Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Четвер, Бер 30


Ви тут: Вакансії

Шановні відвідувачі та користувачі!

Звертаємо Вашу увагу на те, що документи на заміщення вакантної посади приймаються протягом тридцяти календарних днів від дати опублікування оголошення - кожне оголошення має дату публікації, яка розміщується ліворуч на початку тексту під назвою.
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника управління з питань цивільного захисту департаменту громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради

«Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»

Департамент громадського порядку і цивільного захисту

Дніпровської міської ради

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади:

Начальника управління з питань цивільного захисту
департаменту громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради.

Вимоги до конкурсантів:

- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

-  стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3-х років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;

- знання основ державного управління, економіки та управління персоналом;

-   знання форм і методів роботи із засобами масової інформації;

-  вільне володіння державною мовою на рівні ділового спілкування та застосування;

-  впевнене володіння  комп’ютерною технікою.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

  • заяву про участь у конкурсі;
  • особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
  • 2 фото розміром 3х4 см;
  • документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • свідоцтво про одруження;
  • військовий квиток (для військовозобов’язаних);
  • письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Додаткова інформація щодо порядку проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається окремо за телефонами 745-35-26; 74-63-11.

Документи для участі в конкурсі подаються власноручно та приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75, 6-й поверх (каб. 611).
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника відділу юридичної, кадрової роботи, діловодства та інформаційного забезпечення департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради

Департамент транспорту та транспортної інфраструктури

Дніпровської міської ради

Відповідно до ст.10 Закону України

“Про службу в органах місцевого самоврядування”

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади заступника начальника відділу юридичної, кадрової роботи, діловодства та інформаційного забезпечення департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради;


Вимоги до конкурсантів:
 

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом у державній службі (в органах місцевого самоврядування) на керівних посадах чи на керівних посадах  не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років;

- вільне володіння державною мовою;

- знання основних принципів роботи  комп'ютера та відповідних програмних засобів.


Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

заяву на участь у конкурсі;

заповнену особову картку за формою № П-2ДС з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 3 х 4 см;

документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння почесного знання, присудження наукового ступеня;

паспорт;

ідентифікаційний код;

свідоцтво про одруження;

військовий квиток (для військовозобов'язаних);

декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 ріквідповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07 квітня 2011 року № 3206-VI;

письмову згоду на обробку персональних даних;

 

​Документи   приймаються   протягом  30  календарних  днів  з  дня  опублікування оголошення про проведення конкурсу, за адресою:

м. Дніпропетровськ,  просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 402.

Довідки за тел.744-04-74

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади завідувача сектору діловодства відділу юридичної, кадрової роботи, діловодства та інформаційного забезпечення департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради

Департамент транспорту та транспортної інфраструктури

Дніпровської міської ради

Відповідно до ст.10 Закону України

“Про службу в органах місцевого самоврядування”

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади завідувача сектору діловодства відділу юридичної, кадрової роботи, діловодства та інформаційного забезпечення департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради;

Вимоги до конкурсантів:

 

- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом на державній службі на посаді головного спеціаліста чи в інших сферах управління не менше 3 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій;

- вільне володіння державною мовою;

- знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

заяву на участь у конкурсі;

заповнену особову картку за формою № П-2ДС з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 3 х 4 см;

документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння почесного знання, присудження наукового ступеня;

паспорт;

ідентифікаційний код;

свідоцтво про одруження;

військовий квиток (для військовозобов'язаних);

декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 ріквідповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07 квітня 2011 року № 3206-VI;

письмову згоду на обробку персональних даних;

 

Документи   приймаються   протягом  30  календарних  днів  з  дня  опублікування оголошення про проведення конкурсу, за адресою:

м. Дніпропетровськ,  просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 402.

Довідки за тел.744-04-74

 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу юридичної, кадрової роботи, діловодства та інформаційного забезпечення департаментутранспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради

Департамент транспорту та транспортної інфраструктури

Дніпровської міської ради

Відповідно до ст.10 Закону України

“Про службу в органах місцевого самоврядування”

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади начальника відділу юридичної, кадрової роботи, діловодства та інформаційного забезпечення департаментутранспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради;

Вимоги до конкурсантів:

 

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом у державній службі (в органах місцевого самоврядування) на керівних посадах чи на керівних посадах  не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років;

- вільне володіння державною мовою;

- знання основних принципів роботи  комп'ютера та відповідних програмних засобів.


Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

заяву на участь у конкурсі;

заповнену особову картку за формою № П-2ДС з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 3 х 4 см;

документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння почесного знання, присудження наукового ступеня;

паспорт;

ідентифікаційний код;

свідоцтво про одруження;

військовий квиток (для військовозобов'язаних);

декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 ріквідповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07 квітня 2011 року № 3206-VI;

письмову згоду на обробку персональних даних;
 

​Документи   приймаються   протягом  30  календарних  днів  з  дня  опублікування оголошення про проведення конкурсу, за адресою:

м. Дніпропетровськ,  просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 402.

