Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Вівторок, Бер 28


Ви тут: Головна
Четвер, 24 березня 2016
Ще один крок назустріч громаді: Борис Філатов зустрівся з представниками Європейської Асоціації Місцевої Демократії – ALDA
Четвер, 24 березня 2016, 17:22
altДо Дніпропетровська прибули представники  Європейської Асоціації Місцевої Демократії – ALDA. Це неурядова організація, яка ставить перед собою мету розвитку громадянського суспільства в різних країнах світу. Як цю роботу вже реалізовано в Грузії і на що слід звернути увагу у Дніпропетровську – про це міський голова Борис Філатов і його перший заступник Дмитро Погребов говорили в ході зустрічі із закордонною делегацією.
В ході зустрічі обговорили можливі  спільні кроки в розвитку місцевої демократії у Дніпропетровську. Така співпраця зараз – один з найвищихпріоритетів розвитку містав умовах децентралізації.
«Місто в нас дуже багате. Хоча його бюджет і неможна порівняти з бюджетом великих європейських міст. Та в Україні, як ми весь час жартуємо, Дніпропетровськ не перший, та вже й не другий», - сказав Борис Філатов.
У пріоритеті ALDA, зокрема, робота з переселенцями, бійцями АТО та молоддю. І саме цимсферам міська влада приділяє особливу увагу.
Загалом принципи побудови громадянського суспільства, яке чітко і злагоджено взаємодіє з владою – це цілі, до яких йде влада прогресивних міст у всьому світі. До цього ж прагне і влада Дніпропетровська.
За словами директора Агентства Місцевої Демократії у Дніпропетровській області, депутата міської ради Анжеліки Пилипенко, для того, аби реалізовувати просвітницькі та соціальні проекти у місті, ALDAшукатиме грантові кошти.
 
Довідка:
ALDA (Європейська Асоціація Місцевої демократії) є неурядовою організацією, яка займається просуванням ефективного управління. Асоціація спеціалізується на заходах, які сприяють розвитку співпраці між місцевими органами влади та громадськістю.
Організацію створили ще у 1999 році за ініціативи Ради Конгресу Європи місцевих і регіональних влад з метою координації та підтримки мережі агентств місцевої демократії. У Дніпропетровську ALDA працює з 2015 року.
Європейська Асоціація Місцевої демократії налічує 180 представників з більше 35 країн світу. У сі вони – представники місцевих органів влади, асоціацій та неурядових організацій.
alt

alt

alt

alt

  Детальніше []

Дніпропетровськ може стати першим містом в Україні, де є канатна дорога
Четвер, 24 березня 2016, 17:14
altКолись канатна дорога була візитівкою Дніпропетровська. Але  вже майже десять років її підвісні сполучення непорушно нависають над містом. Проте  є перспектива, що цей вид транспорту відновить свою роботу. Для цього навіть заклали відповідні зміни у Генеральний план.
«Наша канатна дорога себе вже морально віджила. І запускати її у тому вигляді, який є не тільки неможливо, але й небезпечно. Тому зараз обговорюється питання саме будівництва нової підвісної дороги. Діяти вона буде майже по тому ж маршруту як і стара», - повідомила заступник начальника головного архітектурно-планувального управління міськради Лариса Чайка.
Коли саме ці плани збудуться поки що чітких дат ніхто говорить. Хоча відповідні зміни у Генплані міста закладені і вже пройшли громадські слухання.На черзі ще містобудівна рада, експертний процес перевірки документів.В ГоловАПУ зазначають, що новий вид транспорту може стати досить популярним у місті. Тим більше буде більш вигідний для пасажирів.
«Справа у тому, що за новим проектом передбачається будівництво двох гілок. Головна буде йти від облдержадміністрації через острів Зелений на Лівий берег. Один із пересадочних вузлів буде облаштований на Набережній. Інший напрямок сполучатиме Запорізьке шосе та житловий масив Перемога. Завдяки цьому сполученню можна якнайшвидше дістатися із віддалених районів», - відзначила Лариса Чайка.
Фахівець сподівається, що вже цього року депутати на сесіїрозглянуть цей проект.І, можливо, Дніпропетровськ стане першим містом в Україні, де є сучасна, комфортна канатна дорога.
  Детальніше []

