Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Неділя, Квіт 30


Ви тут: Головна
Четвер, 16 червня 2016
Новини міста Дніпро у "Бліц факті" 16.06.16
Четвер, 16 червня 2016, 22:27
alt
Сьогодні у "Бліц-Факті":

- Нововведення для водіїв – створення радіоканалу  

- Дитячо-юнацька патріотична гра «Сокіл»

- Безкоштовні атракціони для дітлахів
https://youtu.be/C-hmoKfG2qk

Детальніше []

Борис Філатов призначив своїм радником відому у світі дніпровську модель з обмеженими можливостями
Четвер, 16 червня 2016, 17:34
alt  Новим радником очільника Дніпра стане Олександра Кутас, відома в Україні та світі фотомодель з обмеженими фізичними можливостями. Про це міський голова Борис Філатов написав на свої сторінці в соцмережі.  

   «Олександра Кутас призначена радником міського голови. Також їй запропоновано увійти до комісії з благоустрою», – йдеться в дописі.

  Борис Філатов розповів про першочергові завдання, які стоять перед новим радником. Так, на новій посаді Олександра Кутас займатиметься адаптацією будівлі мерії для людей з обмеженими можливостями та розробкою відповідних медіа-кампаній.

  Пані Кутас також вирішуватиме питання зняття арешту з транспорту, закупленого для перевезення людей з обмеженими можливостями.

  Олександра Кутас – мешканка Дніпра, відома ще й допомогою пораненим бійцям та своїми прагненнями до того, щоб місто стало безбар`єрним. Детальніше []

Завдяки Борису Філатову маленькі дніпряни можуть безкоштовно кататися на атракціонах
Четвер, 16 червня 2016, 16:40
     altУ Дніпрі продовжує працювати програма міського голови Бориса Філатова «Місто людей». Благодійна ініціатива очільника міста передбачає співпрацю з підприємцями, які готові надавати маленьким дніпрянам можливість безкоштовно відвідувати атракціони.
   «Це допомога батькам. Зараз фінансове становище багатьох сімей не найкраще. Та це не привід позбавляти малечу яскравого дитинства. Міський голова Борис Філатов ініціював програму «Місто людей», завдяки якій батьки без зайвих витрат можуть влаштовувати маленьке свято для своїх дітей», – розповіла куратор програми «Місто людей» Катерина Смирна.
Галина Плеханова разом із чоловіком створили дитячий будинок сімейного типу. Нині родина виховує сімох прийомних дітей. Першу донечку Плеханови всиновили більше десяти років тому. Понад усе Галина хоче дати дітям родинне тепло, подарувати їм незабутнє дитинство. Та як і більшість українських сімей, Плеханови не можуть собі дозволити часто відвідувати парки розваг і дитячі атракціони. Тому програма «Місто людей» для них дуже важлива.
  «Така програма дуже потрібна. І ми дуже вдячні, що вона є. З фінансових причин ми лише кілька разів на літо можемо собі дозволити піти до парку розваг. Тому одразу, як дізналися, звернулися. І тепер дуже задоволені результатом», – каже жінка.
Для відпочинку Галина з дітьми обрали парк ім. Т. Г. Шевченка. Тут малеча одразу знайшла веселощі до смаку – оглядове колесо, гірки, батути та інші атракціони. Малечу також пригостили морозивом.
   Маленький Микита від такого відпочинку просто в захваті.
   «Не дуже часто буває, щоб ми так розважалися. Було дуже прикольно. І не страшно. Весело», – ділиться враженнями хлопчик.
   Зазначимо, що особливу увагу в благодійній ініціативі Бориса Філатова приділено вихованцям дитячих будинків і будинків сімейного типу. Подати заявку на участь в програмі вони можуть за телефоном: 067 650 90 66. Разом з тим, для відвідин розважальних майданчиків у міськраді розробили спеціальний графік. Знайти його можна на офіційному порталі муніципалітету. Учасники програми – малеча до 12 років.

alt

alt

alt

alt

  Детальніше []

Діти бійців АТО, які завдяки Борису Філатову зустріли літо в Хорватії, поділились з дніпрянами яскравими фото зі свого відпочинку
Четвер, 16 червня 2016, 16:23
   altНа подвір'ї Музею українського живопису відкрилася фотовиставка «Діти Дніпра». Унікальний фотопроект зібрав півсотні світлин з відпочинку дітей бійців АТО, які наприкінці травня вирушили до хорватського міста Оміш. Подорож для малечі стала можливою завдяки очільнику Дніпра Борису Філатову. Він знайшов благодійників, які допомогли профінансувати оформленням документів. Тепер, на знак вдячності за дивовижний початок літа, діти створили власний фотопроект.
   Інсталяцію розгорнули просто неба. Побачити найяскравіші моменти відпочинку малечі може кожен охочий. Виставка працюватиме протягом тижня – до 22 червня. Після цього світлини хочуть перенести до міської ради, а вже потім скласти з фотографій окремий альбом.
   «Найголовніші мешканці міста – це діти. Поїздка до Хорватії відбулася завдяки Борису Філатову. Такі заходи ми плануємо організовувати й надалі», – сказав заступник міського голови Олександр Шикуленко.
   Відпочинок у Хорватії мав допомогти малечі у психологічній реабілітації. Бо ж у багатьох з них війна на сході країни забрала батьків.
«Багато з них вперше бачили море, для них це було велике здивування, дуже приємна і тепла зустріч. Також наші хлопчики мали можливість зіграти декілька матчів зі збірною Хорватії з футболу. До українських відпочивальників приїжджали багато поважних гостей: посли і представники Європарламенту. Діти отримали безліч емоцій і подарунків», – розповіла радник міського голови Дар'я Біла.
Саме ці найяскравіші моменти подорожі відображені на світлинах.
   Восьмирічна Анна – одна з учасниць поїздки до Хорватії. Цього літа дівчинка вперше вирушила за кордон. Розповідає: було все – і нові знайомства, і сюрпризи. На виставці представлені чотири її фотографії.
«Я фотографувала, коли ми ходили за сувенірами. На одній з фотографій ми з подружкою Дашею. Тоді ми їхали за сувенірами, але зупинилися, щоб погуляти містом і сфотографуватися», – розповідає маленька Аня.
 
