Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Неділя, Бер 26


Ви тут: Вакансії

Шановні відвідувачі та користувачі!

Звертаємо Вашу увагу на те, що документи на заміщення вакантної посади приймаються протягом тридцяти календарних днів від дати опублікування оголошення - кожне оголошення має дату публікації, яка розміщується ліворуч на початку тексту під назвою.
 

Оголошення конкурсу на вакантні посади спеціаліста 1 категорії відділу обліку проживання фізичних осіб управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (7 штатних одиниць)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
 спеціаліста 1 категорії відділу обліку проживання фізичних осіб  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (7 штатних одиниць)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         базова вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  бакалавра;                                          
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
    Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13.

Оголошення конкурсу на вакантну посаду головного спеціаліста відділу планово – фінансової діяльності табухгалтерського обліку управління організаційно – фінансового забезпечення департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур

Дніпропетровська міська рада
 
    Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантну посаду головного спеціаліста відділу планово – фінансової діяльності табухгалтерського обліку управління організаційно – фінансового забезпечення департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 2 штатні одиниці)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13.

Оголошення конкурсу на вакантну посаду спеціаліста 1 категорії загального відділу управління організаційно – фінансового забезпечення департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантну посаду спеціаліста 1 категорії загального відділу управління організаційно – фінансового забезпечення департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)
 

Вимоги для конкурсантів:
 
-         базова вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  бакалавра;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13 .

Оголошення конкурсу на вакантні посаді адміністратора відділу ЦНАП “ Лівобережний ” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (3 штатні одиниці)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посаді адміністратора відділу ЦНАП “ Лівобережний ” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур  департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (3 штатні одиниці)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13 .

Оголошення на вакантні посади адміністратора відділу ЦНАП “ Правобережний ” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади адміністратора відділу ЦНАП “Правобережний” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур  департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13 .

Оголошення конкурсу на вакантні посади головного спеціаліста відділу обліку проживання фізичних осіб управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 9 штатних одиниць)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
головного спеціаліста відділу обліку проживання фізичних осіб  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 9 штатних одиниць)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
 
    Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13.

Оголошення конкурсу на вакантні посади державного реєстратора відділу формування та ведення реєстру територіальної громади управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради

Дніпропетровська міська рада      
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
державного реєстратора відділу формування та ведення реєстру територіальної громади  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
 
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13 .

Оголошення конкурсу на вакантні посади державного реєстратора відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур

 Дніпропетровська міська рада     
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
державного реєстратора відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг  та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
 
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331.

Оголошення конкурсу на вакантні посади державного реєстратора відділу реєстрації майнових прав управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 1 штатна одиниця)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
державного реєстратора відділу реєстрації майнових прав  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта за спеціальністю “ Правознавство”за освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13.
 

Сторінка 6 з 35