Довідки за тел.744-04-74

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника директора департаменту – начальника управління транспортної інфраструктури департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради

Департамент транспорту та транспортної інфраструктури

Дніпровської міської ради

Відповідно до ст.10 Закону України

“Про службу в органах місцевого самоврядування”

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади заступника директора департаменту – начальника управління транспортної інфраструктури департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради;

Вимоги до конкурсантів:

 

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом у державній службі (в органах місцевого самоврядування) на керівних посадах чи на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років;

- вільне володіння державною мовою;

- знання основних принципів роботи  комп'ютера та відповідних програмних засобів.


Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

заяву на участь у конкурсі;

заповнену особову картку за формою № П-2ДС з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 3 х 4 см;

документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння почесного знання, присудження наукового ступеня;

паспорт;

ідентифікаційний код;

свідоцтво про одруження;

військовий квиток (для військовозобов'язаних);

декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 ріквідповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07 квітня 2011 року № 3206-VI;

письмову згоду на обробку персональних даних;

 

​Документи   приймаються   протягом  30  календарних  днів  з  дня  опублікування оголошення про проведення конкурсу, за адресою:

 

м. Дніпропетровськ,  просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 402.

 

Довідки за тел.744-04-74

Результати перевірки Головахи П.В.

ІНФОРМАЦІЯ
про результати перевірки, передбаченої Законом України
 «Про очищення влади» щодо Головахи Павла Володимировича

 
Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої  статті 5 Закону України «Про очищення влади» та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 563, проведено перевірку щодо Білич Марію Миколаївну :
1) достовірності вказаних у заяві відомостей щодо незастосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади»;
2) достовірності відомостей щодо наявності майна (майнових прав) відповідність вартості майна (майнових прав), вказаного у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, поданій за минулий рік за формою, що встановлена Законом України «Про засади  запобігання і протидії корупції», набутого за час перебування на посадах, визначених у п. 1-10 частини ст. 2 цього Закону, доходам, отриманим із законних джерел.
За результатами проведеної перевірки становлено, щодо Головахи Павла Володимировича заборони, визначені частиною третьою/четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» не застосовуються
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста сектору вивезення відходів управління комунальної екології відділу природоохоронних заходів департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України « Про службу в органах
місцевого самоврядування»
 
Оголошує конкурс
 
на заміщення вакантної посади:
 
провідного спеціаліста сектору вивезення відходів управління комунальної екології відділу природоохоронних заходів департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради

 
                                      Вимоги до конкурсантів
 
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо- кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді спеціаліста IчиIIкатегорії не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.
- вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.
 
Особи які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заява на участь в конкурсі;
- особову картку за формою № П-2 ДС, автобіографію;
- фото розміром 3х4 см;
- документ про освіту;
- паспорт
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року №1700-V-II;
- письмову згоду на обробку персональних данних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 601
довідки за телефоном 744-25-00

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посад начальника відділу – головного бухгалтера відділу організаційно-фінансової роботи департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України « Про службу в органах
місцевого самоврядування»

Оголошує конкурс
 
на заміщення вакантної посади:
 
Начальника відділу – головного бухгалтера відділу організаційно-фінансової роботи департаменту екологічної політики
Дніпровської міської ради

 
                                      Вимоги до конкурсантів
 
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом у бюджетних установах не менше 5 років;
- вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.
 
Особи які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заява на участь в конкурсі;
- особову картку за формою № П-2 ДС, автобіографію;
- фото розміром 3х4 см;
- документ про освіту;
- паспорт
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року №1700-V-II;
- письмову згоду на обробку персональних данних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 601
довідки за телефоном 744-25-00

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад головних спеціалістів департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст. 10 Закону України « Про службу в органах
місцевого самоврядування»
 
Оголошує конкурс
 
на заміщення вакантних посад:
 

Департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради:
- головного спеціаліста сектора діловодства та кадрової роботи відділу організаційно-фінансової роботи;
- головного спеціаліста відділу екологічної безпеки управління охорони навколишнього середовища;
- головного спеціаліста відділу природоохоронних заходів управління охорони навколишнього середовища;
- головного спеціаліста відділу екологічного контролю управління комунальної екології.

Вимоги до конкурсантів
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) не менше 1 року, або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.

Особи які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заява на участь в конкурсі;
- особову картку за формою № П-2 ДС, автобіографію;
- фото розміром 3х4 см;
- документ про освіту;
- паспорт
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року №1700-V-II;
- письмову згоду на обробку персональних данних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 601
довідки за телефоном 744-25-00

Сторінка 1 з 35