Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Вівторок, Квіт 25


Ви тут: Вакансії

Шановні відвідувачі та користувачі!

Звертаємо Вашу увагу на те, що документи на заміщення вакантної посади приймаються протягом тридцяти календарних днів від дати опублікування оголошення - кожне оголошення має дату публікації, яка розміщується ліворуч на початку тексту під назвою.
 

Оголошення на вакантні посади адміністратора відділу ЦНАП “ Правобережний ” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади адміністратора відділу ЦНАП “Правобережний” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур  департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13 .

Оголошення конкурсу на вакантні посади головного спеціаліста відділу обліку проживання фізичних осіб управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 9 штатних одиниць)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
головного спеціаліста відділу обліку проживання фізичних осіб  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 9 штатних одиниць)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
 
    Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13.

Оголошення конкурсу на вакантні посади державного реєстратора відділу формування та ведення реєстру територіальної громади управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради

Дніпропетровська міська рада      
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
державного реєстратора відділу формування та ведення реєстру територіальної громади  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
 
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13 .

Оголошення конкурсу на вакантні посади державного реєстратора відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур

 Дніпропетровська міська рада     
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
державного реєстратора відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг  та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
 
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331.

Оголошення конкурсу на вакантні посади державного реєстратора відділу реєстрації майнових прав управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 1 штатна одиниця)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
державного реєстратора відділу реєстрації майнових прав  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта за спеціальністю “ Правознавство”за освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13.
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад до департаменту економіки,фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради

"Дніпровська міська рада відповідно до ст.10 Закону України "Про службу в органах місцевого

самоврядування оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

 

- завідувача сектору зовнішньої документації відділу діловодства та організаційної роботи управління торгівлі департаменту економіки,фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради;

-головного спеціаліста відділу міжнародного співробітництва управління економічного розвитку та інвестицій департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради.

                         
Основні вимоги до кандидатів:

        На посаду завідувача сектору зовнішньої документації відділу діловодства та організаційної роботи

управління торгівлі:

       - повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

      - досвід роботи на керівних посадах у сфері управління не менше 3-х років;

      - вміння працювати з великим об'ємом інформації;

      - основні принципи роботи на комп'ютері та відповідних програмних засобах;

      - розвинені комунікативні навички;

      - вільне володіння дердавною мовою, ділове мовлення.

 

       На посаду головного спеціаліста відділу міжнародного співробітництва управління економічного розвитку та інвестицій:

      - повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

      - вільне володіння державною мовою, ділове мовлення;

      - вільне володіння однією, або декількома іноземними мовами;

      - знання дипломатичного протоколу та етикету;

      - вміння готувати офіційні листи;

      - вміння працювати в стресових ситуаціях.

       Додаткові умови до кандидатів: стратегічне мислення, розвинені аналітичні та організаторські здібності,

відповідальність, організованість, орієнтація на досягнення результату, ініціативність, самостійність  у

виконанні  поставлених  завдань.

 

       Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

- заяву про згоду на обробку персональних даних;

- заяву про участь у конкурсі на ім'я голови конкурсної комісії;

- заповнену особову картку за формою П2ДС з додатком(автобіографія);

- копії документів про освіту;

- копія документу що посвідчує особу;

- копія військового квитка (для військовозобов'язаних);

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік  за формою, 

передбаченою Законом України "Про запобігання корупції".

 

       Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів із дня опублікування, за адресою:

м. Дніпро, проспект Д.Яворницького, 75 кім.304, довідки за тел. 744-63-65.
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради (2 штатні одиниці)

Управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади головного спеціаліста  відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради (2 штатні одиниці)


Вимоги до конкурсантів:
1.Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
2.стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування(державній службі) на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
3. вільне володіння державною мовою;
4.знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
1. заяву на участь у конкурсі;
2. особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
3. 2 фото розміром 3х4 см.;
4. документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5. паспорт;
6. ідентифікаційний код;
7. свідоцтво про одруження;
8. військовий квиток (для військовозобов’язаних);
9. декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
10. письмову згоду на обробку персональних даних

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, довідки за телефоном 744 31 58, кімн. 334

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань внутрішньо переміщених осіб управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради( 2 штатні одиниці)

Управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади головного спеціаліста  відділу з питань внутрішньо переміщених осіб управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради( 2 штатні одиниці)


Вимоги до конкурсантів:
1.Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
2.стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування(державній службі) на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
3. вільне володіння державною мовою;
4.знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
1. заяву на участь у конкурсі;
2. особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
3. 2 фото розміром 3х4 см.;
4. документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5. паспорт;
6. ідентифікаційний код;
7. свідоцтво про одруження;
8. військовий квиток (для військовозобов’язаних);
9. декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
10. письмову згоду на обробку персональних даних

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, довідки за телефоном 744 31 58, кімн. 334

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань учасників АТО, членів їх сімей управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради

Управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади головного спеціаліста  відділу з питань учасників АТО, членів їх сімей управління з питань учасників АТО, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб Дніпровської міської ради


Вимоги до конкурсантів:
1.Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
2. стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
3. вільне володіння державною мовою;
4.знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
1. заяву на участь у конкурсі;
2. особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
3. 2 фото розміром 3х4 см.;
4. документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5. паспорт;
6. ідентифікаційний код;
7. свідоцтво про одруження;
8. військовий квиток (для військовозобов’язаних);
9. декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
10. письмову згоду на обробку персональних даних
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, довідки за телефоном 744 31 58, кімн. 334

Сторінка 7 з 35