Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Вівторок, Квіт 25


Ви тут: Головна
П'ятниця, 04 березня 2016
Підприємцям розповіли, як уберегти кіоски від зносу
П'ятниця, 04 березня 2016, 17:24
altУ Дніпропетровську провели перший роз'яснювальний рейд для підприємців, які хочуть оформити роботу своїх кіосків у правовому полі. Куди звернутися, аби подати заяву та які документи необхідно заповнити - про це розповідали інспектори профільних департаментів міськради. У майбутньому такі роз'яснювальні бесіди з підприємцями стануть регулярними. 
Серед перших профілактику провели серед власників кіосків по вул. Богдана Хмельницького. Раніше їх  локації вже оглядали профільні інспектори. Остаточні ж рішення щодо торгівельних споруд приймала робоча група, що працює при департаменті споживчого ринку та сфери послуг.
На майданчику тут розташовані 10 ларьків. Основні вимоги до них - розташування не ближче 5 метрів від пішохідного переходу та не більше 10 метрів від перехрестя.
"Ми йдемо назустріч підприємцям. Наші інспектори на місці консультують підприємців. Пояснюють, які і куди треба подавати документи. Тому зараз уже не має сенсу зачинятися в кіосках. Навпаки, це хороша можливість отримати вичерпну консультацію", - сказав  начальник КП «Управління з організації контролю благоустрою об’єктів сфери відпочинку, споживчого ринку та захисту інтелектуальної власності» міської ради Руслан Мороз.
Він також зазначив, що зусиллями команди Бориса Філатова дніпропетровські вулиці відчутно зміняться вже до кінця весни.
За підсумками профілактичного рейду 4 кіоски отримали припис-попередження про демонтаж. Їхню діяльність не погодила робоча група. Серед цих ларьків дві "наливайки", на які неодноразово скаржилися місцеві жителі.
Іншим підприємцям необхідно найближчим часом закінчити оформлення документів і вже після цього працювати з чистою совістю. 
Руслан Мороз каже, у команди Бориса Філатова немає цілі боротися з дрібними підприємцями. Основне завдання - очистити місто від незаконної торгівлі і повернути бізнес в правове поле.
Аби оформити необхідні документи, власникам кіосків необхідно звернутися до департаменту споживчого ринку та сфери послуг міськради. Він знаходиться за адресою: вул. Чичеріна, 20, каб. 103.
Сюди треба подати 2 заяви - на реєстрацію торговельної споруди і згоду на те, що у разі проведення ремонтних робіт, кіоск можуть тимчасово прибрати. Також необхідно надати документи на ведення підприємницької діяльності та фотографії кіоску, аби можна було зрозуміти, де він знаходиться.
Власниця тутешнього ларьку, що торгує овочами, Анна майже закінчила оформлення документів. Каже, цей процес зовсім не складний. Щоб успішно завершити його, Анна сьогодні отримала вичерпну консультацію від інспектора.
"Нас добре прийняли. Без всяких проблем пройшло. Зараз от ми маємо додати правильні фотографії. Нам сказали, що про все повідомлятимуть в телефонному режимі. Зручно", - розповідає Анна.
 
alt

alt

alt

alt

alt Детальніше []

