Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Вівторок, Квіт 25


Ви тут: Вакансії

Шановні відвідувачі та користувачі!

Звертаємо Вашу увагу на те, що документи на заміщення вакантної посади приймаються протягом тридцяти календарних днів від дати опублікування оголошення - кожне оголошення має дату публікації, яка розміщується ліворуч на початку тексту під назвою.
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад в управлінні державного архітектурно-будівельного контролю Дніпровської міської ради: головного спеціаліста – інспектора – 2 од.

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад в управлінні державного архітектурно-будівельного контролю Дніпровської міської ради:

  • головного спеціаліста – інспектора – 2 од.

Вимоги до конкурсантів:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі)  не менше 3 років  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років;

- вільне володіння державною мовою;

- знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

- заяву на участь у конкурсі;

- особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;

- 2 фото розміром  3х4  см;

- документи  про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-  паспорт;

- ідентифікаційний код;

- свідоцтво про одруження;

- військовий квиток (для військовозобов’язаних);

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016  рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;

- письмову згоду на обробку персональних даних

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою: м.Дніпро, вул.Січеславська Набережна, 29-А, довідки за тел.:745-04-92
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу відділу фінансово-бюджетного контролю управління контролю виконання рішень міської ради департаменту забезпечення діяльності Дніпровської міської ради (2 штатні одиниці)

Дніпровська міська рада
Відповідно до ст. 10 Закону України “Про службу  
в органах місцевого самоврядування”
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
спеціаліста І категорії відділу відділу фінансово-бюджетного контролю управління контролю виконання рішень міської ради
департаменту забезпечення діяльності Дніпровської міської ради
(2 штатні одиниці)

 
Вимоги до конкурсантів:
-         базова вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів;
-         без вимог до стажу.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3 х 4 см;
-         документ про освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII;
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
за адресою:
 
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 402,
довідки за тел. 744-68-30, 744-04-74

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

         - головного спеціаліста з кадрової роботи департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради;
         - начальник відділу по роботі з органами самоорганізації населення та об’єднаннями громадян управління внутрішньої та інформаційної політики департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради;
          - спеціаліста І категорії відділу по роботі з органами самоорганізації населення та об’єднаннями громадян управління внутрішньої та інформаційної політики департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради 3 штатні одиниці;

Вимоги для кандидатів на заміщення вакантних посад:
 
1. Для начальника відділу:
-   вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботиза  фахом в органах місцевого самоврядування (на державній службі) не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 3 років;
- знання: законодавчих актів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відділу; форм і методів роботи із засобами масової інформації; правил ділового етикету; основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;
- вільне володіння державною мовою.
 
2. Для головного спеціаліста:
-   вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботиза  фахом в органах місцевого самоврядування (на державній службі) не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2 років;
- знання: законодавчих актів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного структурного підрозділу; правил ділового етикету; основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;
- вільне володіння державною мовою.
 
 
3. Для спеціалістів І категорії:
-   вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра;
-   без вимог до стажу роботи;
- знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;
-   вільне володіння державною мовою.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".
Додаткова інформація щодо порядку проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, розмірів та умов оплати праці надається за телефоном: 744-61-74.
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 49000, м.Дніпро, пр.Дмитра Яворницького, 75, к.612».

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад у департаменті гуманітарної політики Дніпровської міської ради

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад
у департаменті гуманітарної політики Дніпровської міської ради
 
Дніпровська міська рада
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
на заміщення вакантних посад до

 
Управління освіти департаменту гуманітарної політики міської ради:
-          головного спеціаліста сектору загальної середньої освіти відділу навчальної роботи;
-          головного спеціаліста сектору превентивного та фізичного виховання відділу виховної роботи;
-          головного спеціаліста відділу охорони праці та безпеки життєдіяльності.
 
Управління культури департаменту гуманітарної політики міської ради:
-          головного спеціаліста відділу культурно-мистецьких заходів;
-          головного спеціаліста відділу інфраструктури галузі культури міста.
 
Управління молоді, позашкільної освіти та національно-патріотичного виховання департаменту гуманітарної політики міської ради:
-          начальника відділу молодіжної політики та національно-патріотичного виховання.
 
 
Вимоги до конкурсантів:
-          повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-          післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління»;
-          стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) не менше 1 року або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;
-          вільне володіння державною мовою;
-          знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів;
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-          заяву на участь у конкурсі;
-          особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-          2 фото розміром 3х4 см;
-          документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-          паспорт;
-          ідентифікаційний код;
-          свідоцтво про одруження;
-          військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-          декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року
№ 1700-VII;
-          письмову згоду на обробку персональних даних;
Документи подаються власноручно та приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 а, кімн. 507, довідки за тел. 744 53 13

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад в департаменті житлового господарства Дніпропетровської міської ради

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст.10 Закону України “Про службу
в органах місцевого самоврядування “
 
оголошує конкурс
 
на  заміщення вакантних  посад
в департаменті житлового господарства Дніпропетровської міської ради 

 

- Головного спеціаліста загального відділу управління з експлуатації житлового господарства  департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради  – 1 посада;
- Спеціаліста І категорії загального відділу управління з експлуатації житлового господарства департаменту житлового господарства Дніпропетровської міської ради – 1 посада;