  На березі Адріатичного моря діти бійців АТО провели 10 днів. Ініціював подорож почесний консул Хорватії в Україні Івіца Піріч.

alt

alt

alt

  Детальніше []

Міська влада продовжує перевіряти ремонти покрівель у Дніпрі
Четвер, 16 червня 2016, 13:52
    altЦього разу представники муніципалітету Дніпра навідалися з інспекцією до багатоповерхівок на ж/м Лівобережний-3. Тут, на вул. Березинській, 39, ремонтують м'яку покрівлю. У сусідньому будинку № 37 не лише облаштовують дах, а й наводять лад з міжпанельними швами, бо про це вже довгий час просили тутешні мешканці. Якість виконання робіт – під постійним контролем міського голови Бориса Філатова.
    «Ми використовуємо всі матеріали вітчизняного виробництва. Вони якісні. Крім того, це податки і зарплата, що залишаються в нашій країні. Підрядників також залучаємо з Дніпра, щоб забезпечувати робочі місця. На цьому неодноразово наголошував наш мер Борис Філатов», – розповів директор департаменту житлового господарства міськради Владислав Грицай. За його інформацією, в дев'ятиповерхівках № 37 і № 39 на вул. Березинській ремонтують близько 600 кв. м даху в кожній. Оновлення міжпанельних швів в одному з будинків – це близько 650 пог. м. Загальна вартість усіх робіт тут – близько 310 тис грн.
    Пенсіонерка Галина Решетникова живе в будинку на вул. Березинській, 37 ще з 1987 року. За це час, каже жінка, жодного ремонту не бачила. Галина Осипівна радіє, що у міської влади нарешті дійшли руки й до міжпанельних швів – на них люди також скаржилися вже довгий час. «У нашому будинку ніколи не робили ніякого ремонту. То вже час зробити його. Дах шматочками робили, коли мешканці дев'ятого поверху вимагали. А от для всього будинку – то ні», – розповіла Галина Решетникова.
    Поточні ремонти покрівель протягом 2016 року заплановані в 418 будинках. Такі роботи коштуватимуть майже 42 млн грн бюджетних грошей. Нині якісний дах зроблено вже в 134 багатоповерхівках. Оновлення міжпанельних швів цьогоріч отримають 613 будинків. На це в міській скарбниці передбачено 45 млн грн. Наразі роботи виконано вже в 180 багатоповерхівках.

alt

alt

alt

alt

  Детальніше []

Міський голова Борис Філатов проінспектує хід виконання робіт по поточному ремонту м’якої покрівлі
Четвер, 16 червня 2016, 10:00
16 червня о 10-00 за адресами вул.Березинська буд.№ 37 та буд. № 39 міський голова Борис Філатов проінспектує хід  виконання робіт по поточному ремонту м’якої покрівлі.
Увага!
Від’їзд представників ЗМІ о 9-15  від міської ради ( шлагбаум)
  Детальніше []

16/06/2016 Повідомляє ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська
Четвер, 16 червня 2016, 09:39

Повідомляє ДПІ у Красногвардійському районі               
м. Дніпропетровська

 

Від нерухомості місцевий бюджет Красногвардійського району отримав майже 2 млн. гривень.

