТНИКИ УПРАВЛІННЯ

1

Начальник управління

Лиштва Надія Юріївна

0675603265

Відділ інспекційного контролю, обліку та охорони об’єктів культурної спадщини

2

Заступник начальника управління - начальник відділу

Старостін Валентин Сергійович

0675603648

3

Заступник начальника відділу

Бєсєдін Олег Вадимович

0675603648

4

Головний спеціаліст

Долотій Ірина Леонідівна
(за контрактом)

0675603648

5

Головний спеціаліст

Єспенкова Валентина Яківна

0675603648

6

Головний спеціаліст

Закидальський Володимир Іванович

0675603648

7

Головний спеціаліст

Моісеєнко Станіслав Олександрович

0675603648

Юридичний відділ

8

Начальник відділу

Іванова Ія Миколаївна

0675603648

9

Заступник начальника відділу

Громова Лариса Анатоліївна

0675603648

10

Головний спеціаліст - юрист

Прокопенко Юлія Вікторівна
(за контрактом)

0675603648

Відділ бухгалтерського обліку та організаційної роботи

11

Начальник відділу - головний бухгалтер

Чичинська Людмила Василівна

0675617321

12

Заступник начальника відділу (питання діловодства та кадрової роботи)

Чабанова Ольга Іванівна

0675617321

13

Головний спеціаліст - бухгалтер

Калюжна Тетяна Володимирівна
(за контрактом)

0675617321

 

 

 

 

 

Шановні суб’єкти звернення!

Звертаємо Вашу увагу на наступне, що в ЦНАП м. Дніпра можливо отримати наступні адміністративні послуги, які надаються управлінням:

  • надання висновку щодо програм та проєктів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам’ятках місцевого значення, історико-культурних заповідних територіях та в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також про-грам та проєктів, реалізація яких може позначитись на стані об’єктів культурної спадщини;
  • надання висновку щодо відчуження або передачі пам’ятки місцевого значення її власником чи уповноваженим ним органом іншим особам у володіння, користування або управління.

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГАМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

НАКАЗ ПРО РОЗПОДІЛ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЯКІ ОТРИМАНІ В ЯКОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

 

Розпорядча діяльність Управління 

Проведені Управлінням закупівлі не потребували обгрунтування.