Урочистий прийом міського голови Бориса Філатова з нагоди Міжнародного дня театру
Четвер, 24 березня 2016, 17:11
    25 березня об 11.00 у приміщенні Дніпропетровської міської ради (просп. Д. Яворницького, 75, 1 поверх, кришталева зала) відбудеться урочистий прийом міського голови Бориса Філатова  з нагоди Міжнародного дня театру.
   На захід запрошено директорів, головних режисерів, акторів театрів міста, театрознавців,  головних художників, художників-постановників, а також народних та заслужених артистів України, заслужених діячів мистецтв, заслужених працівників культури України.
   Під час урочистостей Борис Філатов нагородить пам’ятною медаллю „ За заслуги перед містом” артиста вищої категорії Комунального закладу культури „Дніпропетровський міський театр КВН ДГУ Сергеєва Олександра Володимировича, почесними грамотами актрису - ляльковода Міського комунального закладу культури „Дніпропетровський міський театр ляльок „Театр актора і ляльки” Блат Юлію Вікторівну,   актрису,  провідного майстра сцени Комунального закладу культури „Дніпропетровський драматичний молодіжний театр „Віримо!” Дніпропетровської міської ради Петренко Марію Олексіївну,   директора Міського комунального закладу культури „Дніпропетровський міський театр ляльок „Театр актора і ляльки” Фетісова Валентина Васильовича.
  Окрім того, оголосить подяки міського голови повідному майстру сцени Обласного комунального підприємства культури ”Дніпропетровський академічний театр російської драми ім. М. Горького” Амутних Нінелі Вікторівні,  актору драми Комунального закладу культури „Дніпропетровський драматичний молодіжний театр „Віримо!” Дніпропетровської міської ради Парнету Едуарду Руслановичу,  артисту оркестру Комунального закладу культури „Дніпропетровський міський театр „КВН ДГУ” Почуєву Вадиму Анатолійовичу, художньому керівнику Обласного комунального підприємства культури ”Дніпропетровський академічний театр російської драми ім. М. Горького”, народному артисту України Мельникову Жану Олександровичу, повідному майстру сцени Обласного комунального підприємства культури ”Дніпропетровський академічний театр російської драми ім. М. Горького” Мішину Олександру Миколайовичу, повідному майстру сцени Обласного комунального підприємства культури ”Дніпропетровський академічний театр російської драми ім. М. Горького” Федоренку Сергію Миколайовичу.  Детальніше []

Стартував перший етап навчання співробітників операційного центру по роботі зі зверненнями громадян
Четвер, 24 березня 2016, 17:01
   alt  З першого квітня він має запрацювати у міськраді на повну.
     Сьогодні  перші п’ять співробітників нового операційного центру міськради розпочали навчання.  Загалом там працюватимуть 25 фахівців. Операційний центр опрацьовуватиме всі звернення від громадян, подані в електронній формі через сайт igov.org.ua, у паперовому вигляді, а також звернення від облдержадміністрації. Частиною операційного центру також стане  єдина гаряча телефонна лінія, яка запрацює з 1 квітня.
   «Усі звернення, які надходитимуть до операційного центру, переадресовуватимуться до керівників служб, які відповідають за те чи інше питання, і готуватимуть відповідь. При цьому обов’язково  дотримуватимуться строки надання відповіді  встановлені законодавством. Зараз проходить навчання співробітників оперцентру. Вони тренуються над опрацюванням звернень, які надійшли  до облдержадміністрації від мешканців міста, і направлені на виконання до міської ради. Наступного тижня плануємо розпочати опрацювання звернень у паперовому вигляді для перенесення їх в електронний. Також хочемо показати можливість нашим городянам самостійно подавати звернення в електронній формі через портал послуг  igov.org.ua.», - зазначила в.о. заступника начальника управління внутрішньої політики міськради Ірина Корецька.  
   За її словами, «Приватбанк» став головним ідеологом створення єдиного операційного центру міськради по відпрацюванню звернень громадян. «Приватбанк» допоміг оптимізувати усі процеси, доопрацювати електронну систему документообігу,  зокрема маршрут проходження документу, а головне – скоротити, а точніше пришвидшити строки надання відповіді», - додала Ірина Корецька.   
 
