Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Вівторок, Квіт 25


Ви тут: Вакансії

Шановні відвідувачі та користувачі!

Звертаємо Вашу увагу на те, що документи на заміщення вакантної посади приймаються протягом тридцяти календарних днів від дати опублікування оголошення - кожне оголошення має дату публікації, яка розміщується ліворуч на початку тексту під назвою.
 

Результати перевірки Головахи П.В.

ІНФОРМАЦІЯ
про результати перевірки, передбаченої Законом України
 «Про очищення влади» щодо Головахи Павла Володимировича

 
Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої  статті 5 Закону України «Про очищення влади» та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 563, проведено перевірку щодо Білич Марію Миколаївну :
1) достовірності вказаних у заяві відомостей щодо незастосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади»;
2) достовірності відомостей щодо наявності майна (майнових прав) відповідність вартості майна (майнових прав), вказаного у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, поданій за минулий рік за формою, що встановлена Законом України «Про засади  запобігання і протидії корупції», набутого за час перебування на посадах, визначених у п. 1-10 частини ст. 2 цього Закону, доходам, отриманим із законних джерел.
За результатами проведеної перевірки становлено, щодо Головахи Павла Володимировича заборони, визначені частиною третьою/четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» не застосовуються
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста сектору вивезення відходів управління комунальної екології відділу природоохоронних заходів департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України « Про службу в органах
місцевого самоврядування»
 
Оголошує конкурс
 
на заміщення вакантної посади:
 
провідного спеціаліста сектору вивезення відходів управління комунальної екології відділу природоохоронних заходів департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради

 
                                      Вимоги до конкурсантів
 
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо- кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді спеціаліста IчиIIкатегорії не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.
- вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.
 
Особи які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заява на участь в конкурсі;
- особову картку за формою № П-2 ДС, автобіографію;
- фото розміром 3х4 см;
- документ про освіту;
- паспорт
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року №1700-V-II;
- письмову згоду на обробку персональних данних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 601
довідки за телефоном 744-25-00

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посад начальника відділу – головного бухгалтера відділу організаційно-фінансової роботи департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України « Про службу в органах
місцевого самоврядування»

Оголошує конкурс
 
на заміщення вакантної посади:
 
Начальника відділу – головного бухгалтера відділу організаційно-фінансової роботи департаменту екологічної політики
Дніпровської міської ради

 
                                      Вимоги до конкурсантів
 
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом у бюджетних установах не менше 5 років;
- вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.
 
Особи які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заява на участь в конкурсі;
- особову картку за формою № П-2 ДС, автобіографію;
- фото розміром 3х4 см;
- документ про освіту;
- паспорт
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року №1700-V-II;
- письмову згоду на обробку персональних данних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 601
довідки за телефоном 744-25-00

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад головних спеціалістів департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України « Про службу в органах
місцевого самоврядування»
 
Оголошує конкурс
 
на заміщення вакантних посад:
 

Департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради:
- головного спеціаліста сектора діловодства та кадрової роботи відділу організаційно-фінансової роботи;
- головного спеціаліста відділу екологічної безпеки управління охорони навколишнього середовища;
- головного спеціаліста відділу природоохоронних заходів управління охорони навколишнього середовища;
- головного спеціаліста відділу екологічного контролю управління комунальної екології.

Вимоги до конкурсантів
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) не менше 1 року, або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.

Особи які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заява на участь в конкурсі;
- особову картку за формою № П-2 ДС, автобіографію;
- фото розміром 3х4 см;
- документ про освіту;
- паспорт
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року №1700-V-II;
- письмову згоду на обробку персональних данних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 601
довідки за телефоном 744-25-00

Оголошення конкурсу на вакантні посади головного спеціаліста відділу реєстрації майнових прав управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (1 штатна одиниця)

Дніпровська міська рада     
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»

оголошує конкурс
 
на вакантні посади
головного спеціаліста відділу реєстрації майнових прав  управління  у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (1 штатна одиниця)
 

Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посадіне нижче провідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
     Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
                                    м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
                                  довідки за тел. 0677425331, 742-80-13.

Оголошення конкурсу на вакантну посаду спеціаліста 1 категорії відділу Центру надання адміністративних послуг м. Дніпра “ Лівобережний ” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур

Дніпровська міська рада        
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантну посаду спеціаліста 1 категорії відділу Центру надання адміністративних послуг м. Дніпра “ Лівобережний ” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради  (1 штатна одиниця)
 

Вимоги для конкурсантів:
 
-         базова вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  бакалавра;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посадіне нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше             3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел. 0677425331, 742-80-13 .

Оголошення конкурсу на вакантні посаді адміністратора відділу Центру надання адміністративних послуг м. Дніпра “ Лівобережний ” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посаді адміністратора відділу Центру надання адміністративних послуг м. Дніпра “ Лівобережний ” управління адміністративних послуг та дозвільних процедур  департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посадіне нижче провідного спеціаліста не менше      1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел. 0677425331, 742-80-13 .

Оголошення конкурсу на вакантні посади головного спеціаліста відділу обліку проживання фізичних осіб управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради ( 2 штатні одиниці)

Дніпровська міська рада     
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на вакантні посади
головного спеціаліста відділу обліку проживання фізичних осіб  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради ( 2 штатні одиниці)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посадіне нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
     Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
                                    м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
                                  довідки за тел. 0677425331, 742-80-13.
 

Оголошення конкурсу на вакантні посади державного реєстратора відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради

 
Дніпровська міська рада 
 
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»

оголошує конкурс
 
на вакантні посади
державного реєстратора відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців  управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг  та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (1 штатна одиниця)

 
Вимоги для конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за  освітньо – кваліфікаційним  рівнем  магістра,  спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посадіне нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3х років;
-         вільне володіння державною мовою.
 
                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заява на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4;
-         документ про  вищу освіту;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
 
м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, кімн. 128
довідки за тел. 0677425331.

Сторінка 2 з 35