Комунальне підприємство "Соціально-аналітичний центр сприяння розвитку міста" Дніпровської міської ради

Директор підприємства:
Добаріна Ірина Володимирівна

Автобіографія

Адреса юридична: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Адреса фактична: місто Дніпро, вул. Старокозацька, 58, офіс 463
Телефон: 0730-33-0730
E-mail: [email protected]

Edata
Графік роботи: понеділок - четвер 09:00 - 18:00, п’ятниця 09:00 - 16:45, перерва 13:00 - 13:45
Графік прийому громадян: у робочий час

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2020 рік

 

Метою діяльності Підприємства є вивчення потреб мешканців міста стосовно забезпечення державних стандартів у тому числі у закладах освіти, культури, спорту; підготовка пропозицій щодо оновлення матеріально-технічної бази закладів та здійснення додаткових видів соціального та матеріального забезпечення учнів (вихованців) і соціального обслуговування.

 

Апарат управління
  Директор   Добаріна Ірина Володимирівна
  Заступник директора   Чуб Олександр Сергійович
  Заступник директора   Шаня Кіра Олександрівна
  Головний бухгалтер   Кулагіна Оксана Леонідівна
  Інспектор з кадрів   Редько Світлана Вікторівна
  Аналітик консолідованої інформації   Максимова Тетяна Анатоліївна
Відділ збору та обробки інформації АНД району
  Начальник відділу   Голосна Віта Миколаївна 
  Фахівець   Ассанова Вікторія Василівна
  Фахівець   Єрмілова Оксана Іванівна 
  Фахівець   Перфілова Юлія Олександрівна
  Фахівець   Поліщук Наталія Володимирівна
  Фахівець   Феськін Ігор Олегович
  Фахівець   Чумак Вікторія Володимирівна
Відділ збору та обробки інформації Шевченківського району
  Начальник відділу   Смічкович Едуард Анатолійович
  Фахівець   Волкова Ольга Валеріївна
  Фахівець   Волок Лариса Анатоліївна
  Фахівець   Добкіна Інна Наумівна
  Фахівець   Марчук Світлана Олегівна
  Фахівець   Половой Олександр Леонідович
  Фахівець   Пушкарьова Алла Іванівна
  Фахівець   Чикішева Ірина Валеріївна (відпустка по догляду за дитиною)
Відділ збору та обробки інформації Соборного району
  Начальник відділу   Гайдарьова Світлана Сергіївна
  Фахівець   Костриця Наталія Григорівна
  Фахівець   Мороз Марія Вячеславівна
  Фахівець   Прокоф'єва Галина Миколаївна
  Фахівець   Скачко Віра Семенівна
  Фахівець   Трушкова Алла Сергіївна
  Фахівець   Цибаков Андрій Сергійович
Відділ збору та обробки інформації Індустріального і Самарського районів
  Начальник відділу   Куниця Олександр Сергійович
  Фахівець   Білевич Олена Миколаївна
  Фахівець   Буклєй Сергій Васильович
  Фахівець   Дубров Сергій Борисович
  Фахівець   Кияниця Тетяна Павлівна
  Фахівець   Ковальчук Оксана Володимирівна
  Фахівець   Куцевал Тетяна Олексіївна
  Фахівець   Перепілка Наталія Федорівна
Відділ збору та обробки інформації Центрального і Чечелівського районів
  Начальник відділу   Фатхуллін Ігор Рашитович
  Фахівець   Канцибка Тетяна Олександрівна
  Фахівець   Лєпій Віра Василівна
  Фахівець   Роліна Інга Василівна
  Фахівець   Сивакова Олена Петрівна
  Фахівець   Скорба Інна Леонідівна
  Фахівець   Шувякова Ірина Володимирівна
Відділ збору та обробки інформації Новокодацького району
  Начальник відділу   Гресько Євген Іванович 
  Фахівець   Бачін Віктор Володимирович
  Фахівець   Бачіна Ганна Олександрівна
  Фахівець   Бичкова Вікторія Вікторівна
  Фахівець   Бондарюк Андрій Леонідович
  Фахівець   Діброва Андрій Анатолійович
  Фахівець   Мальцева Марина Леонідівна
  Фахівець   Мачула Євген Володимирович 
  Фахівець   Пасько Анастасія Дмитрівна

 

Розмір оплати праці (посадового окладу, винагороди) директора Комунального підприємства «Соціально-аналітичний центр сприяння розвитку міста» Дніпровської міської ради розраховується на підставі Рішення міської ради від 15.11.2017 № 66/26 «Про затвердження Положення про оплату праці керівників підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Дніпра».

https://dniprorada.gov.ua/uk/Widgets/GetWidgetContent?url=/WebSolution2/wsGetTextPublicDocument?pID=104181&name=66/26

Розмір та порядок формування тарифів на товари, роботи чи послуги КП - інформація відповідно діяльності КП не формується

Баланс на 30.09.2019 / Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2019 року

Баланс на 31.12.2019 / Звіт про фінансові результати за 2019 рік

Згідно п.3 ст.11 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати (подання Звіту про рух горошових коштів та Звіту про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємства не передбачено)

Баланс на 31.03.2020 / Звіт про фінансові результати за І квартал 2020 року

Баланс на 30.06.2020 / Звіт про фінансові результати за І півріччя 2020 року

Баланс на 30.09.2020 / Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2020 року

Баланс на 31.12.2020 / Звіт про фінансові результати за 2020 рік

Згідно п.3 ст.11 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати (подання Звіту про рух горошових коштів та Звіту про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємства не передбачено)