За січень-травень 2016 року суб`єкти господарювання, які перебувають на обліку в ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська, сплатили 1981,6 млн.грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної, що складає 133,6% від запланованого. В порівняні з відповідним періодом минулого року в цьому році поступило податку на нерухомість більше на 1335,9 млн.грн (644,7 тис.грн. у січні – травні 2015 році). В тому числі юридичними особами сплачено 1939,9 млн.грн. фізичними особами сплачено 40,7 тис.гривень.
Нагадуємо, що відповідно до п.п.266.7.5 п.266.7 ст.266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Податок сплачується за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.
Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській та селищній місцевості через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про прийняття податків.
Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:
а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
До місцевого бюджету Красногвардійського району надійшло майже 831 тис. грн. плати за ліцензії
З початку року платники, які перебувають на обліку в ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська, сплатили до місцевого бюджету 830,8 тис. грн. плати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Нагадуємо, ліцензії на право роздрібної торгівлі підакцизною групою товарів видаються в Центрах обслуговування платників при територіальних органах ДФС.
Ліцензія видається за заявою (встановленого зразка) суб'єкта господарської діяльності, до якої додається:
1) виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2) довідка відповідного фінансового органу про фактичне надходження коштів до державного бюджету на підставі поданої заявником копії платіжного доручення (з відміткою банку про сплату);
3) довідка органу податкової служби про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), що знаходяться у місці торгівлі.
Викрито директора комерційного підприємства, який завдяки махінаціям з ПДВ не сплатив 3,9 млн. грн. податків
Співробітниками податкової міліції Дніпропетровської області  в ході супроводження матеріалів кримінального провадження, зареєстрованого за ст.212 КК України, припинено незаконну діяльність директора комерційного підприємства, який за рахунок махінацій з ПДВ ухилився від сплати податків на суму 3,9 млн. гривень.
З’ясувалося, що невстановлені особи за грошову винагороду зареєстрували на підконтрольну їм особу комерційне підприємство. Реквізити та розрахункові рахунки цього підприємства використовувалися для сприяння платникам реального сектору економіки в неправомірному формуванні податкового кредиту з ПДВ та ухиленні від його сплати.
Для здійснення незаконної діяльності зловмисники отримували на поточні рахунки від підприємств реального сектору економіки грошові кошти за нібито надані послуги або купівлю товарів. В результаті таких операцій у контрагентів формувався безпідставний податковий кредит з ПДВ, а у вказаного підприємства накопичувались податкові зобов’язання з ПДВ. Це давало можливість неправомірно формувати ліміт на електронних рахунках даного підприємства в системі електронного адміністрування ПДВ та реєструвати податкові накладні на адресу замовників.
В ході проведених заходів було зменшено ліміт на спеціальних рахунках комерційного підприємства на загальну суму 145 млн. гривень. Слідчі дії тривають.
Хто із „спрощенців” застосовує РРО
ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська нагадує, що відповідно п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) не застосовуються платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичними особами - підприємцями) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 млн гривень, застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим і розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах перебування платника на єдиному податку.
Повідомлення за ф. № 20-ОПП подається з оновленою інформацією, якщо відбулось перейменування міста, вулиці
У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування, зокрема, місцезнаходження, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за ф. № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування або об’єкт, пов’язаний з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, відносно якого відбулися зміни. У повідомленні поряд із реквізитом, який змінився, зазначається у дужках його попереднє значення, - звертають увагу в ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська.
Відповідно до пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснюється згідно з Законом України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців га громадських формувань» зі змінами.
Першоджерелом відомостей щодо зміни місцезнаходження юридичних осіб, місцезнаходження (місця проживання або іншої адреси, за якою здійснюється зв’язок з фізичною особою - підприємцем) фізичних осіб - підприємців є ЄДР. Відомості, які містяться в ЄДР, контролюючі органи отримують у порядку взаємообміну інформацією ЄДР та відомчих реєстрів ДФС.
Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за ф. №20-ОПП (додаток 11 до Порядку обліку платників податків і зборів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.12.11 за №1562/20300 зі змінами (далі - Порядок) подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Презентація електронних сервісів
Днями в Дніпропетровській обласній державній адміністрації відбулася презентація електронних сервісів на державному порталі iGov.org.ua за участю голови обласної державної адміністрації Резніченка В.М., представників команди – розробника порталу iGov.org.ua, Міністра юстиції України Павла Петренка, керівництва Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області та Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, а також представників ЗМІ.
Управлінням державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області спільно з розробником порталу державних послуг iGov.org.ua з 01.05.2016 спочатку в тестовому, а потім в робочому режимі запроваджено надання 8 електронних послуг у сфері примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб).
В свою чергу, Міністр юстиції Павло Петренко привітав усіх учасників презентації та зазначив про необхідність та зручність онлайн сервісів.
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» заступника начальника юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Катерини Рєпіної на тему: «Зміни до Податкового кодексу України»
Питання 1. Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чиє об’єктом оподаткування акцизним податком з роздрібного продажу підакцизних товарів операції з відпуску підакцизного пального через власну АЗС із застосуванням РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів за договором відповідального зберігання-відпуску власнику пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ) (не іншим клієнтам)?
Відповідь.Відповідно до ст.936 Цивільного кодексу України за договором зберігання одна сторона (зберігач) зобов’язується зберігати річ, яка передана їй другою стороною (поклажодавцем), і повернути її поклажодавцеві у схоронності.
Згідно з п.п.14.1.202 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі – Податковий кодекс) не вважаються продажем товарів операції з надання товарів, зокрема, у межах договорів схову (відповідального зберігання).
Підпунктом 14.1.212 цього пункту передбачено, що реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – це, зокрема, фізичний відпуск з АЗС та/або АГЗС товарів, зазначених у п.п.215.3.4 п.215.3 ст.215 цього Кодексу, незалежно від форми розрахунків.
Датою виникнення податкових зобов’язань щодо реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон про РРО), для безготівкових розрахунків – дата оформлення розрахункового документа на суму проведеної операції, який підтверджує факт продажу, відвантаження, фізичного відпуску товару, а у разі реалізації товарів фізичними особами – підприємцями, які сплачують єдиний податок, – дата надходження оплати за проданий товар (п.216.9 ст.216 Податкового кодексу).
Водночас п.12 ст.9 Закону про РРО встановлено, що РРО не застосовуються, якщо в місці отримання товарів (надання послуг) операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (оптова торгівля тощо).
Враховуючи зазначене, РРО можуть не застосовуватися лише при відпуску оптових партій пального, розрахунки за які здійснено шляхом безготівкового переказу коштів з рахунку на рахунок, або шляхом взаємозаліку, або пального, яке знаходиться на відповідальному зберіганні, за умови, коли такий відпуск здійснюється з ємностей, спеціально призначених для зберігання та відпуску оптових партій пального.
Таким чином, при фізичному відпуску пального власнику ПММ (не іншим клієнтам) через власну АЗС для заправки власних (орендованих) автомобілів виникає об’єкт оподаткування акцизним податком з реалізації (відпуску) пального, при якому здійснюється розрахункова операція.

«Фантом» вилучив цигарки на суму понад 3,5 млн. грн.

Співробітники спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» у складі зведеної мобільної групи під час несення служби на КПВВ «Зайцеве» зупинили вантажний автомобіль, який рухався з м. Новолуганськ (тимчасово непідконтрольна Україні територія) у напрямку м. Бахмут (підконтрольна Україні територія).
Відповідно до товаросупровідних документів 41-річний водій перевозив через лінію розмежування зернові висівки вагою 4800 кг. із складських приміщень київського підприємства, які розташовані у м. Світлодарськ (непідконтрольна Україні територія) до м. Бахмут.
Однак, під час перевірки вантажу, виявлено незначну кількість зернових висівок, упакованих у поліетиленові мішки, які використовувались для прикриття та маскування коробів з сигаретами.
Загалом в автомобілі виявлено та вилучено сигарети марок «Прима», «LD» та «Winston» загальною вартістю понад 3 млн. 547 тис. грн.
Під час огляду пачок із сигаретами виявлено, що марки акцизного податку зовні мають ознаки підробки та не відповідають встановленим зразкам.
Окрім того, встановлено, що товаросупровідні документи також містять ознаки підробки, а вказане підприємство останній раз надавало податкову звітність у 2013 році та має ознаки фіктивності.
На даний час проводяться заходи, які спрямовані на встановлення фактичного вантажовідправника та вантажоотримувача зазначених табачних виробів.
Слідчі дії тривають.

Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів до бюджету

ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська нагадує, що наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 затверджено Порядок  заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Сплата за кожним видом платежу та за кожним видом сплати має оформлятися окремим документом на переказ. У разі заповнення поля "Призначення платежу" з порушенням вимог, визначених у цьому Порядку, документ на переказ приймається до виконання. При цьому вважається, що платник податків сплачує грошове зобов'язання.

У разі наявності у платника податків/платника єдиного внеску податкового боргу/недоїмки з єдиного внеску розрахунковий документ на переказ коштів приймається до виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі "Призначення платежу" розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у порядку черговості, встановленому Податковим кодексом України, а такому виду сплати органами ДФС присвоюється код виду сплати 140.