  Детальніше []

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ВИРІШЕННЮ ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНИКАЮТЬ ПРИ ПЕРЕЙМЕНУВАННІ ОБ’ЄКТІВ ТОПОНІМІКИ
Четвер, 24 березня 2016, 16:35

Інформація для органів місцевого самоврядування

 
Послідовність дій органу місцевого самоврядуванняпри перейменуванні об’єктів топоніміки:
 
1.  Прийняття рішенняпро перейменування об’єктів топоніміки.
 
2.  Оприлюдненнярішення.
 
3.  Направленнялистів-повідомлень про перейменування до:
 
-    Дніпропетровської філії ДП «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України
 
Адреса: 49005, м. Дніпропетровськ, вул. Виконкомівська, 24
тел.:(056) 745-60-45, 745-60-14
веб-сайт: http://nais.gov.ua
 
-    Державного підприємства «Інформаційно-ресурсний центр»
 
Адреса: 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 81, літ. «А»
тел.:(044) 481-49-28
веб-сайт: http://irc.gov.ua
 
У листі-повідомлені повинні міститисятакі відомості:
·         назва вулиці (до та після змін);
·         місце розташування вулиці (до та після змін);
·         характер змін (зміна або уточнення назви вулиці, її місця розташування тощо);
·         причини внесення змін (перейменування, ліквідація, утворення внаслідок розділення, об’єднання тощо).
 
До листа додаєтьсятакож завірена в установленому порядку копія рішення про перейменування об’єктів топоніміки населених пунктів.
 
  

Інформація для громадян

 
Чи потрібно терміново ставити нову відмітку про місце реєстрації у паспорті після перейменування населеного пункту/вулиці?
 
Після перейменування громадянин не мусить спеціально звертатись до органів Державної міграційної служби України, щоб зробити відмітку про нову адресу.
Такі зміни можна зробити, коли буде зручно– наприклад, по досягненні віку, коли до паспорта треба вклеїти нове фото, або під час зміни місця проживання.
Штамп із новою адресою у паспортному столі обійдеться відповідно до встановленого розміру державного мита – 0,05 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (0,85 грн.).
 
 
Чи потрібно змінювати документи про власність на нерухомість та інше майно у зв’язку із перейменуваннями?
 
Непотрібно спеціально змінюватиправовстановлюючі документи на майно.
 
Законодавство України не передбачає кінцевих термінів зміни документів у цьому випадку.
Зміна назви вулиці не є зміною місця проживання. Тому всі необхідні зміни в документи можуть бути внесені тоді, коли це буде зручно їх власникові. Наприклад, коли людина бажає змінити місце проживання – переїхати на іншу вулицю або в інший населений пункт.
 
Документи на право власностіна квартири, будинки, земельні ділянки, будь-яке інше майно, у яких вказані старі назви, залишаються дійсними.
Зміни до них треба буде вносити, тільки якщо власник захоче вчинити нотаріальні дії із нерухомим майном– продати, подарувати або передати у спадок свою квартиру, будинок чи інше майно. У такому випадку в документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва.
Проте на вартості послуг нотаріуса це не позначатиметься: покупець і продавець платитимуть нотаріусу таку ж суму, як і в тих випадках, коли назва вулиці, населеного пункту не змінюється.
 
Непотрібно спеціально міняти документи на автомобілі та номерні знаки.
Перейменування вулиці не є зміною фактичного місця проживання, а тому й не є підставою для обов’язкової перереєстрації транспортного засобу і внесення змін до техпаспорта автомобіля.
Його власник зможе зробити це, коли буде продавати або дарувати авто. На вартості процедури перереєстрації це не позначиться, жодних додаткових платежів не передбачено.
 
 
Чи зможуть громадяни оформити субсидію та проголосувати на виборах, якщо у паспорті залишилася стара адреса реєстрації?
 
Громадяни зможуть проголосувати на виборах і отримати субсидію.
 
Про зміни назв вулиць будуть повідомлені всі державні органи, а тому вони мають приймати документи як із новими назвами у адресах, так і зі старими.
Усі реєстри громадян мають бути приведені у відповідність до змін, певний час там паралельно «співіснуватимуть» старі й нові назви. Тому зміна назви в адресі не є підставою для відмови в отриманні субсидії.
 
Так само стара адреса у паспорті не може бути підставою не видавати виборцеві бюлетень. Дільничні виборчі комісії отримають списки вулиць, які були перейменовані, і зобов’язані видати бюлетені усім виборцям, які є у списках на цій дільниці.
 