Баланс на 31.03.2021 / Звіт про фінансові результати за І квартал 2021 року

Баланс на 30.06.2021 / Звіт про фінансові результати за І півріччя 2021 року

Згідно п.3 ст.11 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати (подання Звіту про рух горошових коштів та Звіту про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємства не передбачено)

Зовнішній незалежний аудит не проводився

Звернень громадян, пропозицій та скарг не надходило

Показники результативності/ефективності в процесі розробки

Обґрунтування 

технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення,

очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)

Найменування замовника:

Комунальне підприємство «Соціально-аналітичний центр сприяння розвитку міста» Дніпровської міської ради

Код ЄДРПОУ:

19092648

Місцезнаходження замовника:

49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75

Категорія замовника:

Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Назва предмету закупівлі:

Послуги з організації та проведення семінарів

Код та назва відповідних класифікаторів предмета закупівлі:

ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

1 послуга

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:

49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро,

вул. Старокозацька, 58;

відповідно до затверджених сторонами локацій

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:

31 грудня 2021

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

Відкриті торги

UA-2021-10-07-005285-b

 

 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 07.10.2021 №24.

Технічні вимоги (якісні та кількісні) до предмета закупівлі

ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

(Послуги з організації та проведення семінарів)

Послуга з організації та проведення семінарів повинна відповідати чинним нормативно-правовим актам України, які регламентують діяльність у цій сфері.

Заходи з охорони праці, техніки безпеки та охорони довкілля під час надання послуг покладаються на виконавця та на його субпідрядників (у разі залучення). Оформлення цих заходів, контроль за їх дотриманням здійснюється виконавцем відповідно до чинного законодавства України.

Дата проведення: до 31.12.2021року.

Місце проведення: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 58; відповідно до затверджених сторонами локацій.

Тема семінарів: «Особливості впровадження обмежувальних заходів працівниками міської ради для запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 при роботі з мешканцями міста».

Склад та зміст послуги з організації та проведення семінарів:

- оренда приміщення для проведення одного семінару, за адресою м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 58;

- залучення фахівця, який має відповідну кваліфікацію та досвід для проведення трьох семінарів Бабік Людмили Анатоліївни (психолог, педагог, тренер кризового та екстреного психологічного втручання з використанням інноваційних практико-орієнтовних технологій);

- розробка матеріалів для семінарів;

- верстка та друк інформаційної брошури А4, 4+4, мелований папір 150, 180 шт;

- друкування блокнота учасника з логотипом А5, 20 аркушів А5, офсетний папір 80г/м2, 4+0, на пружині 150 шт;

- конспект учасника, А4, 4+0,  10 сторінок,  150 шт;

- розробка дизайну та підготовка до друку поліграфічної продукції;

- оренда ноутбука для проведення трьох семінарів;

- оренда звукопідсилювальної системи та мікрофонів для проведення трьох семінарів;

- оренда системи для відображення відеоконтенту для проведення трьох семінарів;

- кофе-брейк для учасників: забезпечення виготовлення та роздачі не менш 450 порцій бутербродів з сиром, ковбасою, шинкою; не менше 450 порцій кави, вершків до кави, чаю, мінеральної вода; не менше 450 шт. мафінів, цукерок до кави; робота офіціанта для проведення трьох семінарів;

- забезпечення одноразовим посудом (тарілка столова, серветка, стакан) для проведення трьох семінарів;

- адміністрування семінару. До вартості входить сценарій, режисура, адміністрування семінару, транспортні послуги для проведення трьох семінарів.

- забезпечення учасників одноразовими захисними медичними масками з логотипом 1+0, макет надається Замовником не менше 10 000 шт.;

- ручка з логотипом 1+0, з поворотнім механізмом, 150шт;

- забезпечення гелем дезінфікуючим (склад: етанол 70%, ізопропанол, ізопропілміристат, вода дистильована, амінопропанол, гідроксипропілметилцелюлоза, карбомер, екстракти: пшениці, меду та алое вера; барвник, ароматизатор; розмір: 56х70мм; з одного боку брендована поверхня (з нанесенням логотипу) з іншого боку склад засобу)* не менше 10 000 шт.

*розробка індивідуального макету; нанесення індивідуального макету на кожен засіб індивідуального захисту; логотип для формування макету надається Замовником; макет погоджується з Замовником протягом трьох днів з дня підписання договору за результатами закупівлі.

 

Розмір бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення передбачено Планом використання бюджетних коштів на 2021 рік згідно з рішенням міської ради від 16.12.2020 №13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами) та Програмою фінансової підтримки та внесків до статутних капіталів комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради на 2016 – 2022 роки, затвердженою рішенням міської ради від 07.09.2016 №5/13 (зі змінами). КПКВК МБ 0817693 «Інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю» (КЕКВ 2610).

 

Очікувана вартість предмета закупівлі:

Очікувана вартість становить 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, методом порівняння ринкових цін, а саме шляхом пошуку інформації про ціни товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Крім цього, було зібрано 3 комерційні пропозиції серед потенційних надавачів послуг. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, приведено до єдиних умов, враховуючи валюту, умови поставки, умови оплати тощо.

Підписка на розсилку Дніпровської міської ради
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner.
Дніпровська міська рада не несе відповідальності за роботу сервісу.
Підписка на електронну газету Дніпровської міської ради
Розсилка матеріалів виконується за допомогою сервісу Google FeedBurner.
Дніпровська міська рада не несе відповідальності за роботу сервісу.