Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Неділя, Бер 26


Ви тут: Інформація про розгляд звернень громадян за І півріччя 2015 року

Інформація про розгляд звернень громадян за підсумками І півріччя 2015 року

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про розгляд звернень громадян за підсумками І півріччя 2015 року
 

 Протягом 2015 року у Дніпропетровській міській раді постійно вживались заходи з удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення відповідальності керівників виконавчих органів за стан реагування на обгрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян, розв’язання проблем, які спричиняють такі скарги.
 
Завдяки системній роботі  у місті створено необхідні умови для реалізації жителями конституційного права на звернення.
 
За  І півріччя 2015 року до міської ради надійшло 15600 звернень громадян, у них порушено 16 020 питань, що на 15% більше ніж за аналогічний період 2014 року. Найбільше звернень надійшло від жителів Бабушкінського району – 16,3% від загальної кількості звернень, Амур-Нижньодніпровського – 13,7%, найменше надійшло звернень від жителів Самарського району – 5,5% від загальної кількості звернень.
 
Більшість звернень та порушені в них питаня, перш за все, стосуються комунального господарства – 8 309, що становить 53% від загальної кількості звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року кількість звернень з цих питань збільшилась на 8,6%. А саме: кількість звернень з питань підтоплення збільшилась на 70%, газопостачання – на 49%, електропостачання – на 34%, ремонту зливостоків – на 22%, теплопостачання – на 10%. Зменшилась кількість звернень з питань зовнішнього освітлення – на 47%, благоустрою подвір’я – на 41%, накриття колодязів – на 31%, ремонту дорожнього покриття – на 30%, вивезення сміття – на 25, водопостачання – на 21%, видалення дерев – на 12%.
 
За І півріччя 2015 року з  питань експлуатації та ремонту житла надійшло  2 515 звернень, що на 16% більше ніж за  аналогічний період 2014 року, це становить 16% від загальної кількості звернень. Збільшилась кількість звернень з питань ремонту міжпанельних швів будинку – на 75%, ремонту покрівель – на 44%, ремонту ліфтів – на 12%. Зменшилась кількість звернень з питань ремонту санітарно-технічних систем у підвалі будинків – на 18%, ремонту під’їздів – на 7%.
 
З питань соціального захисту населення надійшло 4 285 звернень, що становить 27% від загальної кількості звернень. У порівнянні з  аналогічним періодом 2014 року кількість звернень з  питань соціального захисту населення збільшилась на 45%. Це питання надання матеріальної допомоги – 70%, отримання субсидій – 10%, отримання соціальних виплат – 11% тощо. Кількість звернень з питань виплати заборгованості заробітної плати зменшилась на 35%.
 
Збільшилась кількість звернень з питань зв’язку – на 68%, охорони здоров’я – на 32%, сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту – на 12%,  освіти – на 7%.
 
Зменшилась кількість звернень з питань культури – на 51%, торгівлі на 19%, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – на 17%, житлових питань – на 16%,  земельних відносин – на 14%, транспорту - на 9%.
 
Від вищих органів влади на розгляд та виконання протягом І півріччя 2015 року надійшло 10 730 доручень за зверненнями громадян, що становить 69% від загальної кількості звернень та на 1,5% більше ніж за аналогічний період 2014 року. Від Дніпропетровської обласної державної адміністрації надійшло 640 доручень за зверненнями громадян, що становить 6% від загальної кількості звернень від вищих органів влади. З Державної установи „Урядовий контактний центр” надійшло 4 350 звернень  (40%  від загальної кількості звернень від вищих органів влади).Від Контакт-центру „Гаряча лінія голови облдержадміністрації” надійшло 5 350 доручень за зверненнями громадян, це становить 50% від загальної кількості звернень від вищих органів влади.
      
Особистий прийом громадян  керівництвом міської ради та її виконкому ведеться   відповідно   до    розпорядження    міського   голови    від  14.02.2015 
№ 58-р.  Дні та години особистого прийому оприлюднено у засобах масової інформації та на веб-порталі міської ради. За І півріччя 2015 року на особистому прийомі у керівництва міської ради та її виконкому було прийнято 690 відвідувачів. Керівництвом міської ради та її виконкому за звітний період проведено 48 особистих прийомів громадян.
 
         Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 6 980 (45% від загальної кількості звернень), що на 17% більше ніж за аналогічний період 2014 року. Частка звернень від робітників становить 15%, безробітних – 4,5%, працівників бюджетної сфери – 2,2%, підприємців – 1,4%.
 
        Значна кількість звернень – 5 530, або 35% від загальної кількості, надійшли від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасників АТО які потребують особливої уваги щодо задоволення їх нагальних потреб.
 
За І півріччя 2015 року до міської ради надійшло 520 колективних звернень від громадян, що на 40% більше ніж за аналогічний період 2014 року, це становить 3% від загальної кількості звернень. Головним чином  мешканці міста стурбовані незадовільним станом будинків, мереж теплопостачання та водопостачання, під’їздів, благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг тощо.
 
Продовжує свою роботу щотижнева пряма телефонна лінія „Міська влада на прямому зв’язку”. З багатьох проблем приймаються невідкладні рішення, надаються роз’яснення. За І півріччя 2015 року на пряму телефонну лінію надійшло 150 дзвінків від мешканців міста, на всі звернення надано роз’яснення.
    
Робота зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі у  міській раді.