Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Вівторок, Квіт 25


Ви тут: Інформація про розгляд звернень громадян за 9 місяців 2014 року

Інформація про розгляд звернень громадян за 9 місяців 2014 року

За  9 місяців 2014 року до міської ради надійшло 20 410 звернень громадян, у них порушено 22 450 питань, що на 6% менше ніж за аналогічний період 2013 року. Найбільше звернень надійшло від жителів Бабушкінського району – 18% від загальної кількості звернень, Амур-Нижньодніпровського – 14%, Ленінського – 13%, найменше надійшло звернень  від жителів Самарського району – 5% від загальної кількості звернень.
 
Більшість звернень та порушені в них питання, перш за все, стосуються комунального господарства – 11 450, що становить 56% від загальної кількості звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року кількість звернень з цих питань зменшилась на 18%. А саме: кількість звернень з питань накриття колодязів зменшилась на 58%, підтоплення – на 55%, благоустрою прибудинкових територій – на 48%, ремонту зливостоків  – на 48%, ремонту дорожнього покриття – на 25%, теплопостачання – на 17%, водопостачання на – 13%, видалення аварійних дерев, вивезення сміття  – на 12%. Збільшилась кількість звернень з питань електропостачання – на 4%, зовнішнього освітлення – на 10%, газопостачання  – на 4%.
 
 За 9 місяців 2014 року з питань  експлуатації  та ремонту житла надійшло 3 243 звернень, що на 32% менше ніж за  аналогічний період 2013 року і становить 16% від загальної кількості звернень. Зменшилась кількість звернень з питань ремонту санітарно-технічних систем у підвалі будинків на – 53%, ліфтів – на 33%, ремонту покрівель – на 31%, ремонту під’їздів – на 30%.
 
Існує тенденція щодо збільшення кількості звернень з питань соціального захисту населення. За звітний період надійшло 3 829 звернень, що становить 19% від загальної кількості звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року кількість звернень з  питань соціального захисту населення збільшилась на 39%. Це питання надання матеріальної допомоги – 64%, отримання соціальних виплат, субсидій – 32% тощо. Кількість звернень з питань виплати заборгованості заробітної плати зменшилась на 12% у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року.
 
Зменшилась кількість звернень з питань зв’язку на 50%, землекористування – на 27%, транспорту – на 23%, освіти – на 15%, охорони здоров’я – на 9%, забезпечення дотримання законності та охорони  правопорядку – на 7%. Збільшилась кількість звернень з житлових питань – на 12%, торгівлі  - на 5%.
 
Від вищих органів влади на розгляд та виконання протягом 9 місяців 2014 року надійшло 16 250 доручень за зверненнями громадян, що становить 79% від загальної кількості звернень та на 6%  менше ніж за аналогічний період 2013 року. Від Дніпропетровської обласної державної адміністрації надійшло 1 162 доручення за зверненнями громадян, що становить 7% від загальної кількості звернень від вищих органів влади. З Державної установи „Урядовий контактний центр” надійшло 4 390 звернень  (27%  від загальної кількості звернень від вищих органів влади).Від Контакт-центру «Гаряча лінія голови обладміністрації» надійшло 10 205 доручень за зверненнями громадян і становить 63% від загальної кількості звернень від вищих органів влади. Як свідчить аналіз, 76% звернень мешканців міста до Контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» стосується питань комунального господарства. 41% звернень мешканців міста до Державної установи «Урядовий контактний центр» стосується питань комунального господарства,  31% - соціального захисту.
      
 За 9 місяців 2014 року на особистому прийомі у керівництва міської ради та її виконкому  було прийнято 690 відвідувачів, з них на особистих виїзних прийомах прийнято 87 відвідувачів.  Керівництвом міської ради та її виконкому з початку 2014 року проведено 124 особистих прийомів громадян, з них 32 виїзних.
 
         Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (41% від загальної кількості звернень). Частка звернень від робітників складає 16%, безробітних – 5%, працівників бюджетної сфери – 2%, підприємців – 2%.
 
        Значна кількість звернень – 7 873, або 39% від загальної кількості, надійшли від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які потребують особливої уваги щодо задоволення їх нагальних потреб.
 
За 9 місяців 2014 року до міської ради надійшло 400 колективних звернень від громадян, що на 50% менше ніж за аналогічний період 2013 року, це становить 2% від загальної кількості звернень. Головним чином  мешканці міста стурбовані незадовільним станом будинків, мереж теплопостачання та водопостачання, під’їздів, благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг тощо.
 
Повторних звернень надійшло 1 250, що становить 6% від загальної кількості звернень, основними причинами їх надходження є невдоволення громадян результатами розгляду.За даними аналізу повторних звернень визначено, що 76% звернень – скарги на незадовільне надання комунальних послуг, ремонт житлових будинків, 5% - знесення кіосків,  4% - щодо поліпшення житлових умов, 4% - з питань земельних відносин, тощо.
 
Для запобігання виникненню повторних звернень відділом з організації роботи зі зверненнями громадян  Дніпропетровської міської ради систематично проводиться аналіз причин таких звернень, складається їх перелік для подальшої роботи виконавчих органів міської ради щодо  вирішення по суті порушених у них питань.
 
Найбільше розглянуто звернень управлінням житлового господарства Дніпропетровської міської ради – 5 264, що становить 26% від загальної кількості звернень, управлінням праці та соціального захисту населення Дніпропетровської міської ради – 4 459 (22% від загальної кількості звернень), департаментом житлово-комунального господарства та капітального будівництва Дніпропетровської міської ради – 2 484, (12% від загальної кількості звернень), департаментом корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради – 1 115 (5,4%).
 
Продовжує свою роботу щотижнева пряма телефонна лінія «Міська влада на прямому зв’язку». З багатьох проблем приймаються невідкладні рішення, надаються роз’яснення. За 9 місяців 2014 року на прямі телефонні лінії надійшло 220 дзвінків від мешканців міста, на всі звернення надано роз’яснення.
 
Питання виконавської дисципліни і стан роботи зі зверненнями громадян систематично заслуховуються на апаратних нарадах у виконкомах міської та районних у місті рад, виконавчих органах міської ради, службах міста.
    
Робота зізверненнями громадян постійно перебуває на контролі у  міськійраді.