Постійні депутатські комісії Дніпропетровської міської ради запрацювали наповну
П'ятниця, 04 березня 2016, 15:06
 altСьогодні розпочала свою роботу постійна комісія з питань етики, законності та місцевого самоврядування. Її очолює депутат від БПП «Солідарність» Северин Маринчук. На свою першу робочу зустріч прийшли майже всі члени комісії – 7 із 8. Не відставали і члени іншої комісії - з питань бюджету та фінансів. Сьогодні вони провели вже друге своє засідання.
  Першою на комісії з питань фінансів виступила Вікторія Сенаткіна - начальник управління праці та соціального захисту населення міськради. Вона говорила про програми соціальної допомоги воїнам АТО, чорнобильцям, програму зайнятості та програму допомоги ветеранам війни. Більш детально депутати зупинилися на останньому питанні. Михайло Лисенко, який входить до складу комісії запропонував до Дня перемоги та річниці визволення Дніпропетровська передбачити в бюджеті по 5 тисяч гривень учасникам бойових дій та інвалідам війни. Одноголосно депутати підтримали пропозицію та доручили Вікторії Сенаткіній підготувати всі необхідні документи, аби вже у цьому році до свят вручити фінансову допомогу ветеранам.
Члени комісії також обговорювали можливість перенесення міського центру соціальної допомоги з будівлі по вулиці Володимира Антоновича (Сверлова), 56 у центрі міста на вулицю Діамантову, 8, що в районі проспекту Івана Мазепи (Петровського)
«Будівля по вулиці Діамантовій значно більша, ніж на Володимира Антоновича (Свердлова), вона може вмістити 150 людей. Запевняю вас, що центр не буде пустувати, оскільки взимку до нас звертається близько 100 безхатьків на день, а тут ми зможемо їх усіх розмістити. Тим паче, що від вокзалу на вулицю Діамантову можна зручно добратися на міському транспорті. Хочемо також продовжити роботу, яку ведемо у центрі на Володимира Антоновича (Свердлова)– там допомагаємо оформлювати документи, соціальну допомогу, направляємо до лікарні за необхідністю. Було б добре, якби ми мали можливість прописувати безхатьків у цьому центрі, адже так їм значно легше буде знайти роботу та соціалізуватися у житті», - сказала Вікторія Сенаткіна.
На наступних засіданнях депутати розглянуть можливість того, щоб уже в цьому році приступити до ремонту будівлі по вулиці Діамантовій. На засідання комісії також завітав головний архітектор міста Дмитро Волик. Він розказав про плани головного архітектурно-планувального управління на поточний рік. Зокрема, він говорив про розробку детального плану території Довгої балки (Червоноповстанської), на який попередньо у бюджеті передбачено 1 мільйон 191 тисячу гривень. Члени комісії одноголосно проголосували за розробку містобудівної документації, адже так місто матиме можливість залучати інвестиції та забезпечувати мешканців доступним житлом. Представники департаменту корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради презентували членам комісії план для контролю землі.
Не відставали від своїх колег і члени комісії з питань етики, законності та місцевого самоврядування. Сьогодні вони тільки розпочали свою роботу.
«Думаю, що робота нашої комісії буде продуктивна. І ми зможемо зробити свій вагомий внесок у розвиток міста», - розпочав засідання член комісії Каміль Примаков.
Першим заслухали представника «Муніципальної гвардії». Одразу ж він заявив: фінансування їх структури необхідно збільшувати. Та члени профільної комісії вирішили спочатку ознайомитися із функціоналом та діяльністю цього відомства. Адже, для збільшення фінансування необхідно мати вагомі аргументи. Тому прийняття даного рішення відклали на наступний тиждень.
«Ми зараз стоїмо на порозі важливої події – прийняття бюджету міста», - знову взяв слово Каміль Примаков. І далі почали розмову із в. о. директора фінансово-економічного департаменту Володимиром Міллером.
«8,5 мільярдів гривень – саме така цифра закладена у міський бюджет. Із нього 5,2 – це власні доходи. У порівнянні із минулим роком показники ростуть. У цьому значним чином допомогла децентралізація. Цього року ми плануємо отримати 1,3 мільярдів надходжень від податку на землю, 40 мільйонів – від податку на нерухомість», - зазначив Володимир Міллер. Важливо, що ці цифри лише обговорювані і будуть корегуватися.
Зокрема, профільну комісію більше зацікавили цифри, які стосуються ремонту житлового фонду та фінансування закладів освіти. До речі, зустрілися сьогодні із представниками освітньої галузі. Людмила Чернишова більш-менш чітко окреслила основні програми, які плануються втілювати у життя в цьому році. А от ситуація в управлінні внутрішньої політики не така райдужна – там ще достеменно не знають, які саме програми будуть реалізовувати. Профільна комісія пішла на зустріч управлінню і дала ще тиждень на роздуми.
Організованим виявився департамент взаємодії з правоохоронними органами Дніпропетровської міської ради. У цьому році вони поставили собі за завдання продовжити реалізацію двох програм: безпечне місто та підтримка військовослужбовців Збройних Сил України. У рамках першої департаменту обіцяють виділити значну суму на встановлення камер відеоспостереження у місті.
А от найбільш проблемний сектор –управління житлового господарства. Владислав Грицай уже не перший рік відповідає за дане управління і одразу назвав ті моменти, на які необхідно звернути першочергову увагу.
«Сьогодні ми добре попрацювали. Таке собі установче засідання пройшло продуктивно. Ми познайомилися із представниками департаментів, за які ми відповідаємо і кожен окреслив план роботи на наступні два тижні», - резюмував зустріч Каміль Примаков.
Наступне засідання комісія з питань етики, законності та місцевого самоврядування планує провести на наступному тижні у четвер. Результати мають бути ще кращими.
 