 

Щодо використання реєстраторів розрахункових операцій при реалізації товарів через мережу Інтернет
ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська інформує.
Правовідносини у цій сфері регулюються Податковим кодексом України,  Законом України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон № 265).
Закон №265 визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія цього Закону поширюється на усіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Встановлення норм щодо незастосування РРО в інших законах, крім Кодексу, не допускається.
Закон України від 03 вересня 2015 року №675-VIII «Про електрону комерцію» (далі – Закон №675) визначає засади діяльності у сфері електронної комерції, встановлює порядок вчинення електронних правочинів із застосуванням інформаційно-телекомунікаційних систем та визначає права і обов’язки учасників відносин у сфері електронної комерції.
Так, статтею 3 Закону №265 встановлено обов'язок суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу:
- проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;
- видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов'язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.
Разом з тим, пунктом 12 статті 9 Закону №265 визначено, що реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються, якщо в місці отримання товарів (надання послуг) операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (оптова торгівля тощо).
Водночас, у разі здійснення розрахунків за реалізовані товари (надані послуги) між суб'єктами господарювання виключно через банківські установи, РРО не застосовується.
Статтею 2 Закону №265 визначено, що розрахункова операція – це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки – оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або у разі повернення товару (відмови від послуги) – оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.
Підпунктом 14 п. 1 ст. 3 Закону №675 визначено, що реалізація товару дистанційним способом – укладення електронного договору на підставі ознайомлення покупця з описом товару, наданим продавцем у порядку, визначеному цим Законом, шляхом забезпечення доступу до каталогів, проспектів, буклетів, фотографій тощо з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем, телевізійним, поштовим, радіозв’язком або в інший спосіб, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення покупця з товаром або із зразками товару під час укладення такого договору.
Отже, у разі якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив  товар і розрахунок за нього було здійснено з застосуванням платіжних систем, суб’єкт господарювання зобов’язаний видати розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та відповідним чином оформлений гарантійний талон.
Оскільки споживач, використовуючи рекламні інтернет – сторінки, лише обирає товар або послугу, то у разі використання при реалізації товарів (послуг) РРО у чеку зазначаються обов’язкові реквізити, у тому числі назва та код суб’єкта господарювання, адреса магазину, що здійснив реалізацію, тощо, що дає змогу визначити, з ким проведено розрахунки за товари (послуги), та у разі виникнення потреби звернутися для обміну.
Крім того, звертаємо увагу, що у разі замовлення товару або послуги представники інтернет-магазину уточнюють з покупцем (замовником), як наявність товару так і його кількість. А також з’ясовують  форму та час оплати.   
Враховуючи вказане, суб’єкти господарювання, що використовують рекламні інтернет – сторінки для продажу товарів, робіт (послуг), реєструють РРО на загальних підставах за адресою розміщення таких магазинів, а у разі доставки власною кур’єрською службою можуть зареєструвати РРО на транспортний засіб, яким здійснюється доставка.
(Лист ДФС України від 23.05.2016 №5295/К/99-99-22-07-03-14 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-fizichnih-osib/68408.html) 
 

Юрій Шеремет: 90% кримінальних проваджень щодо дій працівників ДФС розпочато за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки

Протягом 5 місяців поточного року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 241 кримінальне провадження. Це – 90% від загальної кількості розпочатих проваджень всіма правоохоронними органами (267) за фактами вчинення посадовими особами фіскальної служби злочинів у сфері службової діяльності. У 2015 році цей показник дорівнював 85%. Про це повідомив начальник Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет.  
За його словами, така результативність свідчить про підвищення у поточному році ефективності діяльності підрозділів внутрішньої безпеки ДФС порівняно з іншими правоохоронними органами.
«У цьому році було виявлено 34 випадки хабарництва та 112 зловживань владою з боку працівників органів ДФС. Повідомлено 65 особам про підозру у вчиненні злочинів у сфері службової діяльності, що майже втричі перевищує показник 2015 року, у тому числі 33 – за одержання неправомірної вигоди», – зазначив Юрій Шеремет.
До суду надіслано 42 кримінальних провадження, 7 осіб судом вже визнані винними у скоєнні злочинів.
За вказаний період за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки складено та направлено до суду 20 протоколів за скоєння правопорушень, пов'язаних з корупцією, за якими до адміністративної відповідальності судом притягнуто 12 осіб.
Для з’ясування причин і обставин скоєння правопорушень  посадовими особами фіскальної служби  проведено 1,5 тис. службових перевірок та розслідувань. За їх результатами керівникам територіальних органів ДФС направлено 604 подань про усунення причин та умов, що сприяли вчиненню правопорушень.
За словами Юрія Шеремета, особлива увага приділяється відпрацюванню скарг, які надходять від фізичних та юридичних осіб, для оперативного виявлення або упередження неправомірних дій працівників служби. Так, з початку року перевірено 578 таких скарг, з яких 121 – підтвердилися.
До дисциплінарної відповідальності притягнуто 229 осіб,  звільнено 96 осіб.
Посадовець також нагадав, що для забезпечення дієвого запобігання, попередження та профілактики правопорушень в ДФС затверджено Антикорупційну програму на 2015-2017 роки.
Серед розроблених заходів передбачено безпосереднє залучення до антикорупційних заходів керівників усіх без виключення підрозділів ДФС і запровадження персональної відповідальності за дії підлеглих безпосередньо керівників територіальних органів.

Фахівцями Центру обслуговування платників ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська надано майже 90 тисяч послуг.

За п’ять місяців 2016 року фахівці Центру обслуговування платників  надали 89614 послуг громадянам та представникам бізнесу.
 Із загальної кількості наданих послуг 2369 -  це адміністративні послуги, серед яких найбільш популярною залишається видача картки платника податків та внесення  до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. За цією послугою за п’ять місяців п.р. звернулося  1106 громадянина.
Водночас 175 суб’єктів підприємництва  зареєструвалися платниками єдиного податку, 140 суб’єктів господарювання  зареєстрували книги обліку розрахункових операцій. За цей же час 227 підприємців – спрощенців звернулися до фахівців  ДПІ у Красногвардійському районі за витягами з реєстру платників єдиного податку, 196 підприємців звернулися  за реєстрацією книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат.
«У нашому Центрі обслуговування платників громадяни і представники бізнесу можуть отримати безоплатні адміністративні послуги. Окрім того, фахівці ЦОП завжди допоможуть у заповненні звітів і проконсультують з найактуальніших питань податкового законодавства», - зазначає  начальник управління обслуговування платників ДПІ Алла Свірська.
Начальник управління нагадала, що у випадку неякісного обслуговування або ж наявності корупційних ризиків платники податків можуть поскаржитися на дії чи бездіяльність посадових осіб органів ДФС на антикорупційний  сервіс «Пульс». Телефон цілодобової лінії сервісу (044) 284-00-07.
 
