Предмет господарської діяльності:
— забезпечення раціональної експлуатації приміщень, споруд та обладнання, що перебувають у комунальній власності, або орендуються для розміщення працівників міської ради та її виконавчих органів;
— обслуговування автотранспортом службових поїздок керівного складу міської ради, її виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради;
— своєчасне проведення поточного та капітального ремонтів забезпечення раціональної експлуатації приміщень, споруд і обладнання будинків міської ради та інших будівель і споруд;
— забезпечення ощадливого споживання води, теплової та електричної енергії;
— сприяння та допомога у здійсненні повноважень органів державної влади та місцевого самоврядування, забезпечення їх належного матеріального забезпечення та ефективного функціонування, організація та здійснення закупівель для забезпечення виконання своїх функцій;
— організація співпраці з іншими суб’єктами, організація конкурсів, виставок, конференцій та інших заходів;
— надання керівництву міської ради пропозицій щодо використання робочого простору в будівлях Дніпровської міської ради для розміщення виконавчих органів міської ради;
— проведення технічного обслуговування, дрібного та середнього ремонту автотранспорту;
— надання автотранспорту в оренду;
— надання автотранспортних послуг.
Директор підприємства:
Товмашенко Роман Федорович
Автобіографія
Адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 744-62-82
E-mail: [email protected]
Еdata
Графік роботи: понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця - субота 9:00 - 16:45, перерва 13:00 - 13:45
Графік прийому громадян: понеділок - четвер 13:45 - 18:00
Щорічна декларація директора підприємства за 2015 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2016 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2017 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2018 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2019 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2020 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2021 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2022 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2023 рік
Щорічна декларація директора підприємства за 2024 рік
Заступник директора – начальник відділу фінансово-економічної роботи та договірних відносин:
Шапар Вікторія Сергіївна
Автобіографія
Адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 744-62-82
E-mail: [email protected]
Графік роботи: понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця 9:00 - 16:45, перерва 13:00 - 13:45
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2016 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2017 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2018 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2019 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2020 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2021 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2022 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2023 рік
Заступник директора – начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення:
Яшкін Антон Володимирович
Автобіографія
Адреса: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Телефон: 744-62-82
E-mail: [email protected]
Графік роботи: понеділок - четвер 9:00 - 18:00, п’ятниця 9:00 - 16:45, перерва 13:00 - 13:45
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2020 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2021 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2022 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2023 рік
Щорічна декларація заступника директора підприємства за 2024 рік
Наказ про визначення відповідальної особи за доступ до публічної інформації
Відповідальна особа за розміщення публічної інформації:
Яшкін Антон Володимирович - заступник директора - начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення, e-mail: [email protected]
Розмір оплати праці (посадового окладу, винагороди) директора комунального підприємства розраховується на підставі рішення міської ради від 15.11.2017 № 66/26 «Про затвердження Положення про оплату праці керівників підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Дніпра».
Баланс на 30 вересня 2017 року
Баланс на 31 березня 2018 року
Баланс на 30 вересня 2018 року
Баланс на 31 березня 2019 року
Баланс на 30 вересня 2019 року
Баланс на 31 березня 2020 року
Баланс на 30 вересня 2020 року
Баланс на 31 березня 2021 року
Баланс на 30 вересня 2021 року
Баланс на 31 березня 2023 року
Баланс на 30 вересня 2023 року
Баланс на 31 березня 2024 року
Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2017 року
Звіт про фінансові результати за 2017 рік
Звіт про фінансові результати за І квартал 2018
Звіт про фінансові результати за І півріччя 2018
Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2018 року
Звіт про фінансові результати за 2018 рік
Звіт про фінансові результати за І квартал 2019
Звіт про фінансові результати за І півріччя 2019 року
Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2019
Звіт про фінансові результати за 2019 рік
Звіт про фінансові результати за І квартал 2020
Звіт про фінансові результати за І півріччя 2020 року
Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2020 року
Звіт про фінансові результати за 2020 рік
Звіт про фінансові результати за І квартал 2021
Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2021 року
Звіт про фінансові результати за 2021 рік
Звіт про фінансові результати за 2022 рік
Звіт про фінансові результати за І квартал 2023 рік
Звіт про фінансові результати за І півріччя 2023 року
Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2023 року
Звіт про фінансові результати за 2023 рік
Звіт про фінансові результати за І квартал 2024 рік
Звіт про фінансові результати за І півріччя 2024 року