Вимоги до конкурсантів:
- Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та  державній службі на керівних посадах (для начальників відділу), на посаді спеціаліста 1-ї категорії (для провідних спеціалістів) або провідного спеціаліста (для головного спеціаліста) не менше 1 року або стаж роботи за фахом інших сферах управління не менше 3-х років;
-  Вільне володіння державною мовою;
-  Впевнене володіння комп’ютерною технікою.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         Заяву на участь у конкурсі;
-         Особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         2 фото розміром 4х6 см;
-         Документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння почесного звання, присудження наукового ступеня;
-         Паспорт;
-         Ідентифікаційний код;
-         Свідоцтво про одруження;
-         Військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-       Декларацію про майно, доходи, витрати, і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07 квітня 2011 року № 3206-VI;
-      Медичну довідку за формою № 133/о про стан здоров’я претендентів на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування;
-         Письмову згоду на обробку персональних даних;
-         Письмову згоду на проведення спеціальної перевірки.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 16, загальний відділ, довідки за тел. 745 49 00.
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад управління реклами Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада

Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу

в органах місцевого самоврядування»

оголошує конкурс

на заміщення вакантних посад
 

  1. Завідувача сектора реклами на транспорті управління реклами Дніпровської міської ради

Вимоги до конкурсантів:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 1 року або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

2. Головного спеціаліста управління реклами Дніпровської міської  ради

Вимоги до конкурсантів:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.


3. Головного бухгалтера управління реклами Дніпровської міської ради

Вимоги до конкурсантів:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

  • заяву на участь у конкурсі;
  • особову картку за формою № П-2 ДС, автобіографію;
  • фото розміром 3х4 см;
  • документ про освіту;
  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • військовий квиток (для військовозобов’язаних);
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
  • письмову згоду на обробку персональних даних.

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів

за адресою: м. Дніпро, просп. Пушкіна, 55, довідки за тел. 376 82 88.

Ооголошення конкурсу на заміщення вакантних посад департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради

“Дніпровська міська рада відповідно до ст. 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” оголошує конкурс на заміщення вакантних посад департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради:


1. Начальника відділу бухгалтерського обліку та господарської діяльності – головного бухгалтера.

Вимоги до конкурсантів:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
–       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років, або стаж роботи за фахом у бюджетних установах не менше 5 років;
–       післядипломна освіта у галузі знань “Державне управління”.
–   вільне володіння державною мовою;
– знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

2. Заступника начальника відділу підготовки договорів управління земельних відносин.
Вимоги до конкурсантів:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
–       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років, або стаж
роботи за фахом на керівних посадах не менше 3 років;
– вільне володіння державною мовою;
– знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
– заяву на участь у конкурсі;
– особову картку за формою П-2 ДС з додатками;
– 2 фото розміром 3 х 4 см;
– документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;
– паспорт;
– ідентифікаційний код;
– свідоцтво про одруження;
– військовий квиток (для військовозобов'язаних);
– декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII;
– письмову згоду на обробку персональних даних.
Документи приймаються протягом тридцятикалендарних днів за адресою: м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75-а, кімн. 46-а, довідки по тел. 744-61-22”.

Оголошує конкурс на заміщення вакантних посад заступника директора, начальника управління, начальниів відділів головних спеціалістів відділів департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради

“Дніпровська міська рада
відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»  
оголошує конкурс
на заміщення вакантних посад
департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради:
 

1. Заступника директора департаменту:

Вимоги до конкурсантів:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 1 року, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
– вільне володіння державною мовою;
–       знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

2. Начальника управління з питань комунальної власності;
– начальника відділу з питань оренди нерухомого майна управління з питань комунальної власності;
– начальника відділу моніторингу та контролю за виконанням умов договорів оренди та договорів купівлі-продажу управління з питань комунальної власності (на термін відпустки для догляду за дитиною);
– начальника відділу діловодства та архівної роботи.

Вимоги до конкурсантів:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
– вільне володіння державною мовою;
– знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

3. Головного спеціаліста відділу з питань приватизації нерухомого майна управління з питань комунальної власності;
–       головного спеціаліста відділу з питань оренди нерухомого майна управління з питань комунальної власності;
– головного спеціаліста відділу моніторингу та контролю за виконанням умов договорів оренди та договорів купівлі-продажу управління з питань комунальної власності (2 посади, 1 - на термін відпустки для догляду за дитиною);
–       головного спеціаліста юридичного відділу.

Вимоги до конкурсантів:
–повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
– вільне володіння державною мовою;
– знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
– заяву на участь у конкурсі;
– особову картку за формою П-2 ДС з додатками;
– 2 фото розміром 3 х 4 см;
– документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження  наукового ступеня, підвищення кваліфікації;
– паспорт;
– ідентифікаційний код;
– свідоцтво про одруження;
– військовий квиток (для військовозобов'язаних);
– декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII;
– письмову згоду на обробку персональних даних.

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75-а, кімн. 46-а,
довідки по тел. 744-61-22”.

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника директора департаменту – начальника управління якості медичної допомоги

Департамент охорони здоров’я населення
 Дніпровської міської ради
відповідно до ст. 10 Закону України
„Про службу в органах місцевого самоврядування”

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

НА ЗАМІЩЕННЯ  ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ:

Заступника директора департаменту –
 начальника управління якості медичної допомоги

 
ВИМОГИ ДО КОНКУРСАНТІВ:
-  повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-  стаж роботи за спеціальністю на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за спеціальністю  на керівних посадах  в інших сферах управління не менше 5 років;
-  вільне володіння державною мовою;
-  впевнене володіння комп’ютерною технікою;
 
  Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром  3х4  см;
-         документ  про освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-    декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошення  за адресою: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75а,  кімн. 313,  тел.  7451160

Сторінка 5 з 35