Про оприлюднення проекту наказу Міністерства фінансів України про внесення змін до форми Податкової декларації з плати за землю
ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська.
На офіційному веб – порталі Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua) у підрозділі «Діяльність / Регуляторна політика / Проекти регуляторних актів / 2016 рік» розміщено проект наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до форми Податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2015 року №560».
Проект наказу розроблено за результатом практичного застосування форми Податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (далі – Декларація) для удосконалення порядку її заповнення.
Зокрема, змінено формат внесення дати укладання та реєстрації документів, які засвідчують/підтверджують право власності та/або користування земельними ділянками, реквізити, зазначені у рядках 3 та 4 Декларації, приведені у відповідність до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 із змінами, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 року за №1562/20300. У відповідність до пункту 70.16 статті 70 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) приведена примітка 5 (у новій редакції Декларації – примітка 6). До колонки 9 Декларації внесено уточнення, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки зазначається за одиницю площі.
Зауваження та пропозиції до проекту наказу можуть надсилатися упродовж одного місяця з дати його оприлюднення на адресу: Державна фіскальна служба України, Департамент податків і зборів з юридичних осіб, Львівська площа, 8,        м. Київ, 04655, електронну – [email protected], до Державної регуляторної служби України на поштову адресу: вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.
 
Змінено порядок оподаткування платників ПДВ, які провадять діяльності з постачання вживаних товарів
ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська повідомляє, що 01.06.2016 набрав чинності Закон України від 12.04.2016 №1084-VIII «Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів» (далі – Закон №1084).
Законом №1084 внесено зміни до пункту 189.3 статті 189 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами і доповненнями у частині встановлення окремого порядку оподаткування платників податку на додану вартість, які провадять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю).
Зокрема, із зазначеного пункту виключено поняття «однорідні товари» та змінено поняття «вживані транспортні засоби» і «нові транспортні засоби».
Закон №1084 опубліковано у газеті «Голос України» від 13.05.2016 №87.
 
Щодо відображення у податковій звітності з податку на прибуток операцій з повернення
ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська повідомляє.
Згідно з підпунктом 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу ІІІ «Податок на прибуток підприємств» Кодексу.
Поворотна фінансова допомога – сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування відсотків або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення (підпункт 14.1.257 пункту 14.1 статті 14 Кодексу).
Відповідно до пункту 18 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу за операціями, за якими витрати для цілей оподаткування податком на прибуток до 1 січня 2015 року визначалися за датою перерахування коштів на банківський рахунок або в касу контрагента платника податку, і станом на 1 січня у платника податку була наявна кредиторська заборгованість за такими операціями, при розрахунку об’єкта оподаткування сума коштів, що була перерахована на банківський рахунок або в касу контрагента платника податку після 1 січня 2015 року, зменшує фінансовий результат до оподаткування.
Отже, платник податку на прибуток має право зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму поверненої після 01.01.2015 поворотної фінансової допомоги, яку платник податку отримав до 01.01.2015 від осіб, які не є платниками податку на прибуток, та включив до складу доходів при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток до цієї дати.
Відображення такої різниці здійснюється у рядку 4.2.10 додатка РI «Різниці» до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2015 за №1415/27860.
(Лист ДФС України від 30.05.2016 №11752/6/99-99-15-02-02-15 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:
http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68422.html).
 
Щодо виправлення помилок попередніх звітних років
ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська повідомляє.
Відповідно до пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) у разі, якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Виправлення самостійно виявлених помилок за період до 01.01.2015 здійснюється у деклараціях окремо за кожен рік, при виправленні самостійно виявлених помилок використовується Податкова декларація з податку на прибуток, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2015 за №1415/27860 (далі – Декларація).
Самостійне виправлення помилок здійснюється, як і раніше, шляхом уточнення показників декларації відповідно до статті 50 розділу II Кодексу, а саме: в уточнюючій декларації або у складі декларації за поточний звітний (податковий) період з поданням Додатка ВП.
Якщо самостійне виправлення суми від’ємного значення об’єкта оподаткування за звітні періоди до 1 січня 2015 року здійснюється у звітній Декларації, то виправлена сума від’ємного значення об’єкта оподаткування відображається у рядку 04 таблиці 1 Додатка ВП до Декларації.
Якщо виправлення суми від’ємного значення об’єкта оподаткування за звітні періоди до 1 січня 2015 року здійснюється в уточнюючій Декларації, то виправлена сума від’ємного значення об’єкта оподаткування відображається у рядку 04 уточнюючої Декларації.
При цьому інші показники Додатка ВП до Декларації та уточнюючої Декларації не заповнюються.
Для самостійного виправлення помилок за новою формою за звітні (податкові) періоди до 1 січня 2015 року платники мають право скористатися нормами пункту 46.4 статті 46 розділу II Кодексу щодо подання доповнення до податкової декларації, яке може бути складено за довільною формою та буде використано контролюючим органом при аналізі показників такої декларації. У такому випадку платник зазначає про цей факт у спеціально відведеному місці податкової декларації, а доповнення до декларації вважатиметься невід’ємною її частиною.
(Лист ДФС України від 30.05.2016 №11752/6/99-99-15-02-02-15 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:
http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68422.html)
 
