Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Вівторок, Квіт 25


Ви тут: Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік


          За  2014 рік до міської ради надійшло 8 156 звернень громадян, у них порушено 9 890  питань, що на 14% менше ніж за 2013 рік. Найбільше звернень надійшло від жителів Бабушкінського району – 18,2% від загальної кількості звернень, Ленінського – 13,5%, Амур-Нижньодніпровського – 13,4%, найменше надійшло звернень від жителів Самарського району – 5,4% від загальної кількості звернень.

          Більшість звернень та порушені в них питання, перш за все, стосуються житлово-комунального господарства – 2 796, що становить 34% від загальної кількості звернень. У порівнянні з 2013 роком кількість звернень з цих питань зменшилась на 25%.
 
          Так, з питань ремонту дорожнього покриття кількість звернень зменшилась – на 50%, ремонту зливостоків – на 49%, вивезення сміття – на 36%,  зовнішнього освітлення – на 47%, благоустрою подвір’я – на 49%, влаштування дитячого майданчика – на 73%. Збільшилась кількість звернень з питань  видалення аварійних дерев – на 26%.
 
          Спостерігається тенденція щодо зменшення кількості звернень з питань ремонту  та експлуатації житла. За  2014 рік  з цих питань надійшло  860 звернень, що на 36% менше ніж за  2013 рік і становить 10% від загальної кількості звернень. Зменшилась кількість звернень з питань  ремонту покрівель  будинків – на 25%, ремонту під’їздів – на 11%, ремонту ліфтів -  на 37%, ремонту каналізаційних систем – на 37%.
 
          Велика кількість звернень стосується соціального захисту населення – 3 041, що становить 37% від загальної кількості звернень. Кількість звернень з цих питань збільшилась на 33%.  В основному, це питання надання матеріальної допомоги на лікування та придбання ліків, оплату комунальних послуг, виплати заборгованості із заробітної плати тощо.
 
          З питань земельних відносин протягом 2014 року надійшло 434 звернення, що на 38% менше ніж у 2013 році. Майже 21% цих звернень стосуються приватизації земельних ділянок, 24% - земельних конфліктів, 26% - виділення земельних ділянок.
 
          Зменшилась кількість звернень з питань  праці та заробітної плати – на 48%, освіти – на 38%, охорони здоров’я – на 23%, житлових питань – на 13%, забезпечення дотримання законності та правопорядку – на 7%.
 
          Від вищих органів влади на розгляд та виконання протягом 2014 року надійшло 2 345 доручень за зверненнями громадян, що становить 28% від загальної кількості звернень та на 34% менше ніж за 2013 рік. Найбільша кількість доручень надійшла від Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 1 536, що становить 65% від загальної кількості звернень від вищих органів влади.
 
          Від «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» на виконання надійшло 14 340 доручень. Як свідчить аналіз 76% звернень мешканців міста стосується питань житлово-комунального господарства. Від державної установи „Урядовий контактний центр” надійшло 6 785 доручень за зверненнями громадян.
      
          За 2014рік на особистому прийомі у керівництва міської ради та її виконкому  було прийнято 873 відвідувача, з них на особистих виїзних прийомах прийнято 198 відвідувачів.  Керівництвом міської ради та її виконкому за 2014 рік проведено 185 особистих прийомів громадян, з них 62 виїзних.
 
          Значна кількість звернень – 3 464, або 42% від загальної кількості, надійшли від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, членів багатодітних сімей та ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які потребують особливої уваги щодо задоволення їх нагальних потреб.
 
          За 2014 рік до міської ради надійшло 594 колективних звернення від громадян, що на 37% менше ніж за 2013 рік, та становить 7,3% від загальної кількості звернень. Головним чином  мешканці міста стурбовані незадовільним станом будинків, під’їздів, благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг, самовільного будівництва,  виплати заборгованості із заробітної плати.
 
          Повторних звернень надійшло 563, що становить 5% від загальної кількості звернень.За даними аналізу повторних звернень визначено, що 58% звернень – скарги на незадовільне надання комунальних послуг, ремонт житлових будинків, 12% - щодо поліпшення житлових умов, 9% - з питань земельних відносин, 7% - незгода з рішеннями виконавчої чи судової влади.
 
          Продовжує свою роботу щотижнева пряма телефонна лінія «Міська влада на прямому зв’язку». З багатьох проблем приймаються невідкладні рішення, надаються роз’яснення. За 2014 рік на пряму телефонну лінію надійшло 267 дзвінків від мешканців міста, на всі звернення надано роз’яснення.
 
          Питання виконавської дисципліни і стан роботи зі зверненнями громадян систематично заслуховується на апаратних нарадах у виконкомах міської та районних у місті рад, виконавчих органах міської ради, службах міста.
 
          Робота зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі у  міськійраді, вживаються заходи щодо її вдосконалення.