 
Банки чи органи державної влади не мають права відмовляти громадянам у прийомі документів у зв'язку з перейменуваннями
 
Законодавство України забороняєорганам влади та підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, у тому числі і банкам, відмовляти громадянам у разі їх звернення.
У разі розбіжностей назви вулиці, зазначеної у документах громадянина, та фактичною перейменованою вулицею посадова особа органу повинна самостійно перевірити факт перейменування вулиці (іншого об’єкту топоніміки), а у разі необхідності направити запит до відповідних органів.
 
 
 
Стосовно необхідності перереєстрації юридичних осіб у зв'язку з новою адресою.
 
Так як Закон не визначає кінцевого терміну для зазначених дій, зміни можна вносити тоді, коли для цього буде необхідність, наприклад зміна керівника, власника чи виду економічної діяльності. У такому разі потрібно буде також вписати нову назву вулиці чи населеного пункту.
 
Телефони для довідокв Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області:
-    з питань реєстрації речових прав:(056) 713-46-90;
-    з питань реєстрації юридичних осіб:(0562) 31-46-52.


Переглянути схеми декомунізації для фізичних та для юридичних осіб



Детальніше []

Урочисте відкриття виставки образотворчого мистецтва художників із міста Сум
Четвер, 24 березня 2016, 15:00
24 березня о 15.00 у виставковій залі Дніпропетровської організації Національної спілки художників України відбудеться урочисте відкриття виставки образотворчого мистецтва художників із міста Сум (вул. Січеславська Набережна, 11).
На виставці буде представлено близько 80 авторських робіт 25 художників Сумської організації Національної спілки художників України.  Роботи виконані в техніках живопису та графіки (акварель, офорт). Живопис буде представлено в жанрових картинах, натюрморт та пейзаж.
На відкриття виставки приїде делегація художників з Сумської організації Національної спілки художників України у складі голови Сумської організації НСХУ Гопаченко Іван Івановича та заступника голови Сумської організації НСХУ Жулинського Миколи Васильовича.
Дана виставка – це всеукраїнський проект з обміну досвідом художників України. Виставка дніпропетровських художників вже  з 15.03.2016 відкрита в м. Суми в рамках обмінного заходу, який сприяє об’єднанню  різних куточків нашої України, розвиває та збагачує культуру наших областей та міст.
Наступний захід правлінням Дніпропетровської організації Національної спілки художників України заплановано в травні 2016 року з художниками Одеси.
Виставка буде експонуватись з 24.03.2016 по 15.04.2016 в залах Дніпропетровської організації Національної спілки художників України за адресою: вул. Січеславська Набережна, 11 з 10.00 до 16.00, вхід вільний. Вихідні: субота, неділя.
 
 
 
  Детальніше []

Депутатів міськради навчають працювати у системі «УкрДок»
Четвер, 24 березня 2016, 14:31
altСистема електронного документообігу – одне із головних нововведень міського голови Бориса Філатова. Заради оптимізації часу, паперу та коштів він ініціював ідею відмовитися від паперових версій документів і перейти на їх електронну форму у системі «УкрДок».
« «УкрДок» - проект «ПриватБанку». Вони охоче погодилися нам допомогти на початковому етапі впровадження цього проекту у стінах міської ради. І зараз ми не припиняємо співпрацю і продовжуємо корегувати систему під потреби саме держслужбовців», - зазначила в.о. заступника начальника управління внутрішньої політики міської ради Ірина Корецька.
Сьогодні перший тренінг провели для депутатів міської ради. Для них перевага роботи у цій системі заключатиметься в оперативному доступі до різноманітних документів у будь-якому місці та у будь-який час. Наприклад, члени постійних комісій зможуть бачити на своїй сторінці ті проекти, які необхідно буде їм розглянути на засіданні. І одразу ж можна написати свій коментар з приводу даного проекту. Його зможуть бачити усі члени відповідної профільної комісії і вже на самому засіданні вести предметне обговорення.
«Якщо ми вже хочемо відмовитися від паперових носіїв, то чому б нам не запровадити користування правом електронного підпису. Тим більше, що такий закон у нас існує», - запропонував під час тренінгу депутат Артем Хмельников.
Керівники профільного департаменту почули прохання і пообіцяли пропрацювати його із розробниками проекту. Також Ірина Корецька зазначила, що окрім цього у подальших планах є формування  єдиного реєстру проектів рішень з поіменними відмітками хто за що проголосував, а також вирішення  питанням безпеки зберігання інформації на серверах.
«Це лише початок, ми і надалі будемо проводити інтенсивні тренінги для депутатів. Вже сьогодні кожен із них отримає детальні інструкції користування системою «УкрДок», а потім на зустрічах ми разом розберемося із конкретними проблемними питаннями», - сказала Ірина Корецька.
На сьогоднішній тренінг прийшли 12 з 64 депутатів міськради.
Нагадаємо, систему електронного документообігу почали впроваджувати з середини грудня минулого року. Зараз вона працює у тестовому режимі, але вже більше 2 тисяч співробітників усіх департаментів та відділів міської ради активно користуються «УкрДоком». Повноцінну її роботу планують запустити за два-три місяці. Детальніше []