Щодо відображення рішень суду у податковій звітності з податку на прибуток
Відображення в обліку продавця та покупця заборгованості, що виникла у зв’язку із затримкою в оплаті товарів, виконаних робіт, наданих послуг, якщо заходи щодо стягнення таких боргів розпочато відповідно до п. 159.1 ст. 159 розділу III Кодексу у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року, здійснюється до повного погашення чи визнання такої заборгованості безнадійною у порядку, встановленому п. 17 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу.
Зокрема, згідно з п. 1.1 п. 17 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу платник податку - покупець зобов’язаний збільшити фінансовий результат до оподаткування після 1 січня 2015 року на вартість заборгованості, у податковому періоді, на який припадає день набрання законної сили рішенням суду про визнання (стягнення) такої заборгованості (її частини) або вчинення нотаріусом виконавчого напису.
Якщо в наступних податкових періодах після 1 січня 2015 року покупець погашає суму визнаної заборгованості або її частину (самостійно або за процедурою примусового стягнення) та віднесеної на зменшення витрат згідно з п.п. 159.1.2 п. 159.1 ст. 159 розділу III Кодексу у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року, такий покупець зменшує фінансовий результат до оподаткування на суму такої заборгованості (її частини) за наслідками податкового періоду, на який припадає таке погашення (п. 1.2 п. 17 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу).
Якщо платник податку – покупець  після 01.01.2015 погашає суму кредиторської заборгованості (її частину) за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги), яка до 01.01.2015 за рішенням суду була віднесена таким платником на зменшення витрат, то такий покупець за наслідками податкового періоду, на який припадає таке погашення, зменшує фінансовий результат до оподаткування на суму такої заборгованості (її частини).
Якщо продавець подав позов (заяву) до суду щодо стягнення заборгованості за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) до 01.01.2015, а рішення суду набрало чинності після 01.01.2015, то платник податку – покупець зобов’язаний збільшити фінансовий результат до оподаткування на вартість визнаної судом заборгованості у податковому періоді, на який припадає день набрання законної сили рішенням суду про визнання (стягнення) такої заборгованості (її частини). Зменшення фінансового результату до оподаткування покупцем на суму такої кредиторської заборгованості у разі її погашення таким покупцем після 01.01.2015 здійснюється у звітному (податковому) періоді, на який припадає таке погашення.
(Лист ДФС України від 31.05.2016 № 11823/6/99-99-15-02-02-15  розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68432.html)
 
Оновлено порядок ведення органами ДФС оперативного обліку податків і зборів
Міністерство фінансів України наказом від 07.04.2016 №422 оновило Порядок ведення органами державної фіскальної служби оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Оперативний облік податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску здійснюється в інформаційній системі органів ДФС.
З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників (ІКП) по кожному платнику та кожному виду платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
ІКП містить інформацію про облікові операції і облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
Відповідальними за достовірність відображення в інформаційній системі органів ДФС первинних показників є працівники структурних підрозділів органів ДФС за напрямками роботи.
За даними оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів, єдиного внеску ДФС та її територіальними органами формується звітність про нарахування та надходження податків, зборів, єдиного внеску, надходження митних та інших платежів до бюджетів, податковий борг, недоїмки зі сплати єдиного внеску, відшкодування ПДВ, результати контрольно-перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу), зайво сплачені податки, збори, єдиний внесок і т. п.
 
