Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Неділя, Бер 26


Ви тут: Вакансії

Шановні відвідувачі та користувачі!

Звертаємо Вашу увагу на те, що документи на заміщення вакантної посади приймаються протягом тридцяти календарних днів від дати опублікування оголошення - кожне оголошення має дату публікації, яка розміщується ліворуч на початку тексту під назвою.
 

Оголошення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського забезпечення управління фінансово-економічного забезпечення та інвестицій

Департамент охорони здоров’я населення
 Дніпровської міської ради
відповідно до ст. 10 Закону України
„Про службу в органах місцевого самоврядування”

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
НА ЗАМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВО  ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ:

(основний працівник знаходиться у відпустці по догляду за дитиною)
 
- Головного спеціаліста відділу бухгалтерського забезпечення управління фінансово-економічного забезпечення та інвестицій

 
ВИМОГИ ДО КОНКУРСАНТІВ:
-  повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-  стаж роботи за спеціальністю в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року або стаж роботи за спеціальністю в інших сферах управління не менше 3 років;
-  вільне володіння державною мовою;
-  впевнене володіння комп’ютерною технікою.
 
 Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, з відповідними додатками;
-         фото розміром  3х4  см;
-    документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння почесного звання, присудження наукового ступеня;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-        декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошення  за адресою: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75а,  кімн. 313,  тел.  7451160

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника управління контролю виконання рішень міської ради департаменту забезпечення діяльності Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
Відповідно до ст. 10 Закону України “Про службу  
в органах місцевого самоврядування”
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
начальника управління контролю виконання рішень міської ради
департаменту забезпечення діяльності Дніпровської міської ради

 
Вимоги до конкурсантів:
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3 х 4 см;
-         документ про освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII;
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
за адресою:
 
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 402,
довідки за тел. 744-87-78, 744-04-74

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад завідувача сектору фінансової звітності та контролю департаменту гуманітарної політики

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад
у департаменті гуманітарної політики Дніпровської міської ради
 
Дніпровська міська рада
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
на заміщення вакантних посад до
 
Відділу бухгалтерського обліку та фінансів департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради:
завідувач сектору фінансової звітності та контролю

 
Вимоги до конкурсантів:
-            повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-            післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління»;
-            стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) не менше 1 року або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;
-            вільне володіння державною мовою;
-            знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів;
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-            заяву на участь у конкурсі;
-            особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-            2 фото розміром 3х4 см;
-            документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-            паспорт;
-            ідентифікаційний код;
-            свідоцтво про одруження;
-            військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-            декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня
2014 року № 1700-VII;
-            письмову згоду на обробку персональних даних;
Документи подаються власноручно та приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 а, кімн. 507, довідки за тел. 744 53 13.

Конкурс, оголошений міським головою 19 січня 2017 року, в частині заміщення вакантних посад місцевого самоврядування припинено

До уваги кандидатів на заміщення вакантних посад Дніпровської міської ради!

У зв’язку зі змінами у штатному розписі департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики  Дніпровської міської ради конкурс, оголошений міським головою 19 січня 2017 року, в частині заміщення вакантних посад місцевого самоврядування, а саме: спеціалістів І категорії відділу по роботі з органами самоорганізації населення та об’єднаннями громадян управління внутрішньої та інформаційної політики департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики припинено.

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

 
Вимоги до конкурсантів:
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо -кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
-    документ про освіту;
-    паспорт;
-    ідентифікаційний код;
-    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-    декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-    письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошенняза адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, кімн. 501
довідки за тел. 744-62-78
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста - юрисконсульта відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
головного спеціаліста - юрисконсульта відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

 
Вимоги до конкурсантів:
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо -кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
-    документ про освіту;
-    паспорт;
-    ідентифікаційний код;
-    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-    декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-    письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошенняза адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, кімн. 501
довідки за тел. 744-62-78

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу програмного забезпечення баз даних Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
головного спеціаліста відділу програмного забезпечення баз даних Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

 
Вимоги до конкурсантів:
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо -кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
-    документ про освіту;
-    паспорт;
-    ідентифікаційний код;
-    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-    декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-    письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошенняза адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, кімн. 501
довідки за тел. 744-62-78

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника відділу програмного забезпечення баз даних Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
заступника начальника відділу програмного забезпечення баз даних Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

 
Вимоги до конкурсантів:
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
-    документ про освіту;
-    паспорт;
-    ідентифікаційний код;
-    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-    декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-    письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошенняза адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, кімн. 501
довідки за тел. 744-62-78
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу програмного забезпечення баз даних Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
начальника відділу програмного забезпечення баз даних Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради

 
Вимоги до конкурсантів:
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
-         вільне володіння державною мовою;
-         знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
-    документ про освіту;
-    паспорт;
-    ідентифікаційний код;
-    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-    декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-    письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошенняза адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, кімн. 501
довідки за тел. 744-62-78

Сторінка 3 з 35