alt

alt

alt

alt

alt
 

alt

alt

alt Детальніше []

Роз'яснювальний рейд для власників торгівельних споруд
П'ятниця, 04 березня 2016, 14:00
4 березня о 14.00 на вул. Богдана Хмельницького, 133б стартує роз'яснювальний рейд для власників торгівельних споруд. Під час відкритого спілкування з підприємцями представники міської влади розкажуть, які документи необхідно мати для того, аби працювати в рамках закону. Власникам кіосків також роздадуть спеціальні пам'ятки.
Усе це робиться для того, аби підприємці розуміли – дії команди Бориса Філатова - це не перешкоджання малому бізнесу. Та кіоски мають працювати в правовому полі, адже від цього залежить життя і здоров'я дніпропетровців.
У майбутньому такі  роз'яснювальні рейди стануть регулярними. Детальніше []

«Міськзеленбудівці» розпочали весняне прибирання
П'ятниця, 04 березня 2016, 11:56
   altУ Дніпропетровську вже обрізано та омолоджено майже 4 тисячі дерев, видалено 213 аварійних дерев, повідомляють у комунальному підприємстві «Міськзеленбуд». Зараз співробітники «Міськзеленбуду» активно прибирають зелені зони від сміття, залишки соляно-піщаної суміші, якою посипали міські автошляхи  взимку. Зокрема, сьогодні працюють по  просп. Дмитра Яворницького (Карла Маркса), просп. Олександра Поля (Кірова), вул. Маліновського. Міськзеленбудівці вже навели порядок у зеленій зоні по просп. Гагаріна, просп. Миру, що на житловому масиві Лівобережний, у сквері по вул. Гулі Корольової, зазначають на підприємстві.
    З потеплінням комунальники почнуть сіяти та укладати газони, висаджувати квіти та  кущі.




alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt Детальніше []

Привітання міського голови Бориса Філатова з 8 березня!
П'ятниця, 04 березня 2016, 11:25
alt
Любі жінки,
Вітаю Вас зі святом краси та любові! Бажаю, щоб весна розквітла у Ваших серцях та наповнила життя добром і оптимізмом.
Нехай весняне сонце приносить Вам і Вашим родинам тепло та достаток!
Щастя, здійснення всіх мрій, мужніх та надійних чоловіків поруч!
Бажаю Вам кохання, адже саме це почуття наповнює наше життя позитивними емоціями. Саме любов спонукає нас до нових звершень та перемог!
Стабільності, благополуччя та здоров’я!
 

                                                                           З повагою, міський голова Борис ФІЛАТОВ

Детальніше []

Дніпропетровців консультують за телефоном довіри
П'ятниця, 04 березня 2016, 10:07
    altМайже 1 тисячу 100 консультацій з початку року було надано за молодіжним телефоном довіри, який працює при міському центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.
 
    Найчастіше молоді люди телефонують, щоб поговорити про самореалізацію, вікову кризу, різноманітні страхи, звертаються і з приводу першого кохання та негараздів у сім'ї.  Хвилює молодих людей і питання алкогольної та наркотичної залежності, проблеми зі здоров'ям. Телефонують також учасники АТО, які повернулись із фронту, зазначають у Дніпропетровському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
 
  Спеціалісти телефону довіри  також надають інформаційно-юридичні консультації, підказують молоді, як  влаштуватися на роботу. За допомогою звертаються і зрілі люди, переважно їх хвилюють проблеми з дітьми та юридичні питання. На телефонні дзвінки лінії довіри відповідають психологи, за потреби консультації надають юристи. У разі необхідності   містян направляють до лікарень, управлінь праці та соціального захисту населення, центрів зайнятості або центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, де їх беруть під соціальний супровід чи надають психологічну допомогу.
 
   Номер телефону довіри: 749-68-06, дзвінки приймаються з 12.00 до 19.00.
 
 
  Детальніше []