Щодо реалізації підакцизних товарів
В абзаці першому підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що реалізація підакцизних товарів (продукції) - будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини, реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Звертаємо увагу, що реалізація алкогольних напоїв по договору комісії комісіонером та комітентом здійснюється на підставі ліцензій на певний вид господарської діяльності.
Згідно статті 15 Закону України від  19 грудня 1995 року №481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» суб'єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво алкогольних напоїв здійснюють поставку цієї продукції суб'єктам господарювання оптової і роздрібної торгівлі за наявності ліцензії на оптову торгівлю.
Крім цього повідомляємо, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено роз’яснення щодо заповнення форм звітів затверджених наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».
Додатково інформуємо, що:
-               Звіт № 2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв» відображає обіг алкогольних напоїв, який здійснюється на підставі ліцензії на виробництво алкогольних напоїв;
-               Звіт № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі» - відображає реалізацію алкогольних напоїв, яка здійснюється на підставі ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями;
-               Звіт № 1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» відображає реалізацію алкогольних напоїв, яка здійснюється на підставі ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
(Лист ДФС України від 17.05.2016 №10689/6/99-99-12-02-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68386.html).
Про надання звітності
Відповідно до норм наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2016  №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення»:
1. До звіту №2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв» включається реалізація алкогольних напоїв (включаючи виноматеріали) лише власного виробництва, тобто вироблені та реалізовані на підставі ліцензії на виробництво алкогольних напоїв.
2. До звіту №2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв» не включаються алкогольні напої придбані суб’єктом господарювання, який має ліцензію на виробництво алкогольних напоїв, у інших виробників і реалізовані таким суб’єктом третім особам. Зазначена інформація відображається у звіті №1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі».
3. До звіту №2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв» не включаються виноматеріали, придбані суб’єктом господарювання, який має ліцензію на виробництво алкогольних напоїв, у інших виробників і реалізовані таким суб’єктом третім особам. Зазначена інформація відображається у звіті №1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі».
Звертаємо увагу, що у разі використання придбаного виноматеріалу у  власному виробництві його необхідно включати до звіту №2-РС.
4. До звіту №1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі» включаються виноматеріали, придбані суб’єктом господарювання у виробників виноматеріалів і реалізовані таким суб’єктом третім особам.
5. До звіту №1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі» включаються алкогольні напої прийняті суб’єктом господарювання на комісію від виробників.
6. До звіту №1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі» включаються алкогольні напої реалізовані суб’єктом господарювання третім особам, якщо ці алкогольні напої були прийняті на комісію таким суб’єктом від виробників.
7. До звіту №1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі» включаються алкогольні напої реалізовані суб’єктом господарювання третім особам.
8. До звіту №1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» включаються алкогольні напої власного виробництва, реалізовані суб’єктом господарювання – виробником у власному роздрібному магазині.
9. До звіту № 1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації реалізовані суб’єктом господарювання алкогольних напоїв у роздрібній мережі» включаються алкогольні напої, реалізовані суб’єктом господарювання у роздрібній мережі, якщо ці алкогольні напої були придбані на комісію таким суб’єктом від виробників.
10. До звіту №1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації реалізовані суб’єктом господарювання алкогольних напоїв у роздрібній мережі» включаються алкогольні напої реалізовані суб’єктом господарювання відповідно до ліцензії на роздрібну торгівлю, а у звіт
№1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі» включаються алкогольні напої реалізовані суб’єктом господарювання відповідно до ліцензії на оптову торгівлю.
11. Порядком заповнення розділів ІІ та ІІІ звіту №1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі»  про перелік контрагентів, у яких/яким здійснювало(а)ся придбання/реалізація алкогольних напоїв встановлено, що у графі 1 зазначається дата придбання/реалізації алкогольних напоїв (дана графа заповнюється шляхом зазначення номера місяця звітного періоду, якщо придбання / реалізація продукції (у) одному(го) й тому(го)ж контрагенту(а) було декілька разів за звітний місяць – у графі 7 зазначається загальна кількість придбаної/реалізованої продукції за звітний місяць).
(Лист ДФС України від 17.05.2016 №10689/6/99-99-12-02-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68386.html).
Щодо визначення дати проведення контрольованої операції
Для цілей нарахування податку на прибуток підприємств контрольованими операціями є (п.п. 39.2.1.1 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України):
а) господарські операції, що впливають на об’єкт оподаткування сторін (сторони) таких операцій, що здійснюються платниками податків з пов’язаними особами – нерезидентами;
б) зовнішньоекономічні господарські операції з продажу товарів через комісіонерів – нерезидентів.
Для цілей нарахування податку на прибуток підприємств контрольованими також є господарські операції, що впливають на об’єкт оподаткування платника податків, однією із сторін яких є нерезидент, зареєстрований у державі (на території), що включена до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України (п.п. 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу).
У графах 14, 15 розділу «Відомості про контрольовані операції» Звіту про контрольовані операції, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 №8 «Про затвердження форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.02.2016 за №187/28317, зазначається дата переходу прав власності на товари або дата складення акта або іншого документа, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства, який підтверджує виконання робіт або надання послуг.
Тобто датою проведення контрольованої операції є дата переходу прав власності на товар або дата складення акта або іншого документа, який підтверджує виконання робіт або надання послуг.
(Лист ДФС України від 24.05.2016 №11226/6/99-99-15-02-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68439.html).
Щодо індексу інфляції у травні 2016 року
 За даними Держстату України індекс споживчих цін (індекс інфляції) у травні 2016 року становить 100,1%.
Про адміністрування податків під час проведення кущового семінару з фахівцями ДПІ міста Дніпропетровська
Днями, Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області під головуванням заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Геннадія Ткачука проведено кущовий семінар на тему: «Адміністрування податку на прибуток, ПДВ, акцизного податку, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску, погашення податкового боргу».
На семінар були запрошені начальники та провідні спеціалісти підрозділів податків і зборів з фізичних осіб, погашення боргу та контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів державних податкових інспекцій міста Дніпропетровська (Дніпро).
Під час проведення семінару розглянуті питання: зміни в законодавстві, які суттєво впливають на надходження податків до бюджету, зміни до Інструкції про порядок нарахування та сплати єдиного внеску, про помилки які виникають під час адміністрування єдиного внеску, про особливості оподаткування майновим податком (податок на нерухомість, плата за землю, транспортний податок) у 2016 році тощо.
Також йшлося про роботу з місцевими органами влади, про організацію роботи щодо перевірок актів інвентаризації залишків пального тощо.
Наприкінці заходу учасники отримали вичерпні відповіді на питання, які виникають під час адміністрування податків, роботи АІС «Податковий блок».
Як підприємству, яке планує реалізовувати пальне, зареєструватися платником акцизного податку та чи передбачено відповідальність за здійснення такої реалізації без реєстрації?
Підпунктом 212.1.15 п.212.1 ст.212 Податкового кодексу визначено, що платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне.
Реалізація пального для цілей розділу VI зазначеного Кодексу – це будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (в тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання.
Згідно з п.п.212.3.4 п.212.3 ст.212 Податкового кодексу особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб – підприємців до початку здійснення реалізації пального.
Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального (далі – заява), форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Таким чином, підприємство, яке реалізує пальне у розумінні п.п.14.1.212 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу, підлягає обов’язковій реєстрації як платник акцизного податку.
При цьому відповідно до п.п.213.1.12 п.213.1 ст.213 зазначеного Кодексу податкове зобов’язання зі сплати акцизного податку у разі здійснення підприємством операцій з реалізації пального виникатиме лише у разі перевищення обсягу реалізованого над обсягом отриманого пального.
Здійснення суб’єктами господарювання операцій з реалізації пального без реєстрації таких суб’єктів платниками акцизного податку у порядку, передбаченому Податковим кодексом, тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у розмірі 100% вартості реалізованого пального(п.117.3 ст.117 Податкового кодексу).
 

Обладнання для гірничо-видобувної промисловості не потрапило до бойовиків

Співробітники спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» під час несення служби на на КПВВ «Новотроїцьке» зупинили транспортний засіб Фольцваген Транспортер, який рухався через лінію розмежування на непідконтрольні території.
Під час огляду в транспортному засобі виявлено обладнання для гірничо-видобувної промисловості на загальну суму 83,5 тис. грн. Варто зауважити, що 36-річний водій не мав жодних документів на даний товар.
За даним фактом складено протокол за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.
 

На окуповані території намагалися перемістити обладнання для зовнішнього відеоспостереження

На КПВВ «Новотроїцьке» співробітники спецпідрозділу «Фантом» затримали 2 автомобіля.
Встановлено, що 30-річний та 45-річний водії везли на об’єкт, розташований на тимчасово окупованій території обладнання для зовнішнього відео спостереження та партію продовольчих товарів на загальну суму 91,9 тис. грн.
За словами водіїв вказані товари призначалися для особистого користування. Документи на товар відсутні.
За даними фактами складено протоколи за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.
 