Незаконні кіоски на вулиці Новокримській прибирають, а у облаштуванні міні-торговельної зони шукатимуть із місцевими компроміс
Четвер, 24 березня 2016, 14:08
altУ Дніпропетровську продовжується боротьба з незаконною торгівлею. Сьогодні тротуари вул. Новокримської звільняли від засилля кіосків. На цій вулиці стоять близько 70 ларьків, та жоден з них не має дозвільних документів на роботу. Начальник КП «Благоустрій» Руслан Мороз каже, після демонтажу вулицю приводитимуть до ладу – відновлять асфальтне покриття, газони та місця для паркування автомобілів. Головне, каже Мороз, - кіосків тут більше не буде. Завершити звільнення тротуарів Новокримськоївід кіосків планують протягом дня.
«Як і обіцяла команда нашого мера Бориса Філатова, місто буде приводитися до нормального вигляду. Тут будуть відновлюватися тротуари, зелені насадження, які були раніше. Вулиця виглядатиме так, як це має бути у нормальному, сучасному місті», - сказав Руслан Мороз.
Незаконні кіоски прибирали за допомогою вантажних кранів. Більшість з них має відправитися на штрафмайданчик. Ще 12 кіосків також хочуть прибрати і поставити їх на розі вулиць Новокримської та Литовської, утворивши таким чином компактний торговельний майданчик. Аби кіоски не заважали, їх  відгородять парканом. Мешканці будинків на цих вулицях такою пропозицією дещо стурбовані. Люди переживають, чи буде безпечним таке сусідство – адже поруч дитячий майданчик. Утім, раніше на цьому клаптику землі не вщухала стихійна торгівля.
Руслан Мороз запевняє, перенесення кіосків нікому не зашкодить. Ларьки торгуватимуть виключно продуктами. Жодних «наливайок» тут не буде. Крім того, ці кіоски отримають дозвільні документи і працюватимуть в рамках закону. Серед іншого, законна робота ларьків означає, що вони будуть забезпечені, зокрема, санітарним вузлом.
Які саме кіоски зможуть отримати необхідні документи і продовжувати торгівлю – визначала спеціальна комісія, яка працює при департаменті споживчого ринку та сфери послуг міськради. Інспектори відомства зважали, зокрема, на зовнішній вигляд кіосків і їхній асортимент.
Утім, якщо люди будуть проти, кіоски обіцяють прибрати також і звідти. Після демонтажу незаконних ларьків, до речі,  відкривається раніш  заблокована доріжка у тутешній сквер, і тротуарами нарешті можна буде вільно ходити.
Мешканка багатоповерхівки по вул. Новокримській Лілія Богачева демонтаж кіосків підтримує. Жінка не приховує – від безладу і розбитих доріг тут вже втомилися.
«Ситуація така, що люди не можуть користуватися центральною вулицею. Пройти неможливо – і сумки ріжуть, і крадуть. Тут просто безлад. Влада нам пропонує благоустрій частини скверу, який стоїть витоптаний. Ми підтримуємо такі дії» зазначила, -Лілія Богачева.
alt

alt

alt Детальніше []

