Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Неділя, Бер 26


Ви тут: Вакансії

Шановні відвідувачі та користувачі!

Звертаємо Вашу увагу на те, що документи на заміщення вакантної посади приймаються протягом тридцяти календарних днів від дати опублікування оголошення - кожне оголошення має дату публікації, яка розміщується ліворуч на початку тексту під назвою.
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад управління реклами Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада

Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу

в органах місцевого самоврядування»

оголошує конкурс

на заміщення вакантних посад
 

  1. Завідувача сектора реклами на транспорті управління реклами Дніпровської міської ради

Вимоги до конкурсантів:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 1 року або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

2. Головного спеціаліста управління реклами Дніпровської міської  ради

Вимоги до конкурсантів:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.


3. Головного бухгалтера управління реклами Дніпровської міської ради

Вимоги до конкурсантів:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

  • заяву на участь у конкурсі;
  • особову картку за формою № П-2 ДС, автобіографію;
  • фото розміром 3х4 см;
  • документ про освіту;
  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • військовий квиток (для військовозобов’язаних);
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
  • письмову згоду на обробку персональних даних.

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів

за адресою: м. Дніпро, просп. Пушкіна, 55, довідки за тел. 376 82 88.

Ооголошення конкурсу на заміщення вакантних посад департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради

“Дніпровська міська рада відповідно до ст. 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” оголошує конкурс на заміщення вакантних посад департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради:


1. Начальника відділу бухгалтерського обліку та господарської діяльності – головного бухгалтера.

Вимоги до конкурсантів:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
–       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років, або стаж роботи за фахом у бюджетних установах не менше 5 років;
–       післядипломна освіта у галузі знань “Державне управління”.
–   вільне володіння державною мовою;
– знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

2. Заступника начальника відділу підготовки договорів управління земельних відносин.
Вимоги до конкурсантів:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
–       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років, або стаж
роботи за фахом на керівних посадах не менше 3 років;
– вільне володіння державною мовою;
– знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
– заяву на участь у конкурсі;
– особову картку за формою П-2 ДС з додатками;
– 2 фото розміром 3 х 4 см;
– документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;
– паспорт;
– ідентифікаційний код;
– свідоцтво про одруження;
– військовий квиток (для військовозобов'язаних);
– декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII;
– письмову згоду на обробку персональних даних.
Документи приймаються протягом тридцятикалендарних днів за адресою: м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75-а, кімн. 46-а, довідки по тел. 744-61-22”.

Оголошує конкурс на заміщення вакантних посад заступника директора, начальника управління, начальниів відділів головних спеціалістів відділів департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради

“Дніпровська міська рада
відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»  
оголошує конкурс
на заміщення вакантних посад
департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради:
 

1. Заступника директора департаменту:

Вимоги до конкурсантів:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 1 року, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
– вільне володіння державною мовою;
–       знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

2. Начальника управління з питань комунальної власності;
– начальника відділу з питань оренди нерухомого майна управління з питань комунальної власності;
– начальника відділу моніторингу та контролю за виконанням умов договорів оренди та договорів купівлі-продажу управління з питань комунальної власності (на термін відпустки для догляду за дитиною);
– начальника відділу діловодства та архівної роботи.

Вимоги до конкурсантів:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
– вільне володіння державною мовою;
– знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

3. Головного спеціаліста відділу з питань приватизації нерухомого майна управління з питань комунальної власності;
–       головного спеціаліста відділу з питань оренди нерухомого майна управління з питань комунальної власності;
– головного спеціаліста відділу моніторингу та контролю за виконанням умов договорів оренди та договорів купівлі-продажу управління з питань комунальної власності (2 посади, 1 - на термін відпустки для догляду за дитиною);
–       головного спеціаліста юридичного відділу.

Вимоги до конкурсантів:
–повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
– вільне володіння державною мовою;
– знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
– заяву на участь у конкурсі;
– особову картку за формою П-2 ДС з додатками;
– 2 фото розміром 3 х 4 см;
– документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження  наукового ступеня, підвищення кваліфікації;
– паспорт;
– ідентифікаційний код;
– свідоцтво про одруження;
– військовий квиток (для військовозобов'язаних);
– декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII;
– письмову згоду на обробку персональних даних.

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75-а, кімн. 46-а,
довідки по тел. 744-61-22”.

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника директора департаменту – начальника управління якості медичної допомоги

Департамент охорони здоров’я населення
 Дніпровської міської ради
відповідно до ст. 10 Закону України
„Про службу в органах місцевого самоврядування”

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

НА ЗАМІЩЕННЯ  ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ:

Заступника директора департаменту –
 начальника управління якості медичної допомоги

 
ВИМОГИ ДО КОНКУРСАНТІВ:
-  повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-  стаж роботи за спеціальністю на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за спеціальністю  на керівних посадах  в інших сферах управління не менше 5 років;
-  вільне володіння державною мовою;
-  впевнене володіння комп’ютерною технікою;
 
  Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром  3х4  см;
-         документ  про освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-    декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошення  за адресою: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75а,  кімн. 313,  тел.  7451160

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу контролю виконання рішень міської ради управління контролю виконання рішень міської ради департаменту забезпечення діяльності Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
Відповідно до ст. 10 Закону України “Про службу  
в органах місцевого самоврядування”

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади
головного спеціаліста відділу контролю виконання рішень міської ради управління контролю виконання рішень міської ради департаменту забезпечення діяльності Дніпровської міської ради

Вимоги до конкурсантів:
-         повна вища освіта відповідно професійного самоврядування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3 х 4 см;
-         документ про освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII;
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів від 08.12.2016 (у газеті "Наше місто" вакансію розміщено 08.12.2016) за адресою:
 
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 402,
довідки за тел. 744-68-30, 744-04-74

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу підготовки проектів рішень міської ради департаменту забезпечення діяльності Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
Відповідно до ст. 10 Закону України “Про службу  
в органах місцевого самоврядування”
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
спеціаліста І категорії відділу підготовки проектів рішень міської ради департаменту забезпечення діяльності Дніпровської міської ради
 

Вимоги до конкурсантів:
-         базова вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів;
-         без вимог до стажу.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3 х 4 см;
-         документ про освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII;
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
за адресою:
 
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 402,
довідки за тел. 744-68-30, 744-04-74

Оголошення конкурсу на вакантні посади головного спеціаліста відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур міської ради

Дніпропетровська міська рада      
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
головного спеціаліста відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
    Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
                      
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
                                      довідки за тел. 0677425331.

Оголошення конкурсу на вакантні посади головного спеціаліста сектору обліку інвентарних та облікових справ управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади головного спеціаліста сектору обліку інвентарних та облікових справ управління адміністративних послуг та дозвільних процедур  департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради ( 1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13

Оголошення конкурсу на вакантні посади спеціаліста 1 категорії відділу ЦНАПу “ Правобережний ” департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

Дніпропетровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
 спеціаліста 1 категорії відділу ЦНАПу “ Правобережний ”  департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради (1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         базова вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  бакалавра;                                          
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижчепровідного спеціаліста не менше  1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел.0677425331, 742-80-13.

Сторінка 5 з 35