Юрій Тимощук: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, буде нараховано до 1 липня

Громадяни цього року сплачуватимуть податок за власність, якою вони володіли у 2015 році. Кошти від сплати ними податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надійдуть до місцевих бюджетів у розпорядження органів місцевого самоврядування. Про це розповів начальник відділу Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Юрій Тимощук в ефірі радіо «Ера».
«В усіх країнах Європи і більшості країн світу цей податок існує і його сплачують громадяни. В Україні він сплачується в місцевий бюджет (тобто бюджет, де проживають громадяни, які володіють нерухомістю). У зв’язку з децентралізацією, реформою місцевого самоврядування, органам місцевого самоврядування надано більше повноважень і більше коштів. Такі кошти дійсно поступили до місцевого бюджету і місцева влада є їх  розпорядником», - зазначив Юрій Тимощук.
За його словами, податок на нерухоме майно сплачують юридичні та фізичні особи відповідно до 266 статті Податкового кодексу України. Податок сплачується власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості.  Державна фіскальна служба отримує інформацію із державного реєстру речових прав щодо власників майна (житлової і нежитлової нерухомості) і на підставі цієї інформації нараховується податок громадянам.
Юрій Тимощук зазначив, що Кодексом передбачено типи об’єктів житлової і типи об’єктів нежитлової нерухомості. До житлової нерухомості відносять приватний житловий будинок, житловий будинок садибного типу, прибудову до  житлового будинку, квартиру,  кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах, дачний будинок, садовий будинок, котедж. До об’єктів нежитлової нерухомості, які є власністю громадянина, відносять, зокрема, будівлі готельні, будівлі офісні, гаражі та криті автомобільні стоянки, господарські (присадибні) будівлі- допоміжні (нежитлові) приміщення та інші.
«Відповідно до  законодавства, кожний громадянин, який має у власності  квартиру, або будинок, або змішані типи (квартиру і будинок) має право на зменшення його бази оподаткування. Якщо це окрема квартира або декілька квартир – на 60 метрів квадратних. Для будинку (будинків) така пільга надається в розмірі 120 кв. метрів. Тобто, якщо площа всіх будинків (чи одного будинку) не перевищує 120 кв. метрів, то громадянин не сплачує податок. І для змішаних типів: якщо одночасно є і квартира, і будинок, загальна площа, яка підлягає оподаткуванню, зменшується на 180 кв. метрів», - підкреслив Юрій Тимощук.
Органам місцевого самоврядування надані повноваження щодо надання пільг та встановлення ставок оподаткування податком на нерухоме майно.
«Ми бачимо по рішеннях органів місцевої влади, що допоміжні споруди: і сарайчики, і літні кухні,  і погреби (все, що стосується господарських (присадибних) будівель, допоміжних (нежитлових) приміщень – фактично органи місцевої влади звільнили від оподаткування», - зазначив Юрій Тимощук.
За його словами, Кодексом прописані орієнтовні параметри щодо оподаткування податком на нерухомість. На місцях кожний орган місцевого самоврядування приймає рішення з огляду на майновий стан громадян, місцезнаходження  нерухомості, типи житлової і нежитлової нерухомості, власниками яких вони є. «Є випадки, і їх дуже багато, коли органи місцевого самоврядування взагалі встановили ставку податку, яка дорівнює нулю, тобто податок не сплачується», - підкреслив він.
Кодексом передбачено, що ставки податку на 2015 рік для житлової нерухомості встановлюються на рівні до 2 відсотків, від розміру мінімальної заробітної плати (станом на 1 січня звітного року), за кожний квадратний метр, який перевищує надану пільгу. Для нежитлової нерухомості на 2015 рік ставка податку  до 1 відсотка. Тобто при сплаті податку у 2016 році береться до уваги мінімальна заробітна плата, яка була встановлена на 1 січня 2015 року – 1218 гривень.
Податок нараховує державна податкова інспекція за місцем проживання громадянина, незалежно від місцезнаходження об’єктів його житлової або нежитлової нерухомості. Такі нарахування проводяться контролюючими органами на місцях і до 1 липня поточного року кожному громадянину надсилається або вручається відповідне податкове повідомлення-рішення про суму нарахованого податку, до цього документу додається квитанція та повідомлення про сплату податку з реквізитами для його сплати. 
«Громадянину не потрібно шукати рахунки для сплати податку, підбирати якусь спеціальну фінансову установу. Він може зайти до будь-якого банку та сплатити податок. Ці платежі також можуть приймати місцеві органи самоврядування – сільські, селищні, міські ради», - підкреслив Юрій Тимощук.

Євген Бамбізов: Великі платники податків отримають відшкодування ПДВ найближчим часом

Євген Бамбізов, начальник Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників прокоментував ситуацію щодо  затримки відшкодування ПДВ.
«На даний момент відбувається реструктуризація Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників в Офіс великих платників. СДПІ у містах Дніпропетровську, Донецьку, Запоріжжі, Луганську, Львові, Одесі та Харкові приєднуються до Офісу великих платників податків ДФС, утворюючи єдину юридичну особу. У рамках реформи Офісу великих платників розпочато передачу документації цієї категорії підприємців до Офісу великих платників», - заявив Євген Бамбізов.
 «На теперішній час Центральний офіс координує зусилля з територіальними органами ДФС щодо найскорішого відпрацювання ними невідшкодованого залишку ПДВ, отримання матеріалів щодо такого відпрацювання з метою найскорішого відшкодування ПДВ. Всі підприємства, які відповідно до законодавства мають право на відшкодування ПДВ,  отримають його найближчим часом», - зазначив начальник Центрального офісу з обслуговування великих платників
 


 
  Детальніше []

Комунальний транспорт Дніпра допоможуть реформувати експерти з Вінниці
Четвер, 16 червня 2016, 09:13
    altНаступного тижня до Дніпра приїде група вінницьких експертів, які вивчатимуть стан роботи комунального транспорту в місті. Цей візит – результат особистих домовленостей міського голови Бориса Філатова з мером Вінниці Сергієм Моргуновим. В ефірі програми «Васильєвський острів» на 11 телеканалі очільник Дніпра розповів, навіщо потрібна така інспекція: «В Дніпрі громадський транспорт знищений. У Вінниці проживає 374 тис мешканців, щодня муніципальний електротранспорт перевозить 440 тис пасажирів. У Дніпрі проживає майже мільйон людей, і щодня муніципальний транспорт перевозить 112 тис пасажирів», – зазначив Борис Філатов.
    За словами міського голови Дніпра, він домовився зі своїм вінницьким колегою про те, що налагодженням роботи електротранспорту міста може зайнятися команда тамтешніх фахівців, які приїдуть до Дніпра хоча б на півроку. Однак відповідне управлінське рішення Борис Філатов прийматиме лише за результатами проведеної інспекції. 
  Детальніше []