У Дніпропетровську працюють пересувні флюорографи
Четвер, 24 березня 2016, 13:30
    alt За 2 дні  у пересувних флюорографах  обстеження пройшла 181 людина:  у однієї  виявлено підозру на туберкульоз, у 9 – різні патології. Про це під час прес-конференції повідомила позаштатний фтизіатр департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської міської ради Наталія Бутковська.
     «У місті триває місячник боротьби з туберкульозом, в рамках якого у різних районах працюють пересувні флюорографи. Наприклад, до 25 березня флюорограф працює на центральному ринку «Озерка»,  28 та 29 березня працюватиме в амбулаторії №5, що на житловому масиві Краснопілля, з 30 березня по 1 квітні на Мирному в амбулаторії №6. Зробити безкоштовно флюорографію можуть усі бажаючі з 8.30 до 13.30. Такі флюорографи за різними адресами працюватимуть до 21 квітня», -  зазначила Наталія Бутковська.
    За її словами, захворюваність на туберкульоз у місті знаходиться на минулорічних показниках. Загалом за останні роки вдалось досягти позитивних результатів – відзначається стабілізація цієї хвороби. «Приріст нових випадків не перевищує 3%. За минулий рік у місті нові випадки туберкульозу виявлено у 612 осіб, з початку цього року – у 146. Загалом на сьогодні на диспансерному обліку перебувають 728 осіб саме з активною формою туберкульозу. Усі необхідні препарати для лікування вони отримують абсолютно безкоштовно», - наголосила позаштатний фтизіатр департаменту.
   Також вона зазначила, що основним завданням на тепер є переривання ланцюжка «хворий з відкритою формою – здорова людина». У деяких людей можливе протікання хвороби без усіляких проявів. У такому випадку виявити туберкульоз можна лише при профілактичних оглядах. Часто ж у хворих на туберкульоз можуть проявлятися такі симптоми як кашель упродовж 3 тижнів, підвищена втомлюваність, зниження апетиту,  підвищене потовиділення, підвищення температури тіла, зниження маси. При цих симптомах необхідно обов’язково звернутися до сімейного лікаря, який призначить  рентгенологічне дослідження і дослідження мокроти методом мікроскопії, за необхідності направить на консультацію до фтизіатра.
   За словами позаштатного дитячого фтизіатру департаменту Ірини Данілішиної,  дитячому туберкульозу передує контакт дитини з дорослим, який хворіє на активну форму цієї хвороби. «Підліткова захворюваність на туберкульоз за минулий рік зросла у два рази. Випадки своєчасно виявляються, запущених форм немає.   Усім дітям упродовж року роблять  тест на туберкульоз. За динамікою  проби манту лікар-фтизіатр визначає групу ризику і у разі необхідності призначає додаткове обстеження. З початку року туберкульоз виявлено у 2 дітей та 2 підлітків. Зараз на лікування перебувають 16 дітей та 8 підлітків, - додала Ірина Данілішина.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Детальніше []

Деякі категорії громадян їздитимуть в міському електротранспорті безкоштовно або зі знижкою
Четвер, 24 березня 2016, 13:18
    altНа останній сесії депутати прийняли рішення про пільгове перевезення деяких категорій містян.
«Даними рішеннями підтверджено право безкоштовного проїзду в електротранспорті і порядок обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також проїзду з 50% знижкою для школярів, студентів денної форми навчання вищих навчальних закладів  1-4 рівнів акредитації, учнів професійно-технічних навчальних закладів. Такі учнівські та студентські  квитки можна придбати у спеціальних пунктах продажу  з 25 числа поточного місяця, тобто від завтра вже розпочнеться їх продаж», - пояснила під час прес-конференції директор департаменту транспорту та зв’язку міськради Ірина Прилипа.
    У зв’язку зі змінами до деяких законодавчих актів, право на безкоштовний проїзд у метрополітені втратили такі категорії громадян як ветерани праці, учасники та діти війни. Тепер в рамках прийнятого рішення міськради ця пільга залишається і оплачуватиметься коштом міського бюджету. Отже, зазначені категорії громадян пересуватимуться у метрополітені безкоштовно.
 «Цього року у проекті бюджету на регулювання цін на проїзд у метро закладається сума у 54 мільйони гривень. За таким же принципом закладаються кошти на фінансову підтримку  електротранспорта для перевезення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також учнів та студентів. Діти-сироти їздять в електротранспорті безкоштовно, при цьому передбачено порядок обліку надання такої пільги. Вони їздять по пред’явленому документу, який підтверджує їх статус і через навчальний заклад видається іще  проїзний документ для обліку. У рішенні прописано, що невидані документи повертатимуться для здійснення оплати по факту лише виданих», - додала Ірина Прилипа. Детальніше []

Сторінка 1 з 2