Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Неділя, Бер 26


Ви тут: Новини Міський голова Дніпропетровська Борис Філатов дав старт роботі єдиної гарячої лінії для звернень громадян

Міський голова Дніпропетровська Борис Філатов дав старт роботі єдиної гарячої лінії для звернень громадян

   alt25 травня в Дніпропетровську запрацювала єдина гаряча телефонна лінія для звернень мешканців міста – 0800-501-174.
   Міський голова Борис Філатов перерізав символічну стрічку в одному з кабінетів міської ради, де розташований call-центр, та особисто відповів на один із дзвінків. Мешканка Дніпропетровська Наталія Олександрівна звернулася з проханням відновити зовнішнє освітлення у провулку Університетському, де розташований її будинок, та роботу її стаціонарного телефону. Очільник міста запевнив, що ці питанні будуть вирішені в найкоротші терміни.
  «Запуск гарячої телефонної лінії міської ради був однією з основних обіцянок моєї передвиборної кампанії. Під час зустрічей мешканці міста висловлювали побажання, щоб у Дніпропетровську працювала єдина телефонна лінія, на яку можна було б звернутися з різними проблемами, оскільки люди часто не знають, куди дзвонити, до кого звертатися. Тепер для комфорту громадян міська рада створила єдину телефонну лінію. Це перший етап, незабаром запровадимо єдину аварійну службу міста», – зазначив Борис Філатов.
  За словами начальника управління інформатизації міськради Ірини Корецької, гаряча телефонна лінія працюватиме цілодобово. «Зателефонувавши на гарячу лінію, можна отримати будь-яку консультацію, залишити звернення, вирішити те чи інше питання, яке належить до компетенції міської ради та міських служб. Усі отримані запити в електронній формі спрямовуються керівникам профільних департаментів, управлінь міськради, а також міським службам для виконання», – сказала вона. Пані Корецька також додала, що, відповідаючи на дзвінок, оператор з'ясовує в заявника, в якій формі йому зручно отримати відповідь. Якість вирішення проблем мешканців, які звернулися на єдину гарячу лінію, контролюватиметься: її оператори обов'язково з'ясують, чи задоволені заявники результатами. Наразі у call-центрі працюють 10 операторів, ще троє проходять навчання.
  Оператор call-центру Володимир розповів, що в перший день роботи гарячої телефонної лінії встиг прийняти вже не один десяток дзвінків від містян. «Люди переважно звертаються з житлово-комунальними проблемами. Готуючись до роботи оператора call-центру, я пройшов відповідне навчання, довелось вивчити багато законодавчих і регламентних документів, зокрема Закон України «Про звернення громадян» тощо», – сказав працівник.
alt

alt

alt